Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #5331 24 września 2015, 15:51

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

turboslimak napisał(a)

lenka :D ale cie napompowało jupiii :) :) :) :) :) no jestes nasza brzuchatkową pięknościa :) :) :) :)


Aż się zawstydziłam :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5332 24 września 2015, 16:07

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Czesc dziewczynki. Ja dzisiaj dochodze do siebie. Ostatnio mialam bardzo stresujacy czas. To praca meza sie stresowalam, to okazalo sie ze kuzynka meza ktora tak bardzo oferowala sie nam pomoc w Niemczech oszukiwala nas. Maz poznal jezyk. Zaczal sam zalatwiac wszystkie sprawy, i zaczely jej machloje wychodzic na jaw. Ostatnio np dal jej pit do rozliczenia. Jakas jej znajoma sie tym zajmuje. Klamala ze w zeszlym tyg juz złożyła a wczoraj maz pojechal do skarbowki i okazalo sie ze nic nie ma ! A malo tego ! Pokazal mezowi historie z zeszlego roku. I złożyła dopiero we wrzesniu a wziela od niego 150 euro za rozliczenie w maju i wciskala kit ze do 31 maja musialo byc zlozone. Zabrala kase i dala do rozliczenia dopiero we wrzesniu.... wczoraj jej nagadalam. Przez co potem brzuch mnie z nerwow zaczal bolec. I po przeczytaniu o tesciowej meg, dostalam ataku nerwicy lękowej. Strasznie spanikowalam bo dawno nie mialam ataku... myslalam ze już po mnie... ale jakos otrzepalam sie i dzis lepiej. Nie moge sobie pozwolic na zalamanie bo nosze w sobie nowe zycie.




Zgłoś nadużycie #5333 24 września 2015, 16:14

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Maz zrobil dzis pyszne spaghetti. Kupilismy mi spodnie i kurtke. Potem przejdziemy sie do lasu... moze jakies grzybki beda 😉 a oto moj brzuch z dzisiaj...




Zgłoś nadużycie #5334 24 września 2015, 17:11

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

Mamaporaztrzeci napisał(a)

Czesc dziewczynki. Ja dzisiaj dochodze do siebie. Ostatnio mialam bardzo stresujacy czas. To praca meza sie stresowalam, to okazalo sie ze kuzynka meza ktora tak bardzo oferowala sie nam pomoc w Niemczech oszukiwala nas. Maz poznal jezyk. Zaczal sam zalatwiac wszystkie sprawy, i zaczely jej machloje wychodzic na jaw. Ostatnio np dal jej pit do rozliczenia. Jakas jej znajoma sie tym zajmuje. Klamala ze w zeszlym tyg juz złożyła a wczoraj maz pojechal do skarbowki i okazalo sie ze nic nie ma ! A malo tego ! Pokazal mezowi historie z zeszlego roku. I złożyła dopiero we wrzesniu a wziela od niego 150 euro za rozliczenie w maju i wciskala kit ze do 31 maja musialo byc zlozone. Zabrala kase i dala do rozliczenia dopiero we wrzesniu.... wczoraj jej nagadalam. Przez co potem brzuch mnie z nerwow zaczal bolec. I po przeczytaniu o tesciowej meg, dostalam ataku nerwicy lękowej. Strasznie spanikowalam bo dawno nie mialam ataku... myslalam ze już po mnie... ale jakos otrzepalam sie i dzis lepiej. Nie moge sobie pozwolic na zalamanie bo nosze w sobie nowe zycie.




Jejku nie miałam na celu zestresowanie kogoś :-( :-( moja teściowa ma 68 lat więc z racji wieku też może już mieć różne choroby :-/ Mamaporaz3 przytulam :*

Zgłoś nadużycie #5335 24 września 2015, 17:12

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

Mamaporaztrzeci napisał(a)

Maz zrobil dzis pyszne spaghetti. Kupilismy mi spodnie i kurtke. Potem przejdziemy sie do lasu... moze jakies grzybki beda 😉 a oto moj brzuch z dzisiaj...



Śliczny brzusio ;-)

Zgłoś nadużycie #5336 24 września 2015, 17:41

onea Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 122 Podziękowania: 37
co wy jecie ze wy tak rosniecie ? :P jestem w szoku ! Moja fasolka chyba tańczy ze mna na zumbie intensywnie....


Zgłoś nadużycie #5337 24 września 2015, 18:33

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151

meg86 napisał(a)

Jejku nie miałam na celu zestresowanie kogoś :-( :-( moja teściowa ma 68 lat więc z racji wieku też może już mieć różne choroby :-/ Mamaporaz3 przytulam :*



Kochana ty sie mną nie przejmuj. Mozna bylo sie tego spodziewac ze przez ten stres ostatni nerwica sie odezwie. Najwazniejsze ze skutecznie i szybko sobie z nią poradzilam. Musze sie wyciszyc. Skupic na dzidziusiu. Cieszyc kazdym dniem ciazy. Przeciez ostatni raz w niej jestem .




Zgłoś nadużycie #5338 24 września 2015, 18:48

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97
Witam Was dzisiaj.
Mój P. poszedł po rozum do głowy i stwierdził, ze mogę jesc ile chce i kiedy chce i ze to wszystko przez to, ze jest przepracowany. Wybaczyłam mu bo wiem, ze czasami jest tak, ze pracuje 7 dni w tygodniu a ja czesto tez mu daje w kość. Za to kupiłam sobie kilogram kiszonej kapusty i jem razem z krupnikiem :)

Byłam w sklepie ciążowym i stwierdziłam przymierzając spodnie ze jestem gruba i brzydka w ciazy i jeszcze bardziej niewymiarowa i sie prawie popłakałam. Zdane spodnie mi nie pasowały i sie tylko zdołowanym. Wzięłam tylko legginsy zeby miec co na dupę moja wielka włożyć i poszłam do domu. Tak to jest jak sie ma talie osy i dupę słonia. Nic nie pasuje a jak juz przeciwne sie przez dupsko to w pasie tragedia ech beznadzieja.

Zgłoś nadużycie #5339 24 września 2015, 18:53

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415
Ja dzis tez sie z mężem pokłóciłam :/ w sumie o pierdoły ale jednak :/ i az sie popłakałam :/ za to pole nia spędziłam u chrzesniaka :) i humor lepszy ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5340 24 września 2015, 19:23

grZANKA Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 1465 Podziękowania: 146
Ja wczoraj miałam kiepski wieczór... Płakać mi się chciało o byłe głupotę, a jeszcze jak się położyłam i spojrzalam na sufit to się zalamalam, centralnie nade mną wisiał balon z helem od młodej i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że nie miałam humoru i ubzdyralam sobie, że to moje lustrzane odbicie.... Haha teraz się śmieje z mojej głupoty ale wczoraj to było straszne




Zgłoś nadużycie #5341 24 września 2015, 19:58

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Motylek mąż mi przesłał i oto specjalnie dla Ciebie zdjęcie psiochy :-D
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5342 24 września 2015, 20:04

anjaaa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 337 Podziękowania: 82
Piękne brzuszki 😊

A mnie glowa cały dzień boli i jeszcze mdłości miałam popołudniu. Dzień nieciekawy.

Naszło mnie dzis na dżem wiśniowy... Nie mogłam się odczepić taki dobry 😊


Zgłoś nadużycie #5343 24 września 2015, 20:23

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

Lenka87 napisał(a)

Motylek mąż mi przesłał i oto specjalnie dla Ciebie zdjęcie psiochy :-D


W życiu bym nie powiedziała, ze to cipka Haha No ale okej, najwidoczniej to cipka skoro lekarz tak twierdzi xd

Zgłoś nadużycie #5344 24 września 2015, 20:24

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

Lenka87 napisał(a)

Motylek mąż mi przesłał i oto specjalnie dla Ciebie zdjęcie psiochy :-D


Dzieki!!! No to teraz juz nie mam wątpliwości ze u nas juz syn :) hihi :) dziekuje!!! A mozesz zerknąć na poprzednia stronę? Opisałam co czuje w brzuszku i nie wiem czy to ruchy...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5345 24 września 2015, 20:25

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Na tym zdjęciu mało wyraźnie widać, ale zanim się ruszyła to bardzo dokładnie widziałam wargi sromowe. Lekarz powiedział że jest pewien na 110 %
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5346 24 września 2015, 20:27

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

motylek1909 napisał(a)

Dzieki!!! No to teraz juz nie mam wątpliwości ze u nas juz syn :) hihi :) dziekuje!!! A mozesz zerknąć na poprzednia stronę? Opisałam co czuje w brzuszku i nie wiem czy to ruchy...


Proszę bardzo :-)
Doczytałam i bardzo możliwe że to ruchy, ale pewności Ci nie dam :-) Chociaż to chyba trochę za wysoko jak na ten tc?
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5347 24 września 2015, 20:32

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

Lenka87 napisał(a)

Proszę bardzo :-)
Doczytałam i bardzo możliwe że to ruchy, ale pewności Ci nie dam :-) Chociaż to chyba trochę za wysoko jak na ten tc?


Ponoć macicy jest tuż pod pępkiem i wlasnie w tym miejscu od pępka troche w dół i po lewej... I sama juz nie wiem...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5348 24 września 2015, 20:33

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

Lenka87 napisał(a)

Na tym zdjęciu mało wyraźnie widać, ale zanim się ruszyła to bardzo dokładnie widziałam wargi sromowe. Lekarz powiedział że jest pewien na 110 %


Porównując do zbliżenia krocza mojego małego to dziewczynkę masz na 200% ;D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5349 24 września 2015, 20:37

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

motylek1909 napisał(a)

Ponoć macicy jest tuż pod pępkiem i wlasnie w tym miejscu od pępka troche w dół i po lewej... I sama juz nie wiem...



Motylku pierwszych ruchow spodziewaj sie na wysokosci linii majtek :-) na tym zdjeciu super widac gdzie znaduje sie dno macicy w poszczegolnym tc ;-)

Zgłoś nadużycie #5350 24 września 2015, 20:42

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
U mnie na ostatniej wizycie było 1,5 cm pod pępkiem
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach