Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Marcóweczki 2015 ;)

Zgłoś nadużycie #71 4 lipca 2014, 10:00

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

anafreud napisał(a)

Tasiemka zakładała wątek to może chyba tylko ona zmienić nazwę albo można założyć całkiem nowy wątek - lutowo - marcowy :) Wy tu we 2 jesteście ?? ja zapytam u nas dziewczyny czy bylyby chętne


ok. tasiemka jest chyba na starających zaraz do niej napiszę.




Zgłoś nadużycie #72 4 lipca 2014, 10:03

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

anafreud napisał(a)

Tasiemka zakładała wątek to może chyba tylko ona zmienić nazwę albo można założyć całkiem nowy wątek - lutowo - marcowy :) Wy tu we 2 jesteście ?? ja zapytam u nas dziewczyny czy bylyby chętne


czekam na wieści




Zgłoś nadużycie #73 4 lipca 2014, 10:28

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711
i piszę do siebie, ale tu cichooooooooo




Zgłoś nadużycie #74 4 lipca 2014, 12:23

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

ewelinas1986 napisał(a)

i piszę do siebie, ale tu cichooooooooo


przepraszam, że Cię zostawiłam samą :D ale byłam z mamą na targu, a za chwilę jadę z dziadkiem do babci do szpitala :)

trzymaj się, będę późnym popołudniem :)

a co do łączenia wątku - to tak jak pisały dziewczyny na lutówkach, nie ma sensu, bo za chwilę zaczną dołączać nowe dziewczyny i wątki się zapełnią, a przecież możemy do siebie zaglądać ;)




Zgłoś nadużycie #75 4 lipca 2014, 12:49

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

Tasiemka napisał(a)

przepraszam, że Cię zostawiłam samą :D ale byłam z mamą na targu, a za chwilę jadę z dziadkiem do babci do szpitala :)

trzymaj się, będę późnym popołudniem :)

a co do łączenia wątku - to tak jak pisały dziewczyny na lutówkach, nie ma sensu, bo za chwilę zaczną dołączać nowe dziewczyny i wątki się zapełnią, a przecież możemy do siebie zaglądać ;)


też prawda, no mogły by już zacząć dołączać bo kiepsko u nas ;-)




Zgłoś nadużycie #76 4 lipca 2014, 12:59

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

ewelinas1986 napisał(a)

też prawda, no mogły by już zacząć dołączać bo kiepsko u nas ;-)


jak Ci smutno to leć na lutówki przyjmą Cię z otwartymi ręcami :P :D




Zgłoś nadużycie #77 4 lipca 2014, 13:07

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Tasiemka napisał(a)

jak Ci smutno to leć na lutówki przyjmą Cię z otwartymi ręcami :P :D


no pewniacha :)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #78 4 lipca 2014, 13:33

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

anafreud napisał(a)

no pewniacha :)


zaglądam i tam ;-) ale też taki maławy ruch ;-) idę, zobaczę co się dzieje....




Zgłoś nadużycie #79 4 lipca 2014, 22:06

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711
a tu cisza, spokój........




Zgłoś nadużycie #80 4 lipca 2014, 22:22

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

ewelinas1986 napisał(a)

a tu cisza, spokój........


nie bój nic :d jeszcze się impra tu rozkręci :D




Zgłoś nadużycie #81 5 lipca 2014, 9:25

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711
Witam się i u nas w cichym zakątku. może ktoś zajrzy ;-) miłego dnia




Zgłoś nadużycie #82 5 lipca 2014, 9:39

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

ewelinas1986 napisał(a)

Witam się i u nas w cichym zakątku. może ktoś zajrzy ;-) miłego dnia


witam sie i ja, co by lentko i ten wątek rozbujać :-)




Zgłoś nadużycie #83 5 lipca 2014, 9:45

irving23 Supermama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 12841 Podziękowania: 1976
w razie czego zapraszamy do październikówek :P ale na początku ja tez pisałam w wrześniówkach bo na październikówkach mało było i cisza :P a tu tyle było wątpliwości :)
"Pod moim sercem, inne bije serce, Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane"

Zgłoś nadużycie #84 5 lipca 2014, 10:22

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

irving23 napisał(a)

w razie czego zapraszamy do październikówek :P ale na początku ja tez pisałam w wrześniówkach bo na październikówkach mało było i cisza :P a tu tyle było wątpliwości :)


Dziekujemy :-) lutowek tez mało, więc na razie nas przygarnęły :-) ale do Was caly czas namiętnie zaglądam ;-)




Zgłoś nadużycie #85 5 lipca 2014, 13:11

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Tasiemka napisał(a)

witam sie i ja, co by lentko i ten wątek rozbujać :-)


no to i ja się przywitam :) a co :) )
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #86 5 lipca 2014, 16:59

berenika Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 4688 Podziękowania: 1596
Spokojnie u was dziewczyny ale napewno sie rozkreci. U nas dziewczyny dolaczaly jeszcze na koniec 1 trymestru,zeby nie zapeszac. Dobrze,ze juz we dwie jestescie ;)


Zgłoś nadużycie #87 5 lipca 2014, 18:58

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10237 Podziękowania: 2014

berenika napisał(a)

Spokojnie u was dziewczyny ale napewno sie rozkreci. U nas dziewczyny dolaczaly jeszcze na koniec 1 trymestru,zeby nie zapeszac. Dobrze,ze juz we dwie jestescie ;)


nie jest źle :D lutówki się nami dobrze opiekują :) a my lookamy tu w nadziei na zlot marcówek :D




Zgłoś nadużycie #88 5 lipca 2014, 21:31

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

Tasiemka napisał(a)

nie jest źle :D lutówki się nami dobrze opiekują :) a my lookamy tu w nadziei na zlot marcówek :D


hej, wrocilam




Zgłoś nadużycie #89 6 lipca 2014, 6:35

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
Hej dziewczyny i ja dołączę do Was ;-)
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #90 6 lipca 2014, 6:38

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
Tylko tak jakby któraś mi pomogła to bym była wdzięczna ;-) bo ja chyba mam zaćmienie umysłu i tego nie ogarniam ;-) Zrobiłam 3 testy i wychodza mi 2 kreski napewno nie tak mocne jak ta pierwsza ale druga jak najbardziej też jest. W piątek zrobilam wyniki hcg i poziom u mnie jest 322,0 mIU/ml. Ostatnią miesiączkę miałam 1 czerwca. I jak wyliczyc który to tydzień ? 5 tydzień?
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*