Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #7571 22 października 2015, 16:44

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
z tarczyca nie pomoge bo sie nie znam.ale trzymam kciuki by wszystko bylo dobrze


Zgłoś nadużycie #7572 22 października 2015, 16:46

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
a ja dzis troche szaleje w kuchni i miedzy innymi zrobilam dwie gwiazdy :) jedna z serem a druga z nutella :)


Zgłoś nadużycie #7573 22 października 2015, 16:50

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
a to przepis jakby ktos chcial :

http://ilovebake.pl/2014/10/24/drozdzowa-gwiazda-z-nutella-drozdzowka-przepis-kr...

kierowalam sie glownie ta strona ale jednak troche zmienilam przepis.moje zmiany to: do zaczyny dodalam troche cukru, i jak do maki dodalam zołtka cukier sol to NAJPIERW dalam zaczyn wymieszalam troche i dodalam dopiero chlodna roztopiona margaryne... lepiej wyrasta...reszte macie opisana jak robic gwiazde


Zgłoś nadużycie #7574 22 października 2015, 16:51

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
teraz zabieram sie za pizze serduszkowa :)


Zgłoś nadużycie #7575 22 października 2015, 17:42

mis Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1574 Podziękowania: 1384

jogi napisał(a)

a ja dzis troche szaleje w kuchni i miedzy innymi zrobilam dwie gwiazdy :) jedna z serem a druga z nutella :)


wooow ale bym zjadla :)


Zgłoś nadużycie #7576 22 października 2015, 17:44

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90

jogi napisał(a)

a ja dzis troche szaleje w kuchni i miedzy innymi zrobilam dwie gwiazdy :) jedna z serem a druga z nutella :)


Przepysznie wygląda. :) Ciekawe czy mi by choć w połowie tak dobrze wyszło :P

Zgłoś nadużycie #7577 22 października 2015, 17:47

mis Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1574 Podziękowania: 1384
Witam dziewczyny,
Wpadlam na chwilke przypomniec o sobie :) U nas wszystko dobrze,czuje sie b.dobrze.mialam ostatnio usg,wszystko jest w najlepszym porzadku,dzidzia rosnie az milo :) niestety nie udalo sie poznac plci poniewaz dzieciatko odwrocilo się dupcią i nie było nic widać :( w srode bedzie kolejna szansa ...

Pozdrawiam wszystkie


Zgłoś nadużycie #7578 22 października 2015, 17:52

mis Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1574 Podziękowania: 1384
a to moje poranne zdobycze lesne :)


Zgłoś nadużycie #7579 22 października 2015, 17:53

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90

mis napisał(a)

Witam dziewczyny,
Wpadlam na chwilke przypomniec o sobie :) U nas wszystko dobrze,czuje sie b.dobrze.mialam ostatnio usg,wszystko jest w najlepszym porzadku,dzidzia rosnie az milo :) niestety nie udalo sie poznac plci poniewaz dzieciatko odwrocilo się dupcią i nie było nic widać :( w srode bedzie kolejna szansa ...

Pozdrawiam wszystkie


Super, że wszystko w porządku! Takie wiadomości lubimy :) Kochana a który masz tydzień? Może ustawisz sobie suwaczek żebyśmy wszystkie wiedziały. :)

Zgłoś nadużycie #7580 22 października 2015, 17:54

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90

mis napisał(a)

a to moje poranne zdobycze lesne :)


OOOOO to tyle grzybów w lesie?! Jeju a ja cały wolny dzień na tyłku przesiedziałam, bo myślałam, że grzybów nie ma. :/

Zgłoś nadużycie #7581 22 października 2015, 17:59

mis Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1574 Podziękowania: 1384

ROKIKOKI napisał(a)

Super, że wszystko w porządku! Takie wiadomości lubimy :) Kochana a który masz tydzień? Może ustawisz sobie suwaczek żebyśmy wszystkie wiedziały. :)


wlasnie ustawilam suwaczek :) jestem w 18t4d


Zgłoś nadużycie #7582 22 października 2015, 18:00

mis Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1574 Podziękowania: 1384

ROKIKOKI napisał(a)

OOOOO to tyle grzybów w lesie?! Jeju a ja cały wolny dzień na tyłku przesiedziałam, bo myślałam, że grzybów nie ma. :/


jakis wysyp teraz grzybow u nas bo dlugo nie bylo


Zgłoś nadużycie #7583 22 października 2015, 18:09

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

MamaAnia25 napisał(a)

Hejoo dziewczyny wiem ze nie ktore biora tutaj leki na tarczyce. U mnie okazalo sie ze bede musiala tez brac bo tsh mi wzrosło wczesniej mialam na granicy a teraz 3,69 ...martwie sie troche...


Mi w 4tc skoczyło do 4,090 i było ok po tabletkach :) do tej pory je biorę :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #7584 22 października 2015, 18:44

Pedrova Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 211 Podziękowania: 45
Jak mnie sen dopadł... Oglądałam jakiś film o 15, tak zasnęłam, że dopiero teraz się obudziłam, a kot na moich nogach, chyba też nieźle pospał. Jak wstałam to i Mała się zaczęłam ruszać. Tyle czasu spałam, a nadal chodzę i ziewam...
Prowadzę bloga Mama w XXI w. Zapraszam do czytania.

Zgłoś nadużycie #7585 22 października 2015, 19:10

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151

motylek1909 napisał(a)

Mi w 4tc skoczyło do 4,090 i było ok po tabletkach :) do tej pory je biorę :)



Jaka dawke leku bierzesz?




Zgłoś nadużycie #7586 22 października 2015, 19:16

onea Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 122 Podziękowania: 37
Jogi, kulinarne mistrzostwo swiata zrobilas :D
A ja mam ochote na karpatkę lubi tort pavlovej.....mmm


Zgłoś nadużycie #7587 22 października 2015, 19:32

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Ja miałam tsh 9,8 na początku ciąży a teraz mi spadło do prawidłowej 2,3. Wyszło ze mam Hashimoto.


Zgłoś nadużycie #7588 22 października 2015, 19:42

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Dziewczyny masakra!!!! Bylam u lekarza i nie jest dobrze.... CRP podwyzszone, leukocyty we krwi, w moczu tez, TSH 3,6 . Mam wiecej pic , za miesiac kontrola, jak nie przejdzie to bedzie robic posiew i antybiotyk . Zwiekszyla dawke leku na tarczyce z 50mg na 70. Glowa mi peka normalnie.




Zgłoś nadużycie #7589 22 października 2015, 20:07

asienka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 370 Podziękowania: 67
Ja mialam tsh w 7 5tyg 1.,55 nie kazal juz powtarzac, ale widze ze wy robicie i sama nie wiem czy sie kuc znowu i zbadac


Zgłoś nadużycie #7590 22 października 2015, 20:34

Pedrova Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 211 Podziękowania: 45
Dziewczyny, w zasadzie pytanie do tych, które już są mamami. Łóżeczko drewniane czy turystyczne? My z mężem często podróżujemy, często wyjeżdżamy na weekend. Tak się zastanawialiśmy, że lepsze chyba będzie do domu łóżeczko turystyczne. Jak będziemy podróżować z dzieckiem, to będzie można zapakować łóżeczko i dziecko będzie mogło spać we własnym łóżeczku w hotelu.
Tylko nie przekonuje mnie ten pseudo materacyk. Czy nie jest on zbyt cienki? Na noc czy dwie na weekend to chyba nie ma problemu, ale żeby tak codziennie dziecko na takim spało, to jakoś nie jestem przekonana... może w domu lepiej mieć dodatkowy materacyk do takiego łóżeczka?
Oczywiście spełnia też funkcję kojca, a dzięki kółkom można sobie łóżeczko zaciągnąć do kuchni czy na taras.

Nam w oko wpadło takie łóżeczko:
http://allegro.pl/lozeczko-turystyczne-podwieszany-poziom-kojec-i5728293085.html...
Prowadzę bloga Mama w XXI w. Zapraszam do czytania.