Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #62491 19 czerwca 2013, 11:32

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

Tez tak myslę że te pustki to zasługa pogody :) Ja tam bynajmnie nigdzie się stąd nie wynoszę :)
ech wróciła z UG i co ?? / schody nie chca mi wydac decyzji odmownej ktora jest niezbędna do kindergeltu!!!k..a masakra jakaś ponoć Urzad Marszałkowski ma jakieś wątpy do wystawiania takich decyzji. ale przeciez to logiczne skladam dokumenty przekraczam limit dostaje odmowe na pismie... Ale mam nerwa:////


no normalnie nie kumam ich dziwnych zasad.......ciagle pod gorke robia w tych urzedach




Zgłoś nadużycie #62492 19 czerwca 2013, 11:32

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

ja dzis pierwsza?mam nadzieję że nie jedyna
u nas noc ciężka . mój mały maruder rozkręca się. w nocy marudzi w dzień zaczyna wymuszać płaczem szantazystka jedna oszaleć idzie a dzis jeszcze ma być tak gorąco a ja do fryzjera na 15,30.i musze jechać z mała bo m jedzie do de .
idziemy zaraz na dwór póki chłodniej



a daleko macie od siebie do de?




Zgłoś nadużycie #62493 19 czerwca 2013, 11:35

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

maryna napisał(a)

ojej... no dzis juz kupa byla calkiem inna jak ostatnio robil.... a co to wogole ten rotawirus ?? jak to sie wykrywa ?? bo ja zielona jestem w tym temacie ??


to jest wirus ktory objawia sie biegunka, wymiotami, sluzem w kupce, nieraz nawet krewka, tak jak bylo u nas. my go zlapalismy w szpitalu jak bylismy z Kubusiem na naswietlaniach. to jest grozny wirus bo moze prowadzic nawet do odwodnienia,a wtedy potrzebne kroplowki. Kubusiowi pobrali kupke na badania i wlasnie w kale wykryli. z tym ze on mial na raz dwa, rotawirus i adenowirus, ten drugi to inny szczep tego pierwszego. Kubus robil po 7 8 kup dziennie, na szczescie nie mial wymotow. lekarze mowili ze bardzo lagodnie przeszedl te dwa wirusy, a to dlatego ze byl na piersi. ale jelitka niezle zostaly zaatakowane i poniszczone bo az do krewki, kupy ze sluzem robil jeszcze chyba ze trzy czy cztery miesiace. tak dlugo mu sie wszystko goilo. takze obserwuj go caly czas.

Zgłoś nadużycie #62494 19 czerwca 2013, 11:36

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Jak Oliwierek dziś ?


no juz lepiej odpukac....oczywiscie go nie chwale... je tez lepiej....chociaz nei tak jak kiedys...ale lekarka powiedziala ze wazne zeby pil bo jest goraco i dzieci tak nei jedza teraz.... dzis nie zrobil kupy z sladami krwi... i calkiem inna kupe niz ostatnio...moze bedzie wkoncu lepiej ?? u lekarza nie bylismy...no i sladu po plesniawkach nie ma....




Zgłoś nadużycie #62495 19 czerwca 2013, 11:36

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

maryna napisał(a)

jeju ja tesnknei za truskawkami...tez bym zjadla w tym roku jeszcze ani jednej nie jadlam tu sa po 15 frankow kg...czyli ponad 40 zl jak w przeliczeniu....aaaaaaaaaaa


o matko ale drogo :( my mamy ogrodowe swoje :) tesciowa juz zaprawia dla Kubunia :)

Zgłoś nadużycie #62496 19 czerwca 2013, 11:38

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

maryna napisał(a)

no juz lepiej odpukac....oczywiscie go nie chwale... je tez lepiej....chociaz nei tak jak kiedys...ale lekarka powiedziala ze wazne zeby pil bo jest goraco i dzieci tak nei jedza teraz.... dzis nie zrobil kupy z sladami krwi... i calkiem inna kupe niz ostatnio...moze bedzie wkoncu lepiej ?? u lekarza nie bylismy...no i sladu po plesniawkach nie ma....


to super ze juz lepiej, bardzo sie ciesze :) oby juz tak zostalo.zdrowka zycze

Zgłoś nadużycie #62497 19 czerwca 2013, 11:38

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

aha...a nie mówiłam...myslę,ze szybciej dogadasz się w niemieckim urzędzie niz tutaj :-(


no niestety...ale pozytywnie u m w pracy na szczęście.ma super główna księgową taka życiowa babeczka dała prikaz i kadrowa dzis powystawiala paiery tylko rmua będzie 10 lipca dopiero. ale i tak super to poszło.a z gminy ma babka do mnie dzwonic choc dzis dostałam maila że inni klienci bez tej odmowy dostali kindergelt co prawda trwalo to 4 mce ale oni i tak to wyrównują więc żadna strata tylko czasu troche w więcej




Zgłoś nadużycie #62498 19 czerwca 2013, 11:39

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Ostatnio przebieranie, jedzenie i kąpiel to ciągła walka..nie da sobie zmienić pieluchy...od razu fajt na czworaka...specjalnie to robi ....najgorzej z kupą :-( Jedzenie...ona sama albo nei chce i już...złapie mi łyzkę i widelec tak mocno,że nie mogę wyrwać i az się trzęsie ze złości. A kapanie..jak tylko zacznę jej moczyć wlosy...wyłazi z wanienki...wczoraj mycie skończyło sie na namydleniu ...płukania juz nie było niestety :-/
Musze przyznac,ze nie pamietam,żebym z Patrycją miała takie problemy...ładnie i grzecznie jadła, kąpala się i na pewno nie miała skręta przy przewijaniu...Zuzka na kazdym kroku manifestuje swoje widzimisię!


hihi mala diablica.... ale jakbym mojego widziala tylko powiem ci wczoraj i przed wczoraj bylismy nad woda i maly szalal jak smok..myslalam ze bedzie sie bal...a tu nic a nic...nie chcial z wody wychodzic..no i od dwoch dni jak mu myje glowe to spiewam i nie proststuje ze splukiwaniem!!!jestem pod wrazeniem ale to wiem jak dlugo potrwa ?? ?




Zgłoś nadużycie #62499 19 czerwca 2013, 11:40

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

maryna napisał(a)

jeju ja tesnknei za truskawkami...tez bym zjadla w tym roku jeszcze ani jednej nie jadlam tu sa po 15 frankow kg...czyli ponad 40 zl jak w przeliczeniu....aaaaaaaaaaa


Drogo,ale chyba żyjąc tam to nie ma co przeliczac na pln.

Zgłoś nadużycie #62500 19 czerwca 2013, 11:40

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aneta74 napisał(a)

no niestety...ale pozytywnie u m w pracy na szczęście.ma super główna księgową taka życiowa babeczka dała prikaz i kadrowa dzis powystawiala paiery tylko rmua będzie 10 lipca dopiero. ale i tak super to poszło.a z gminy ma babka do mnie dzwonic choc dzis dostałam maila że inni klienci bez tej odmowy dostali kindergelt co prawda trwalo to 4 mce ale oni i tak to wyrównują więc żadna strata tylko czasu troche w więcej


no to ladnie ze udalo sie juz tyle pozalatwiac, super. oby tak dalej

Zgłoś nadużycie #62501 19 czerwca 2013, 11:41

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Dla tych co nie maja fb :(
Ona tańczy dla mnie :)
https://www.youtube.com/watch?v=d3jXAmqBRNk

Zgłoś nadużycie #62502 19 czerwca 2013, 11:41

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Kupilsmy dzisiaj taki basenik:
http://allegro.pl/basen-basenik-brodzik-statek-daszek-intex-57426-i3328080264.ht...

Zgłoś nadużycie #62503 19 czerwca 2013, 11:42

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

Ostatnio przebieranie, jedzenie i kąpiel to ciągła walka..nie da sobie zmienić pieluchy...od razu fajt na czworaka...specjalnie to robi ....najgorzej z kupą :-( Jedzenie...ona sama albo nei chce i już...złapie mi łyzkę i widelec tak mocno,że nie mogę wyrwać i az się trzęsie ze złości. A kapanie..jak tylko zacznę jej moczyć wlosy...wyłazi z wanienki...wczoraj mycie skończyło sie na namydleniu ...płukania juz nie było niestety :-/
Musze przyznac,ze nie pamietam,żebym z Patrycją miała takie problemy...ładnie i grzecznie jadła, kąpala się i na pewno nie miała skręta przy przewijaniu...Zuzka na kazdym kroku manifestuje swoje widzimisię!



:) ) skręt przy przewijaniu dobre :) no moja tez ma wije sie jak piskorz :)




Zgłoś nadużycie #62504 19 czerwca 2013, 11:42

promyczek Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 109 Podziękowania: 57
witam wszystkie Mamusie ;)
Jestem mamą kwietniowego maluszka i bardzo prosze o głosiki w konkursie ;)
https://apps.facebook.com/wtrosceoszczescie/main/zdjecie/f41984e00bb37d7e9d84f47...
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Zgłoś nadużycie #62505 19 czerwca 2013, 11:43

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
takie tam z nad jeziorka ostatnio, tu już bez chustki na głowie ale po 18 to już było :)




Zgłoś nadużycie #62506 19 czerwca 2013, 11:43

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

gwonka napisał(a)

to jest wirus ktory objawia sie biegunka, wymiotami, sluzem w kupce, nieraz nawet krewka, tak jak bylo u nas. my go zlapalismy w szpitalu jak bylismy z Kubusiem na naswietlaniach. to jest grozny wirus bo moze prowadzic nawet do odwodnienia,a wtedy potrzebne kroplowki. Kubusiowi pobrali kupke na badania i wlasnie w kale wykryli. z tym ze on mial na raz dwa, rotawirus i adenowirus, ten drugi to inny szczep tego pierwszego. Kubus robil po 7 8 kup dziennie, na szczescie nie mial wymotow. lekarze mowili ze bardzo lagodnie przeszedl te dwa wirusy, a to dlatego ze byl na piersi. ale jelitka niezle zostaly zaatakowane i poniszczone bo az do krewki, kupy ze sluzem robil jeszcze chyba ze trzy czy cztery miesiace. tak dlugo mu sie wszystko goilo. takze obserwuj go caly czas.


Jezu....straszne....musze go obserwowac!!!dzieki za info.musial kubus przejsc..masakra




Zgłoś nadużycie #62507 19 czerwca 2013, 11:44

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

gwonka napisał(a)

Kuba tez wszystko wymusza placzem. ciagle musze chodzic z nim tam gdzie on chce, a jak cos jest nie po jego mysli to placz. krzyze mi wysiadly juz od tego chodzenia z nim. caly dzien ja z nim sama chodze. a w nocy trzeba go nosic :( ciagle sie budzi. kiedy nadejda lepsze czasy? powoli trace nadzieje i sily


moja dzisiaj wyeksmitowala m z wyrka :) )ona spała ze mną a m w campingu




Zgłoś nadużycie #62508 19 czerwca 2013, 11:44

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

gwonka napisał(a)

o matko ale drogo :( my mamy ogrodowe swoje :) tesciowa juz zaprawia dla Kubunia :)


ja tez chce kupic i kompotu tu mu zrobic bo w pl mama robi dzemy...ach wezme jej kilka jak pojedziemy w sierpniu....na urlopik




Zgłoś nadużycie #62509 19 czerwca 2013, 11:45

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

Dla tych co nie maja fb :(
Ona tańczy dla mnie :)
https://www.youtube.com/watch?v=d3jXAmqBRNk


ale pieknie tanczy:0 superowo :) a jak ladnie juz chodzi. a Kubus boi sie, tylko za raczke

Zgłoś nadużycie #62510 19 czerwca 2013, 11:45

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

ewelina6660 napisał(a)

Drogo,ale chyba żyjąc tam to nie ma co przeliczac na pln.


no wiem ze nie ma co ..ale jednak zawsze sie tam jakos przeliczy i serce boli..ile tu a ile tam...