Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #63271 2 lipca 2013, 7:29

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

Aniam,
nasza Iwona obrabia mężowi gałę :D ty będziesz następna :D


taa ??
fuj fuj, nigdy w życiu!!
za żadne pieniądze, zapomij, NEVER!!!!!!!!!1111
AAAAAAAAAAAAA,,,,,

Zgłoś nadużycie #63272 2 lipca 2013, 7:29

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

nawet nie wiesz jak się denerwuje :( badanie mam na godzinę 12. moze wieczorem napiszę co i jak.


trzymam kciuki,

Zgłoś nadużycie #63273 2 lipca 2013, 8:07

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Dziewczyny....ma któras cos takiego?
http://allegro.pl/kolo-fotelik-do-nauki-plywania-intex-56587-bestway-i3342113381...
Jak kapią sie Wasze maluszki?
Szukam czegoś co pozwoliłoby utrzymac si emałej na wodzi i tylko takie cos znalazłam dla dzieci w naszym wieku. Moze podpowiecie mi cos innego?
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63274 2 lipca 2013, 8:11

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

elka40 napisał(a)

Dziewczyny....ma któras cos takiego?
http://allegro.pl/kolo-fotelik-do-nauki-plywania-intex-56587-bestway-i3342113381...
Jak kapią sie Wasze maluszki?
Szukam czegoś co pozwoliłoby utrzymac si emałej na wodzi i tylko takie cos znalazłam dla dzieci w naszym wieku. Moze podpowiecie mi cos innego?


nie mam, ale tez się nad tym zastanawiałam, także jak ktoś ma to niech pisze jak się sprawdza


Zgłoś nadużycie #63275 2 lipca 2013, 8:47

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Teraz mi się przypomniało,ze po Patrycji walaja sie u mamy jakies rękawki jeszcze- tez ja przymierzę...miałaby miożliwość pluskania się w wodzie, bo w tym kółku to nie bardzo- szerokie dość jest z tego co na zdjęciach widać. Ciekawa jestem własnei jak to w praktyce wyglada ale w necie nie ma opinii nigdzie
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63276 2 lipca 2013, 10:24

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

Dziewczyny....ma któras cos takiego?
http://allegro.pl/kolo-fotelik-do-nauki-plywania-intex-56587-bestway-i3342113381...
Jak kapią sie Wasze maluszki?
Szukam czegoś co pozwoliłoby utrzymac si emałej na wodzi i tylko takie cos znalazłam dla dzieci w naszym wieku. Moze podpowiecie mi cos innego?

ja mam :) na początku Alan nie chciał w to wejść nawet ale po kilku próbach się udało, zadowolona jestem i mały też, ładnie nóżkami się odpycha i macha, chodź kółko nie na dłuższą metę, na trochę owszem :)




Zgłoś nadużycie #63277 2 lipca 2013, 10:26

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

Teraz mi się przypomniało,ze po Patrycji walaja sie u mamy jakies rękawki jeszcze- tez ja przymierzę...miałaby miożliwość pluskania się w wodzie, bo w tym kółku to nie bardzo- szerokie dość jest z tego co na zdjęciach widać. Ciekawa jestem własnei jak to w praktyce wyglada ale w necie nie ma opinii nigdzie


dokładnie bo dosyć szerokie i mocno rączki trzeba wyciągać żeby dotknąć wodę poza kółkiem i jak wsadzi się to dziecko tak głęboko w tym siedzi, aż po pachy prawie




Zgłoś nadużycie #63278 2 lipca 2013, 10:35

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

mala24 napisał(a)

ja mam :) na początku Alan nie chciał w to wejść nawet ale po kilku próbach się udało, zadowolona jestem i mały też, ładnie nóżkami się odpycha i macha, chodź kółko nie na dłuższą metę, na trochę owszem :)


Dzięki :-) No niby różne są rozmiary tych kółek..albo do 11 kg albo 11-15. Ale w sumie i tak pewnie na rok góra dwa ...w przyszlym roku mozna bedzie juz kupić cos takiego :
http://allegro.pl/sevylor-puddle-jump-rekawki-motylki-dla-dzieci-zie-i3342325316...
A teraz dla naszych dzieciaczków nie ma jeszcze wyboru. A to kółko ma przynajmniej dwie niezależne komory powietrzne w razie czego. Nigdy nie zapomne jak kilka lat temu pod moim mężem materac dmuchany po prostu się rozpadł w wodzie...nowiutki. Dobrze,że nie pod kimś kto nie umie pływać, bo nie byłoby wesoło :-(
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63279 2 lipca 2013, 10:45

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

gdzie zaskoczona, po sexie bez zabezpieczenia ciąża to chyba nikogo nie zaskoczy :) Ula trzymamy kciuki, koniecznie daj znac jak wrócisz, miałaś już usg?


mnie chyba by zaskoczyla... bo wiesz jak u mnei z ta wiara w ciaze.... no i tyle lat bez i nic..wiec juz nic mnie nie zaskoczy...




Zgłoś nadużycie #63280 2 lipca 2013, 11:22

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

elka40 napisał(a)

Dzięki :-) No niby różne są rozmiary tych kółek..albo do 11 kg albo 11-15. Ale w sumie i tak pewnie na rok góra dwa ...w przyszlym roku mozna bedzie juz kupić cos takiego :
http://allegro.pl/sevylor-puddle-jump-rekawki-motylki-dla-dzieci-zie-i3342325316...
A teraz dla naszych dzieciaczków nie ma jeszcze wyboru. A to kółko ma przynajmniej dwie niezależne komory powietrzne w razie czego. Nigdy nie zapomne jak kilka lat temu pod moim mężem materac dmuchany po prostu się rozpadł w wodzie...nowiutki. Dobrze,że nie pod kimś kto nie umie pływać, bo nie byłoby wesoło :-(

Wedlug mni fajna sprawa takie kolko, tylko niewiem,cyNatalka  by chcialadoniego wejsc.U nas wslepie widzialampo 25zl i wezsze,wiec do wody by raczkami dostawala.Wprawdzie nie ma2 komor,ale i tak przy dziecku jest siecaly czas.

Zgłoś nadużycie #63281 2 lipca 2013, 13:26

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Ulla napisał(a)

Hirek jakos to znosi-chyba lepiej niz myślałam. zasypia nienajgorzej, ale wnocy sie budzi i jest ryk ale ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ ŻE NA ODSTAWIANIE NAŁOŻYŁO SIE WYCHODZENIE ZĄBKA- W SRODE ZAUWAZYLAM PRAWĄ DOLNA DWÓJĘ to nasz trzeci ząbek dopiero. góra tez opuchnieta, wiec wszytsko sie skumulowalo takze wszystko naraz. w ciagu dnia non stop palec w buzi. hirek włazi mi co chiwle do lozka, tuli sie do mnie, całuje mnie, słodkie to jest. widac ze mu cycusia brakuje mi tez co ciekawsze, mimo ze tydizen nie karmie, to mam nadal mleko...


Ula trzymam kciuki żeby wszystko się udało.A masz kogos do pomocy ?




Zgłoś nadużycie #63282 2 lipca 2013, 13:26

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

A propos gina....byłam ostatnio...zmienił mi tabletki...po tamtych byłam ciagle zdołowana...dał mi takie, które maja wiecej estrogenów teraz i powiedział,ze jak mi bedą pasować to moge je brać dokąd nie przekwitnę, bo one na wahania hormonalne przy klimakterium tez pomagają. No...co do niego pójde to mnie facet pociesza, ze to już niedlugo ;-) Jak mu powiedziałam,ze jak tabletki się nie sprawdzą, to może wrócę do Mireny to mi powiedział,ze lepiej nie...bo kobieta ma w tym wieku skłonności do tycia,a Mirena spotęguje .
I tak się zastanawiam...czy mu czasem prowizji od Mireny nie zabrali a nie dali lepszej na tabletki ;-)
Fakltem jest ,ze sama na Mirenę narzekałam,ze po niej tyję
Tak czy tak...nadal tabletki....uch...coraz częściej mi sie zdarza zapomnieć...a ostatnio na spacerze na mojej własnej ulicy bocian nade mna przeleciał...i teraz żyje w lekkim strachu...u mnie to juz raczej byłoby nie wskazane :-)


Ela to jak braciszek dla Zuzi ;) ?mamy trzymac kciuki




Zgłoś nadużycie #63283 2 lipca 2013, 13:36

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aneta74 napisał(a)

Ela to jak braciszek dla Zuzi ;) ?mamy trzymac kciuki


oj nie! mowy nie ma! już mam dosyc...tym bardziej,ze Zuzia łatwym kawałkiem chleba nie będzie z tego co widzę ;-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63284 2 lipca 2013, 13:38

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
zmykam dziewczyny na zebranie w przedszkolu...ciekawa jestem co tam zaproponują
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63285 2 lipca 2013, 14:24

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

zmykam dziewczyny na zebranie w przedszkolu...ciekawa jestem co tam zaproponują


daj znać potem :)




Zgłoś nadużycie #63286 2 lipca 2013, 15:04

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
jeny na fm cisza na fb cisza..co z wami ?? toz to nie weekend..........ide chociaz na chwile luknac na niemiecki bo dzieci spia




Zgłoś nadużycie #63287 2 lipca 2013, 18:20

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3445 Podziękowania: 489
U lekarza ok, serduszko bije. dalej mam leżeć, ale odstawiam większośc leków. zostaje tylko luteina i witaminy. troche mnei to martwi, bo przy Hirku brałam dodatkowo duphaston jakos do 20ego tc.... mam nadzieje ze bedzie dobrze na dodatek okazało się, ze przez ten tydzien co był, to źle brałam ten duphaston-miałam brac tylko przez dwa dni 2x po 2 tabletki, a bralam tak caly czas.
no i jeszcze na usg wyszlo, ze cos tam jest troche spłaszczone, co oznacza, że było zagrożenie poronieniem. lekarz mowi, ze powinno to wszytsko do normy wrocic, nastepne badanei z USG 17 lipca. moze być róznie-tak lekarz powiedział.
mam założona karte ciąży cisnienie 110/70, waga 64kg
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #63288 2 lipca 2013, 19:55

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

jeny na fm cisza na fb cisza..co z wami ?? toz to nie weekend..........ide chociaz na chwile luknac na niemiecki bo dzieci spia

tak trzymaj, a jak nauka Ci idzie?




Zgłoś nadużycie #63289 2 lipca 2013, 19:56

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Ulla napisał(a)

U lekarza ok, serduszko bije. dalej mam leżeć, ale odstawiam większośc leków. zostaje tylko luteina i witaminy. troche mnei to martwi, bo przy Hirku brałam dodatkowo duphaston jakos do 20ego tc.... mam nadzieje ze bedzie dobrze na dodatek okazało się, ze przez ten tydzien co był, to źle brałam ten duphaston-miałam brac tylko przez dwa dni 2x po 2 tabletki, a bralam tak caly czas.
no i jeszcze na usg wyszlo, ze cos tam jest troche spłaszczone, co oznacza, że było zagrożenie poronieniem. lekarz mowi, ze powinno to wszytsko do normy wrocic, nastepne badanei z USG 17 lipca. moze być róznie-tak lekarz powiedział.
mam założona karte ciąży cisnienie 110/70, waga 64kg

teraz tylko do przodu :) będzie dobrze na pewno :)




Zgłoś nadużycie #63290 2 lipca 2013, 21:46

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

tak trzymaj, a jak nauka Ci idzie?


a zdarzylam raptem kilka slow poczytac i stworki sie obudzily!!!