Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Niskie libido przy tabletkach antykoncepcyjnych

Zgłoś nadużycie #11 23 grudnia 2015, 10:07

olga29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 164 Podziękowania: 0
Cześć. Czy Wam również tak spadało libido przy tabletkach antykoncepcyjnych? Sama zaczynam się śmiać,ze tabletki to najlepsza antykoncepcja z uwagi na to,ze zupełnie nie chce mi sie uprawiac przez nie seksu :D Zastanawiam się czy są moze jakieś sposoby na to aby zwiększyć ochotę .Widzę,ze w telewizji oraz w radio reklamuje się wiele tabletek osłonowych przy antykoncepcji. Czy brałyście je może? Widziałyście jakieś działanie?
optymistka

Zgłoś nadużycie #12 28 grudnia 2015, 8:58

Lubiekotki Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 235 Podziękowania: 0
Ja również tak miałam ! Nie jest to taki rzadki problem oraz bardzo wiele dziewczyn ma niskie libido przy tabletkach... Niestety ale jest to norma. Po prostu tabletki zmieniają Ci gospodarkę hormonalną. Na temat środków osłonowych opinie są bardzo różne, niektóre działają a niektóre nie. Sama jestem zdania,że warto jest wypróbować bo na mnie na przykład bardzo dobrze działają. Wypróbowałam kilka nich ale obecnie biorę Libido therapy .Zdecydowanie lepszy od popularnej asecurelli ( zresztą zasugerowała mi go moja pani ginekolog...). Środek nie jest tak znany ale jest bardzo fajny.

Zgłoś nadużycie #13 29 grudnia 2015, 8:59

olga29 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 164 Podziękowania: 0
Ja również zauważyłam,ze niekoniecznie to co jest najbardziej reklamowane jest najskuteczniejsze tak więc jestem w sumie otwarta również na te mniej znane środki.Najważniejsze jest to aby działały. No i cena również się liczy.Wolałabym rownież aby nie obciazały wątroby bo przecież i tak biorę tabletki antykoncepcyjne a one są dla wątroby i tak pewnym obciążeniem... Możesz mi tutaj napisać sklad tych tabletek? Chciałabym się z nim zapoznać aby być pewną co sobie zamawiam.
optymistka

Zgłoś nadużycie #14 29 grudnia 2015, 9:52

Askim Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 880 Podziękowania: 130
Czasem już zmiana tabletek anty na inne wystarczy. Jeżeli ochota na seks zupełnie zanika przy ich braniu, to znaczy, ze są źle dobrane.




Zgłoś nadużycie #15 30 grudnia 2015, 9:16

Lubiekotki Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 235 Podziękowania: 0

Askim napisał(a)

Czasem już zmiana tabletek anty na inne wystarczy. Jeżeli ochota na seks zupełnie zanika przy ich braniu, to znaczy, ze są źle dobrane.


Tak ale to również zależy od kobiety .Sama zmieniałam tabletki kilka razy. Brałam te 2 generacji i te 3 generacji oraz wszystkie miały u mnie działanie obniżające libido. Niektóre kobiety tak po prostu mają.
Autorko możesz je znaleźć na przykład tutaj: http://intymnosc.pl/libido-therapy-libido-p-1643.html ( niemniej widziałam je w kilku różnych sklepach tak wieć sobie porównaj). Na stronie masz skład.Jest ziołowy.

Zgłoś nadużycie #16 3 lutego 2016, 10:42

serenaw Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 124 Podziękowania: 0
Mi co prawda nie spadło, ale czytałam, że może być to skutek uboczny tabletek. Dlatego poleca się zmianę diety, albo stosowanie specjalnych suplementów jak np. Prolibid. Stosować go trzeba przez dłuższy okres czasu np. ok. 3 miesięcy. zawiera l-argininę, l-cytrulinę, żeń-szeń, kozieradkę i inozytol, działała następująco:
- poprawa ukrwienia narządów płciowych,
- dodają energii,
- zwiększają pożądanie i ochotę na seks.

Zgłoś nadużycie #17 18 lipca 2016, 11:21

fuksssja Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 201 Podziękowania: 0
Czesto sprawdza się urozmaicanie seksu w tej kwesti :) wiem to z autopsji. U nas pomoglo wspólne oglądanie filmów 18+ bo oboje sie niesamowicie nakręcalismy. Moja ulubiona strona która ma darmowe porno to http://www.pornway.com/ zerknij sobie :) sa tez fajne soft porno

Zgłoś nadużycie #18 19 lipca 2016, 11:36

WiolkaKlaman Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 78 Podziękowania: 0
Dlatego mój ginekolog Gdynia podczas zapisywania tabletek zalecił dokupić też coś osłonowego...żeby właśnie uchronić się przed spadkiem libido.

Zgłoś nadużycie #19 26 lipca 2016, 19:20

degon Świeżo upieczona
Rejestracja: Lip, 2016 Posty: 12 Podziękowania: 0
Dobrze dobrane tabletki nie powodują spadku libigo.
Idź do innego lekarza i dobierz lepsze.

Zgłoś nadużycie #20 20 września 2016, 13:33

sallika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 96 Podziękowania: 2
Sa tabletki, po których wcale a wcale  nie spada libido. Podbytaj lekarza o belarę.

Zgłoś nadużycie #21 3 lutego 2017, 8:38

Marijanna Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 0
No to jak to w końcu z tymi tabsami? Miałam jedne - spadło libido, dostałam drugie i tak się źle czułam, ze odstawiłam... Teraz mam 3 i też szału nie ma...

Zgłoś nadużycie #22 3 lutego 2017, 17:54

Smerfetka70 Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 52 Podziękowania: 1
Wszystko zależy od tego czy mamy dobrze dobrane tabletki. Czy ginekolog wogóle robił Wam dziewczyny jakieś badania przed wypisaniem recepty? Mój bez badań nawet nurofenu by nie dał :) Co da samych tabletek też miałam po jednych masakrę z libido :/ Powtórzył mi badania i przepisał tabletki belara i teraz jest ok. Ale nie wciskał mi żadnych tak na słowo honoru.

Zgłoś nadużycie #23 11 kwietnia 2017, 21:30

kionoe Początkująca
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 31 Podziękowania: 0
Zdecydowanie zmiana tabletek powinna poprawić sytuację. Ogólnie najlepiej wybrać się do ginekologa i powiedzieć mu jak sytuacja wygląda. Powinien przepisać tabletki na podstawie badań, tak jak ktoś wyżej już wspomniał.

Zgłoś nadużycie #24 15 kwietnia 2017, 16:11

cathy586 Zadomowiona
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 40 Podziękowania: 0
U mnie tabletki nigdy się nie sprawdzały. Zawsze miałam przy nich jakieś jazdy, jak rozchwianie emocjonalne, zmiany nastroju czy właśnie spadek libido. Do tego kiedyś się naczytałam,  o chorobach wenerycznych jak kiła i że nie każdy na początku widzi u siebie je objawy i chorobę można zdiagnozować tylko testem PCR (dla ciekawych polecam artykuł:  https://drwenerolog.pl/choroby/kila/ ). Od tamtej pory zawsze ze strachu przed takimi chorobami wybierałam prezeratywy. Oczywiście,  w przypadku małżeństw i posiadania stałego partnera takie obawy są całkiem niezasadne :D  

Zgłoś nadużycie #25 26 kwietnia 2017, 15:09

brzoskwinka Początkująca
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 31 Podziękowania: 2
Gorzej jak się okaże że mąż cie zdradza i przyniósł ci w prezencie "niespodzianke"

Zgłoś nadużycie #26 27 kwietnia 2017, 23:02

veryAnka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 194 Podziękowania: 1
Mój lekarz zawsze powtarza, że prawidłowo dobrana pigułka nie obniży libido. Nie ma przepisywania w ciemno, zawsze powinny być badania.

Zgłoś nadużycie #27 15 maja 2017, 17:53

Pamelcia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 7
niskie libido to nie wina tabletek, pytałam ginekologa.

Zgłoś nadużycie #28 17 maja 2017, 19:48

dinera Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2016 Posty: 140 Podziękowania: 0
Same tabletki nie powodują spadku libido, chyba że ginekolog złe przepisał, bo i tak się zdarza. W moim przypadku aż dwukrotnie, w sumie się nie dziwię bo byłam na nfz i zostałam potraktowana po macoszemu. Przeszłam się prywatnie i lekarz zaproponowł mi przejście na wkładkę levosert, która ma tylko miejscowe działanie hormonalne wewnątrz macicy. Powiedział, że w tym wypadku w żaden sposób hormony nie spowodują reakcji ubocznych w organizmie. Mam ją od 4 msc, faktycznie dobrze się czuję, ochota na seks, zero skutków niepożądanych :)

Zgłoś nadużycie #29 23 czerwca 2017, 12:37

sukieneczka Początkująca
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 32 Podziękowania: 1
Trzeba zmienić tabletki na inne. Iść do innego ginekologa, który zrobi badania i przepisze odpowiednie. Ja dopiero u 3 lekarza dostałam receptę na belarę i jestem bardzo zadowolona, nie widzę ani dodatkowych kilogramów ani spadku ochoty na sex

Zgłoś nadużycie #30 13 lipca 2017, 21:51

czika Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 82 Podziękowania: 0
jak sa zle tabletki dobrane to moze sie wszytsko dziac.. ja biore belare i niemam takich problemow, one maja malo hormownow i sa fantastyczne