Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #61951 10 czerwca 2013, 7:11

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

[QUOTE=aniam;1716822]dziołszki, miłego weekenda...
nie wiem, jak przeżyję jutrzejszy dzień bez mojego maleństwa :( [/QUOTEdasz rade ;) milej zabawy ;)


jakoś przeżyłam, wrócilismy do małego o 2:30, wycałowałam przez sen i posżłam spać, szybko jeszcze dupkę wymyłam i padłam, ale cóż z tego mały wstał przed 7 :(
wczoraj nie odespałam, bo nie miałam kiedy, a dzisiaj zgona zaliczam

Zgłoś nadużycie #61952 10 czerwca 2013, 7:13

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

hej moje mamuski!!co u was slychac?my wrocilismy juz do szwajcarii.super minął czas w pl..z rodzicami,siostrami.. i wogole fajnie tak jechac do domku....szkoda ze tak szybko minal czas.. net mi mulil wiec nei wiem co sie u was dzieje od poltota tygodnia ?? szybko dzis przelecialam killka wpisow i widze ze u oli plodzislaw popier...dala jak szalony... u martusi nie za wesolo...bidulka.. ciagle kupa nerwow....kasia prace zaliczyla..super..no a u reszty ?? jak malutkie?chodza juz wszystkie?zdrowe ?? piszcie szybko w skrocie co u was wszystkich...
no i mam do nadrobienie widze 50 stron....aaaaa kiedy ja to zrobie...


super, ze wyjazd się udał!!
u mnie mały zaczyna się puszczać i pierwsze próby chodzenia bez podtrzymywania :)

Zgłoś nadużycie #61953 10 czerwca 2013, 7:14

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

Byłam z Alankiem u lekarza. Zaraził się ode mnie. Ma zapalenie gardła i zapalenie spojówki lewego oczka :-(


bidulek, duzo zdrówka

Zgłoś nadużycie #61954 10 czerwca 2013, 7:37

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Ojej..przez cały weekend nie ma co nadrabiać!
Mala...zdrówka dla Alanka i dla Ciebie
Maryna...fajnie,ze wyjazd się udał...szkoda tylko,ze tak krótko,ale dobre i tyle
Ania...imprezka udana?
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #61955 10 czerwca 2013, 7:46

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
U nas wczoraj chrzciny.Zuzia do zdjęć nie chciała sie uśmiechać...biedna nie wiedziała co się dzieje tyle ja ludzi na raz obskoczyło. Chyba tylko na zdjęciu z Patrycją trochę się roześmiała...dziś po południu ide do fotografa wybierać.
W kościele całą mszę przełaziła...obeszła cały kościół i najbardziej pasowały jej schody na ołtarz . Ksiądz siedział i się z niej śmiał...ale nie marudziła przynajmniej.
Potem imprezka w lokalu do 20...ogólnie udana, gdyby nie moi teście...teśc wogóle nie przyszedł a tesciowa zmyła sie po godzinie...super dziadki...ale po ludziach to opowiadają jaka to oni kochaną wnuczkę mają...własnie widać...szkoda słów. Zuzka zebrała kasę i trochę prezentów...z takich większych to dostała krzesełko uczydełko ( bardzo jej przypasowało ) i ścigacz na akumulator...jeszcze nie umie na nim jeździć sama ale była zachwycona...no i wielki tort z pampersów.Na imprezie była grzeczniutka..zresztą wszyscy się nia zajmowali, miała plac zabaw pod salą...grzebała sie w piasku, szalała na trampolinie ( aż na głos się smiała tak jej się podobało). Czyli ogólnie imprza udana , pogoda byla cudna. Zaliczone! :D
Tylko w domu przez te prezenty znowu pełno :D Posprzedawałam trochę i cieszyłam się,ze wreszcie dom przypomina dom,a tu masz! teraz stoi rowerek,jeździk i scigacz obok siebie...no i wózek oczywiście...Patrycja stwierdziła,ze chyba musi sie z dmu wyprowadzić,żeby zrobic miejsce na zabawki.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #61956 10 czerwca 2013, 7:47

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

super, ze wyjazd się udał!!
u mnie mały zaczyna się puszczać i pierwsze próby chodzenia bez podtrzymywania :)


ooooo...gratulacje :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #61957 10 czerwca 2013, 8:33

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

elka40 napisał(a)

U nas wczoraj chrzciny.Zuzia do zdjęć nie chciała sie uśmiechać...biedna nie wiedziała co się dzieje tyle ja ludzi na raz obskoczyło. Chyba tylko na zdjęciu z Patrycją trochę się roześmiała...dziś po południu ide do fotografa wybierać.
W kościele całą mszę przełaziła...obeszła cały kościół i najbardziej pasowały jej schody na ołtarz . Ksiądz siedział i się z niej śmiał...ale nie marudziła przynajmniej.
Potem imprezka w lokalu do 20...ogólnie udana, gdyby nie moi teście...teśc wogóle nie przyszedł a tesciowa zmyła sie po godzinie...super dziadki...ale po ludziach to opowiadają jaka to oni kochaną wnuczkę mają...własnie widać...szkoda słów. Zuzka zebrała kasę i trochę prezentów...z takich większych to dostała krzesełko uczydełko ( bardzo jej przypasowało ) i ścigacz na akumulator...jeszcze nie umie na nim jeździć sama ale była zachwycona...no i wielki tort z pampersów.Na imprezie była grzeczniutka..zresztą wszyscy się nia zajmowali, miała plac zabaw pod salą...grzebała sie w piasku, szalała na trampolinie ( aż na głos się smiała tak jej się podobało). Czyli ogólnie imprza udana , pogoda byla cudna. Zaliczone! :D
Tylko w domu przez te prezenty znowu pełno :D Posprzedawałam trochę i cieszyłam się,ze wreszcie dom przypomina dom,a tu masz! teraz stoi rowerek,jeździk i scigacz obok siebie...no i wózek oczywiście...Patrycja stwierdziła,ze chyba musi sie z dmu wyprowadzić,żeby zrobic miejsce na zabawki.



Super imprezka udana i to najwazniejsza a teściów olej ;) ja tak robie bo szkoda sobie nerwy psuc na takich ludzi

Ja nie wiem kiedy nadrobię :( weekend zalatany u jednych znajomych w sobote u drugich w niedzielę jeszcze zawody córa znów miała .i zaczęło się załatwianie papierologii w zeszłym tyg.i dzis jeszcze UP.
w środę -czwartek jedziemy do notariusza z tym mieszkaniem i jeszcze w tym albo przyszłym tyg. najpózniej zapisać dzieci do szkoły. dziewczyny ale mam cykora aaaaaaaaaaaaaa

mała rozrabia chce cały czas żeby ją prowadzać kręgosłupa nie czuję wieczorem padam na twarz nietomna




Zgłoś nadużycie #61958 10 czerwca 2013, 8:34

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

aniam napisał(a)

super, ze wyjazd się udał!!
u mnie mały zaczyna się puszczać i pierwsze próby chodzenia bez podtrzymywania :)


super :) )




Zgłoś nadużycie #61959 10 czerwca 2013, 8:34

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

mala24 napisał(a)

Byłam z Alankiem u lekarza. Zaraził się ode mnie. Ma zapalenie gardła i zapalenie spojówki lewego oczka :-(


zdrówka dużo dla Was




Zgłoś nadużycie #61960 10 czerwca 2013, 8:50

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

Ojej..przez cały weekend nie ma co nadrabiać!
Mala...zdrówka dla Alanka i dla Ciebie
Maryna...fajnie,ze wyjazd się udał...szkoda tylko,ze tak krótko,ale dobre i tyle
Ania...imprezka udana?


Ela, można powiedzieć, ze udana, pojadłam, potańczyłam i o 2:30 byłam u dziecka :)

Zgłoś nadużycie #61961 10 czerwca 2013, 8:53

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

U nas wczoraj chrzciny.Zuzia do zdjęć nie chciała sie uśmiechać...biedna nie wiedziała co się dzieje tyle ja ludzi na raz obskoczyło. Chyba tylko na zdjęciu z Patrycją trochę się roześmiała...dziś po południu ide do fotografa wybierać.
W kościele całą mszę przełaziła...obeszła cały kościół i najbardziej pasowały jej schody na ołtarz . Ksiądz siedział i się z niej śmiał...ale nie marudziła przynajmniej.
Potem imprezka w lokalu do 20...ogólnie udana, gdyby nie moi teście...teśc wogóle nie przyszedł a tesciowa zmyła sie po godzinie...super dziadki...ale po ludziach to opowiadają jaka to oni kochaną wnuczkę mają...własnie widać...szkoda słów. Zuzka zebrała kasę i trochę prezentów...z takich większych to dostała krzesełko uczydełko ( bardzo jej przypasowało ) i ścigacz na akumulator...jeszcze nie umie na nim jeździć sama ale była zachwycona...no i wielki tort z pampersów.Na imprezie była grzeczniutka..zresztą wszyscy się nia zajmowali, miała plac zabaw pod salą...grzebała sie w piasku, szalała na trampolinie ( aż na głos się smiała tak jej się podobało). Czyli ogólnie imprza udana , pogoda byla cudna. Zaliczone! :D
Tylko w domu przez te prezenty znowu pełno :D Posprzedawałam trochę i cieszyłam się,ze wreszcie dom przypomina dom,a tu masz! teraz stoi rowerek,jeździk i scigacz obok siebie...no i wózek oczywiście...Patrycja stwierdziła,ze chyba musi sie z dmu wyprowadzić,żeby zrobic miejsce na zabawki.


Super, ze imprezka się udała!!
spoko, jeszcze zdążysz się pozbyć wszystkich zabawek, poza tym zbieraj bo niedługo Pati się postara i od nowa będziesz kupować ?? :P

Zgłoś nadużycie #61962 10 czerwca 2013, 9:07

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

aniam napisał(a)

Ela, można powiedzieć, ze udana, pojadłam, potańczyłam i o 2:30 byłam u dziecka :)


to fajnie ze zadowolona jesteś :)




Zgłoś nadużycie #61963 10 czerwca 2013, 9:09

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

maryna napisał(a)

hej moje mamuski!!co u was slychac?my wrocilismy juz do szwajcarii.super minął czas w pl..z rodzicami,siostrami.. i wogole fajnie tak jechac do domku....szkoda ze tak szybko minal czas.. net mi mulil wiec nei wiem co sie u was dzieje od poltota tygodnia ?? szybko dzis przelecialam killka wpisow i widze ze u oli plodzislaw popier...dala jak szalony... u martusi nie za wesolo...bidulka.. ciagle kupa nerwow....kasia prace zaliczyla..super..no a u reszty ?? jak malutkie?chodza juz wszystkie?zdrowe ?? piszcie szybko w skrocie co u was wszystkich...
no i mam do nadrobienie widze 50 stron....aaaaa kiedy ja to zrobie...


Ja się przeprowadzam co prawda nie tak daleko jak Ty ale na obczyznę ;)
mała dokazuje smarcze od ponad tygodnia miałam teraz szczepić ale nie wiem cholercia tym bardziej ze chyba w czwartek jadę z m do znajomych pod Lubeckę i na noc bym ją zostawiła z moja mamą...




Zgłoś nadużycie #61964 10 czerwca 2013, 9:13

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aneta74 napisał(a)

Super imprezka udana i to najwazniejsza a teściów olej ;) ja tak robie bo szkoda sobie nerwy psuc na takich ludzi

Ja nie wiem kiedy nadrobię :( weekend zalatany u jednych znajomych w sobote u drugich w niedzielę jeszcze zawody córa znów miała .i zaczęło się załatwianie papierologii w zeszłym tyg.i dzis jeszcze UP.
w środę -czwartek jedziemy do notariusza z tym mieszkaniem i jeszcze w tym albo przyszłym tyg. najpózniej zapisać dzieci do szkoły. dziewczyny ale mam cykora aaaaaaaaaaaaaa

mała rozrabia chce cały czas żeby ją prowadzać kręgosłupa nie czuję wieczorem padam na twarz nietomna


Będzie dobrze. najwazniejsze,ze się zdecydowaliście, teraz juz pójdzie...a do lepszych warunków błyskawicznie się przystosujecie ;-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #61965 10 czerwca 2013, 9:14

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

No mnie to na samą myśl się ryczeć chce,ale ograniczyłam już i tak dwa karmienia w dzień :(


kubus nieraz ciagle by w dzien wisial na cycku, a nieraz przez caly dzien go nie ruszy. ale rano i wieczor to zawsze, no i noc

Zgłoś nadużycie #61966 10 czerwca 2013, 9:15

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

U nas też noce okropne :(


moze to jakis kskok rozzwojowy, hehehee. masakra z tymi nocami.

Zgłoś nadużycie #61967 10 czerwca 2013, 9:17

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

mala24 napisał(a)

ojejku lepiej żebyzęby to były :/ u mnie tez kiepska noc, cały czas się budziłam i kaszlałam, a raczej próbowałam odkaszleć, wczorak byłam u lekarza i mam antybiotyk :(


zab napewno go meczy, 8 juz nam wychodzi. ale pewnie cos jeszcze. dzisiaj strasznie marudny. teraz zasnal, uffff. zdrowka dla ciebie. oby Alanek sie nie zarazil

Zgłoś nadużycie #61968 10 czerwca 2013, 9:17

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

Ela, można powiedzieć, ze udana, pojadłam, potańczyłam i o 2:30 byłam u dziecka :)


To fajnie,ze udana...czasem trzeba się trochę wyluzować :-)
A z odsypianiem to faktycznie problem przy dzieciaczkach...no tyle,ze ja po prostu zostawiam małą na noc u dziadków i śpię sobie rano do oporu...czyli do 7-8 bo ja nie umiem po imprezie długo spać, a jak wypiję to juz wogóle :D jakoś mi tak niewyraźnie i budzę sie często.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #61969 10 czerwca 2013, 9:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

aneta74 napisał(a)

to fajnie ze zadowolona jesteś :)


zadowolona jeste, widziałam rodzinkę, z którą od kilku lat się nie widziałam :)
pogadałyśmy, bo ma 8-miesięczna córcię. Dziewczynka jak malowana lala, duże piękne oczka :)

Zgłoś nadużycie #61970 10 czerwca 2013, 9:20

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

Super, ze imprezka się udała!!
spoko, jeszcze zdążysz się pozbyć wszystkich zabawek, poza tym zbieraj bo niedługo Pati się postara i od nowa będziesz kupować ?? :P


no taki miałam zamiar,ale nei mam gdzie tego trzymać...częśc zostawiam a resztę sprzedaję, jak patrycja będzie miała malucha to się kupi, zreszta tescie i reszta rodziny tez pewnie bedą inwestować we wnuczka.
A tak...trudno cos kupić jak dziecko wszystko ma :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.