Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Od narodzin naszych maluszków. Pogawędki

Zgłoś nadużycie #531 2 czerwca 2013, 22:43

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784
dobranoc uciekajacym mauskom



Zgłoś nadużycie #532 2 czerwca 2013, 22:43

annaor Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 6790 Podziękowania: 2062

Truskawecka napisał(a)

To jest odpowiedniowa wagowa do tyg ciazy,to taka malutka to nie jest. A ja mialam w poprzednich ciazach kolki nerkowe

no, mała Moniki jest dobrej wagi. Do 29 tc dojdzie do 3 kilo i trochę... idę kochane pomoczyć nogi, wyczyścić odpływ brodzika i posiedzieć pod prysznicem... miłej nocki - zajrzę później,a le pewnie już będziecie spać :D




Zgłoś nadużycie #533 2 czerwca 2013, 22:44

Konto usunięte

MonikaCz napisał(a)

No ba, tak jak i Ty :)


Pewnie że tak.

Zgłoś nadużycie #534 2 czerwca 2013, 22:44

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784
Truskawecko biedny Oskarek :(

Syska moj nie bije sie po głowie ale on za mały jeszcze także sie nei liczy pewnie :P a sie nie znam na dzieciach wiekszych takze nie wiem co doradzic ale chyab warto skonsultowac z lekarzem



Zgłoś nadużycie #535 2 czerwca 2013, 22:45

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

annaor napisał(a)

ja miałam migreny z odruchami wymiotnymi do 16-17 tc. Później pzreszło... ale do tej pory nie mogę słuchać muzyki przypominającej mi jak źle się czułam (gangam style), bo zbiera mnei na wymioty, patrzeć na rzeczy jakie wtedy kupiłam/nosiłam, bo od razu żygać mi się chce, wąchać zapachów z tego okresu... masakra...


ja w ciazy też miałam migreny moja kuzynka i koleżanka też także to chyba popularne a bardzzo ie przyjemne niestety



Zgłoś nadużycie #536 2 czerwca 2013, 22:45

annaor Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 6790 Podziękowania: 2062

Aga.W napisał(a)

z nocnikowaniem, to prawda, zalezy od dziecka :)
my nocnik kupilismy szybko, sadzalam Kazza ale nie chcial siadac. nawet w ubranku. wiec - nic na sile.
teraz juz kawal chlopa i czasem ma faze ze chce siusiu i krzyczy JU JU, wiec go sadzam, zrobi lub nie.
ale sęk w tym ze nie komunikuje mi ze chce siusiu, czasem powie, czasem powie ze JUZ zrobil w pieluszke. 
widocznie to jeszce nie jego czas. ale nie cisne, wiadomo - fajnie by bylo gdyby juz bez pieluszki byl :)
ale i po nocy pieluszka mokra i wlasnie tego komunikowania brak. zobaczymy, moze jak sie lato rozhula to cos podzialamy :)

no, próbuij w lecie... jak spodoba mu się atanie bez pieluchym nie zechce do niej wrócić :D




Zgłoś nadużycie #537 2 czerwca 2013, 22:46

Konto usunięte

Truskawecka napisał(a)

Ja to tez bym oddesala z ud i po ciazy skore z brzucha wyciela. A ja moge sie z toba zamienic ja dam ci moje DD a ty mi dasz swoje C :-D




Dobra, pasi mi taki uklad :D hahah to jak, wycinamy i poczta polska? :D hehehe



Syska, ja Ci powiem ze Kazz mial okres ze lubil się w baniak lutnąć :) ale przeszlo mu :) nie wiem czy to bylo samo-skarcenie czy cos? ja go nie leje :P klapsa jeszcze nie zaznalo me dziecko, z dwa razy po lapach jedynie dostal, ale sromotnie zasluzyl,
ale za to z siostrzenica ise tlucze jak dziki. czasem to na minute ich z oka spuscic nie mozna... kryminal
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #538 2 czerwca 2013, 22:46

annaor Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 6790 Podziękowania: 2062

Gatta napisał(a)

TRUSKAWKA pewnie że każde dziecko jest inne ma swoje tepo rozwoju itd nie ma co patrzec na inne dzieci w tej kwestii bo jeden będzie taki a drugi taki :) wkońcu każdy z nas jest inny i wyjątkowy

inaczej byłoby nudno :)




Zgłoś nadużycie #539 2 czerwca 2013, 22:46

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

Aga.W napisał(a)

hola hola, sluchajcie, nie jest niczym zlym to, ze chlopiec chce sie bawic lalką, badz wozkiem dla lakek... badz nawet kucykiem ;)
to zupelnie bardzo zupelnie zdrowe, ze chlopiec uczac sie od swojej MAMY, stara sie opiekowac lalką (jaka rozowa ona by nie byla :P ), czy idzie z misiem na spacer w wozeczku ;)
BA, to wrecz bardzo zdrowe i rozwojowe. 
aczkolwiek gdyby ktos Kazzowi kupil tak sobie pluszaka w rozowej kiecy to bym na to raczej krzywo spojrzala :)
ale ze Kazz swojej siotrzenicy lalke zabiera i ja karmi, i przytula i kladzie spac uwazam za bardzo zdrowe nasladowanie i uczenie sie opieki ;)  
i BA, jestem z niego dumna ze jest tak troskliwy i tak o lale dba.
ale na boga rozowej koszulki nie zlaoze mu NIGDY. PRZENIGDY. brr :P


zalezy jak na to spojrzec ja w kazdym razie nei ejstem zadowolona z takich prezentow juz wole zeby nic mu nei dawal niz takie gadzety....



Zgłoś nadużycie #540 2 czerwca 2013, 22:47

annaor Supermama
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 6790 Podziękowania: 2062

credible napisał(a)

ja w ciazy też miałam migreny moja kuzynka i koleżanka też także to chyba popularne a bardzzo ie przyjemne niestety

myślałam, że to raczej rzadka przypadłość :D




Zgłoś nadużycie #541 2 czerwca 2013, 22:47

Orchidea Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1406 Podziękowania: 359
Hej dziewczyny .
Matko ale naskrobalyscie od rana :)




Zgłoś nadużycie #542 2 czerwca 2013, 22:48

Konto usunięte

annaor napisał(a)

co to jest chodakowska?
super, że się KaZIU wyszalał i poszedł spać :)


ewa chodakowska, taka wycwiczona chuda pupa :P co wymysla zestawy cwiczen dla desperatek z obwilsym tylkiem jak ja :P
http://www.ewachodakowska.pl/
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #543 2 czerwca 2013, 22:49

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784
ale ja dołka załapałam pokłuciłam sie z mężem ostatnio nie jest dobrze miedzy nami nei wiem co dalej z tego bedzie nie chce mi sie opowiadac nawet....



Zgłoś nadużycie #544 2 czerwca 2013, 22:49

Konto usunięte
Dobranoc. Kolorowych snow zycze

Zgłoś nadużycie #545 2 czerwca 2013, 22:49

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

Aga.W napisał(a)

ewa chodakowska, taka wycwiczona chuda pupa :P co wymysla zestawy cwiczen dla desperatek z obwilsym tylkiem jak ja :P
http://www.ewachodakowska.pl/


a tak widzialam ja w DD tvn z tad ja znam tak tez bym nei wiedziala kto to....



Zgłoś nadużycie #546 2 czerwca 2013, 22:50

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784

Truskawecka napisał(a)

Dobranoc. Kolorowych snow zycze


dobranoc



Zgłoś nadużycie #547 2 czerwca 2013, 22:50

Konto usunięte
Ja w ciąży miałam tylko mdlosci teraz też mam nadzieję że takiej migreny mieć nie będę..

AGA ja tez Ci moge cycki oddac!! :)

dziewczyny macie sprawdzony specyfik na komary ??

Zgłoś nadużycie #548 2 czerwca 2013, 22:50

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10075 Podziękowania: 1784
juz mnei brzuch rozbolal z tych nerwow



Zgłoś nadużycie #549 2 czerwca 2013, 22:50

Konto usunięte

credible napisał(a)

zalezy jak na to spojrzec ja w kazdym razie nei ejstem zadowolona z takich prezentow juz wole zeby nic mu nei dawal niz takie gadzety....




pewnie, w sumie Kazz dziewczynskich rzeczy nie dostaje... podbiera. ale jakby mi w sklepie zakomunikowal ze zyczy sobie lalkę, to bym mu kupila ;)
ale to prawda, zalezy jak sie na to tez spojrzy, bo juz w akcie desperacji,sa lalki chlopiece rowniez, i sa wozeczki w kolorach innych niz rozowy roz :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #550 2 czerwca 2013, 22:50

Orchidea Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1406 Podziękowania: 359

credible napisał(a)

zalezy jak na to spojrzec ja w kazdym razie nei ejstem zadowolona z takich prezentow juz wole zeby nic mu nei dawal niz takie gadzety....


Oj credi ale dziwna ta twoja tesciowa ja bym sama od razu zwróciła jej uwagę naszczęście moja sie pyta co chcemy dla małej