Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #63251 1 lipca 2013, 14:21

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

A propos gina....byłam ostatnio...zmienił mi tabletki...po tamtych byłam ciagle zdołowana...dał mi takie, które maja wiecej estrogenów teraz i powiedział,ze jak mi bedą pasować to moge je brać dokąd nie przekwitnę, bo one na wahania hormonalne przy klimakterium tez pomagają. No...co do niego pójde to mnie facet pociesza, ze to już niedlugo ;-) Jak mu powiedziałam,ze jak tabletki się nie sprawdzą, to może wrócę do Mireny to mi powiedział,ze lepiej nie...bo kobieta ma w tym wieku skłonności do tycia,a Mirena spotęguje .
I tak się zastanawiam...czy mu czasem prowizji od Mireny nie zabrali a nie dali lepszej na tabletki ;-)
Fakltem jest ,ze sama na Mirenę narzekałam,ze po niej tyję
Tak czy tak...nadal tabletki....uch...coraz częściej mi sie zdarza zapomnieć...a ostatnio na spacerze na mojej własnej ulicy bocian nade mna przeleciał...i teraz żyje w lekkim strachu...u mnie to juz raczej byłoby nie wskazane :-)


haha, nie przesadzaj, jeszcze jedno nie zaszkodzi :D

Zgłoś nadużycie #63252 1 lipca 2013, 14:23

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

kopiuję, bo nie wszytskie na FB wchodzą
w krynicy byllismy. i miałam dostać tam ciote-na wakacjach-pamiętacie jak się wkurzalam o to.... no wiec mijały kolejne dni i nic... wiec w miejscowym laboratorium zrobiłam bete i wyszlo prawie 8tysiecy TO DOBRA WIADOMOŚĆ. badniae robilam w czwartekek 20ego, a w piatek 21 byl wynik .od razu zadzwoniłam i zarejestowalam sie do mojego gina-pierwszy wolny termin 1 lipca. TERAZ ZŁA WIADOMOŚĆ - wiedząc, ze musze zacząć brac tabletki, musiałam w rekordowym tempie odstawić hirka od piersi w piątek nie dostal już w ciągu dnia, w sobote nie dostal też rano i w niedziele dostal tylko wieczorem i w nocy jak się obudzil-z niedzieli na poniedizlek. miał jeszcze w poniedziałek na wieczor dostać, ale po południu zaczelam krwawic od razu telefon do gina, kazal mi we wtorek przyjść. od razu po jego telefonie wzielam luteinę i duphaston-mialam jeszcze z poprzedniej ciąży kilka tabletek. no i lezec. u lekarza we wtorek ok- przepisal mi jeszcze dodatkowo dwa innego leki: exacyl i cyclonamine-to na zatrzymanie krwawienia. no i mam bezwzględnie lezec, wiec nie będę za często zagladac tutaj. no i mam nastepna wizyte na 2lipca.
no i wiadomo-nie podupię :/


a o co chodzi z tym beta ?? itd ?? to wykazuje ze jest ciaza ??




Zgłoś nadużycie #63253 1 lipca 2013, 14:25

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

zobaczysz, tez Ci się szybciej brzuszek pokaże :) w 10 tygodniu to juz w spodniach ciazowych musiałam chodzić :) specjalnie dla Ciebie widok z boku :


jaka zgrabniutka.... wogole to kobiety w ciazy piekny widok!!!!!!widac ze ci sluzy odmienny stan




Zgłoś nadużycie #63254 1 lipca 2013, 14:26

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

ponoć w kolejnych ciążach tak jest, ze szybciej brzusio rośnie :D już sie nie moge doczekać :D


super...




Zgłoś nadużycie #63255 1 lipca 2013, 14:27

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

A propos gina....byłam ostatnio...zmienił mi tabletki...po tamtych byłam ciagle zdołowana...dał mi takie, które maja wiecej estrogenów teraz i powiedział,ze jak mi bedą pasować to moge je brać dokąd nie przekwitnę, bo one na wahania hormonalne przy klimakterium tez pomagają. No...co do niego pójde to mnie facet pociesza, ze to już niedlugo ;-) Jak mu powiedziałam,ze jak tabletki się nie sprawdzą, to może wrócę do Mireny to mi powiedział,ze lepiej nie...bo kobieta ma w tym wieku skłonności do tycia,a Mirena spotęguje .
I tak się zastanawiam...czy mu czasem prowizji od Mireny nie zabrali a nie dali lepszej na tabletki ;-)
Fakltem jest ,ze sama na Mirenę narzekałam,ze po niej tyję
Tak czy tak...nadal tabletki....uch...coraz częściej mi sie zdarza zapomnieć...a ostatnio na spacerze na mojej własnej ulicy bocian nade mna przeleciał...i teraz żyje w lekkim strachu...u mnie to juz raczej byłoby nie wskazane :-)


hihi czyzby forum sie mialo znow powiekszyc ?? fajnie dzialajcie dzialajcie....




Zgłoś nadużycie #63256 1 lipca 2013, 14:33

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

haha, nie przesadzaj, jeszcze jedno nie zaszkodzi :D


wypluj to! :D ja już teraz nie ogarniam!
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #63257 1 lipca 2013, 14:54

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

wypluj to! :D ja już teraz nie ogarniam!


TFU TFU!!

Zgłoś nadużycie #63258 1 lipca 2013, 16:25

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

aniam napisał(a)

tez miałam kiedyś taki problem, informatyk mi odzyskał wszystko co było , jakieś stare dokumenty, pliki usuniete sprzed 2-3 lat, ale niestety zdjęcia straciły na swej jakosci :(

ja mam tyle dobrze że mąż interesuje się kompami to sam stara się odzyskać zdjęcia ale zazwyczaj nie było takiej potrzeby i mamy też na drugim dysku (przenośnym)




Zgłoś nadużycie #63259 1 lipca 2013, 16:26

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Ulla napisał(a)

kopiuję, bo nie wszytskie na FB wchodzą
w krynicy byllismy. i miałam dostać tam ciote-na wakacjach-pamiętacie jak się wkurzalam o to.... no wiec mijały kolejne dni i nic... wiec w miejscowym laboratorium zrobiłam bete i wyszlo prawie 8tysiecy TO DOBRA WIADOMOŚĆ. badniae robilam w czwartekek 20ego, a w piatek 21 byl wynik .od razu zadzwoniłam i zarejestowalam sie do mojego gina-pierwszy wolny termin 1 lipca. TERAZ ZŁA WIADOMOŚĆ - wiedząc, ze musze zacząć brac tabletki, musiałam w rekordowym tempie odstawić hirka od piersi w piątek nie dostal już w ciągu dnia, w sobote nie dostal też rano i w niedziele dostal tylko wieczorem i w nocy jak się obudzil-z niedzieli na poniedizlek. miał jeszcze w poniedziałek na wieczor dostać, ale po południu zaczelam krwawic od razu telefon do gina, kazal mi we wtorek przyjść. od razu po jego telefonie wzielam luteinę i duphaston-mialam jeszcze z poprzedniej ciąży kilka tabletek. no i lezec. u lekarza we wtorek ok- przepisal mi jeszcze dodatkowo dwa innego leki: exacyl i cyclonamine-to na zatrzymanie krwawienia. no i mam bezwzględnie lezec, wiec nie będę za często zagladac tutaj. no i mam nastepna wizyte na 2lipca.
no i wiadomo-nie podupię :/

to jutro lekarz? będziemy trzymały kciuki chodź wiemy że będzie dobrze, musi być :D daj nam oczywiście znać potem :) ale się cieszę twoim szczęściem :)




Zgłoś nadużycie #63260 1 lipca 2013, 16:27

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

seshella napisał(a)

zobaczysz, tez Ci się szybciej brzuszek pokaże :) w 10 tygodniu to juz w spodniach ciazowych musiałam chodzić :) specjalnie dla Ciebie widok z boku :

spory :) ale śliczny :)




Zgłoś nadużycie #63261 1 lipca 2013, 16:29

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

A propos gina....byłam ostatnio...zmienił mi tabletki...po tamtych byłam ciagle zdołowana...dał mi takie, które maja wiecej estrogenów teraz i powiedział,ze jak mi bedą pasować to moge je brać dokąd nie przekwitnę, bo one na wahania hormonalne przy klimakterium tez pomagają. No...co do niego pójde to mnie facet pociesza, ze to już niedlugo ;-) Jak mu powiedziałam,ze jak tabletki się nie sprawdzą, to może wrócę do Mireny to mi powiedział,ze lepiej nie...bo kobieta ma w tym wieku skłonności do tycia,a Mirena spotęguje .
I tak się zastanawiam...czy mu czasem prowizji od Mireny nie zabrali a nie dali lepszej na tabletki ;-)
Fakltem jest ,ze sama na Mirenę narzekałam,ze po niej tyję
Tak czy tak...nadal tabletki....uch...coraz częściej mi sie zdarza zapomnieć...a ostatnio na spacerze na mojej własnej ulicy bocian nade mna przeleciał...i teraz żyje w lekkim strachu...u mnie to juz raczej byłoby nie wskazane :-)

oj bociany latają to może synek się znajdzie? :D




Zgłoś nadużycie #63262 1 lipca 2013, 21:10

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

aniam napisał(a)

jeszcze raz gratuluję!!
trudno, jakoś musisz przecierpieć to leżenie, może tylkko na poczatku tak będzie, a póxnij isę jakoś unormuje, a lekrza powiedział skąd to krwawienie?
bo raczej nie od karmienia?>>


nie mówił, nie musiał. ja mam problemy z progesteronem-za niski poziom. jest mi ciężko w ciążę zajśc, a jak już, to ciężko ja utrzymać :( i bez tabletek sie nie da.
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #63263 1 lipca 2013, 21:14

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

maryna napisał(a)

a o co chodzi z tym beta ?? itd ?? to wykazuje ze jest ciaza ??



jak jest ciąża, to wzrasta poziom gonadotropiny kosmówkowej (czyli beta HCG). pobiera sie krew w laboratorium i na drugi dzien masz wynik. to test, który ci bez żadnych wątpliwości wykaże ciążę, albo jej brak. żadnych zabaw w zgadywanie, czy "druga kreska jest, czy jej nie ma" :P

ja robie tak, ze gdy test pokazuje mi wynik dodatni, to go powtarzam, żeby zobaczyć czy beta dobrze rośnie. albo nie daj boże, czy nie spada :( i tak w czwartek miałam niecałę 8tyś, a w poniedzialek ponad 24tyś :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #63264 1 lipca 2013, 21:17

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489
Aniam,
nasza Iwona obrabia mężowi gałę :D ty będziesz następna :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #63265 1 lipca 2013, 21:19

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

mala24 napisał(a)

to jutro lekarz? będziemy trzymały kciuki chodź wiemy że będzie dobrze, musi być :D daj nam oczywiście znać potem :) ale się cieszę twoim szczęściem :)



nawet nie wiesz jak się denerwuje :( badanie mam na godzinę 12. moze wieczorem napiszę co i jak.
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #63266 1 lipca 2013, 22:19

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

jak jest ciąża, to wzrasta poziom gonadotropiny kosmówkowej (czyli beta HCG). pobiera sie krew w laboratorium i na drugi dzien masz wynik. to test, który ci bez żadnych wątpliwości wykaże ciążę, albo jej brak. żadnych zabaw w zgadywanie, czy "druga kreska jest, czy jej nie ma" :P
ja robie tak, ze gdy test pokazuje mi wynik dodatni, to go powtarzam, żeby zobaczyć czy beta dobrze rośnie. albo nie daj boże, czy nie spada :( i tak w czwartek miałam niecałę 8tyś, a w poniedzialek ponad 24tyś :D


o matko...nawet nei zapamietam tego....




Zgłoś nadużycie #63267 1 lipca 2013, 22:20

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

nawet nie wiesz jak się denerwuje :( badanie mam na godzinę 12. moze wieczorem napiszę co i jak.




musi byc git..trzymamy kciuki i nas informuj.... a wogole co maz powiedzial ze ciaza?i ty?zaskoczona bardzo bylas czy czulas ?? ?




Zgłoś nadużycie #63268 2 lipca 2013, 7:07

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

maryna napisał(a)

musi byc git..trzymamy kciuki i nas informuj.... a wogole co maz powiedzial ze ciaza?i ty?zaskoczona bardzo bylas czy czulas ?? ?


gdzie zaskoczona, po sexie bez zabezpieczenia ciąża to chyba nikogo nie zaskoczy :) Ula trzymamy kciuki, koniecznie daj znac jak wrócisz, miałaś już usg?


Zgłoś nadużycie #63269 2 lipca 2013, 7:14

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Ulla napisał(a)

nawet nie wiesz jak się denerwuje :( badanie mam na godzinę 12. moze wieczorem napiszę co i jak.

koniecznie Nam napisz, będziemy się martwić jak nic nie napiszesz :(




Zgłoś nadużycie #63270 2 lipca 2013, 7:28

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

nie mówił, nie musiał. ja mam problemy z progesteronem-za niski poziom. jest mi ciężko w ciążę zajśc, a jak już, to ciężko ja utrzymać :( i bez tabletek sie nie da.


przykro mi, ale teraz musisz na siebie uważać,
masz kogoś do pomocy ??