Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #5691 29 września 2015, 8:35

Jasmin_9 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 42
Cześć dziewczyny :) fajnie ze z rana prawie same pozytywne wiadomości ;) ja miałam koszmary ze zaczęłam plamić :( :( głupie sny i nie spałam od 1 w nocy do 4 :/ dzis wizyta na 10 może to stres? :( mamaania musisz ustawić teściowa wiem co mowie ;)

Zgłoś nadużycie #5692 29 września 2015, 8:36

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Kurde .. powiem Wam ze tego tate komandosa to i my mozemy przeczytać :D

Zgłoś nadużycie #5693 29 września 2015, 8:38

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Witajcie 😊 współczuję teściowej tez znam ten ból. Jak jestesmy u nich to "kochana teściowa" śpi do 11 i trzeba chodzić na paluszkach a znowu jak teść wstaje o 6 to wszystkich budzi bo akurat o 6 rano trzeba cos pilnego zrobić na podwórku.. Dlatego nie jeździmy często w odwiedziny


Zgłoś nadużycie #5694 29 września 2015, 8:40

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

Jasmin_9 napisał(a)

Cześć dziewczyny :) fajnie ze z rana prawie same pozytywne wiadomości ;) ja miałam koszmary ze zaczęłam plamić :( :( głupie sny i nie spałam od 1 w nocy do 4 :/ dzis wizyta na 10 może to stres? :( mamaania musisz ustawić teściowa wiem co mowie ;)


Kochana, to stres .. w podświadomości boisz się że bedzie coś nie tak na wizycie, a doskonale wiesz, że będzie okay :)
Czekam na fotki :)


co do teściowej to moja się zmienia ale bez szału .. nawet bym nie próbowała jej ustawić ..

Zgłoś nadużycie #5695 29 września 2015, 8:45

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

anjaaa napisał(a)

Witajcie 😊 współczuję teściowej tez znam ten ból. Jak jestesmy u nich to "kochana teściowa" śpi do 11 i trzeba chodzić na paluszkach a znowu jak teść wstaje o 6 to wszystkich budzi bo akurat o 6 rano trzeba cos pilnego zrobić na podwórku.. Dlatego nie jeździmy często w odwiedziny


ooooo mój dziadek :D jak on śpi to budzić nie mozna, a jak chce wszystkich obudzić w niedziele o 6 rano to włącza alarm w domu :D

Zgłoś nadużycie #5696 29 września 2015, 8:49

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Tego pokolenia nie zmienisz. Mój teść po 60 jest. Teściowa nie wstaje wczesniej niż 11. Zla byla jak jej powiedzieliśmy ze ślub mamy o 13 i będzie musiała wczesniej wstac hehe.


Zgłoś nadużycie #5697 29 września 2015, 8:55

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

anjaaa napisał(a)

Tego pokolenia nie zmienisz. Mój teść po 60 jest. Teściowa nie wstaje wczesniej niż 11. Zla byla jak jej powiedzieliśmy ze ślub mamy o 13 i będzie musiała wczesniej wstac hehe.


przepraszam ale jak przeczytałam o tym ślubie to nie mogłam się powstrzymać od śmiechu :D na prawdę jeden dzień jej zaszkodził :D

Zgłoś nadużycie #5698 29 września 2015, 9:04

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Hej ja zawsze lubiłam długo spac a od kilku tyg budze sie sama po 8 i koniec spania... Na siku wstaje raz w nocy i raz nad ranem :/ męczące ale nic nie poradzę :/

Pogoda śliczna, jakby wiosna miała byc ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5699 29 września 2015, 9:16

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Co do śniadania, to za 45 min zrobię sobie jajecznicę, bo teraz połknęłam tabletki i muszę poczekać :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5700 29 września 2015, 9:17

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Lenka - już wózek? pokaż jaki konkretnie zamówiłaś? :D nam zaoferowali się moi rodzice, że kupią nam w styczniu brykę :D fajnie, troszkę mniej wydatków :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5701 29 września 2015, 9:20

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195
A mi te wczorajsze usg nie daje spokoju bo jakoś taka mało zadowolona jestem i się umówiliśmy na  jutro na 15:40 na usg 4d :-) zobaczę co tam jest między tymi nogami konkretnie ;-)

Zgłoś nadużycie #5702 29 września 2015, 9:20

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Jak patrzę w naszą tabelkę to poki co szykują się same dziewuchy, a tylko u mnie prawdopodobnie chłop :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5703 29 września 2015, 9:21

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

meg86 napisał(a)

A mi te wczorajsze usg nie daje spokoju bo jakoś taka mało zadowolona jestem i się umówiliśmy na 15:40 na usg 4d :-) zobaczę co tam jest między tymi nogami konkretnie ;-)


ooooo super! fajna pamiątka no i konkret :) to czekam z niecierpliwością,żeby tam zajrzeć :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5704 29 września 2015, 9:21

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

motylek1909 napisał(a)

Jak patrzę w naszą tabelkę to poki co szykują się same dziewuchy, a tylko u mnie prawdopodobnie chłop :D



Jeszcze nie wiadomo co u mnie ;-)

Jutro juz będzie wiadomo na 100% ;-)

Zgłoś nadużycie #5705 29 września 2015, 9:23

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195
Eh aż się nakrecilam ;-) nie mogę się doczekać zobaczenia mojej kruszynki :-D 4d to dosyć realny obraz :-)

Zgłoś nadużycie #5706 29 września 2015, 9:28

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

meg86 napisał(a)

Eh aż się nakrecilam ;-) nie mogę się doczekać zobaczenia mojej kruszynki :-D 4d to dosyć realny obraz :-)


no ja miałam 4d i było widać jak na dłoni potworka :)

dziś z detektorem rano pierwsze podejście, pierwsze przyłożenie i miód na moje uszy! od razu serduszko kruszyny! kocham ją ponad życie...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5707 29 września 2015, 9:33

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

tymama napisał(a)

Dzień dobry :)
Drugi trymestr jest przereklamowany, jestem strasznie senna, a moje dziecko postanowiło zrezygnować z popołudniowych drzemek- jak żyć? :)
Wymiotuję dalej ale co drugi, trzeci dzień więc z tym lepiej :)

Dobrze że na wizytach wszystko ok :)

Mamaporaztrzeci trzymam kciuki za dzisiaj baaaardzo mocno, wszystko będzie dobrze :)

Kinste a możesz wstawić zdj tego albumu? Bo widziałam kiedyś w biedronce taki sam jam ma Tymek, dla tego maluszka też bym taki chciała :)



Tymama umowmy sie ze wogole ciaza jest przereklamowana!!! :D

Mamaania25 co za bezczelność!
Brak szacunku ... Szkoda gadac ...


Zgłoś nadużycie #5708 29 września 2015, 9:54

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Ee tam ciaza jest super. Do wszystkiego można się przyzwyczaić nawet do mdłości 😊

No moja teściowa to samiec alfa i wszystko ma być tak jak ona chce. Niestety taki charakter. Truje mi od poczatku ze chce wnuczkę ale ja na złość urodzę syna... A co 😊


Zgłoś nadużycie #5709 29 września 2015, 10:04

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

motylek1909 napisał(a)

no ja miałam 4d i było widać jak na dłoni potworka :)

dziś z detektorem rano pierwsze podejście, pierwsze przyłożenie i miód na moje uszy! od razu serduszko kruszyny! kocham ją ponad życie...



Ja już coraz mniej używam detektora bo czuje kruszyne ;-)

Zgłoś nadużycie #5710 29 września 2015, 10:14

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

motylek1909 napisał(a)

Lenka - już wózek? pokaż jaki konkretnie zamówiłaś? :D nam zaoferowali się moi rodzice, że kupią nam w styczniu brykę :D fajnie, troszkę mniej wydatków :)


Ja wózek dostałam od koleżanki :-) już chyba wrzucałam foto
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach