Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #62011 10 czerwca 2013, 11:05

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aniam napisał(a)

byłam na 50-leciu pożycia małżeńskiego w Gnieźnie u swojego wujostwa


wow...to ale impreza i nie daleko mnie...a gdzie ty mieszkasz wogoel ??




Zgłoś nadużycie #62012 10 czerwca 2013, 11:07

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

tak ma antybiotyk, a teraz śpi jeszcze od nocy, 2 razy się budził na mleko i zasypiał dalej :(


ojej....widac ze wykonczony i choróbsko daje sie we znaki.........




Zgłoś nadużycie #62013 10 czerwca 2013, 11:07

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D
teraz nie ma mowy, szkoda kasy :D Nie przy takich małych smarkulach :D
Plama nie jest wielka, da się oglądać. Założe się że jeszcze nie jedna się pojawi w najbliższej przyszłości ;)



to na ekranie czy z boku to wgniecenie?




Zgłoś nadużycie #62014 10 czerwca 2013, 11:55

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

wow...to ale impreza i nie daleko mnie...a gdzie ty mieszkasz wogoel ??


10 km od Łodzi, w Zgierzu :)

Zgłoś nadużycie #62015 10 czerwca 2013, 11:57

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

maryna napisał(a)

hihi o ja... co zrobic dzieci chca byc wszedzie.,moj tez podchodzi do tv... i to nowego bo przeciez nawet 2 mc nie ma... maz nei ma czasu go na sciane zrbic... i se stoi w zasiegu reki oliwiera....ciekawe kiedy cos zrobi ??


u mnie tez mąz wiesza na ścianie już 12 miesiąc :D
ja to się boje nie tyle zeby nie uszkodziła tv tylko żeby nie pociągnęła za jakiś kabel i nie zrzuciła go na siebie :-(
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62016 10 czerwca 2013, 12:00

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aniam napisał(a)

10 km od Łodzi, w Zgierzu :)


looo to daleko od gniezna,..




Zgłoś nadużycie #62017 10 czerwca 2013, 12:01

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

u mnie tez mąz wiesza na ścianie już 12 miesiąc :D
ja to się boje nie tyle zeby nie uszkodziła tv tylko żeby nie pociągnęła za jakiś kabel i nie zrzuciła go na siebie :-(



no wlasnie...moj to ciagle pstryka przy przedluzaczu bo jest tam wlacznik ze swiatelkiem... az boje sie zeby go prad nei pierdyknal........




Zgłoś nadużycie #62018 10 czerwca 2013, 12:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

looo to daleko od gniezna,..


no, kawałek drogi jest, ale musielismy jechać, a po drodze po moich rodziców

Zgłoś nadużycie #62019 10 czerwca 2013, 12:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

no wlasnie...moj to ciagle pstryka przy przedluzaczu bo jest tam wlacznik ze swiatelkiem... az boje sie zeby go prad nei pierdyknal........


mozesz kupić takie zabezpieczenia na gniazdka, komplet jest po niecałe 6zł, za 3szt.

Zgłoś nadużycie #62020 10 czerwca 2013, 12:38

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489
Gosia, dziewczyny się chyba długo nie wypłaca za ten telewizor, co? :P

gwonka, teraz to juz musztarda po obiedzie, ale trza było tego gnoja tez nadepnąc, albo jego mamusie-swietą krowe :/ juz sama nie wiem, czy bardziej mnie wqrwiaja wstretne bachory czy ich durni rodzice....

Ela, wszystkim nei dogodzisz, nie ma sie co przejmowac tesciami :)

mala, duzo zdrowka dla Alanka :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #62021 10 czerwca 2013, 13:30

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

maryna napisał(a)

to na ekranie czy z boku to wgniecenie?


na ekranie oczywiście :D :D   prawie na srodku :D




Zgłoś nadużycie #62022 10 czerwca 2013, 13:35

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Ulla napisał(a)

Gosia, dziewczyny się chyba długo nie wypłaca za ten telewizor, co? :P

gwonka, teraz to juz musztarda po obiedzie, ale trza było tego gnoja tez nadepnąc, albo jego mamusie-swietą krowe :/ juz sama nie wiem, czy bardziej mnie wqrwiaja wstretne bachory czy ich durni rodzice....

Ela, wszystkim nei dogodzisz, nie ma sie co przejmowac tesciami :)

mala, duzo zdrowka dla Alanka :)


ha ha Ula muszę się nad tym zastanowić. Choć tak naprawdę to chyba powinnam po kieszonkowym Marcinowi polecieć bo uparł się osioł żeby postawić a mówiłam zawiesić wysoko. I tak niewiarygodne jest że tyle lat przy Iwonie przeżył bez jakiś większych dżingsów :D




Zgłoś nadużycie #62023 10 czerwca 2013, 13:44

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Dziewczyny! Byłam własnie u fotografa wybierac zdjęcia z wczorajszej sesji...no oni to robia specjalnie! Napstrykaja ujęć a potem człowiek nie może sie zdecydowac, które wziąść! Mąz chciał trzy pozy,żeby robić, namowiłam go na cztery, a w rezultacie wybrałam 5 i to po wielkich bólach i odrzuceniu kilku zdjęć ;-) Zdjecia bedą w czwartek
Zuzka wyszła super, chociaz tylko na jednym tak naprawde sie usmiecha po swojemu
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62024 10 czerwca 2013, 14:27

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

Dziewczyny! Byłam własnie u fotografa wybierac zdjęcia z wczorajszej sesji...no oni to robia specjalnie! Napstrykaja ujęć a potem człowiek nie może sie zdecydowac, które wziąść! Mąz chciał trzy pozy,żeby robić, namowiłam go na cztery, a w rezultacie wybrałam 5 i to po wielkich bólach i odrzuceniu kilku zdjęć ;-) Zdjecia bedą w czwartek
Zuzka wyszła super, chociaz tylko na jednym tak naprawde sie usmiecha po swojemu


to bardzo dobrze, ze fotki wyszły :)
w razie czego wklejaj :)

Zgłoś nadużycie #62025 10 czerwca 2013, 14:51

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

to bardzo dobrze, ze fotki wyszły :)
w razie czego wklejaj :)


jasne :-)
dziś wieczorem postaram sie wkleić z imprezy jak zrzucę do kompa
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62026 10 czerwca 2013, 14:51

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

to bardzo dobrze, ze fotki wyszły :)
w razie czego wklejaj :)


jasne :-)
dziś wieczorem postaram sie wkleić z imprezy jak zrzucę do kompa
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62027 10 czerwca 2013, 14:59

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
spadam do domku...miłej reszty dnia dziewczyny :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #62028 10 czerwca 2013, 15:00

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aniam napisał(a)

mozesz kupić takie zabezpieczenia na gniazdka, komplet jest po niecałe 6zł, za 3szt.


mam...tylko tu w szwajcarii sa gniazdka na trzy bolce a nie na dwa jak w pl...oni maja inaczej..no a on sie bawi ta listwa bo jest guzik wlaczajacy i on swieci...on kocha wszystkie guziki ;)




Zgłoś nadużycie #62029 10 czerwca 2013, 15:01

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)

na ekranie oczywiście :D :D   prawie na srodku :D


aaaaaaaaaaaaaaaa............o to niezle!




Zgłoś nadużycie #62030 10 czerwca 2013, 15:01

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Dziewczyny! Byłam własnie u fotografa wybierac zdjęcia z wczorajszej sesji...no oni to robia specjalnie! Napstrykaja ujęć a potem człowiek nie może sie zdecydowac, które wziąść! Mąz chciał trzy pozy,żeby robić, namowiłam go na cztery, a w rezultacie wybrałam 5 i to po wielkich bólach i odrzuceniu kilku zdjęć ;-) Zdjecia bedą w czwartek
Zuzka wyszła super, chociaz tylko na jednym tak naprawde sie usmiecha po swojemu


wrzuc nam tu obowiazkowo!!