Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #651 18 lipca 2015, 19:21

tymama Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 1489 Podziękowania: 498

motylek1909 napisał(a)

Widzę, że dzisiaj prawie same równe suwaczki mamy :D gratulacje :)


Nawet nie zauważyłam, ale fakt :) możemy to opić jakimś soczkiem ;)

Asienka- mnie tak samo jak Ciebie piersi bolą tylko przy dotyku i wcale nie jakoś mocno :) Co do cery to jeszcze żadnych zmian nie zauważyłam :)


Zgłoś nadużycie #652 18 lipca 2015, 20:17

asienka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 370 Podziękowania: 67
Mozna wziasc cos na bol glowy w ciazy? Paracetamol?


Zgłoś nadużycie #653 18 lipca 2015, 20:23

Niunia386 Początkująca
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 13 Podziękowania: 2
A mnie piersi strasznie bolą zwłaszcza wieczorem, ta sennosc i zmęczenie.Po tych objawach zrobiłam test jeszcze przed @ i wyszły dwie krechy☺w pierwszej ciazy mialam przczucia na chlopaka i jest synek w drugiej na dziewczynkę i jest córa a teraz jak wszystko bedzie dobrze myślę ze bedzie synek Adaś.Ciekawe czy sie sprawdzi☺

Zgłoś nadużycie #654 18 lipca 2015, 21:05

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Hej dziewczyny,
Nad morzem dziś bylo bosko. Słoneczko świeciło. Cudownie :-) .

Ja w poprzedniej ciąży czułam, ze bedzie chlopak. I jest ! A teraz dziewczynka, ale nie wiem czy to poprostu bo bardzo chce :-)


Zgłoś nadużycie #655 18 lipca 2015, 21:34

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
U mnie raczej będzie Leoś :)

Zgłoś nadużycie #656 18 lipca 2015, 21:36

Zuza153 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 9 Podziękowania: 1
Ja w pierwszej ciazy czulam, ze bedzie chlopak i byl, a teraz mamy z mezem przeczucie na dziewczynke :)

Zgłoś nadużycie #657 18 lipca 2015, 21:38

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Czyli to się może sprawdzać :)

Zgłoś nadużycie #658 18 lipca 2015, 21:47

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

kinste napisał(a)

może to głupie co powiem ale czy Wasza intuicja nie podpowiada Wam czy to będzie chłopiec czy dziewczynka? :D


ja jak juz kiedys pisalam zawsze chcialam miec parke :) syncia juz mam wiec super jakby teraz corunia byla :) ale jak bedzie drugi chlopczyk to tez bedzie fajnie :) tym bardziej ze synek chce braciszka :) zeby tylko zdrowe bylo


Zgłoś nadużycie #659 18 lipca 2015, 21:54

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

asienka90 napisał(a)

A mnie wszystko denerwuje, hehe, a bola was bardzo piersi czy tak lekko? Jestem senna bardziej ale tak gdyby nie testy nie odczuwlabym ze to ciaza a wy


piersi czuje ze sa takie bardziej nabrzmiale ale nie bola.poza tym raczej zadnych innych dolegliwosci.oby tak dalej.w pierwszej ciazy tez nie mialam praktycznie zadnych objawow.tylko wieksze zmeczenie.teraz tez ale to tez mysle z powodu pelnego zycia i energii 3-latka :)


Zgłoś nadużycie #660 18 lipca 2015, 22:09

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

asienka90 napisał(a)

Mozna wziasc cos na bol glowy w ciazy? Paracetamol?


Paracetamol to niby srodek ktory uchodzi za bezpieczny w ciazy ale ja jestem ostrozna w stosunku do tego.przyjmuje zasade- zadnych lekow bez zgody lekarza.podobno dobrze wziasc ciepla(ale nie goraca kapiel).woda relaksuje,rozluznia,wycisza,;chlodne oklady na czolo tez ponoc pomagaja;delkatny masaz twarzy zaczynajac od czola w kierunku skroni,pozniej kark i w strone barkow a takze cisza,odpoczynek


Zgłoś nadużycie #661 18 lipca 2015, 22:14

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

Brewa napisał(a)

Hej dziewczyny,
Nad morzem dziś bylo bosko. Słoneczko świeciło. Cudownie :-) .

Ja w poprzedniej ciąży czułam, ze bedzie chlopak. I jest ! A teraz dziewczynka, ale nie wiem czy to poprostu bo bardzo chce :-)


Brewa krzystaj z urokow morza,baw sie dobrze i wypoczywaj :) ja mieszkam na wyspie wiec wody mam duuuuzo dookola i jak tylko pogoda dopisuje czy czas pozwala to staramy sie z rodzinka jak najczesciej przebywac na plazy :)


Zgłoś nadużycie #662 18 lipca 2015, 22:19

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
witam sobotnie,
jak Wam mija sobota? macie jakies plany na niedziele?

my dzis rodzinnie(maz ma weekendy wolne) spedzilismy prawie caly dzionek na jednej z plaz.pogoda byla fajna,bylo cieplo ale nie upalnie.tak jak lubie.wracajac z plazy naszla nas ochota na pizze i wstapilismy do Pizzy Hut :) a na jutro mamy w planach do poludnia isc na festyn a popoludniu po obiedzie odwiedzic znajomych :)


Zgłoś nadużycie #663 18 lipca 2015, 22:20

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
dobrej nocy i milej niedzieli wszystkim :)


Zgłoś nadużycie #664 18 lipca 2015, 23:21

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Hejka! U nas cały dzień minął rodzinnie :) Poszliśmy na rynek, zrobiliśmy zakupy, potem śniadanko i.... zamiast myć okna i sprzątać, to pojechaliśmy do mamy mojej i babci (mieszkają razem)... no i powiedzieliśmy o ciąży :) babcia bardzo się ucieszyła że będzie prababcią :) a moja mama ze spokojem to przyjęła :) uśmiechnęła sie, najpierw nie chciała nam uwierzyć ale jest okej :) Tata jak wróci z trasy to mu powiemy chyba jutro :) a potem pojechaliśmy do teściów na grilla... no i im też powiedzieliśmy! Obawialiśmy się reakcji, a oni tak się ucieszyli, że aż dopiero teraz wróciliśmy, bo mąż z teściem i ciotką i teściową opijali :) także reakcje zupełnie odwrotne niż się spodziewaliśmy!!! HIHI :) jestem baaaaardzo zadowolona, teraz już wiem, że wszystko będzie dobrze :) musi być :) tylko przeżyć taty reakcję :)

się rozpisałam...

Dobranoc kobity! Wypoczywajcie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #665 19 lipca 2015, 0:25

Pedrova Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 211 Podziękowania: 45

Brewa napisał(a)

Monia wow. Zazdroszcze urlopu. Uwielbiam namiot 😊.
My już w trasie nad morze :-D .

co do farbowania wlosow dziewczyny popytajcie sie swoich lekarzy. Ja sie swojego pytam o wszystko. I nie ma przeciwskazań do farbowania wlosów. Inaczej kobiety w ciąży wyglądałyby jak szczoty 😉



Brewa, ja nigdy nie farbowałam włosów, i wcale nie wyglądają jak szczota. Są naturalne sposoby, że zadbać o głęboki NATURALNY kolor i fajną strukturę włosa. Chociażby maska z oleju rzepakowego. Napiszę o tym na moim blogu, to podrzucę link.
Prowadzę bloga Mama w XXI w. Zapraszam do czytania.

Zgłoś nadużycie #666 19 lipca 2015, 0:34

Pedrova Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 211 Podziękowania: 45

kinste napisał(a)

może to głupie co powiem ale czy Wasza intuicja nie podpowiada Wam czy to będzie chłopiec czy dziewczynka? :D



Ja mam przeczucie, że to będzie chłopak.

Z tymi przeczuciami to jest u mnie w rodzinie chyba jakieś proroctwo. Na początku roku powiedziałam mężowi (a nawet spisałam to wszystko z datą na kartce), że mam przeczucie, że po Wielkanocy wyjedzie do pracy do Portugalii (stamtąd pochodzi) oraz że w sierpniu będziemy szukać tam mieszkania, bo będzie nam się powiększać rodzina. No i teraz mówi, że wykrakałam. Wszystko właśnie tak się toczy. W czerwcu byłam u niego na tydzień i trzeba było nadrobić trochę zaległości z czułości :P

Natomiast dzień przed zrobieniem testu zadzwoniła do mnie mama i powiedziała, że śniło jej się, że tańczyła na weselu mojego brata (planowane za 2 lata w lipcu) z rocznym dzieckiem na rękach i miała świadomość, że to moje. No i można powiedzieć, że ona też wykrakała.
Prowadzę bloga Mama w XXI w. Zapraszam do czytania.

Zgłoś nadużycie #667 19 lipca 2015, 7:37

asienka90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 370 Podziękowania: 67
Hej kochane, glowa juz mi przeszla, wystarczyl zimny oklad i sen, jestem jak nowo narodzona, to goraco mnie ubija chyba bo w nocy koszula mokra, masakra, motylek to fajnie ze tak zareagowali, ja powiem swoim po wizycie, a co do plci to ja mam przeczucia ze bedzie Franek :-)


Zgłoś nadużycie #668 19 lipca 2015, 8:20

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Pedrova ja mówię o tych dziewczynach, ktore farbują włosy. Te ktore tego nie robią to chyba naturalne ze nie musza tego robic i odrostow nie maja. Proste


Zgłoś nadużycie #669 19 lipca 2015, 8:23

Brewa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 735 Podziękowania: 158
Motyl to się pozytywnie zaskoczyłaś. Super :-) .

Co do lekow to można paracetanol, ale za zgodą lekarza :-) .


Zgłoś nadużycie #670 19 lipca 2015, 9:29

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Dzięki dziewczyny ;)

no i nie mogę się doczekać, wizyta już za 2 dni! :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...