Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Pazdziernikowa mama 2016:)

Zgłoś nadużycie #4951 29 lipca 2016, 19:01

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Sluchajcie dziewczyny , zdycha nam właśnie drugi pies . nie wiemy co jest grane , jeszcze jak na złość cholerny wet nie odbiera . ma tak jakby jakieś ugryzienie na grzbiecie w okolicy ogona i pełno much kolo tego lata

Zgłoś nadużycie #4952 29 lipca 2016, 19:42

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
wkleilam zdjecia ciuszkow , ktore dzis kupilam :)




Zgłoś nadużycie #4953 29 lipca 2016, 20:16

emiszym Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2016 Posty: 210 Podziękowania: 16
Aga współczuję ciekawe co to za ugryzienie ja z moim miesiąc temu byłam to gonił za osami i by go udusilo gdyby nie zastrzyk




Zgłoś nadużycie #4954 29 lipca 2016, 20:44

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
Allanka dobrze, że z mężem to nic poważnego. A macie decyzję o kredycie?

Marzenaa super, że szyjka bez zmian 😊 Oby tak zostało do końca 😊

Aga bardzo mi przykro z powodu psów 😯

A ja nagimnastykowalam się przy pakowaniu, bo urlopy niesteť lubia sie konczyc i teraz zamierzam zalec na łóżku i wstać dopiero rano. No chyba że wcześniej na siku 😉Trochę stresuje się podróżą, ale wierzę, że minie jak tamta.
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #4955 29 lipca 2016, 22:17

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Aga nie fajnie z tymi psami,moze ktos wam je podtruwa?
Nacudja no niestety teraz szara rzeczywistosc ... ale za to jakze piekna bo wyprawke trzeba szykowac.
Marzena super ,ze z szyjka wszystko ok oby tak dalej.

ja rozmawialam z synem przez telefoni powiedzial ,ze chce wracac do domu do niemiec normalnie serce mi peklo na milion kawalkow ... jutro jedzie do mamy mojej do naszego domu wiec moze troszke mniej bedzie tesknil, jesli nadal bedzie chcial wrocic to maz pojedzie po niego w tygodniu.




Zgłoś nadużycie #4956 29 lipca 2016, 22:28

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46

Laviaa napisał(a)

Aga nie fajnie z tymi psami,moze ktos wam je podtruwa?
Nacudja no niestety teraz szara rzeczywistosc ... ale za to jakze piekna bo wyprawke trzeba szykowac.
Marzena super ,ze z szyjka wszystko ok oby tak dalej.

ja rozmawialam z synem przez telefoni powiedzial ,ze chce wracac do domu do niemiec normalnie serce mi peklo na milion kawalkow ... jutro jedzie do mamy mojej do naszego domu wiec moze troszke mniej bedzie tesknil, jesli nadal bedzie chcial wrocic to maz pojedzie po niego w tygodniu.


Właśnie weterynarz pojechała . lassie jeszcze żyje ale nie wiadomo czy do żyje rana. A weterynarz uważa ze ktoś nam zatruł psy ... A muchy się pojawiły i zaczęły wyzerac je od środka bo czuły ze to padlina niedługo będzie ... Szkoda slow ... Serce się kraje

Zgłoś nadużycie #4957 30 lipca 2016, 3:17

emiszym Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2016 Posty: 210 Podziękowania: 16
Aga masakra jakaś jak można ?! Biedny piesek oby przeżył .
Lavia Tobie to na pewno nie jest teraz miło gdy syn tęskni ,może to przełom w rozstaniu pojedzie w inne miejsce spotka kolegów i przejdzie .
Iza a u Ciebie co słychać ?
Ja spać nie mogę to mam czas nadrobić zaległości 😄




Zgłoś nadużycie #4958 30 lipca 2016, 7:09

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
Dzień dobry 😊
Laviaa no wyprawka fajna sprawa, ale powiem Ci, że przyzwyczaiłam się do wygody 😉 Mama na wyciągnięcie ręki, wystarczy otworzyć drzwi żeby syn miał świeże powietrze i przestrzeń, tak samo pies. A teraz wrócą obowiązki - zakupy, gotowanie, spacery i nie wiem jak to przetrwam, bo mecze się szybko i nawet siedzieć mi niewygodnie.
Przykro mi z powodu synka, ale może jak zmieni otoczenie to i tęsknota minie. Głowa do góry 😊
Iza jak się czujesz?
Aga co z psem?
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #4959 30 lipca 2016, 8:08

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Hej u mnie bez zmian (mam taka nadzieję,ze bez zmian) w poniedziałek bede miala usg i tyle.

Aga przykro mi z powodu pieska a drugi mam nadzieje ze wyjdzie z tego.




Zgłoś nadużycie #4960 30 lipca 2016, 9:29

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Iza brak zmian to dobra wiadomość.
Aga jak sytuacja?
Nacudja wątpię żeby mu przeszło, mam nadzieję, że mama opanuje troszkę sytuację zostanie u niej na noc i wytrzyma do następnej soboty




Zgłoś nadużycie #4961 30 lipca 2016, 10:10

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Dzień dobry . owczarek szkocki przeżył , najwazniejsza była noc więc myślimy ze uda jej się z tego wyjść . Lassie ma 13 lat ale wet powiedziała ze silne serce , Kora miala słabsze dlatego nie przeżyła mimo ze miała 8 lat. Biedna Korka , ona była taka zabawna , śliczna i kochana ze normalnie wsciec się można . . .

Iza , cieszę się ze u Was bez zmian .
Lavia , myślę ze szybko przeleci ten tydzien i syn będzie znowu przy Tobie.

A ja myślałam ze w nocy pojadr na IP. Cala noc się krecilam , brzuch cały czas twardy i cały obolaly. Bolaly mnie boki- myślę ze to jelita były bo odkąd dzisiaj byłam w WC przeszło, bolalo mnie podbrzusze , no obłęd . ale dzięki Bogu jest lepiej . Ale znowu się ze mnie wylalo dzisiaj rano , tylko ze to taka bardziej biaława i lepko wodnista wydzielina o słodkawym zapachu , więc to raczej uplawy

Zgłoś nadużycie #4962 30 lipca 2016, 11:51

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Ja zrobilam pranie wszystkich nowych nabytkow ,a jest tego troszke :-) teraz jeszcze kocyki wypiore i moze pieluchy. Musze sie odrobic przed przyjazdem synka zeby moc posiwecic mu swoj czas

Aga super ,ze choc jeden przezyl piesek




Zgłoś nadużycie #4963 30 lipca 2016, 13:31

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Hej hej

Nacudja o kredycie nadal nic nie wiemy... mi to się wydaje ze pani z banku to nam urlopu psuć nie chce...
Jak wrócę do Wrocławia to zacznę ogarniać inne banki i tyle w końcu się uda :)

Aga dobrze ze chociaż jednego psiaka udało się uratować ale co to za człowiek który mógł zrobić coś takiego.... brak słów.

A my byliśmy chwilkę na plaży jestem pod wrażeniem temperatury wody mimo że jezioro jest ogromne to woda jest przyjemna i bardzo czysta. Stwierdziłam że jak popołudniu nadal będzie tak słoneczko nas podgrzewalo to wskakuje cala. Tak pomyślałam ze tyle lat plywalam w jeziorach i nigdy infekcji od tego nie zlapalam a od basenu się zdarzyło. A jak coś to i tak mam wizytę w poniedziałek :) posłucham rady mojego lekarza ze jak coś to wyleczymy :P A tak pomyślałam też ze skoro mi będzie przyjemnie to dzidzi też prawda? Bo spotkałam się kiedyś z opinią ze kategorycznie nie wolno bo dziecko czuję roznice temperatur i może szoku dostać, wtedy uznałam to za głupotę totalną przecież mój tluszczyk, wody plodowy i cala reszta je chroni. No ale wiadomo jak jestem teraz w ciazy to mi się to przypomniało :P moje plecy będą mi wdzięczne bo jest coraz ciężej. Już się boję stawania na wadze w poniedziałek u lekarza... miałam nawet dzisiaj o tym koszmar w nocy.... no ale co jak my siebie tutaj dogadzamy czekoladki do kawki i w ogóle... dobrze ze to tylko 4 dni i jutro wracamy bo bym się do samochodu nie zmiescila :P

Zgłoś nadużycie #4964 30 lipca 2016, 14:42

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60
Allanka ale masz fajnie jeziorko, sloneczko, czekoladki...mmm rozmarzylam sie tez bym chciala :)
My sie zastanawiamy czy wybrac sie jeszcze na pare dni nad morze w polowie sierpnia.
Lekarz powiedzial, ze wolalby nie ale z drugiej strony ze przeciez nie bede dzwigac walizek i jechac pociagiem wiele godzin wiec chyba sie zgodzil :) Ale ja w tym wyjezdzie boje sie tylko tego ze w razie czego to jaki tam szpital ja znajde, bo chcemy na Hel jechac, a na Helu nie dosc ze czesto mega korki to najblizszy szpital pewnie w trojmiescie jest. Ale mamy bliziutko, od nas to ze 3 godzinki drogi autostrada i tam jest najmniej ludzi.

Aga nie miesci mi sie w glowie jak mozna otruc psa...co za ludzie. Strasznie mi przykro, dobrze ze drugi psiaczek dal rade.

Laviaa a to juz szykujesz tak ostatecznie pod dzidziusia - prasowanie i pranie? Bo ja to na razie raz przepralam a takto mysle zeby w pazdzierniku uprac w plynie dla niemowlat i wyprasowac wszystko.

Iza ciesze sie wszystko bez zmian :)




Zgłoś nadużycie #4965 30 lipca 2016, 16:03

Karolajla Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1182 Podziękowania: 114
Uwaga chwale się iż dziś wkraczam w 3trymestr :-)


Zgłoś nadużycie #4966 30 lipca 2016, 16:04

Karolajla Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1182 Podziękowania: 114
Iza lepiej niech ten szew trzyma jak najdłużej, tule was i trzymam kciuki :-)


Zgłoś nadużycie #4967 30 lipca 2016, 16:05

Karolajla Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1182 Podziękowania: 114
Ja dziś poszłam sobie dorobić na kelnerstwo do restauracji bo fajna stawka a czuje się dobrze więc czemu nie :-)


Zgłoś nadużycie #4968 30 lipca 2016, 16:06

Karolajla Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1182 Podziękowania: 114
Aga biedny psiak u nas sąsiad debil (inaczej go nazwać nie umiem) kiedyś do psa strzelił z wiatrówki :-/ na szczęście nic mu się nie stało.


Zgłoś nadużycie #4969 30 lipca 2016, 17:09

anoli Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 163 Podziękowania: 16
Kasik pytanko mam do Ciebie bo Ty kupowałaś juz moodda jakie masz koła?  Pompowane czy piankowe?


Zgłoś nadużycie #4970 30 lipca 2016, 18:52

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Pływająca ciężarowka wzbudza sensację nad jeziorem :D ale potaplalam się w wodzie i naprawdę było przyjemnie :D ale po 15 minutach jestem zmęczona i poszlabym już spać :)