Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #62851 26 czerwca 2013, 11:36

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)

Nie wiem jak to jest u Ciebie ale mnie zwykle ok 14 dnia cyklu "rwie" z jednej strony (ostatnio lewy jajnik mnie łupał ;) )i tak około 1 dzień mnie boli. Kiedyś wyczytałam że to jakiś tam pęcherzyk Graffa pęka (jak wylatuje jajeczko) i może się pojawić krew która podrażnia ścianki i dlatego boli.. (chyba coś takiego to było). Jakkolwiek wiem że jak boli to jestem płodna jak króliczyca co potwierdziły 2 ciąże :D .
Martyna w 1 cyklu kobieta powinna mieć 1 owulację ale tych tak zwanych dni płodnych jest więcej bo przecież plemnik żyje dłuugo (coś do 72 godz. gdzieś wyczytałam). Więc jak facet zrobi spust nawet jak jeszcze nie boli to nie znaczy że taki to sobie cicho-ciemny zaczajony plemnik nie dorwie jajka za kilka dni! No i nie każdą dziewczynę boli jajnik na owulację więc nie wiadomo czy już było jajeczkowanie czy jeszcze nie. Poza tym to całe jajeczkowanie nie pojawia się 14 dni od początku ostatniej miesiączki tylko 14 dni przed pojawieniem się następnej. Jak masz równe cykle co 28 dni to nie ma różnicy ale jak dłużdze to już pojawia się problem :D
Także łatwo jest "wpaść" :D :D :D :D


normalneii niczym pani ginekolog mi tu zapodalas!!dziekuje... mnie kuja jajniki nieraz kilka dni...tez wiem ze mam wtedy dni plodne..... ostatnio co bylam w ciazy i poronilam to mowie do meza ze ma uwazac bo mam dni plodne i mnie bola jajniki... a ten dawaj...weidzialam ze bede w ciazy...no niestety nie utrzymalo sie... teraz koncze okres bo od soboty mam ciekawe jak bedzie teraz....




Zgłoś nadużycie #62852 26 czerwca 2013, 11:37

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)

Ewelina BŁAGAM!!!
a z CZEGO ?? ?
ty to masz fantazję...
:D :D :D :D



hihi dobrze napisane!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #62853 26 czerwca 2013, 11:39

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

ewelina6660 napisał(a)

Haha brzuch mam i boczki.


taaaaaaa
jasne :D :D :D :D :D :D :D :D
jak chcesz zobaczyć brzuch i boczki to zapraszam do siebie!!! Mówię cie naoglądasz się, staniesz przed lustrem i stwierdzisz że zajebista laska jesteś.




Zgłoś nadużycie #62854 26 czerwca 2013, 11:41

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

mam to samo...najgorsze,ze nei mieszczę sie w żadne krótkie spodenki i spodnie sprzed ciąży i w żaden kostium kapielowy, mąż powiedział,ze nie jade na wczasy, bo jak bedzie musiał zainwestowac w moje ciuchy to musi liczyć dwa razy tyle :D Najgorsze,ze wagę mam tę samą tylko w pasie zostało mi wiecej i brzuch jak flak..bleee...tez się chyba jednak musże wziąśc za siebie




ja sie niby mieszcze ale widze sama po sobie ze jakpzestalam cwiczyc to flak na brzuchu....a fuj....oblesne to...




Zgłoś nadużycie #62855 26 czerwca 2013, 11:45

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

ja sie niby mieszcze ale widze sama po sobie ze jakpzestalam cwiczyc to flak na brzuchu....a fuj....oblesne to...


forum wsparcia :) dzieciaki śpią to dalej brzuszki rób :)




Zgłoś nadużycie #62856 26 czerwca 2013, 11:49

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

forum wsparcia :) dzieciaki śpią to dalej brzuszki rób :)




no wlasnie a ja czytam blog patki natki.... o budza sie,,,,koniec dobrego...do potem




Zgłoś nadużycie #62857 26 czerwca 2013, 11:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

Nie wiem jak to jest u Ciebie ale mnie zwykle ok 14 dnia cyklu "rwie" z jednej strony (ostatnio lewy jajnik mnie łupał ;) )i tak około 1 dzień mnie boli. Kiedyś wyczytałam że to jakiś tam pęcherzyk Graffa pęka (jak wylatuje jajeczko) i może się pojawić krew która podrażnia ścianki i dlatego boli.. (chyba coś takiego to było). Jakkolwiek wiem że jak boli to jestem płodna jak króliczyca co potwierdziły 2 ciąże :D .
Martyna w 1 cyklu kobieta powinna mieć 1 owulację ale tych tak zwanych dni płodnych jest więcej bo przecież plemnik żyje dłuugo (coś do 72 godz. gdzieś wyczytałam). Więc jak facet zrobi spust nawet jak jeszcze nie boli to nie znaczy że taki to sobie cicho-ciemny zaczajony plemnik nie dorwie jajka za kilka dni! No i nie każdą dziewczynę boli jajnik na owulację więc nie wiadomo czy już było jajeczkowanie czy jeszcze nie. Poza tym to całe jajeczkowanie nie pojawia się 14 dni od początku ostatniej miesiączki tylko 14 dni przed pojawieniem się następnej. Jak masz równe cykle co 28 dni to nie ma różnicy ale jak dłużdze to już pojawia się problem :D
Także łatwo jest "wpaść" :D :D :D :D


haha, cicho-ciemny wystrzałowe porównanie, bardzo mis ie podoba

Zgłoś nadużycie #62858 26 czerwca 2013, 11:57

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

no wlasnie a ja czytam blog patki natki.... o budza sie,,,,koniec dobrego...do potem


Patka Natka, zapodaj tego linka do swego bloga, bo ja nie wiem o czym dziewczyny mówią...
która ma to niech daje!!

Zgłoś nadużycie #62859 26 czerwca 2013, 11:57

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

maryna napisał(a)

no wlasnie a ja czytam blog patki natki.... o budza sie,,,,koniec dobrego...do potem


Poprosze linka :)

Zgłoś nadużycie #62860 26 czerwca 2013, 12:04

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

ewelina6660 napisał(a)

Poprosze linka :)


https://www.facebook.com/pages/Smakupapu/151210078286637?ref=stream




Zgłoś nadużycie #62861 26 czerwca 2013, 13:21

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
My mamy dziś szczepienie na 15.15, ja już cała zdenerwowana w pracy siedzę.
Powiedzcie mi na co to oni będą teraz szczepić?  Na tą odrę, różyczkę i świnkę i na coś jeszcze? Jak brałam jakąś skojarzona 5 w jednym jak emilka była mała to teraz też jest jakaś dawka ?? Piszcie mi tu już bo nie wiem czy ja kasę muszę wziąć!!


Zgłoś nadużycie #62862 26 czerwca 2013, 13:26

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Like napisał(a)

My mamy dziś szczepienie na 15.15, ja już cała zdenerwowana w pracy siedzę.
Powiedzcie mi na co to oni będą teraz szczepić?  Na tą odrę, różyczkę i świnkę i na coś jeszcze? Jak brałam jakąś skojarzona 5 w jednym jak emilka była mała to teraz też jest jakaś dawka ?? Piszcie mi tu już bo nie wiem czy ja kasę muszę wziąć!!


to szczepienie jest na NFZ, ja też mam dzisiaj szczepienie o 18

Zgłoś nadużycie #62863 26 czerwca 2013, 13:29

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

aniam napisał(a)

to szczepienie jest na NFZ, ja też mam dzisiaj szczepienie o 18


Ania, ale to jest jedno czy jak?


Zgłoś nadużycie #62864 26 czerwca 2013, 13:40

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Like napisał(a)

Ania, ale to jest jedno czy jak?




kuźwa, tego nie wiem, mam nadzieję, ze jedno, bo inaczej z mężem go nie utrzymamy :(

Zgłoś nadużycie #62865 26 czerwca 2013, 13:40

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
ale znając NFZ to pewnie jest kilka, w ramach oszczedności

Zgłoś nadużycie #62866 26 czerwca 2013, 14:49

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
dowiedziałam się, jest jedno wkłucie

Zgłoś nadużycie #62867 26 czerwca 2013, 14:54

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Like napisał(a)

Ania, ale to jest jedno czy jak?



jedno
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62868 26 czerwca 2013, 15:06

annawilk Świeżo upieczona
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 4 Podziękowania: 0
Kochane Mamy!

Chciałabym się dowiedzieć więcej o Waszych zwyczajach, radościach i bolączkach związanych ze stosowaniem wód morskich na Waszych dzieciaczkach. Mam ogromną prośbę o wypełnienie poniższej ankiety - zajmie ona mniej niż 5 minut - z zegarkiem w ręku!

Dziękuję serdecznie! http://www.ankietka.pl/ankieta/119352/stworz-nowa-nazwe-dla-produktu-disnemar.ht...

Zgłoś nadużycie #62869 26 czerwca 2013, 15:56

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
I po szczepieniu !! Emilka była taka dzielna, poleciały jej ze 4 łezki płakała ale może z 30 sekund. Mój Zuch!! Kolejne dopiero w paźzierniku, dobrze  że tak późno!!!!


Zgłoś nadużycie #62870 26 czerwca 2013, 15:57

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
aa no i waga 11,380 wzrost 80cm :)