Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #5311 24 września 2015, 9:45

grZANKA Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 1465 Podziękowania: 146
Tak, sprawdza, bo teraz mieliśmy sprawdzane ale chyba poważniejsze wady na tym drugim badaniu są wykrywane




Zgłoś nadużycie #5312 24 września 2015, 10:07

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
w badaniu polowkowym lekarz bada dokladnie narzady wewnetrzne dzieciatka.to badanie pozwala ocenic anatomie nienarodzonego dziecka i wykryc(wykluczyc wiele wad) w tym wlasnie serduszka


Zgłoś nadużycie #5313 24 września 2015, 10:08

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
Asia ja robie 3 bad prenatalne. Na 1 powiedział ze za właściwe komory itd. Na 2 chyba bardziej sprawdzają serce ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5314 24 września 2015, 10:31

MamaAnia25 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 150 Podziękowania: 39
Moj brzuchol w 15 tygodniu ;) ))






Zgłoś nadużycie #5315 24 września 2015, 10:34

MamaAnia25 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 150 Podziękowania: 39
Na drugim prenatalnym sprawdzaha wszystko dokladniej ;) nawet licza paluszki u rak nog ;) )






Zgłoś nadużycie #5316 24 września 2015, 10:54

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
piękne te wasze brzuszki :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5317 24 września 2015, 10:58

Jasmin_9 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 198 Podziękowania: 42
Fajny brzusio :)

Zgłoś nadużycie #5318 24 września 2015, 11:38

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

motylek1909 napisał(a)

Lenka powtarzam sie ale zazdroszczę wam tych ruchów!!! Ja juz sie modlę zeby maleństwo mi dało o sobie znac ale moje łożysko na przedniej ścianie raczej mi tego nie przyspieszy :(


Hej. Motylku nie wiem czy mnie pamietasz ze staraczek ;-) chcialam tylko Cie pocieszyc ze lozysko na przedniej scianie nie zawsze oznacza ze ruchy poczujesz pozniej :-) ja tez mialam na przedniej a ruchy poczulam dokladnie w 16 t 5d i to od razu 3 pukniecia :-) ach, pamietam to jak dzis :-)  i przede wszystkim serdecznie gratuluje synka i zycze spokojnej ciazy, pozostalym marcoweczkom rowniez :-)

Zgłoś nadużycie #5319 24 września 2015, 11:48

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ja też mam łożysko na przedniej ścianie, z prawej strony
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5320 24 września 2015, 12:14

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

Malina89 napisał(a)

Hej. Motylku nie wiem czy mnie pamietasz ze staraczek ;-) chcialam tylko Cie pocieszyc ze lozysko na przedniej scianie nie zawsze oznacza ze ruchy poczujesz pozniej :-) ja tez mialam na przedniej a ruchy poczulam dokladnie w 16 t 5d i to od razu 3 pukniecia :-) ach, pamietam to jak dzis :-)  i przede wszystkim serdecznie gratuluje synka i zycze spokojnej ciazy, pozostalym marcoweczkom rowniez :-)


ooooo Malinka :* dziękuję za pocieszenie :*jest nadzieja w takim razie :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5321 24 września 2015, 12:15

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

Lenka87 napisał(a)

Ja też mam łożysko na przedniej ścianie, z prawej strony


hm, no to może jednak za 2 tyg coś tam poczuję :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5322 24 września 2015, 12:19

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ruchy czuję głównie z lewej strony, z prawej bardzo rzadko i delikatnie
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #5323 24 września 2015, 12:20

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
motylku- to jest Twoja pierwsza ciaza wiec mozesz poczuc pierwsze ruchy pozniej.nie martw sie zupelnie.ja w pierwszej ciazy poczulam pierwsze ruchy w 19/20 tyg i to jest jak najbardziej normalne.teraz w drugiej jeszcze tak dobrze nie czuje,cos tam niby czulam kilka razy ale ja czekam na takie konkretne


Zgłoś nadużycie #5324 24 września 2015, 12:34

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415
Powiem Wam tak, od kilku dni jak siedzę lub leżę to czuje wyraźnie z lewej strony niedaleko pępka takie jakby wypychanie skóry... nie są to kopniaki, tylko zwykłe takie wypychanie skóry do góry... czy to są ruchy? :D bo już sama nie wiem...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5325 24 września 2015, 12:35

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195
witam sie
a my wlasnie sie pakujemy i popoludniu jak moj m wroci z pracy ruszamy na mazury do tesciow...

Zgłoś nadużycie #5326 24 września 2015, 12:38

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

meg86 napisał(a)

witam sie
a my wlasnie sie pakujemy i popoludniu jak moj m wroci z pracy ruszamy na mazury do tesciow...


szczęśliwej podróży kochana :* trzymajcie się!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #5327 24 września 2015, 14:20

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

motylek1909 napisał(a)

szczęśliwej podróży kochana :* trzymajcie się!



Dziękuję :*
To nie będzie miły pobyt :-( mój m wczoraj rozmawiał z lekarzem prowadzącym to mówił że sytuacja jest zła i prosił o modlitwę :-( aż się boję normalnie i chyba nie będę wstanie wejść tam do szpitala :-(

Zgłoś nadużycie #5328 24 września 2015, 15:02

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Lenka87 napisał(a)

Widzę że piszę sama ze sobą, ale to nic :-P Muszę to napisać. Wczoraj wieczorem Mała kopnęła kilka razy w to samo miejsce więc odruchowo przyłożyłam dłoń do brzucha, tylko troszkę mocniej i poczułam kopniaka pod palcami 😍




lenka :D ale cie napompowało jupiii :) :) :) :) :) no jestes nasza brzuchatkową pięknościa :) :) :) :)


Zgłoś nadużycie #5329 24 września 2015, 15:04

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Lenka87 napisał(a)

Ruchy czuję głównie z lewej strony, z prawej bardzo rzadko i delikatnie




lenka ja tez dwa dni temu poczulam z lewej strony 4 kopniaki :D :D :D i wczoraj wieczorem ja se pocwiczylam lekko...tez mnie uderzylo :D

pewna jestem ze to juz nie jelita :)


Zgłoś nadużycie #5330 24 września 2015, 15:09

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

MamaAnia25 napisał(a)

Moj brzuchol w 15 tygodniu ;) ))




kolejna pięknota! :)