Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Pazdziernikowa mama 2016:)

Zgłoś nadużycie #3871 15 lipca 2016, 19:20

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Aga no jak się ułoży czasami to boki zrywać :) No i uwielbia wszelkie reklamówki do których wchodzi cały i miski, otwarte szafy. Czasami jak się gdzieś zaszyje i zaśnie to można go kilka godzin szukać, a niby mieszkanko takie małe. A czy robisz coś na to kłaczenie się? Bo my mamy wszędzie jego sierść :/ Już nawet ostatnio kupiliśmy mu jakiś olej na futerko, żeby nie wypadało, no i jedyny efekt to taki, że jest teraz tak przyjemny w dotyku jak nigdy, aż sama się zaczęłam zastanawiać czy sobie nie łyknąć może włosy by mi się takie cudowne zrobiły :p Ale kłaczy się dalej :/

Zgłoś nadużycie #3872 15 lipca 2016, 19:27

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60

izabela23 napisał(a)

A ile ma twoja szyjka,bo nie pamiętam? No ja teraz juz zapobiegawczo mam szew zalozony bo moja szyjka jest niewydolna i powiem wam,ze czuję,że chyba szew zaczyna trzymac ten ciezar a nie szyjka. Wierze ze da rade.



Moja szyjka ma 23mm...Obawiam sie, ze do stanu mojej szyjki mogly sie przyczynic zabiegi ktore malam, przy ktorych szyjka byla rozszerzana :( Iza szew da rade, najwazniejsze ze Ci go zalozyli i ze jestes pod dobra opieka.




Zgłoś nadużycie #3873 15 lipca 2016, 19:48

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Allanka , no niestety przy moim persie moge zapomnieć o nie klaczeniu. Teraz mój maz pojechał z nim do fryzjera żeby rozczesac koltuny a ona ogolila mi go , myślałam ze zawału dostane jak go zobaczylam , aż się poeyczalam . ale juz mu sierść zaczęła odrastac i na pewno jest mu lżej , w szczególności jak takie upały byly i pewnie będą wiec troszkę potrwa zanim mu całkowicie odrosnie ale juz nigdy więcej nie pozwole na ogolenie jej.

Dziewczyny ,mnie dzisiaj tak brzusio boli ze o jej. Normalnie mnie ciągnie w pachwinach przy każdym kroku , zmianie pozycji podczas leżenia czy siedzenia . w dodatku przy każdej zmianie mi brzuszek twardnieje . nie wiem juz czy to skurcze czy mięśnie brzucha mi się napinaja przy zmianach pozycji.

Zgłoś nadużycie #3874 15 lipca 2016, 20:03

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
O masakra też bym się wkurzyła jakby mi ktoś takiego ładnego kota ogolił. No ale prawda jest taka, że pewnie mu lżej w upały przez to. Mauryca jak było tak mega gorąco to owijałam mokrym ręcznikiem i tak spał, chociaż jak przystało jak prawdziwego kota nienawidzi wody, ale w te upały to nawet nie przeszkadzało mu jak go nią oblewałam.

Ale mam ochotę na jakiegoś burgera... Tzn Natalka oczywiście ma ochotę :D Ale chyba odpuszczę i zjem sobie jabłko...

A Marzena a lekarz co na tę szyjkę Twoją mówi? I masz wizyty co miesiąc czy w związku z tym częściej? I ona Ci się tak skróciła czy od początku była, taka niedługa?

Zgłoś nadużycie #3875 15 lipca 2016, 20:10

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
aga wklej zdjecia kotka jak teraz wyglada




Zgłoś nadużycie #3876 15 lipca 2016, 20:12

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Aga przyłączam się do prośby Lavii :D Wrzucaj ogolonego kota :)

Zgłoś nadużycie #3877 15 lipca 2016, 20:25

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Iza Karolajla dobrze ,ze na wizytach wszystko w porzadku.




Zgłoś nadużycie #3878 15 lipca 2016, 20:36

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Marzenaa napisał(a)

Moja szyjka ma 23mm...Obawiam sie, ze do stanu mojej szyjki mogly sie przyczynic zabiegi ktore malam, przy ktorych szyjka byla rozszerzana :( Iza szew da rade, najwazniejsze ze Ci go zalozyli i ze jestes pod dobra opieka.



Mysle ze powinni ci pessar założyć ale to moje zdanie chyba ze nie skara soe z wizyty na wizytę




Zgłoś nadużycie #3879 15 lipca 2016, 20:40

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
Laviaa ja tych antybiotyków nie biorę doustnie niestety... choć to może mniej inwazyjna metoda podania 😉 Zazdroszczę zakupów 😊

Allanka ja biorę magnez z potasem i nazywa się asparaginian extra.
My mamy psa. Dosyć dużego i bardzo kudlatego. Sierść jest wszędzie, ale nie wyobrażam sobie oddać go tylko dlatego, że pojawiło się dziecko. Zresztą syn bardzo ja lubi - mówi o niej moja kochana Herka 😊 jutro przy dziennym świetle cykne jej fotę, to zobaczycie mojego potwora 😉

Iza, Karolajla dobrze, że na wizytach ok i oby tak dalej 😊
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #3880 15 lipca 2016, 20:44

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Na zdjęciu odrazu po ogoleniu, to było 2 tyg temu   w chwili obecnej już ma 1.5 cm odrost bo mojej kici bardzo szybko rośnie sierść i ma strasznie gęsta .

Zgłoś nadużycie #3881 15 lipca 2016, 20:46

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
łooo Matko boska.... Biedny koteł.

Zgłoś nadużycie #3882 15 lipca 2016, 20:46

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60
Aga ja tez chce zobaczyc Twojego ogolonego kotka. Wiem, ze Tobie przykro bylo jak go takiego zobaczylas ale ja sie usmialam jak czytalam wyobrazajac sobie ta sytuacje :)
Allanka szyjke mialam ponoc dluzsza wczesniej ale ile dokladnie miala to nie wiem... Po 2 tygodniach mi sie skrocila potem po kolejnych 2 tygodniach nie zmienila sie dostalam lutine 2x1, mam wiecej lezec, nie schylac sie, nie dzwigac i nie sprzatac. Lekarz mowi, ze moze nawet byc tak, ze mi sie poprawi jej stan przy oszczednym trybie zycia. 26.07 nastepna wizyta. Normalnie mialam co miesiac wizyty, teraz ze wzgledu na szyjke kazal przyjsc po 3 tygodniach. Jeszcze tydzien i pare dni do wizyty.




Zgłoś nadużycie #3883 15 lipca 2016, 20:47

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
A ja właśnie siedze z luteina pod językiem. Kurcze , długo to się będzie jeszcze rozpuszczać ? Bo ja juz mam z 10 minut i dalej tam siedzi. Ciągle mam schizy ze nie zadziała tak jak dopochwowa. ;)

Zgłoś nadużycie #3884 15 lipca 2016, 20:50

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60
O rany ale go wygolili :) ) Dobrze , ze chciaz lapy i ogon mu zostawili nie wygolone, hehe.




Zgłoś nadużycie #3885 15 lipca 2016, 20:51

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Marzena to mam nadzieję, że nie dość, że nie będzie się już więcej skracać, to jeszcze jej się poprawi :) Dobrze, że masz częściej te wizyty, jakby jednak jej się skróciło, ale oby nie.

Aga co ma nie zadziałać- ta sama tabsa tylko w inny otwór w sumie :p A kot no boski jest :D

Zgłoś nadużycie #3886 15 lipca 2016, 20:51

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Faktycznie mnie do śmiechu nie było 😒😊 Marzena , będzie dobrze 😊 kurcze , pozytywne nastawienie , tego się trzymać dziewczyny. Tylko szkoda ze czasami tak trudno , no nie ?

Zgłoś nadużycie #3887 15 lipca 2016, 20:52

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60
Hehe na zadowolonego to on nie wyglada na tym zdjeciu




Zgłoś nadużycie #3888 15 lipca 2016, 20:53

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Kurcze Aga to pol kociaka ubyło ... spokojnie zadziala luteina nic sie nie martw :-) zamowilam jeszcze teraz laktator , podgrzewacz , sudocrem duzy i oilatum bo tata za 2 tyg bedzie jechal to mi wezmie po drodze. Jeszcze musze kaftaniki kupic choc 4 sztuki i posciel dla dziecka bo tutejsze mi sie nie podobaja...




Zgłoś nadużycie #3889 15 lipca 2016, 20:58

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Aga trudno jak cholera, no ale co zrobisz. Nasze dzieciaczki są zdrowe i to się cieszyć trzeba :) A my wszystkie pięknie dbamy o siebie i damy radę.

Jak powiedziałam mojej mamie, że Natalka waży już prawie 800 gram to powiedziała mi, że mój kuzyn- teraz ma 21 lat- ważył tyle jak się urodził... Masakra. I jest cały i zdrowy, trochę durny, ale to nie przez to, że jest wcześniakiem raczej :p Kurczę, byłam w szoku.

Zgłoś nadużycie #3890 15 lipca 2016, 21:04

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Lavia , to wyprawka cala gęba 😁 ja zamowilam jeszcze spioszki na allegro, w pon albo WT będą to wam zrobię zdjęcie :D a co do kota , wręcz przeciwnie. Wariatka jeszcze bardziej ozyla , jeśli można mieć.jeszcze więcej energii 😅 co więcej , wszędzie się mieści teraz . m.in. na moich szklanych półkach za ksiazkami i na wersalce nawet jak jest zabezpieczona poduchami . skacze wyżej i w ogóle się wyglupia . ale ja i tak nie pozwole jej więcej ogolic bo po 1 podoba mi się jak ma sierść w końcu to pers, a po 2 jakbym ja golila czesciej to mogłaby stracić barwnik i ta sierść by byla blada a nie kolorowa.