Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

mięśnie kegla po porodzie

Zgłoś nadużycie #11 21 maja 2012, 23:51

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
Takie pytanko :) odnoście mięśni kegla. 
Przed porodem wszystko było ok, a teraz poprostu czuje jak by były kompletnie, nie wiem jak to nawać, takie wiotke, kompletnie nie urzyteczne ... ;) nawet podczas siusiana nie potrafię wstrzymać strumienia :(  
wiem, że są jakieś ćwiczenia ... pomogą ??

Zgłoś nadużycie #12 22 maja 2012, 0:00

MlodaMama1990 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 844 Podziękowania: 104
Na pewno możesz zacząć właśnie od prób wstrzymywania strumienia. :) To całkiem dobre ćwiczenie. A dodatkowym plusem mięśni Kegla jest to, że możesz je ćwiczyć praktycznie wszędzie, a... nikt się nie zorientuje ;) Siedząc przed komputerem, przy obiedzie, czytając książkę- staraj się przez np. 5 minut w miarę miarowo i regularnie napinać mięśnie na 2-3 sekundy i puszczać. Prędzej czy później na pewno wszystko wróci do normy, ale trzeba niestety ćwiczyć :) Poród jest dużym obciążeniem dla mięśni, wszystko Ci się poluźniło i niestety trzeba czasu, aby wróciło do normy.


http://fajnamama.pl/blog/mlodamama1990/

Zgłoś nadużycie #13 22 maja 2012, 0:11

kaskikk2112 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 4622 Podziękowania: 845
ooo, dziękuje bardzo za rade :) zobaczymy z czasem czy cos pomoże :)
widze, ze my w tym samym wieku prawie bo ja 1991 :)
zycze powodzenia w roli mamusi :)

Zgłoś nadużycie #14 22 maja 2012, 0:29

MlodaMama1990 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 844 Podziękowania: 104
A faktycznie, wiek prawie ten sam :D Dziękuję, również życzę powodzenia :)
Sama próbuję ćwiczyć mięśnie Kegla, ale szczerze mówiąc często zapominam... ale u mnie nie ma problemu po porodzie- jest problem z "satysfakcją" ;) A naprawdę nie trzeba ciężko ćwiczyć- wystarczy te 10-15 minut dziennie przy zwykłych, codziennych czynnościach. :) Można też ćwiczyć podczas "seansów" z mężem/chłopakiem/narzeczonym- zawsze to dodatkowy bodziec, jest trochę prościej, a i mężczyzna zazwyczaj zadowolony :P


http://fajnamama.pl/blog/mlodamama1990/

Zgłoś nadużycie #15 22 maja 2012, 5:38

Dynamitka1 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 709
Hej ja tez mam z tym problem :( ćwicze juz od kilku dni mam nadzieje ze niedługo sie poprawi






Zgłoś nadużycie #16 22 maja 2012, 10:15

Konto usunięte
dziewczyny, cwiczonka ze strumieniem, a najzdrowiej robic je ... na sucho :) (wstrzymujac strumien w cewce gromadza sie bakterie bla bla bla) mozecie tez zaopatrzyc sie w kulki gejszy. moze i dziene i perwersyjne :P ale slyszalam duzo pozytywnych opinii.
jak jest naprawde zle, probowalabym wszystkiego :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #17 10 lipca 2012, 11:01

credible Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 10078 Podziękowania: 1784
no ja ostatnio też mam taki problem... Kiedy napina mi się brzuch czuje jak bym zaraz miała się posikać... Zaciskam nogi, a gdy skurcz mija wszystko wraca do normy. Boję się żebym nie popuściła kiedy będę poza domem to by było :P A wcale nie chce mi się siku wtedy bo gdy leciałam do wc to 3 kropelki i koniec.



Zgłoś nadużycie #18 15 sierpnia 2012, 19:29

glos_anieli Świeżo upieczona
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 3 Podziękowania: 0
Kegla można już ćwiczyć następnego dnia po porodzie. Faktycznie, początki były fatalne, ale z czasem jest coraz lepiej. Trzeba je ćwiczyć, bo na starość może być kiepsko z trzymaniem moczu.

Zgłoś nadużycie #19 4 stycznia 2013, 16:59

Konto usunięte
Ćwiczenia mięśni Kegla polegają na naprzemiennym napinaniu i rozluźnianiu mięśni okolic pochwy i krocza. Nie są one trudne, trzeba tylko wiedzieć, o które mięśnie chodzi, i zabrać się do działania. Na początku ćwiczenia te mogą wydawać się ciężką pracą, ale gdy będziesz je robić systematycznie, szybko tę sztukę opanujesz, a wtedy możesz je wykonywać w różnych pozycjach ciała (siedząc, stojąc) i w różnych sytuacjach, np. podczas oglądania telewizji, stania w kolejce czy czekania na zielone światło w czasie jazdy samochodem. Ćwiczenia mięśni Kegla mają tę zaletę, że są niezauważalne dla otoczenia, więc można je wykonywać w każdym miejscu.

Zgłoś nadużycie #20 23 października 2015, 9:38

werona101 Świeżo upieczona
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1 Podziękowania: 0
Polecam każdemu ten artykuł: http://www.badania-medyczne.pl/miesnie-kegla/ Wiele się z niego dowiedziałam. W ogóle na tejs tronce badania-medyczne.pl  jest wiele przydatnych informacji :)

Zgłoś nadużycie #21 22 stycznia 2016, 17:07

lucja Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 68 Podziękowania: 0
Witaj, istnieją ćwiczenia o których mówisz. Wykonuje się je właśnie w takich przypadkach jak nietrzymanie moczu po porodzie czy po prostu w celu wzmocnienia mięśni. :)

Zgłoś nadużycie #22 21 września 2016, 12:46

plumbumplumbum Świeżo upieczona
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 1 Podziękowania: 0
Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Najlepiej po zagojeniu się krocza dodać za pomocą kulek waginalnych: http://plumbum.com.pl/pl/i/Przeciwwskazania/48 które przyśpieszą proces regeneracji.

Zgłoś nadużycie #23 30 września 2016, 23:11

jestembetty Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 118 Podziękowania: 0
Wiesz co, mozesz probowac tych cwiczen, aczkolwiek wiem, ze nie kazdemu one sa w stanie pomóc- nie wiem od czego to zalezy... U mnie niestety totalnie sie nie sprawdzily. Co prawda rozwiązalam problem inaczej- poprzez zabieg ginekologii estetycznej w szpitalu Medicover. I przyznam ci sie, ze czuje sie teraz lepiej- czuje, ze moja pochwa jest taka jak przed porodem. Seks tez powrocil 'do normalnosci'. Poczytaj na necie o takich zabiegach- teraz sa bardzo popularne i wbrew pozorom powszechne wsrod kobiet ;)

Zgłoś nadużycie #24 4 października 2016, 15:29

zelka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 118 Podziękowania: 0
Tutaj macie namiary - http://plumbum.com.pl//pl/i/O-kulkach/41
Wszystko na ten temat macie tam napisane - nie jest trudne, ale wymaga systematyczności i przełamania.
Wtedy na pewno zauważycie że wiele zmienia się na plus.

Zgłoś nadużycie #25 16 kwietnia 2017, 18:27

Lenoreek121 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 140 Podziękowania: 0
Mięśnie Kegla możesz ćwiczyć przy pomocy kulek gejszy. Wiele kobiet je kupuję i ćwiczy swoje mięśnie Kegla. Uważam, że jest to bardzo istotne tymbardziej że czujesz że nie są w formie. Jeżeli wstydzisz się je kupić w sklepie z akcesoriami erotycznymi to polecam zajrzeć sobie do tego sklepu https://sexownysklep.pl/sex-gadzety-kulki-gejszy bo tam zapewniają dyskretną wysyłkę :)

Zgłoś nadużycie #26 18 kwietnia 2017, 10:25

Sylwiaa9 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 9 Podziękowania: 0
Wszystkie mięśnie trzeba ćwiczyć. Mi bardzo pomogły właśnie kulki gejszy. Wbrew pozorom ich używanie przez kilka godzin dziennie nie jest męczące a daje doskonałe efekty :) Warto więc nad nimi pomyśleć.

Zgłoś nadużycie #27 21 kwietnia 2017, 17:44

donna Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2017 Posty: 76 Podziękowania: 0
Mięśnie kegla po porodzie są bardzo osłabione... i trzeba je ćwiczyć. Ja nie ćwiczyłam i teraz 6 lat po porodzie nadal mam problemy z tymi mięśniami. Ostatnio trafiłam na http://figlowo.pl/Kulki-gejszy-c1260#t i chyba zamówię takie kulki by wzmocnić mięśnie, podobno bardzo pomagają

Zgłoś nadużycie #28 24 kwietnia 2017, 18:15

wronkao Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 8 Podziękowania: 0
Mnie lekarz zalecił 12 tygodni po porodzie dopiero rozpocząć ćwiczenia. Dlatego, że jest to związane z koniecznością całkowitego obkurczenia się mięśni macicy oraz uzyskania silnego zrostu po ewentualnym okołoporodowym nacięciu krocza jakie miałam.