Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #63531 8 lipca 2013, 9:41

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
haha...własnie przed chwilą był u mnie nasz kontrahent i poseł partii Palikota...przyniósł mi książkę kucharską Palikota...Boże...zgłodniałam od oglądania obrazków....swoją drogą ten Palikot to człowiek - orkiestra.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63532 8 lipca 2013, 9:57

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aneta74 napisał(a)

my weekend pracowity cały w de ale już widac efekty pomału :) jeden pokoik do malowania już i o ogród w miare odchwaśćilam z wiekszego zeby posiedzieć mozna było a reszte kosiarak ekologiczna załatwi :)
nawet jedem miejscowy przyszedł pomagać ale przynajmniej sie dowiedzielismy pare rzeczy


super,że już jakos idzie...najtrudniej było podjąć decyzję, teraz juz poleci :D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63533 8 lipca 2013, 9:58

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

seshella napisał(a)

wydaje mi się lepsze niż filiżanki (tak naprawdę niewiele osób z nich korzysta) a z talerzy każdy :)


no dokładnie
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63534 8 lipca 2013, 11:13

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

super,że już jakos idzie...najtrudniej było podjąć decyzję, teraz juz poleci :D


idZie idzie ale kasy też a my ograniczony budżet na remont. jak nam kominiarz pozwoli piec zamontować ten co chcemy to git ale jak nie to cienko to widzę :( a czas goni cholerka...




Zgłoś nadużycie #63535 8 lipca 2013, 11:15

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
przyszła mi foto książka jest super . robiłam tam gdzie kalendarze z grouponu .widze że często sie oglaszają. polecam colorland się nazywają




Zgłoś nadużycie #63536 8 lipca 2013, 11:18

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aneta74 napisał(a)

przyszła mi foto książka jest super . robiłam tam gdzie kalendarze z grouponu .widze że często sie oglaszają. polecam colorland się nazywają


też musze chyba zamówić, bo to jednak fajnie wziąść zdjęcia w rekę a nie tylko w tv albo na kompie
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63537 8 lipca 2013, 11:57

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

ja bym chciała dostać porcelanowy serwis obiadowy z Ćmielowa, filiżanki dostałam 3 komplety i z żadnych nie korzystam, kawe pije z kubka


ja znow uwielbiam w filizance...w kubku nieicerpie... za duzo mi jest i zazwyczaj polowe nie wypijam....no i musze wypic goraca kawe a w kubku nigdy do konca nie jest juz goraca.... ;)




Zgłoś nadużycie #63538 8 lipca 2013, 11:58

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

my weekend pracowity cały w de ale już widac efekty pomału :) jeden pokoik do malowania już i o ogród w miare odchwaśćilam z wiekszego zeby posiedzieć mozna było a reszte kosiarak ekologiczna załatwi :)
nawet jedem miejscowy przyszedł pomagać ale przynajmniej sie dowiedzielismy pare rzeczy


super ze idzie do przodu... no i oczywiscie foteczki musisz nam tu wrzucic waszej nowej chacjendy!!! ;)




Zgłoś nadużycie #63539 8 lipca 2013, 11:59

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #63540 8 lipca 2013, 12:02

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!


STO LAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #63541 8 lipca 2013, 12:21

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

maryna napisał(a)

ja znow uwielbiam w filizance...w kubku nieicerpie... za duzo mi jest i zazwyczaj polowe nie wypijam....no i musze wypic goraca kawe a w kubku nigdy do konca nie jest juz goraca.... ;)


ja mam taka ulubiona filizankę i z niej pije - ma 0,5 litra ;)




Zgłoś nadużycie #63542 8 lipca 2013, 12:21

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

maryna napisał(a)

a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!


cudne zdjęcia...oboje super wyglądacie :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63543 8 lipca 2013, 12:22

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aneta74 napisał(a)

ja mam taka ulubiona filizankę i z niej pije - ma 0,5 litra ;)


moja Patrycja ma taka...mówimy na nią "nocnik"
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63544 8 lipca 2013, 12:22

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

maryna napisał(a)

super ze idzie do przodu... no i oczywiscie foteczki musisz nam tu wrzucic waszej nowej chacjendy!!! ;)


no musze jakies zrobic jak wygadała a jak będzie zrobione.wrzucę na pewno




Zgłoś nadużycie #63545 8 lipca 2013, 12:24

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

maryna napisał(a)

a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!


cudny Ten mój zięć :) Ślicznie wyglądacie




Zgłoś nadużycie #63546 8 lipca 2013, 12:24

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

moja Patrycja ma taka...mówimy na nią "nocnik"


:) ) no jak tak samo nazywam :) ))




Zgłoś nadużycie #63547 8 lipca 2013, 12:26

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
k.a mialam jechac na to usg ale m dzwoni ze juz pól godziny stoi w korku nie wiadomo kiedy dojedzie a jeszcze z powrotem na szczecin jechać nie wiem czy się wyrobimy. mam na 13,30 powinnam już wyjechać a najpózniej o 13stej




Zgłoś nadużycie #63548 8 lipca 2013, 12:27

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

aneta74 napisał(a)

cudny Ten mój zięć :) Ślicznie wyglądacie


no i buziaki od nas oczywiście z okazji 14stu m-cy bo zapomniałam dodać :)




Zgłoś nadużycie #63549 8 lipca 2013, 12:31

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!

śmieszek :) buziaki z okazji 14 miesięcy :)




Zgłoś nadużycie #63550 8 lipca 2013, 12:45

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

a moj łobuziak dzis konczy 14 miesiecy i jestem w szoku jak czas zaiwania szybko!!!!!!!!!!!!!!!!!


jaki słodziak!!
wiesz, ze mi przypominasz moją uczennicę? w pierwszej chwili myślałam, ze to ta sama osoba :)