Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

poród rodzinny

Zgłoś nadużycie #31 16 marca 2011, 15:10

ala23 Świeżo upieczona
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 6 Podziękowania: 0
jak ja rodzilam to bylo w tym samym czasie 10 rodzących 9 kobiet bylo z męzami przy porodzie a tej jednej mąz nie zdązyl dojechac z niemiec i taka sama chodzila,żal mi jej bylo.

Zgłoś nadużycie #32 16 marca 2011, 15:16

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1905 Podziękowania: 14
10 kobiet rodzacych matko ja rodzilam sama w panstwowym szpitalu!
 

Zgłoś nadużycie #33 16 marca 2011, 15:39

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 172
Jak ja rodziłam to słyszałam jeszcze inne krzyczące kobiety, to było straszne, nie wiem ile ich było!
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #34 16 marca 2011, 15:43

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
To samo - jak przyjechalam do porodu w srodku nocy to porodowka byla pelna, mialam "szczescie" ze akurat zaraz jedna urodzila i zwolnilo sie miejsce dla mnie. Cala kakofonia wrzaskow i krzykow, maz czekajacy na korytarzu malo zawalu nie dostal bo bal sie ze to ja tak krzycze.
Teraz bede rodzic w innym szpitalu - kilka malych salek do porodow rodzinnych, wanna, sala gomnastyczna z pilkami i dopiero w przypadku gdyby tam nie bylo miejsca to wspolna, wieksza porodowka.
Mam nadzieje ze tym razem sie uda i urodzimy wspolnie w przyjaznych warunkach :) .

Zgłoś nadużycie #35 16 marca 2011, 19:59

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1905 Podziękowania: 14
Ja na porodowce sama bylam pilka gimnastyczna do dyspozycji, sprzet do masazu mąż obok. coz wiecej chciec :) Ja urodzialm o 8,30 to troche wczesniej przyjechala kolejna dziwczyna rodzic. Wiec mialam luksus w trakcie porodu :)
 

Zgłoś nadużycie #36 16 marca 2011, 22:07

Konto usunięte
Ja bym bardzo chciala zeby mój mąż był przy mnie ale on boi sie ze nie wytrzyma tego wszystkiego :( tym bardziej ze to bedzie podwójny poród !! ale ja bym chciala miec przy sobie kogoś bliskiego ale wiecie nie mozna nikogo do niczego zmuszac :(
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #37 17 marca 2011, 8:20

wenus1988 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 1008 Podziękowania: 49
Mi koleżanka zaproponowała że chce być przy mnie hehe bo mój mąż nie ma zamiaru być:-/ Chyba sie boi, nie wiem... mam tylko nadzieję że będe sama rodzić bez towarzystwa innych kobiet wrzeszczących hehe :) .. krepowałabym sie.. choc wszystko sie okaże w trakcie..






Zgłoś nadużycie #38 17 marca 2011, 8:29

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 172
Jak już zaczniesz rodzic, to nie będziesz myślała o krępowaniu, ja czułam, że sikam ale co tam, nie obchodziło mnie to(w końcu założyli mi cewnik). Wiem, że niektórym zdarza się zrobic coś większego, to zupełnie normalne.
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #39 17 marca 2011, 9:18

ewamark Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 164 Podziękowania: 4
Ja rodzilam pierwsze dziecko w Wielkiej Brytanii, w sumie tutaj jest troche inaczej. Sale porodowe sa pojedyncze, wiec raczej nie slyszy sie innych rodzacych. Mi sie wydaje, ze bym sie chyba dodatkowo stresowala slyszac jak inni krzycza z bólu - na szczescie mnie to minelo. Co do zrobienia siusiu lub czegos wiekszego, to nie mialam na szczescie takich doswiadczen, mi w sumie odkad dostalam skurcze to strasznie mnie 'gonilo' do toalety i opróznilam chyba wszystko, jesc tez nie moglam, bo zoladek scisniety, ale w sumie jest to rzecz, która mnie chyba najbadziej przeraza tym razem - ze sie to moze zdarzyc. W Polsce robia lewatywe przed porodem - tutaj nic. W sumie to pewnie nic przyjemnego, ale juz wolalabym lewatywe niz zeby cos sie przytrafilo w czasie porodu. Strasznie mnie ta mysl meczy - tym bardzie, ze bedzie ze mna maz. Nie chcialabym, zeby byl swiadkiem takich rzeczy... juz sam poród to wystarczajacy szok :) )
Ewka ;P

Zgłoś nadużycie #40 17 marca 2011, 9:28

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 172
Ja też przed porodem dobrze się opróżniłam, ale siusiu niestety poleciało :) Pewnie,że to dośc krępujące, ale co zrobic, w takim momencie nie jest się w stanie tego kontrolowac. A  lewatywy to teraz już się chyba nie robi.
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #41 17 marca 2011, 9:36

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1905 Podziękowania: 14
W czasie porodu mysli sie tylko o tym zeby urodizc i zeby wszystko bylo odbrze z malym o innych dizjlogicznych sprawach sie nie mysli. Ja nie milam lewatywy bardzo sie tego balam nie potrzebnie.
 

Zgłoś nadużycie #42 17 marca 2011, 16:13

Konto usunięte
Ja może namówię swojego męża na poród rodzinny ... może da się namówić ;)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #43 17 marca 2011, 17:22

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 634
no własnie jak to jest z tą lewatywą? Robią czy nie? Chyba tego boję się bardziej niż porodu.....

Zgłoś nadużycie #44 17 marca 2011, 17:58

Konto usunięte
ja jak na początku byłam bardzo na nie, to czym bliżej tym bardziej bym chciała żeby mój był ze mną podczas porodu... ale sama nie wiem.
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #45 17 marca 2011, 19:30

maiden Świeżo upieczona
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 21 Podziękowania: 0
My jeszcze nie zdecydowaliśmy choć bardzo bym chciała nie być wtedy sama - mówiłam to mezowi, ale on chyba trochę się boi - jak nie on to może moja mama :)

Zgłoś nadużycie #46 18 marca 2011, 9:05

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 172
Nie wiem jak jest w innych szpitalach z tą lewatywą, u mnie tego nie robią, nie słyszałam żeby jakaś znajoma czy ktoś z rodziny miał robioną przed porodem. Ale podobno tuż przed porodem organizm kobiety tak się przygotowuje,że sam się oczyszcza. W moim przypadku tak było, jak dostałam pierwszych skórczy to bardzo dobrze się opróżniłam.
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #47 18 marca 2011, 9:30

mikusiowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 1905 Podziękowania: 14
W szpitalu w ktorym ja rodzilam nie robia lewatyw i cale szczescie. balam sie tego. Jesli chodzi o to ze organizm kobiety sam sie przygotowuje do porodu to ja akurat tego nie mialam nie wiem jak tam u innych kobiet?
 

Zgłoś nadużycie #48 18 marca 2011, 13:31

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4924 Podziękowania: 388
nie wiem jak jest teraz ale koleżanka rodziła 6 lat temu w tym szpitalu w którym ja planuję rodzić i jej robili lewatywę, to nic nie boli tylko najlepiej nie oddalać się od toalety... ja chyba wole żeby mi zorobili żeby później nie było brzydkich niespodzianek. Czytałam też że w aptece można kupić sobie zestaw do lewatywy i zrobić samemu w domu ale chyba wolę w szpitalu...


Zgłoś nadużycie #49 18 marca 2011, 13:55

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 634
ja też własnie słyszałam ze można kupić taki zestaw i samemu zrobić,i chyba tak zrobię

Zgłoś nadużycie #50 18 marca 2011, 14:32

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
Mozna kupic a mozna sobie zrobic w szpitalu.
Teoretycznie donoszona ciaza tuz przed porodem czesto daje objawy jak zatrucia, biegunka, czasem wymioty - organizm sie oczyszcza sam do porodu. Niestety w wiekszosci wypadkow natura juz nie dziala tak idealnie i trzeba oczyscic przewod pokarmowy samemu.
O ile niespodzianki w postaci popuszczenia moczu w czasie porodu nikogo nie dziwia to popuszczenie kalu choc w pelni naturalne na pewno jest bardziej krepujace i dla nas i dla personelu medycznego. O przyszlym tatusiu asystujacym nam przy porodzie nie wspominajac :D .
Przy pierwszym porodzie mialam lewatywe w szpitalu, bardzo kulturalnie zrobiona, toaleta czysta z prysznicem  tuz obok wiec wszystko zalatwione szybciutko i czysciutko :) .