Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Pazdziernikowa mama 2016:)

Zgłoś nadużycie #3891 15 lipca 2016, 21:34

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Muszę korzystać póki tata w Polsce i może mi wziąć rzeczy bo tutaj wszystko 2 razy droższe laktator w Polsce 260zl a tu 100 euro ten sam. To samo z resztą rzeczy.




Zgłoś nadużycie #3892 15 lipca 2016, 21:49

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Lavia zazdroszczę wyprawki, ja jakoś w ogóle nie mogę się za to zabrać. Najpierw czekałam do połówkowego, a teraz to chyba po 30 tygodniu coś zacznę działać w tym kierunku. Mam tylko te body, ale to tyle co nic. A myślisz, że laktator to coś co trzeba kupić koniecznie i to przed porodem? I kiedyś je oglądałam i są takie ręczne to warto taki kupić? Kurczę zupełnie, ale to zupełnie nie ogarniam tego tematu.

Zgłoś nadużycie #3893 15 lipca 2016, 22:46

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Allanka ja recznym się Strasznie męczyłam więc teraz dla wygody biorę elektryczny, ale może twój dzidziuś nie będzie wczesniakiem jak mój i nie będziesz potrzebowała laktatora? Ja bym się wstrzymała z zakupami ale później nie ma mi kto przywiez, ani wysłać bo rodzice będą w pracy za granicą.




Zgłoś nadużycie #3894 15 lipca 2016, 22:48

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Haha haha nie mogę z tego kota
Cześć dziewczyny potem Was nadrobie całościowo bo dwa dni mnie nie było a tu tyle czytAnia.
Laviaa ja też zakupy robie w Polsce jakoś mi tak bardziej się wszystko podoba .Chociaż ja laktator i podgrzewacz mam jeszcze po Karolu ale wszelkiego rodzaje pieluchy flanelowe tetrowe bambusowe , ręczniki kocyki śpiworek rożek itp kupuje w Pl.
Te całe pościele do wózka z minky tez juz mam wrzucę wam zdjęcie rozka i mam do tego kocyk do wózka i podusię.




Zgłoś nadużycie #3895 15 lipca 2016, 23:00

emiszym Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2016 Posty: 210 Podziękowania: 16

Marzenaa napisał(a)

Emiszyn ale pysznosci narobilas, zjadlabym kawalek tego Twojego tortu z beza, mniam ;)
Ale juz duze Twoje dzieciatko :) Jaka masz dlugosc szyjki, 1mm to moze byc faktycznie blad pomiaru.

Iza przepraszam, ze pytam, bo moze nie powinnam ale czy jak Ci sie zaczal problem z szyjka w poprzedniej ciazy to lekarze zaczeli cos dzialac zalzyli Ci pessar?



Marzenko dziękuję 😊 obecnie mam 24 mm dokładnie miesiąc temu miałam zakładany pessar na szyjke 25mm przez 3 tyg dużo lezalam ten ostatni tydz był różny . Sama widzę po sobie ze najlepsze leżenie brzuch się nie stawia nogi nie puchna ogólnie lepiej 😉




Zgłoś nadużycie #3896 15 lipca 2016, 23:08

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Lavia no to się wstrzymam z tym laktatorem, przecież to zawsze można męża wysłać i kupi :) Na pewno będę jeszcze pytać o milion rzeczy czy są od początku potrzebne czy niekoniecznie. Serio jestem w tym zielona, ale przy kolejnym dziecku już będę wiedziała :D

Kasik ale przecudny ten rożek, gdzie kupiłaś? Bo ja jeden dostałam, ale jeszcze z jeden ponoć by się przydał :)

A i dziewczyny muszę się pochwalić, że wcale nie jest ze mną aż tak źle i może aż tak się nie spasłam i może faktycznie Ci którzy mówią, że tylko brzucho mi urósł mają rację. Bez najmniejszego problemu weszłam w jeansy sprzed ciąży, jedyne co to się nie dopięłam, ale to jakoś mnie nie dziwi :p Tak samo mieszczę się w spodenki z zeszłego roku :) Więc może rzeczywiście mój tyłek mi nie urósł tylko brzucho no i piersi skoczyły o 2 rozmiary :D

Zgłoś nadużycie #3897 15 lipca 2016, 23:18

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278

allanka napisał(a)

Lavia no to się wstrzymam z tym laktatorem, przecież to zawsze można męża wysłać i kupi :) Na pewno będę jeszcze pytać o milion rzeczy czy są od początku potrzebne czy niekoniecznie. Serio jestem w tym zielona, ale przy kolejnym dziecku już będę wiedziała :D

Kasik ale przecudny ten rożek, gdzie kupiłaś? Bo ja jeden dostałam, ale jeszcze z jeden ponoć by się przydał :)

A i dziewczyny muszę się pochwalić, że wcale nie jest ze mną aż tak źle i może aż tak się nie spasłam i może faktycznie Ci którzy mówią, że tylko brzucho mi urósł mają rację. Bez najmniejszego problemu weszłam w jeansy sprzed ciąży, jedyne co to się nie dopięłam, ale to jakoś mnie nie dziwi :p Tak samo mieszczę się w spodenki z zeszłego roku :) Więc może rzeczywiście mój tyłek mi nie urósł tylko brzucho no i piersi skoczyły o 2 rozmiary :D


Allanka zamówiłam w sklepie internetowym Makaszka do tego jeszcze kocyk ligth i poduszka w tym samym wzorze. Zamawialam jak byłam w Pl i jeszcze nie znałam płci ale myśle że dla dziewczynki będzie pasował.
No ja też myślałam że więcej przytyłam bo nogi jakieś strasznie grube mi się wydają a ustala na wagę i mam 4na plusie chyba nie ma tragedii a obwód brzucha był 93




Zgłoś nadużycie #3898 15 lipca 2016, 23:31

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Kasik no ja przytyłam teraz to już będzie z 9kg....A w obwodzie brzucha mam 116cm. Ogólnie to wygląda tak jakby mi te kilogramy się w tym brzuchu zmieściły. I ogólnie to byłam bardzo nimi załamana, ale jakoś walczę z tym załamaniem. Po ciąży będzie wyzwanie zgubienia ich, a może jakimś cudem same sobie pójdą :)

A sklep super i te rożki są śliczne :) Pewnie coś za chwilę zamówię :D

Zgłoś nadużycie #3899 15 lipca 2016, 23:36

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Jasne waga będziemy się martwić po ciąży




Zgłoś nadużycie #3900 16 lipca 2016, 8:13

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Aga wybacz,ale widok twojego ogolonego kota mnie rozlozyl na na łopatki :-) dlatego ze dla mnir smiesznie zwierzaki tak ostrzyzone wygladaja i od razu wydal mi sie podobny do pieska mojej siostry ktorego ostrzygli identycznir a maja shi-tzu :-) :-)

Lavia widze ze szalenstwo zakupowr u ciebie :-)

Allanka ale Twoj kociak tez słodki,chociaz ja bym nie umiala z kotem w domu nie wiem czemu,bi pies to zaden problem ;)




Zgłoś nadużycie #3901 16 lipca 2016, 8:35

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Kasia śliczne rzeczy.
Ja mam kocyk ciepły po synku więc teraz póki co nie kupuje. Zobaczę czy ktoś nie przyniesie bo synek dostał chyba ze 4 koce jak nie to zamówię w Polsce jak będę.
Iza muszę korzystać póki rodzice w Polsce ale w wózkiem za to się wstrzymam do października lub porodu.




Zgłoś nadużycie #3902 16 lipca 2016, 8:38

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Widzę ze Nutella wszystkim poprawiła humor hihi szkoda ze ja tak nie zareagowalam jak ja zobaczylam 😁 wiem ze jej do świat odrosnie ale mimo wszystko mnie to drażni hehe chociaż jak widziałam ja ostatnio jak ona się dobrze czuje to troszkę mi odeszło ;)

A ja się dziewczyny wczoraj meczylam do 1 z haftowaniem :/ a i teraz leże w łóżku i czuje ze mam znowu nudności i pewnie jak wstane to będę znowu wymiotowac. A dopiero co mi to w końcu przechodziło a pewnie przez ta luteine znowu wróci. Ale jak tak będzie wyglądał cały weekend to będę musiała pogadac z ginekolog w poniedziałek na wizycie. W ogóle mnie chyba zabija w tym szpitalu, bo wyobrazcie sobie ze ja kompletnie zapomnialam zrobić badanie krwi i moczu 😣😨 Polece jeszcze prywatnie w pon rano ale wyniki będę miała tylko na komórce po popołudniu. Masakra...

Zgłoś nadużycie #3903 16 lipca 2016, 8:41

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
KasiA , brzusio śliczny i rożek przeslodki . bardzo ładne rzeczy tam maja na stronce , chociaż brakuje mi wzoru szare w gwiazdki z rozem :D

Zgłoś nadużycie #3904 16 lipca 2016, 9:28

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Aga współczuję samopoczucia. Nie mogą Ci zmienić na coś innego? Co haftowalas pochwal się nam szybko




Zgłoś nadużycie #3905 16 lipca 2016, 9:40

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Hihi Lavia , tak się mówi u nas na wymioty ;D bralam dopochwowa luteine do tej pory i było dobrze , ale przez to ze złapała mnie infekcja która muszę leczyć , zmieniła mi na podjezykowa . ale będę musiała porozmawiać na ten temat w pon z gin czy nie będę mogła wrócić chociaz po leczeniu do dopochwowej bo ja nie mogę tak wymiotowac bo dzidzi nie będzie miało witaminek. Miesiąc temu miałam zle wyniki moczu , ciałka ketonowe -150, organizm przez to ze był wyglodzony przez stale wymioty i brak jedzenia przez nudności zzeral moj tluszczyk i groził mi szpital i kroplowki ale na hamca zaczęłam jeść i ciałka zniknęły . i teraz jak juz nudności mi w końcu minęły , normalnie zaczęłam jeść , luteina pod językowa . masssaaakraaa. Jak nie urok to sraczka

Zgłoś nadużycie #3906 16 lipca 2016, 10:00

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Widzisz Aguś mój mózg już nie pracuje... Hihi no kurcze cały czas pod górkę masz, a jakby tak duphaston Ci dali zamiast luteiny? My dziś mamy iść do znajomych na grilla ale chęci mam zerowe. Najchętniej zostałaby w łóżku cały dzień i czytała książkę




Zgłoś nadużycie #3907 16 lipca 2016, 10:11

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Aga Lavia dobrze mowi moze popros o duphaston fakt jest sporo droższy ale może dla ciebie byłby lepszy?
Został tydzień do powrotu męża,ale się doczekać nie mogę. Dzisiaj wracam do siebie do domu to pewnie troche bedzie mi sie dluzyl ten tydz ale przeżyje jakoś.




Zgłoś nadużycie #3908 16 lipca 2016, 10:25

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
Allanka ja miałam laktator elektryczny, ale dla mnie to urządzenie to w ogóle porażka. Jak miałam ściągnąć mleko to siedziałam z tym laktatorem i płakałam. Dla mnie masakra....
Iza widzisz jak czas szybko zlecial. Zaraz mąż będzie w domu 😊
Widzę, że szaleństwo zakupowe trwa 😊
Aga może faktycznie poproś o zmianę leku. Mnie po tej podjezykowej na początku samym bolał brzuch, ale teraz to się nawet do smaku przyzwyczaiłam 😊
A to mój obiecany pies 😊
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #3909 16 lipca 2016, 10:37

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Zobaczymy co mi powie w pon na wizycie :) duphaston bralam na poczatku ciąży ze wzgledu na plamienie i faktycznie jakiś skutków ubocznych nie było . no nic , poczekamy zobaczymy :) dzięki kobitki :) Lavia , skad ja znam takie samopoczucia , mi się tez nie chce kompletnie nigdzie wychodzić ani jeździć . i tak mam za każdym razem . w każdy dzień ;p Iza, widzisz jak to szybko zlecialo , juz tylko tydzień !!!
Ja się poklocilam ost z mężem , bo jego siostra ma srebrne wesele pod koniec października. I dala zaproszenie mojemu mężowi i ze wie ze ja będę juz w koncowce i się domyśla ze ja może nie dam rady ale żeby chociaż mój mąż był . eeee ok. Tak kochanie , zostaw mnie w 9 miesiącu ciazy sama w domu i idź sobie na potancowke .

Zgłoś nadużycie #3910 16 lipca 2016, 10:42

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Nacudja ale piękny pies 😍 co to za rasa ?
Smak nie jest dobry ale mi nie przeszkadza az tak . ale za to mnie muli okropnie, wczoraj po 5 godzinach od wzięcia luteiny jak juz sobie w lozeczku lezalam , musialam biec.do toalety i zwymiotowalam cale witaminy jakie wzielam wczesniej :/ fuuj wymioty tym DHA BLEEE