Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Od narodzin naszych maluszków. Pogawędki

Zgłoś nadużycie #311 1 czerwca 2013, 23:23

Konto usunięte

credible napisał(a)

dobra ja uciekam buziaki dobranoc papa ;)


no ja też..bo wszyscy już w domu śpią...a ja jak zwykle hehe
dobranoc mamusie

Zgłoś nadużycie #312 1 czerwca 2013, 23:25

Konto usunięte
AGA o passacie my teraz myślimy ale teraz mamy inne wydatki..

AGA ,CREDI DOBRANOC! :)

Zgłoś nadużycie #313 1 czerwca 2013, 23:26

Konto usunięte

Gatta napisał(a)

AGA o passacie my teraz myślimy ale teraz mamy inne wydatki..

AGA ,CREDI DOBRANOC! :)


a ja to co ?? ?")
dobranoc :)

Zgłoś nadużycie #314 1 czerwca 2013, 23:26

Konto usunięte
To ja tez ide. dobranoc spokojnej nocy

Zgłoś nadużycie #315 1 czerwca 2013, 23:27

Konto usunięte
DIUNA DOBRANOC KOCHANA!!:*

Zgłoś nadużycie #316 2 czerwca 2013, 7:05

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4118 Podziękowania: 595
hej
u nas nocka ok
młody nakarmiony i siedzimy oglądamy mini mini.....
pogoda do D.....pada i pochmurno jest.....



życzę wszystkim miłego dnia....
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.









Zgłoś nadużycie #317 2 czerwca 2013, 7:49

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
Hej.O ja pitole ale sie kobity rozpisały :)
U nas pobudka o 6 :/ pogoda dupna ,znowu pada.
Credible to mamy podobne podejście,też bym jakies schronisko otworzyła.Ale pod jakąś ładną nazwą luksusowe spa dla zwierząt haha :D nie no jak wygram w totka to dam znać i pójdziemy w spółkę :D
Jezu nie pamiętam co tam pisałyście jeszcze ,mózg mi nie działa o tej porze :)
Miłego dzionka

Zgłoś nadużycie #318 2 czerwca 2013, 8:26

Konto usunięte
U nas noc w porządku mały wstał o 5ja się coś obudzić nie mogłam. Głową to mi zaraz peknie. Miłej niedzieli

Zgłoś nadużycie #319 2 czerwca 2013, 8:39

Syska Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 8227 Podziękowania: 1312
Hej.
Z moja głowa juz dzis lepiej :)

Credible. Ja mam kombika BMW I mega , mega polecam. Tzn juz mowie tu o samej marce bmw. Wczesniej tez mielismy ale sedana ( i tym mi sielepiej jezdziło bo to to taka kolumbryna a ja kierowca jestem jak w wypije czyli moze ze 2-3 razy w roku) Ale ogolnie BMW to chyba najlepsze jezdzidło. A to co ludzie gadaja o tej marce to z zazdrosci bo ich nie stac ;) Patrza zeby kupic jak najnowsze auto znajomy kupił forda rok 2006 i dał 40 tysiecy a my za bmw z 1999 plus zalozenie gazu dalismy cos kolo 17 (z niemiec przywiezlismy) I my sie fura cieszymy a temten przeklina i jezdzi teraz autobusem a samochod pod blokiem. Znajomi to samo. Ile sie nagadalismy zeby bmw kupili to nie bo to złe samochody. I jaki efekt ?? Zmieniaja fure co miesiac - dwa a to ford a to peugeot a to opel... i na wszystkich traca na bmw kupic nie chca bo na ich kieszen musieli by starsze rocznikowo kupic... Ale moje pytanie. Lepiej jupic starsze a dobre czy nowsze z złom ?? :D
 
 "Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem , ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"






Zgłoś nadużycie #320 2 czerwca 2013, 8:41

Syska Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 8227 Podziękowania: 1312
Dobra teraz lece bo musze sie wykąpac ale bede jak Oli zapadnie w sen ;)
 
 "Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem , ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"






Zgłoś nadużycie #321 2 czerwca 2013, 9:04

Konto usunięte

Syska napisał(a)

Hej.
Z moja głowa juz dzis lepiej :)

Credible. Ja mam kombika BMW I mega , mega polecam. Tzn juz mowie tu o samej marce bmw. Wczesniej tez mielismy ale sedana ( i tym mi sielepiej jezdziło bo to to taka kolumbryna a ja kierowca jestem jak w wypije czyli moze ze 2-3 razy w roku) Ale ogolnie BMW to chyba najlepsze jezdzidło. A to co ludzie gadaja o tej marce to z zazdrosci bo ich nie stac ;) Patrza zeby kupic jak najnowsze auto znajomy kupił forda rok 2006 i dał 40 tysiecy a my za bmw z 1999 plus zalozenie gazu dalismy cos kolo 17 (z niemiec przywiezlismy) I my sie fura cieszymy a temten przeklina i jezdzi teraz autobusem a samochod pod blokiem. Znajomi to samo. Ile sie nagadalismy zeby bmw kupili to nie bo to złe samochody. I jaki efekt ?? Zmieniaja fure co miesiac - dwa a to ford a to peugeot a to opel... i na wszystkich traca na bmw kupic nie chca bo na ich kieszen musieli by starsze rocznikowo kupic... Ale moje pytanie. Lepiej jupic starsze a dobre czy nowsze z złom ?? :D




Syska bmw to mi sie marzy od stuleci :P mojemu tez. tak wiesz, zeby miec, zrobic sobie na igielke i sie nia cieszyc :) wspaniale auta.
a mozna kupowac inne auta tylko trzeba wiedizec jakie, wiedziec jaki silnik, jakie inne pierdoly i wiedizec co wadliwe. my forda kupilismy i jezdzilismy nim 2 lata (nasz rekord :P ) i z zalem sprzedalismy w b.dobrym stanie, dlatego ze kasa potrzebna byla, tak to z nami jeszcze ze 3 lata mondek by byl.
ale u nas w strefie marzen jest bmw :P i tak. ale o mondeo 3 zlego slowa nie dam powiedziec :P

i nie wiem czemu bmw ma przypieta latke 'bedizesz mial wydatki' i to dla drecha. wkoncu bmw to przeciez pierwotnie limuzyny, w srodku zawsze eleganckie i dobrze - solidnie wykonczone.
co do wydatkow - w czy sa auta przy ktorych nie ma? :) w kazdy aucie trzeba robic na bierzaca niektore rzeczy, wlasnie po to zeby jezdzic i nie miauczec ze stoi :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #322 2 czerwca 2013, 9:05

Konto usunięte
dzien dobry!
nocka przespana ale za wczesnie dzien sie zaczal.

Elwirka pogode mamy bombowa co? nic tylko spac :/

Kazz dorwal ciastoline i ma zajecie, wiec za kawke sie biore :D

milego dnia!!
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #323 2 czerwca 2013, 9:05

Konto usunięte
aha - po wczorajszym cwiczeniu wstalam tak polamana jakby mnie czolg przejechal :/ boli mnie WSZYSTKO.
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #324 2 czerwca 2013, 9:10

Konto usunięte
AGA dokładnie przy każdy samochodzie trzeba coś robić.. Mój P to by chcial Ferrari ale marzenie nie do spełnienia

Zgłoś nadużycie #325 2 czerwca 2013, 9:50

Konto usunięte
nie no Dominika hehe o takich marzeniach to ja nawet nie wspomne :P u mnie tez TAKIE - nierealne :D
chociaz mamy znajomego co porszawkami jezdzi co chwile :P przynajmniej popatrzec mozemy :P hahaha, zawsze cos :P
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #326 2 czerwca 2013, 9:52

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

nie no Dominika hehe o takich marzeniach to ja nawet nie wspomne :P u mnie tez TAKIE - nierealne :D
chociaz mamy znajomego co porszawkami jezdzi co chwile :P przynajmniej popatrzec mozemy :P hahaha, zawsze cos :P


hehe no dokładnie marzenia sa ale nierealne Ferrari ahh :D

Zgłoś nadużycie #327 2 czerwca 2013, 10:14

Konto usunięte
o, ja mam takie nierealne marzenie - 6 w lotto :D hahaha wczoraj wyslalam nawet :D trza sprawdzic :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #328 2 czerwca 2013, 10:17

Orchidea Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1406 Podziękowania: 359
Dzien dobry mamusie :D
To teraz tu sie przenioslyscie ? :) Fajny watek pare dni a tyle stron do nadrobienia ze przy moim dziecku nie dam rady nadrobic ale od teraz bede na bierzaco.
Zycze wszystkim milego dnia




Zgłoś nadużycie #329 2 czerwca 2013, 10:49

madzia1984 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 583 Podziękowania: 144
czesc dziewczyny ale naskrobalyscie ale doczytalam
Syska wspolczuje z powodu znajomego naprawde przykre mlodzi ludzie umieraja , mojego meza siostra zmarla niedawno maz bardzo przezywa
Aga a jakie cwiczenia robilas?
Credible moja corka tez jakby adhd miala wszedzie jej pelno nie usiedzi minuty broi caly czas ale mam znajoma co ma syna z adhd i wiem ze to nie to jest poprostu moja bardzo zywiolowa :D
wiecej nie pamietam co mialam napisac.U nas pobudka o 8 tak brzmi super ale mala poszla spac kolo 12 i budzila sie w nocy co chwile masakra ona od urodzenia jeszcze nie przespala calej nocy czasami juz wymiekam

Zgłoś nadużycie #330 2 czerwca 2013, 10:59

madzia1984 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 583 Podziękowania: 144
a to moja coreczka :)
i my z mezem