Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #7851 28 października 2015, 10:00

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
Dzień dobry kochane dziewczyny myślałam ze bede mieć w ciul nadrabiania a tu jednak ostatanio msło wszystkie piszemy .....

dziewczyny prosze dajcie znać po wizytach bo sie martwimy!!!!!


motylek1909 napisał(a)

e no laska! Zośka musi po Tobie urodę odziedziczyć :D

ja idę w piątek do fryzjera :D obciąć i dalej z blondem walczyć :D



pochwal sie koniecznie fryzurka!!! a ty w koncu nie robisz sie na rudo? :)

kinste napisał(a)

tadaaam :)


kinste wspaniale rośniesz! lubie to twoje tadam! :D


onea napisał(a)

kinste super brzuch :)

ja wczoraj po raz pierwszy w pracy zostałam zapytana przez dziecko czy jestem w ciąży. Troche mnie to oniesmielilo (!) Mój brzuch moim zdaniem nadal nie wygląda na ciążowy, ale może ja już się do niego przyzwyczaiłam. Ale chyba na dniach zacznie się fala pytan od dzieciakow - jest ich 180 :P



onea dzieci wszystko zauwaza :D a co dziecku odpowiedzialas? :)
kurcze dzis 6 latki wiedzą co to ciąża :D

jogi napisał(a)

moja kochana akrobatka ♥ z nozkami w gorze :D na badaniu byla bardzo ale to bardzo ruchliwa :D



pięknota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dziewczyny miewacie takie skurcze albo nerwobole miedzy zebrami i z tylu na plecach od stanika w doł po bokach?


wogole to chciałam wam o czymś powiedzieć......

BIORE ŚLUB NA POCZATKU STYCZNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

cywilny (koscielny razem bedzie ze chrzcinami)
a tu pobieramy sie formalnie dla Zosi zeby prawnie byc rodzina :-)
ale powiem Wam ze mimo ze bedzie to cywilny to ja przezywam ;p
podjade dzis do urzedu dowiedziec sie o terminy :)


Zgłoś nadużycie #7852 28 października 2015, 10:06

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

motylek1909 napisał(a)

hihi jakie długie nogi! modelka nam się szykuje :D a ile waży?


lekarz mowil ze ma dlugie nogi :) a wazy 320g :)


Zgłoś nadużycie #7853 28 października 2015, 10:09

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
turboslimak- GRATULACJE :) :)


Zgłoś nadużycie #7854 28 października 2015, 10:12

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

asienka90 napisał(a)

hej kochane, ja tez mialam ostatnio nisko łożysko na wizycie, nic nie mowił o leżeniu ani nic, mowil ze na nast wizycie sprawdzimy i wtedy sie bedziemy martwic a wizyta w ten piatek.
jedyne co dzisiaij w nocy obudzialam się na siusiu i bolal mnie jajnik prawy, jak wysikałam bylo ok. ale dzisiaj jak wstalam dalej boli ale przy chodzeniu i nie moge nogi podniesc do góry, czy miala ktoras z was tak?jak sie nie ruszam to nic nie boli, a wiem ze mały tam siedzi z tej strony bo czulam tam kopniaki, co myslicie


mnie jajnik nie boli ,nie wiem jak Ci pomoc.dobrze ze masz wizyte w piatek to podpytasz lekarza.i daj znac odnosnie tego lozyska


Zgłoś nadużycie #7855 28 października 2015, 10:12

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

turboslimak napisał(a)

Dzień dobry kochane dziewczyny myślałam ze bede mieć w ciul nadrabiania a tu jednak ostatanio msło wszystkie piszemy .....

dziewczyny prosze dajcie znać po wizytach bo sie martwimy!!!!!




pochwal sie koniecznie fryzurka!!! a ty w koncu nie robisz sie na rudo? :)


kinste wspaniale rośniesz! lubie to twoje tadam! :D




onea dzieci wszystko zauwaza :D a co dziecku odpowiedzialas? :)
kurcze dzis 6 latki wiedzą co to ciąża :D



pięknota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dziewczyny miewacie takie skurcze albo nerwobole miedzy zebrami i z tylu na plecach od stanika w doł po bokach?


wogole to chciałam wam o czymś powiedzieć......

BIORE ŚLUB NA POCZATKU STYCZNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

cywilny (koscielny razem bedzie ze chrzcinami)
a tu pobieramy sie formalnie dla Zosi zeby prawnie byc rodzina :-)
ale powiem Wam ze mimo ze bedzie to cywilny to ja przezywam ;p
podjade dzis do urzedu dowiedziec sie o terminy :)


jednak zostaje przy blondzie! :)

ooooooo gratuluje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja na cywilnym byłam normalnie w białej sukni także wiesz :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7856 28 października 2015, 10:19

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
dzien dobry,
ja dzisiaj mam znow do 16 roczna dziewczynke.moj synek oswaja sie z mala plcia zenska( choc on i tak chce tylko i wylacznie braciszka :D ) a i dla mnie to tez przygotowanie do opieki nad swoja niunia :) powoli zaczynam myslec o zakupie dziewczecych ciuszkow :) 2 kolezanki obiecaly mi ciuszki po swoich coreczkach :)


Zgłoś nadużycie #7857 28 października 2015, 10:26

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

jogi napisał(a)

dzien dobry,
ja dzisiaj mam znow do 16 roczna dziewczynke.moj synek oswaja sie z mala plcia zenska( choc on i tak chce tylko i wylacznie braciszka :D ) a i dla mnie to tez przygotowanie do opieki nad swoja niunia :) powoli zaczynam myslec o zakupie dziewczecych ciuszkow :) 2 kolezanki obiecaly mi ciuszki po swoich coreczkach :)


teraz mozesz szalec z wyprawka ;D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7858 28 października 2015, 10:43

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Hej dziewczyny, ja dalej w łóżku. Rozlozylo mnie na dobre... z nosa leci jak z kranu, kaszel, do tego bol glowy... masakra. Jutro wizyta to zobaczymy co powie lekarz. Oby to USG polowkowe wyszlo dobrze.... niczego bardziej nie pragne. Mala od dwoch dni znowu malo sie rusza, nie wiem czy przez to moje przeziebienie czy przykleja sie do łożyska. Dzisiaj chrzanie, obiadu nie robie.... maz cos na miescie niech kupi. Dzisiejsze golenie przed wizyta mnie przeraza. Ja juz w ogole nic tam nie widze...
Turbo ... nas wiecznie takie same bole lapia 😉 bo tez mam klucia miedzyzebrowe i plecow 😜 ale fajnie wiedziec ze nie tylko ja tak mam .

Jogi- zdjecie extra, ta twoja coreczka chyba jakąś baletnica bedzie, hihi, takie akrobacje urządza.

Kinste... trzymam kciuki za polowkowe, 👍👍👍

Ktoras dziewczyna pisala o bolu jajnika i problemach z podniesieniem nogi. U mnie to samo... pisalam kilka stron wczesniej o tym. Ale mi sie wydaje ze to dziecko uciska, plus wszystko sie rozchodzi... takze nie martw sie 😉




Zgłoś nadużycie #7859 28 października 2015, 10:45

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Aaaaa!!! Turbo - MOJE GRATULACJE !!!




Zgłoś nadużycie #7860 28 października 2015, 10:47

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

Mamaporaztrzeci napisał(a)

Hej dziewczyny, ja dalej w łóżku. Rozlozylo mnie na dobre... z nosa leci jak z kranu, kaszel, do tego bol glowy... masakra. Jutro wizyta to zobaczymy co powie lekarz. Oby to USG polowkowe wyszlo dobrze.... niczego bardziej nie pragne. Mala od dwoch dni znowu malo sie rusza, nie wiem czy przez to moje przeziebienie czy przykleja sie do łożyska. Dzisiaj chrzanie, obiadu nie robie.... maz cos na miescie niech kupi. Dzisiejsze golenie przed wizyta mnie przeraza. Ja juz w ogole nic tam nie widze...
Turbo ... nas wiecznie takie same bole lapia 😉 bo tez mam klucia miedzyzebrowe i plecow 😜 ale fajnie wiedziec ze nie tylko ja tak mam .

Jogi- zdjecie extra, ta twoja coreczka chyba jakąś baletnica bedzie, hihi, takie akrobacje urządza.

Kinste... trzymam kciuki za polowkowe, 👍👍👍

Ktoras dziewczyna pisala o bolu jajnika i problemach z podniesieniem nogi. U mnie to samo... pisalam kilka stron wczesniej o tym. Ale mi sie wydaje ze to dziecko uciska, plus wszystko sie rozchodzi... takze nie martw sie 😉


oj kochana! leż cały dzień z herbatką, wygrzej się porządnie :* a na USG na pewno wszystko jest w porządku :)

co do golenia, ja może i widzę, ale jak się tak mocno zegnę (mam tylko prysznic) - to najzwyczajniej mnie podbrzusze boli...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7861 28 października 2015, 11:15

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Turbo gratuluje 😊 ja mam tylko cywilny i to w białej sukni ale stres był 😊

Motylku ide na zdrowy rozsądek. Nie chce kupic i zaraz wyrzucić bo za te pieniadze wole naskładać i kupic dziecku jakąś mate albo bujaka. Większe rozmiaru kupimy juz większej ilości.
W ogóle staram sie tym aż tak nie fascynować. W pierwszej ciąży miałam radochę i poroniłam. Wiec do tej podchodzę ze spokojem


Zgłoś nadużycie #7862 28 października 2015, 11:40

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
https://mamazonemobile.blob.core.windows.net/informator/MAMAZONE_OK_cz1.pdf?sv=2...

warto poczytać :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7863 28 października 2015, 11:44

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
Dziewczyny, to prawda, że na porodówkę nie wolno mieć zrobionych paznokci? chodzi o hybrydę czy żel, ale nie mówię o kolorach tylko np. zwykły french.. .?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7864 28 października 2015, 12:00

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
W ogóle do szpitala nie można miec pomalowanych paznokci. W warszawie kazali by ci zmyć na izbie. Paznokcie sinieją pierwsze jak dochodzi do niedotlenienia i musza być widoczne.


Zgłoś nadużycie #7865 28 października 2015, 12:57

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
na facebooku juz napisałam że jednak będzie synek- Staś :) mój największy Skarb .. i tam tez opisałam co się dzieje z nim .. juz nie mam siły tego powtarzać ..

Zgłoś nadużycie #7866 28 października 2015, 13:22

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
kinste, a ile waży Staś? :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7867 28 października 2015, 13:23

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

Pedrova napisał(a)

Dziewczyny, dziś zawiozłam siostrę na angielski, miałam ponad godzinę dla siebie na mieście, więc pojechałam do hurtowni z wózkami, bo mieli mieć Dymex. Niestety tego jeszcze nie ma, a facet pokazywał mi też podobne wózki, na tej samej konstrukcji i pokazał mi też Anex Sport, taki pudrowy róż z szarym. No gondola cudna, taka zgrabna. Jak ja jestem drobna, to naprawdę ślicznie ten wózek wygląda. Jednak więcej czasu na pewno będę używać spacerówkę, a ta niestety jest bardzo wysoka. Wśród wielu rad z mojej rodziny, większość młodych mam zwraca uwagę na to, żeby spacerówka była na tyle nisko, żeby dziecko, które już chodzi i biega samo, mogło również samo wejść do tego wózka. Niestety Anex spacerówkę ma wysoko :/ więc trzeba by się nastawić na podnoszenie dziecka. Czy Wy też na to zwracacie uwagę?
Chyba jednak poczekam na Dymex... może trochę większy, ale przynajmniej spacerówka nisko i szeroki stopień do stawania dla dziecka.

Widziałam też śliczne ubranka. Podobno nie warto kupować ciuszków na 56cm, lepiej zacząć od 62cm, bo dla mniejszego dziecka można zagiąć rękawki, a przynajmniej więcej razy dziecku się założy. Razem z mamą i kuzynką robimy listę co i ile będzie potrzebne dla dziecka na pierwsze miesiące życia. I wcale tego aż tak dużo nie ma jak się spodziewałam.



Ja w ogóle nie kupuję rzeczy na 56 cm bo wiem, że pewnie znajomi coś kupią, a już kiedyś pisałam, że mój P. urodził się 4,5kg i 60 cm więc nawet nie mógł tych ciuszków małych użyć xd

turboslimak napisał(a)

Dzień dobry kochane dziewczyny myślałam ze bede mieć w ciul nadrabiania a tu jednak ostatanio msło wszystkie piszemy .....

dziewczyny prosze dajcie znać po wizytach bo sie martwimy!!!!!




pochwal sie koniecznie fryzurka!!! a ty w koncu nie robisz sie na rudo? :)


kinste wspaniale rośniesz! lubie to twoje tadam! :D




onea dzieci wszystko zauwaza :D a co dziecku odpowiedzialas? :)
kurcze dzis 6 latki wiedzą co to ciąża :D



pięknota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dziewczyny miewacie takie skurcze albo nerwobole miedzy zebrami i z tylu na plecach od stanika w doł po bokach?


wogole to chciałam wam o czymś powiedzieć......

BIORE ŚLUB NA POCZATKU STYCZNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

cywilny (koscielny razem bedzie ze chrzcinami)
a tu pobieramy sie formalnie dla Zosi zeby prawnie byc rodzina :-)
ale powiem Wam ze mimo ze bedzie to cywilny to ja przezywam ;p
podjade dzis do urzedu dowiedziec sie o terminy :)



GRATULACJE!!!!

Mamaporaztrzeci napisał(a)

Hej dziewczyny, ja dalej w łóżku. Rozlozylo mnie na dobre... z nosa leci jak z kranu, kaszel, do tego bol glowy... masakra. Jutro wizyta to zobaczymy co powie lekarz. Oby to USG polowkowe wyszlo dobrze.... niczego bardziej nie pragne. Mala od dwoch dni znowu malo sie rusza, nie wiem czy przez to moje przeziebienie czy przykleja sie do łożyska. Dzisiaj chrzanie, obiadu nie robie.... maz cos na miescie niech kupi. Dzisiejsze golenie przed wizyta mnie przeraza. Ja juz w ogole nic tam nie widze...
Turbo ... nas wiecznie takie same bole lapia 😉 bo tez mam klucia miedzyzebrowe i plecow 😜 ale fajnie wiedziec ze nie tylko ja tak mam .

Jogi- zdjecie extra, ta twoja coreczka chyba jakąś baletnica bedzie, hihi, takie akrobacje urządza.

Kinste... trzymam kciuki za polowkowe, 👍👍👍

Ktoras dziewczyna pisala o bolu jajnika i problemach z podniesieniem nogi. U mnie to samo... pisalam kilka stron wczesniej o tym. Ale mi sie wydaje ze to dziecko uciska, plus wszystko sie rozchodzi... takze nie martw sie 😉



Ojej ja też nic nie widzę tam!!! Zapowiedziałam mojemu P., że do końca ciąży się nie gole, chociaż pewnie mnie samą trafi szlag... Można iść w ciąży do kosmetyczki na depilacje jakąś?

Zgłoś nadużycie #7868 28 października 2015, 13:24

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

motylek1909 napisał(a)

Dziewczyny, to prawda, że na porodówkę nie wolno mieć zrobionych paznokci? chodzi o hybrydę czy żel, ale nie mówię o kolorach tylko np. zwykły french.. .?


Nie tylko sinieją, ale jak masz żel czy tipsa to nie mogą Ci na palec nałożyć tego czegoś co bada puls bo nie przechodzi.

Zgłoś nadużycie #7869 28 października 2015, 13:31

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

motylek1909 napisał(a)

kinste, a ile waży Staś? :)


mój Królewicz 8 dni temu ważył 349gram a dzisiaj 375 gram :) więc ogólnie jest dużym chłopcem :)

Zgłoś nadużycie #7870 28 października 2015, 13:35

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

kinste napisał(a)

mój Królewicz 8 dni temu ważył 349gram a dzisiaj 375 gram :) więc ogólnie jest dużym chłopcem :)


no to podobnie do mojego w takim razie :) ufff ulżyło mi, bo myslalam ze tylko ja bede miec kolosa ;p
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...