Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Pazdziernikowa mama 2016:)

Zgłoś nadużycie #2971 29 czerwca 2016, 19:40

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
allanka jutro ząb będzie jak nowy 😊 już niedługo 😊
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #2972 29 czerwca 2016, 19:43

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Nacudja ja poproszę o przepis na to ciasto.




Zgłoś nadużycie #2973 29 czerwca 2016, 19:50

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75

Laviaa napisał(a)

Nacudja ja poproszę o przepis na to ciasto.


szklanka kaszy manny
szklanka mąki
szklanka cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
1-1,5 kg jabłek (najlepiej kwaśnych, ale ja miałam jakieś słodkie i tez wyszlo)
cynamon
pół kostki masła
Suche składniki wymieszać. Jabłka obrać i zetrzeć. Formę wyłożyć papierem i układać warstwami proszek-jablka-cynamon-proszek-jablka-cynamon-proszek-starte masło. Piec około 50 min w 180 stopniach.
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #2974 29 czerwca 2016, 19:51

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
O matko tylko tyle?




Zgłoś nadużycie #2975 29 czerwca 2016, 19:58

Nacudja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 732 Podziękowania: 75
To dużo? 😉
Jak dla mnie robiło się samo. Najdłużej trwało obrane i starcie jabłek 😊
Nasza tabelka: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Am0x21VPtVGitzETBO5K-fLdKYGJ0-l1W3lTNOCF...



Zgłoś nadużycie #2976 29 czerwca 2016, 20:46

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Juz po wizycie. Wszystko ok szyjka ma 3.6 poczatkowo powiedzial 3.3 ale jak zobaczyl moje zdziwienie to zbadal ponownie i 3.6cm ma mówił,ze ok. usg dzieciaki tez ok potwierdzone ze syn i corka. Jedno ma 370g i 18cm a syn 333 i 16cm. Mowil ze teraz go nie bedzie miesiac i gdyby cos powaznego sie dzialo to od razu mam jechac do Olsztyna do szpitala specjalistycznego,a tu w miejskim nawet glowy sobie nie zawracac,ale to w razie w.




Zgłoś nadużycie #2977 29 czerwca 2016, 21:05

adzik535 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 644 Podziękowania: 131
Iza to super, zw szyjka długa i z dzieciaczkami wszystko ok! :)
Ja pojechalam dzis oglądać wózek bobfajny na olx wskoczył i... od razu go kupiłam, bo wpadł mi jakos w oko :) takze jeden problem z głowy :D bebetto nico plus :) duza gondola i pompowane kola :) jak na swoje gabaryty nie jest taki ciężki :)




Zgłoś nadużycie #2978 29 czerwca 2016, 21:20

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69

Nacudja napisał(a)

allanka jutro ząb będzie jak nowy 😊 już niedługo 😊



Oby :)

Iza super, że wszystko dobrze i nie będzie żadnego w razie w. :)

Zgłoś nadużycie #2979 29 czerwca 2016, 21:34

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60
Iza super , ze wszystko ok na wizycie. I szyjka piekna, zazdroszcze takej dlugiej ;)

Nacudja narobilas smaka szarlotka :) Chyba zrobie na weekend :)

Allanka tez mam martwa jedynke, niestety martwe zeby sa slabsze i trzeba uwazac. W ogole mam fatalne zeby, mam nadzieje ze u nas z kolei malutka odziedziczy zeby po tacie :)




Zgłoś nadużycie #2980 29 czerwca 2016, 21:54

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Marzenka nie ma czego zazdroscic,bo gdyby nie to ze leze ciagle i mam zalozony szew to wcale by nie bylo tak kolorowo. A ty musisz duuzo sie oszczedzac jaj masz problem

Allanka wien,ze nie bedzie tzn mam nadzieje,ale lekarz mowil ze mowi to na wszelki wypadek ze gdyby cos powazniejszego sie dzialo to jechac od razu tam (150km) bo tu i tak mnie odesla a zanim zorganizuja transport itp to pottwa to wszystko,ale nie bedzie zadnego w nasz racje.




Zgłoś nadużycie #2981 29 czerwca 2016, 21:58

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Iza superowo!!! Tak się cieszę. Czyli kolejna wizyta za 4 tyg?

Nacudja chodziło mi,że strasznie mało składników i szybko faktycznie się robi. Muszę wypróbować Koniecznie.

Do mnie dzwonili rodzice łóżeczko tata rozkręca mama szuka rzeczy po synku powoli pakuja w poniedziałek będą już u mnie 😀




Zgłoś nadużycie #2982 29 czerwca 2016, 22:04

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Laviaa napisał(a)

Iza superowo!!! Tak się cieszę. Czyli kolejna wizyta za 4 tyg?

Nacudja chodziło mi,że strasznie mało składników i szybko faktycznie się robi. Muszę wypróbować Koniecznie.

Do mnie dzwonili rodzice łóżeczko tata rozkręca mama szuka rzeczy po synku powoli pakuja w poniedziałek będą już u mnie 😀




O to czasu nie bedziesz niala dla nas :-)

U mojego gina 1 sierpnia wizyta ale kazal mi jak cos w miedzyczasie do innego pojsc zeby sprawdzic. Jutri zadzwonie i zapytam jak z terminami




Zgłoś nadużycie #2983 29 czerwca 2016, 22:19

Marzenaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 430 Podziękowania: 60

izabela23 napisał(a)

Marzenka nie ma czego zazdroscic,bo gdyby nie to ze leze ciagle i mam zalozony szew to wcale by nie bylo tak kolorowo. A ty musisz duuzo sie oszczedzac jaj masz problem.



Staram sie oszczedzac w miare mozliwosci. Ciekawa jestem co lekarz powie na wtorkowej wizycie.




Zgłoś nadużycie #2984 29 czerwca 2016, 22:21

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
Laviaa super, że będziesz już miała rzeczy :) U mnie nadal jest tylko to co mi koleżanka przesłała :) Ale poczekam jeszcze trochę, chociaż w lipcu powinnam już coś pomyśleć, bo potem w sierpniu to będziemy mieli pewnie sajgon remontowo-przeprowadzkowy :)

A my własnie z Natalką słuchałyśmy sobie muzyki. Przyłożyłam słuchawki do brzucha i włączyłam Vivaldiego i mała zaczęła się mega ruszać i kopać. I teraz niech mi ktoś powie tak się rusza bo jej się podoba? Czy tak się rusza i krzyczy wyłącz to?

Zgłoś nadużycie #2985 29 czerwca 2016, 22:39

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Ja parę 2 razy dziennie puszczam pozytywke i przykładam do brzuszka to jest oddzew czyli może to się podoba?
Iza dla was zawsze będzie czas. Podzwon popytaj zawsze to lepiej sprawdzić żebyś była spokojniejsza




Zgłoś nadużycie #2986 29 czerwca 2016, 22:43

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
No właśnie Lavia to jest zagadka :) I kto to wie, chyba jak już się maleństwa wyklują to się dowiemy :) Może spytam mojego lekarza, ale nie spodziewam się żeby on wiedział. Pewnie zacznie się śmiać :)

Zgłoś nadużycie #2987 29 czerwca 2016, 23:53

aga907 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 513 Podziękowania: 46
Iza , super ze wszystko dobrze! :-)
A ja Wam dziewczyny powiem ze mnie tak swedzi brzuch ze masakra. I martwie sie ze cycki mi sie zmniejszyly przez ost dwa dni. Nie wiem czemu :/

Z ta muzyka dobry pomysl. Za tydzien wyprobuje , moze bede juz miec w koncu 100% pewnosc ze to dzidzi puka a nie jelita ;)

Allanka , juz tylko jeden dzien i bedzie zabek. Ja tez mam martwa jedynke , mialam straszny z nia problem 2 lata temu bo byla tak wrazliwa na zimno,cieplo ze juz nie dawalam rady i musialam miec kanalowke. Tak to jest niestety. Jedni zabki jak konie a drudzy co chwile cos :)

Zgłoś nadużycie #2988 29 czerwca 2016, 23:57

allanka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 709 Podziękowania: 69
aga brzuch swędzi bo rośnie :) Smaruj sobie go jakimś kremem nawilżającym żebyś nie miała rozstępów. Mnie dzisiaj moje piersi doprowadzały do szału, tak mnie swędzą sutki, że masakra. I za bardzo nie wiem co na to poradzić :/ Gdzieś przeczytałam, że ulgę może przynieść ta maść co się nią smaruję po porodzie jak są popękane.
Mam nadzieję, że jednak mi tego zęba dokleją bez problemu :)

Zgłoś nadużycie #2989 30 czerwca 2016, 6:29

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Aga spokojnie juz kiedys pisalam ze piersi to co na poczatku uroslo to zmalalo he :-) raczej one ci nie zmalaly tylko przestaly buc takie napiete jak na początku. A brzuszek wklepuj w niego kdrem bo nie dosc ze rosnie to mozesz miec sucha skore i dlatego swedzi.

Ja to juz nie wien,ktore to z dzieci sie u mnie rusza myslalam ze corka malo euchliwa a tu zonk ona skacza jak szalona he i lezy poprzecznie drugi maluch chyba tez poprzecznie i badz madry i rozroznij ktore to ktore ;) ;)




Zgłoś nadużycie #2990 30 czerwca 2016, 7:40

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Iza najważniejsze, że dają o sobie znać i urządzają dyskotekę w brzuszku, a swoją drogą rozrywkowe masz dzieci 😀😀
Ja wstaje małego wyszykowac do szkoły na szczęście jutro ostatni dzień i później już rodzice będą