Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #4531 15 września 2015, 9:37

kasik077 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 3482 Podziękowania: 751
hej dziewczęta! odzyskuję powoli energię, dziecko w żłobie, uporalismy sie z biegunką a mi młodzież fka koziołki w brzuchu :)

ale napisałyscie!!matko nie mam tyle czasu, żeby nadrabiac Was :) jutro o 12 mam prenatalne, trzymajcie kciuki, mam nadzieję, że zajrzy między nogi!


Zgłoś nadużycie #4532 15 września 2015, 9:37

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

meg86 napisał(a)

Witam się
U nas chorobsko na całego ja kaszel młody zakatarzony kaszle :-( od niedzieli podaje mu takie doraźne leki i robię inhalacje Ale widzę dziś ze zamiast lepiej jest coraz gorzej i chyba wizyta u lekarza nas nie ominie bo kaszle już takim mokrym oskrzelowym kaszlem :-( zobaczymy do jutra


zdrowka dla Was!


Zgłoś nadużycie #4533 15 września 2015, 9:40

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214

kasik077 napisał(a)

hej dziewczęta! odzyskuję powoli energię, dziecko w żłobie, uporalismy sie z biegunką a mi młodzież fka koziołki w brzuchu :)

ale napisałyscie!!matko nie mam tyle czasu, żeby nadrabiac Was :) jutro o 12 mam prenatalne, trzymajcie kciuki, mam nadzieję, że zajrzy między nogi!


to super ze juz ok i oczywiscie trzymamy kciuki za jutro!


Zgłoś nadużycie #4534 15 września 2015, 9:47

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

kasik077 napisał(a)

hej dziewczęta! odzyskuję powoli energię, dziecko w żłobie, uporalismy sie z biegunką a mi młodzież fka koziołki w brzuchu :)

ale napisałyscie!!matko nie mam tyle czasu, żeby nadrabiac Was :) jutro o 12 mam prenatalne, trzymajcie kciuki, mam nadzieję, że zajrzy między nogi!


dobrze, że już wam lepiej :) ooo czujesz ruchy? jak to jest? zaciskam kciuki za jutrzejsze badania :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #4535 15 września 2015, 9:47

jogi Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 780 Podziękowania: 214
dzien dobry,
ale u nas dzis strasznie wieje :( zaczyna sie ta okropna tutaj jesien,deszcze i wiatry.
synus w przedszkolu a ja cos zjem,zrobie makijaz i wybiore sie na sklepy w poszukiwaniu jakiejs kurtki przeciwdeszczowej.

milego dnia


Zgłoś nadużycie #4536 15 września 2015, 9:53

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

jogi napisał(a)

dzien dobry,
ale u nas dzis strasznie wieje :( zaczyna sie ta okropna tutaj jesien,deszcze i wiatry.
synus w przedszkolu a ja cos zjem,zrobie makijaz i wybiore sie na sklepy w poszukiwaniu jakiejs kurtki przeciwdeszczowej.

milego dnia


U mnie wczoraj pogoda straszna :/ rano chłodno, pochmurno, w dzień zrobiło się słońce i nagle 25 stopni, a po południu nagle 17 stopni i deszcz padał ciągle... :/

dziś za to od rana słoneczko, ale pewnie później popada :)

ja o 11 ruszę na zakupy na obiad :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #4537 15 września 2015, 10:24

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90
Dzień dobry. :)
A ja od 10 w pracy siedzę. Na szczęście jutro wolne, ale i tak rano wizyta u dentysty a później jak mój chłop wróci ze szkolenia to pójdziemy zrobić usg3D :) Znalazłam gdzieś na necie za 220 zł i terminy są na drugi dzień. :)

Zgłoś nadużycie #4538 15 września 2015, 10:28

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10742 Podziękowania: 2415

ROKIKOKI napisał(a)

Dzień dobry. :)
A ja od 10 w pracy siedzę. Na szczęście jutro wolne, ale i tak rano wizyta u dentysty a później jak mój chłop wróci ze szkolenia to pójdziemy zrobić usg3D :) Znalazłam gdzieś na necie za 220 zł i terminy są na drugi dzień. :)


wow, u mnie 3D wizyta w ten sam dzień jak dzwonisz i 172 zł ;) też pójdę, a co :D niech mi tylko kasa przyjdzie :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #4539 15 września 2015, 10:39

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90

motylek1909 napisał(a)

wow, u mnie 3D wizyta w ten sam dzień jak dzwonisz i 172 zł ;) też pójdę, a co :D niech mi tylko kasa przyjdzie :D


Właśnie wyczytałam, ze na takie badanie najlepiej iść ok. 20 tyg ciąży kiedy dziecko jest już w miarę rozwinięte, można zbadać wszystkie narządy, ale jest na tyle małe, że można całego obejrzeć. Więc chyba muszę jeszcze chwilę poczekać..

Zgłoś nadużycie #4540 15 września 2015, 10:43

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Moja następna wizyta zaraz po tej 22 września będzie 3D :)

Co do pogody to jest piękne słońce, wypralam pościel, wywiesilam na balkon żeby wyschla na świeżym powietrzu i... nasral na nią ptak... piękny dzień :D 😂

Zgłoś nadużycie #4541 15 września 2015, 10:46

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90

kinste napisał(a)

Moja następna wizyta zaraz po tej 22 września będzie 3D :)

Co do pogody to jest piękne słońce, wypralam pościel, wywiesilam na balkon żeby wyschla na świeżym powietrzu i... nasral na nią ptak... piękny dzień :D 😂


Piękny początek dnia. :D A jak tam psinek po pierwszej nocy u Ciebie? :)

Zgłoś nadużycie #4542 15 września 2015, 10:46

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Hej laski 😉 maz wlasnie dostal tel od szefa ze ma przyjechac do biura. Mam nadzieje ze przyjedzie z dobrymi wiesciami. Ze jest juz robota.. a nie z wypowoedzeniem .... stresuje sie !!




Zgłoś nadużycie #4543 15 września 2015, 10:47

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151

kinste napisał(a)

Moja następna wizyta zaraz po tej 22 września będzie 3D :)

Co do pogody to jest piękne słońce, wypralam pościel, wywiesilam na balkon żeby wyschla na świeżym powietrzu i... nasral na nią ptak... piękny dzień :D 😂


Podobno jak ptak nasra to szczescie 😂😂😂




Zgłoś nadużycie #4544 15 września 2015, 10:52

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

ROKIKOKI napisał(a)

Piękny początek dnia. :D A jak tam psinek po pierwszej nocy u Ciebie? :)



Noreczka wyleguje się na słońcu ale wredny kot próbuje przejąć jej legowisko. . Zjada jej całe jedzenie i mnie wkurza. .

Mamaporaztrzeci - mam nadzieję :)

Zgłoś nadużycie #4545 15 września 2015, 10:52

Mamaporaztrzeci Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 651 Podziękowania: 151
Cos ostatnio caly czas mamy pod górę. .. to sytuacja z robota, to juz tydz cieplej wody nie mamy a mieszkaniowka nie kwapi sie by przyjechac, wyrabali nam dziure w salonie i tez juz dwa tyg przyjezdza ekipa by po sobie zrobic porzadek, w tej sytuacji coraz bardziej martwie sie moja wizyta u lekarza... bo jak juz wszystko sie sypie to wcale nie zdziwie sie jak i tu wyskoczy jakis problem.... ech....




Zgłoś nadużycie #4546 15 września 2015, 11:07

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Przedstawiam Wam Julię :) Waży 140g i mierzy 10,96cm
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #4547 15 września 2015, 11:08

ROKIKOKI Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 419 Podziękowania: 90
To co ta Norka sie tak daje? :P

Spojrzcie na mojego wieczornego bebola.

Zgłoś nadużycie #4548 15 września 2015, 11:27

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

szczesliwamamusia napisał(a)

witam sie dziewczyny wieczornie :)
widze ze nasza lutowke przyjelyscie to moze jeszcze dla jednej miejsce sie znajdzie bo nasz wątek troche upada :)
termin wg om 22 luty chociaz u mnie to raczej wg usg lepiej patrzec bo ja miesiaczki nie mialam przez 4 miesiace i to mnie zastanowilo :)
zrobilam test i odrazu do lekarza polecialam a tam sie okazalo ze juz 2 miesiac :)


No witamy witamy, zapraszamy :)

Zgłoś nadużycie #4549 15 września 2015, 11:29

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

meg86 napisał(a)

Witam się
U nas chorobsko na całego ja kaszel młody zakatarzony kaszle :-( od niedzieli podaje mu takie doraźne leki i robię inhalacje Ale widzę dziś ze zamiast lepiej jest coraz gorzej i chyba wizyta u lekarza nas nie ominie bo kaszle już takim mokrym oskrzelowym kaszlem :-( zobaczymy do jutra


Meg prawie znam Twój ból. Prawie bo nie mam chorującego malca, ale sama zdycham :(

Zgłoś nadużycie #4550 15 września 2015, 11:32

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

motylek1909 napisał(a)

aaaaaa no powiem Ci tak.... u mnie w mieście jest mnóstwo lumpeksów. I uwierz, że w większości tak śmierdzi, że nie idzie tam wystać. Ale akurat u mnie koło bloku otworzyli całkiem nowy, wyremontowany, cciuszki wiszą na wieszakach posegregowane od najmniejszych itd :) dlatego tam chodzę. jeden jedyny do którego nie mam awersu :)


Kurde a gdzie mieszkasz bo w sobotę bede w Szczecinie to może sie wybiorę :)