Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marzec 2016 :)

Zgłoś nadużycie #3271 31 sierpnia 2015, 19:52

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97
Dziewczyny, ja dzisiaj też zalatana dopiero do domu wróciłam. Myślałam, że umrę. Upał 35 stopni w cieniu a ja muszę maszerować przez miasto. Miałam iść jeszcze na basen, ale się poddałam bo niestety, żaden autobus nie podjeżdża tam i bym musiała z buta kawał drałować... Na szczęście myślę, że dzisiejszy upał w połączeniu z marszem przez kilka godzin wystarczająco zadbały o moją formę.

Meg co do dresiku to śliczny! Powiedz mi tylko, czy jest on w 100% z bawełny bo nie mogę znaleźć takiej informacji, a może sama bym taki wciągnęła :D

Zgłoś nadużycie #3272 31 sierpnia 2015, 19:55

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

meg86 napisał(a)

pokaże wam co kupiłam ;)
http://allegro.pl/show_item.php?item=5608041178


ale śliczne!!!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #3273 31 sierpnia 2015, 19:58

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

asienka90 napisał(a)

jasmin to fajnie ja bede miec 3 tygodniowa przerwe miedzy usg i juz sie martwie czy jest ok


ja aż 4 tygodnie od poprzedniego USG do prenatalnych :(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #3274 31 sierpnia 2015, 20:00

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

turboslimak napisał(a)

czesc kochane! jak sie dzis czujecie.... ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

ja umierałam w aucie bo mi sie klima wylaczyla w upał o 13!

motylek tez zalatwilam sprawy na miescie..ok 18 dopiero wrocilam...jestem niezywa :D

dziewczyny co do pasty- uwaga! :D :D :D kupilam paste dla dzieci dla 6 latków ziaja- ciekawe czy tym umyje zeby :)

kupilam tez peeeling w aptece ziaja i szorstka gabke i bede trzec tylek...i nawilzac zoabczymy czy na krosty pomoze :) uznalam ze dermatolog to bedzie ostatecznosc nie chce sie smarowac sterydami...moze mnie cos uczulilo...zwracam uwage na to co jem

ja staram sie kupowac neutralne rzeczy choc pare mam dla chlopca i apae dla dziewczynki ;p

madziaa - moja znajoma miala identyczna sytuacje na szczescie jak okazalo sie ze nie chlopak lecz corka to niebiskie rzeczy coreczce jeszcze dalo rade zalozyc gorzej jakby bylo na odwrót ;p


meg86- ale slodziachne!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


no ja dopiero co wrociłam... :/ ale upał niesamowity, nie dalo się iść w tą gorącz :/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #3275 31 sierpnia 2015, 20:08

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

motylek1909 napisał(a)

no ja dopiero co wrociłam... :/ ale upał niesamowity, nie dalo się iść w tą gorącz :/




pilas duzo wody ?? ??

ukrop szczerze to juz bym chciala koniec upalów....

dziewczyny leci ze mnie dziwna woda...myslalam ze to moze pecherz mi popuszcza (ale ja tego wogole nie czuje ze leci ze mnie) ale ona jest przezroczysta czysta ..mozliwe ze to wody plodowe sie jakos wydostaja ?? ?
mocz mam zolty...juz na chusteczce bialej patrzylam...

ja tak mam od jakiegos czasu....czy ktos tak ma ?? ?
oczywiscie sluz swoja drogą mam.


Zgłoś nadużycie #3276 31 sierpnia 2015, 20:20

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

Gumsior napisał(a)

Dziewczyny, ja dzisiaj też zalatana dopiero do domu wróciłam. Myślałam, że umrę. Upał 35 stopni w cieniu a ja muszę maszerować przez miasto. Miałam iść jeszcze na basen, ale się poddałam bo niestety, żaden autobus nie podjeżdża tam i bym musiała z buta kawał drałować... Na szczęście myślę, że dzisiejszy upał w połączeniu z marszem przez kilka godzin wystarczająco zadbały o moją formę.

Meg co do dresiku to śliczny! Powiedz mi tylko, czy jest on w 100% z bawełny bo nie mogę znaleźć takiej informacji, a może sama bym taki wciągnęła :D


Gumsior tj na rozmiar 63/68 i on jest w welurowy ;-)

Zgłoś nadużycie #3277 31 sierpnia 2015, 20:23

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

turboslimak napisał(a)

pilas duzo wody ?? ??

ukrop szczerze to juz bym chciala koniec upalów....

dziewczyny leci ze mnie dziwna woda...myslalam ze to moze pecherz mi popuszcza (ale ja tego wogole nie czuje ze leci ze mnie) ale ona jest przezroczysta czysta ..mozliwe ze to wody plodowe sie jakos wydostaja ?? ?
mocz mam zolty...juz na chusteczce bialej patrzylam...

ja tak mam od jakiegos czasu....czy ktos tak ma ?? ?
oczywiscie sluz swoja drogą mam.


Ja też mam dużo wodnistego śluzu tylko u mnie to razem z luteina on się wydostaje Ale też mam tylko bieliznę mokrą myślę że to nic groźnego Ale jeśli cię to niepokoi to w aptece są testy na wody plodowe

Zgłoś nadużycie #3278 31 sierpnia 2015, 20:27

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

meg86 napisał(a)

Ja też mam dużo wodnistego śluzu tylko u mnie to razem z luteina on się wydostaje Ale też mam tylko bieliznę mokrą myślę że to nic groźnego Ale jeśli cię to niepokoi to w aptece są testy na wody plodowe




tak bardzo mnie niepokoi bo to jest przezroczyste ...badał mnie w zeszłym tygodniu lekarz reka mowil ze szyjka w porzadku...w sumie sie go o to nie zapytałam,,,,

wydaje mi sie ze ta woda to rodzaj wlasnie sluzu....( ?? )hm...


gdyby to byla moja druga ciaza to pewnie bym uwazała ze tak po prostu jest a tak...zastanowilo mnie dzis to :)

ale meg jak ty tak masz to widocznie to normalne :)


Zgłoś nadużycie #3279 31 sierpnia 2015, 20:38

meg86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 988 Podziękowania: 195

turboslimak napisał(a)

tak bardzo mnie niepokoi bo to jest przezroczyste ...badał mnie w zeszłym tygodniu lekarz reka mowil ze szyjka w porzadku...w sumie sie go o to nie zapytałam,,,,

wydaje mi sie ze ta woda to rodzaj wlasnie sluzu....( ?? )hm...


gdyby to byla moja druga ciaza to pewnie bym uwazała ze tak po prostu jest a tak...zastanowilo mnie dzis to :)

ale meg jak ty tak masz to widocznie to normalne :)


Moim zdaniem nic złego się nie dzieje tym bardziej że żadnych dolegliwości nie masz ;-)

Zgłoś nadużycie #3280 31 sierpnia 2015, 20:39

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

turboslimak napisał(a)

pilas duzo wody ?? ??

ukrop szczerze to juz bym chciala koniec upalów....

dziewczyny leci ze mnie dziwna woda...myslalam ze to moze pecherz mi popuszcza (ale ja tego wogole nie czuje ze leci ze mnie) ale ona jest przezroczysta czysta ..mozliwe ze to wody plodowe sie jakos wydostaja ?? ?
mocz mam zolty...juz na chusteczce bialej patrzylam...

ja tak mam od jakiegos czasu....czy ktos tak ma ?? ?
oczywiscie sluz swoja drogą mam.


NIE znam sie ale znajac mnie to juz bym byla na ip
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #3281 31 sierpnia 2015, 20:49

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
no ja tak mam od dluzszego czasu...ale na usg wszystko dobrze z szyjka wszystko dobrze...
tylko ta woda z piczki....dziwne...zapytam sie lekarza 7 wrzesnia dostalam sie panstwowo po piatkowym pocalowaniu klamki :D


Zgłoś nadużycie #3282 31 sierpnia 2015, 20:53

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Ja mam sluz przeźroczysto-bialy ale taki glutkowaty ..
Dzisiaj cały dzień spędziłam w kuchni :D zrobiłam pizze, ptysie z nadzieniem śmietankowym których pół wyrzuciłam bo się okazało ze się nie dopiekly :D i teraz robie pomidorowke z ryżem :D

Zgłoś nadużycie #3283 31 sierpnia 2015, 20:54

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
kinste to ja nie...ja mam zwykly biały i w miedzyczasie woda....

wyglada pieknie az nie do wiary ze niedopieczone...i tak bym zjadla.. :)


Zgłoś nadużycie #3284 31 sierpnia 2015, 20:57

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165

turboslimak napisał(a)

kinste to ja nie...ja mam zwykly biały i w miedzyczasie woda....

wyglada pieknie az nie do wiary ze niedopieczone...i tak bym zjadla.. :)



Kurde to nie wiem .. aż będę bardziej się przyglądać u siebie ..

Jeśli chodzi o te ptysie to jest ta połowa dopieczonych :D
Łatwe do zrobienia tylko co do pieczenia w przepisie było źle. .

Zgłoś nadużycie #3285 31 sierpnia 2015, 21:08

tymama Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 1489 Podziękowania: 498
Turboślimak jak miałaś wizytę to lekarz pewnie by zauważył, że wód nie ma. Ale wg mnie w ciąży jedna zasada panuje: lepiej sprawdzić o jeden raz za dużo i nie jest to sianie paniki tylko troska o własne nienarodzone dziecko :)

Kinste ciekawa jestem czy serio były niedopieczone czy dałaś się nabrać tak jak ja ;) ptysie muszą wyschnąć i wtedy są ok :) na świeżo niektóre (te co mają więcej ciasta w środku) wydają się zakalcowate :)


Zgłoś nadużycie #3286 31 sierpnia 2015, 21:09

Gumsior Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 589 Podziękowania: 97

meg86 napisał(a)

Gumsior tj na rozmiar 63/68 i on jest w welurowy ;-)


Aaa no to zmienia postać rzeczy. Nie brałam weluru pod uwagę, ale dowiem się czegoś o tym materialne hahah

KINSTE przepis proszę! JA je zjem wszystkie!!!

Zgłoś nadużycie #3287 31 sierpnia 2015, 21:25

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Serio były niedopieczone bo było zwykle ciasto w środku :D

A przepis zaraz dodam :p

Zgłoś nadużycie #3288 31 sierpnia 2015, 21:44

tymama Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 1489 Podziękowania: 498

kinste napisał(a)

Serio były niedopieczone bo było zwykle ciasto w środku :D

A przepis zaraz dodam :p


A to dziady :P dobrze że część uratowałaś :)


Zgłoś nadużycie #3289 31 sierpnia 2015, 21:56

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Przepis na te eklerki/ptysie z gazety :) tylko ja je piekłam jakieś 35 minut (te które wyszły ) ..
Krem zależy od budyniu :) ja ugotowałam śmietankowy :) trzeba utrzeć mikserem masło (ja dałam pół kostki tej dużej oselki ale jak kto woli) i dodawać po łyżce budyniu, utworzy się fajna masa :) wystudzone i przekrojone ptysie trzeba wypełnić tą masa :)
Podwoilam ilość składników ciasta żeby było więcej :)
Jeśli chodzi o cukier i sól to cukru dałam 5 łyżeczek i osolilam delikatnie :)
Cała paczka budyniu to zdecydowanie za dużo :D

Zgłoś nadużycie #3290 31 sierpnia 2015, 21:58

kinste Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 920 Podziękowania: 165
Aaaaa i budyń musi byś zimny żeby dodać go do masła :)