Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #61451 4 czerwca 2013, 9:44

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

kasia17 napisał(a)

Dziewczyny Wiktora wysypalo, tzn ze to 3 dniowka byla, ale on juz mial 3 dniowke jak mial 3 msce , nie wiem co myslec . a wogole to 3 dniowke mozna kilka razy przechodzic? No bo co to innego moze byc ? 3 dni temp a na 4 wysypka , tylko ze on katarek tez ma / sama nie wiem glupia jestem ;( Tez sie teraz zastanawiam czy wtedy to napewno byla 3 dniowka , faktycznie temp byla wtedy przez 3 dni i na 4 maluska prawie niewidoczna wysypka ale jednak.
I co myslicie na ten temat?


kurcze nie wiem ..zawsze myslałam że raz ta trzydniówka jest...




Zgłoś nadużycie #61452 4 czerwca 2013, 9:45

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3445 Podziękowania: 489
Aneta, fajnie sie to zapowiada :)
a co na cały wyjazd mówią twoje dzieci? tzn. wiadomo, ze sie stresują zmianą szkoły itp. ale ogólenie to chca jechac, czy masz bunt?
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #61453 4 czerwca 2013, 9:47

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Ulla napisał(a)

oj, ja przeżylam takie chwile grozy, kiedy moja mama koc na nas poprawiała...czizes.... siusiak w pipie od tylca na łyżeczkę, a ta nam koc poprawia, zebysmy nei zmarzli.... O_o


Ulla ja nie moge ale hardcor :) )




Zgłoś nadużycie #61454 4 czerwca 2013, 9:53

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Ulla napisał(a)

Aneta, fajnie sie to zapowiada :)
a co na cały wyjazd mówią twoje dzieci? tzn. wiadomo, ze sie stresują zmianą szkoły itp. ale ogólenie to chca jechac, czy masz bunt?


córa ok . syn trochę bunta ma jak mówimy że teraz trzeba usiaśc i uczyc się niemieckiego no i wakacje w tym roku krótsze by mieli bo tam 9 sierpnia do szkoły już trzeba iśc. ale będe ich urabiać :) myslę że im tylko to wyjdzie na dobre. najłatwiej to Rozala bedzie miala, ten facet co z nim gadalismy to mówi że ten jego synek 1,5 roku to na dwa języki idzie i wybiera co mu łatwiej w jakim języku powiedzieć zamiast dziękuje to woli danke powiedzieć. ogólnie dzieciaki sa na tak bo większe mieszkanie kazdy swój pokój będzie miał no i zwierzęta bedziemy się starali zabrać kawał ogródka tam jest dookola pola to pewnie m się z jakim rolnikiem dogada żeby coik dla naszej kobyłki znależć




Zgłoś nadużycie #61455 4 czerwca 2013, 10:00

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

aneta74 napisał(a)

u nas dzień wczoraj zalatany.pojechalismy jeszcze raz zobaczyć to miejsce co jet to mieszkanie. Ja chcialam pogadać z polakami co tam mieszkaja czy faktycznie to tak slicznie w praktyce jest- bo az mi się nie chciało wierzyć że az tak rózowo jest ;) ogólnie wszędzie bardzo cicho spokojnie 3 km. dalej pod blokiem patrzymy polskie auta więc zaczepilismy babeczke co siedziała w oknie. była z córka więc wszystko nam powiedziłay co nas interesowało . o szkole co dla mnie b. ważne.także dyrektorka szkoły przeprowadza rozmowe i decyduje do jakiej szkoły dziecko poslac bo tam troche inny system nauczania jest. tak jak Hubert to pójdzie juz do tej ponadpodstawoej tylko zobaczymy czy do tej z liceum czy bez. Agatę moga zatrzymać w 6 klasie jesli z językiem nie będzie sobie radziła ale to nic nie przeszkadza a wręcz dobrze bo ma rok nauki niemieckiego od podstaw.od przyszłego roku więcej zajęć językowych ze względu na dużą liczbę obcokrajowców.
wysłanie dziecka do szkoły to koszt -29euro!!!! dostaje sie liste i rodzic kupuje dwie trzy ksiązki resztę daje szkoła, zeszytów nie ma maja miękke sgregatorki dopinaja kartki ale leciutkie to wszystko nie tak jak u nas tona zeszytów. bilet na autobus 50euro na rok. teraz nawet na pociągi maja taka znizkę że jak dziecko do 6-15 lat jedzie z dziadkami albo rodzicami to nie placi za bilet wcale do 6ciu lat cały czas za darmo . a u nas ?? ?? !!!wszyscy szczęsliwi zadowoleni .rozmawialismy z takim gościem mieszka z rodzina tam ponad rok. trójka dzieci 17-14 i 1,5 roku. w kraju miał wypadek przy pracy coś z kręgosłupem . wiadomo zwolnienie rechabilitacja wrocił i go zwolnili .tez mówi ze bali się ale teraz nie żałuja on prace dostał w ciągu dwóch miesięcy córa musi się uczyc w polsce bo w niemczech wymagaja dwóch języków na świadectwie gimnazjalnym no a u nas przewaznie niemiecki i angielski więc licza to jako jeden obcy . ale syn juz w niemczech i radzi sobie dobrze.urzędowe sprawy szybko sie załatwia faktycznie jest dobre nastawienie do Polakow więc jak miałam wątpliwości tak teraz nie mam. mam tylkonadzieję że załatwimy szybko kasę i schrzaniamy stąd

super że rowialiście wątpliwości :)




Zgłoś nadużycie #61456 4 czerwca 2013, 10:03

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

aneta74 napisał(a)

córa ok . syn trochę bunta ma jak mówimy że teraz trzeba usiaśc i uczyc się niemieckiego no i wakacje w tym roku krótsze by mieli bo tam 9 sierpnia do szkoły już trzeba iśc. ale będe ich urabiać :) myslę że im tylko to wyjdzie na dobre. najłatwiej to Rozala bedzie miala, ten facet co z nim gadalismy to mówi że ten jego synek 1,5 roku to na dwa języki idzie i wybiera co mu łatwiej w jakim języku powiedzieć zamiast dziękuje to woli danke powiedzieć. ogólnie dzieciaki sa na tak bo większe mieszkanie kazdy swój pokój będzie miał no i zwierzęta bedziemy się starali zabrać kawał ogródka tam jest dookola pola to pewnie m się z jakim rolnikiem dogada żeby coik dla naszej kobyłki znależć

dzieci szybko się przyzwyczają :) a Rozalka najlepiej wyjdzie :)




Zgłoś nadużycie #61457 4 czerwca 2013, 10:21

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

o nie mogę cudny jest !!!
Taki duzy sie wydaje , sliczny chlopczyk naprawde , spojrzenie jak kot ze shreka, niewinne ;)


wydaje mi się, ze jest duży :)

Zgłoś nadużycie #61458 4 czerwca 2013, 10:22

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

aneta74 napisał(a)

no juz sie przekonałam teraz :) dzieci maja cykora bo dla nich to największa zmiana ale damy radę :)
czemu u nas nie ma taiej polityki prorodzinnej tylko wręcz jak masz dzieci to tak jak by się balast zaraz miało koszty masakryczne leków, szczepień, szkoła bezpłatna tylko z nazwy, ja w tamtym roku na same podręczniki 8oo zł wydałam i to częśc miałam po synu bo sie jeszcze udało że mogla córa używać. a tak to z 1000 lekko by poszło i nikt się nas nie pyta czy my mamy czy nie . u mnie bilet miesięczny na pociąg koło stówy na miesiąc kosztuje żeby mogło dziecko do szkoły do miasta dojechać...


bo my tylko na papierze mamy państwo prorodzinne

Zgłoś nadużycie #61459 4 czerwca 2013, 10:23

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

Dziewczyny Wiktora wysypalo, tzn ze to 3 dniowka byla, ale on juz mial 3 dniowke jak mial 3 msce , nie wiem co myslec . a wogole to 3 dniowke mozna kilka razy przechodzic? No bo co to innego moze byc ? 3 dni temp a na 4 wysypka , tylko ze on katarek tez ma / sama nie wiem glupia jestem ;( Tez sie teraz zastanawiam czy wtedy to napewno byla 3 dniowka , faktycznie temp byla wtedy przez 3 dni i na 4 maluska prawie niewidoczna wysypka ale jednak.
I co myslicie na ten temat?


może i była to 3-dniówka, jednak obserwowałabym dalej, by czegos nie przegapić

Zgłoś nadużycie #61460 4 czerwca 2013, 10:24

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

z opeika to nie bedzie problemu bo w dzien obrony ktoras z siostr z nim zostanie ;)
a jezeli chodzi ci opieke podczas nauki to niestety ale czy teraz czy pozniej to bez roznicy dla nas bo w obu przypadkach bedzie tak samo.


chodziło mi włąśnie podczas nauki, nie wiem, ja jednak jakbym miała wybierać wolałabym osobno...

Zgłoś nadużycie #61461 4 czerwca 2013, 10:24

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

eeeeeeeeeeee to szalejecie jak kazdy ;0


a coś Ty myślała, ze taka jestem święta? :P

Zgłoś nadużycie #61462 4 czerwca 2013, 10:25

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

kasia17 napisał(a)

Dziewczyny Wiktora wysypalo, tzn ze to 3 dniowka byla, ale on juz mial 3 dniowke jak mial 3 msce , nie wiem co myslec . a wogole to 3 dniowke mozna kilka razy przechodzic? No bo co to innego moze byc ? 3 dni temp a na 4 wysypka , tylko ze on katarek tez ma / sama nie wiem glupia jestem ;( Tez sie teraz zastanawiam czy wtedy to napewno byla 3 dniowka , faktycznie temp byla wtedy przez 3 dni i na 4 maluska prawie niewidoczna wysypka ale jednak.
I co myslicie na ten temat?


Już kiedyś dyskutowalysmy na fb o tym, pytałam dwóch lekarzy i każdy mi potwierdzil, że można mieć raz.Pozostale przypadki to bledne diagnozy.

Zgłoś nadużycie #61463 4 czerwca 2013, 10:26

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
Ulla napisał(a)
oj,
ja przeżylam takie chwile grozy, kiedy moja mama koc na nas
poprawiała...czizes.... siusiak w pipie od tylca na łyżeczkę, a ta nam
koc poprawia, zebysmy nei zmarzli.... O_o
haha, jaki dźezzz, to dopiero akcja :D

Zgłoś nadużycie #61464 4 czerwca 2013, 10:28

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

Już kiedyś dyskutowalysmy na fb o tym, pytałam dwóch lekarzy i każdy mi potwierdzil, że można mieć raz.Pozostale przypadki to bledne diagnozy.


to nie pamiętałam, ze można miec tylko raz, mały póki co jeszcze nie miał

Zgłoś nadużycie #61465 4 czerwca 2013, 11:07

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
cześć dziewczynki
JESTEM!!!
tęskniłam strasznie :D :D :D
Ela śniłaś mi się przedwczoraj!!! Szłaś z wózkiem i z pieskiem na smyczy. I ja wiedziałam że to ty! :D mimo że byłaś wcale niepodobna do tej Eli ze zdjęć które wklejasz :D :D :D . I miałaś mega trwałą- takie wielkie loki :D .
Mam do tyłu z 70 parę stron.




Zgłoś nadużycie #61466 4 czerwca 2013, 11:25

Islander85 Zadomowiona
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 87 Podziękowania: 11

Ulla napisał(a)

marsz do lekarza! i to dzies! a jakby ci sie konowął trafił to znajdz w google konsultanta laktacyjnego w swojej okolicy


Proponuję zrobić z gazy ciepły okład na pierś i dość mocne masowanie, ale to oczywsicei tylko doraznie, bez lekarza sie nie obedzie :)

Zgłoś nadużycie #61467 4 czerwca 2013, 11:25

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Gosiulkovic napisał(a)

cześć dziewczynki
JESTEM!!!
tęskniłam strasznie :D :D :D
Ela śniłaś mi się przedwczoraj!!! Szłaś z wózkiem i z pieskiem na smyczy. I ja wiedziałam że to ty! :D mimo że byłaś wcale niepodobna do tej Eli ze zdjęć które wklejasz :D :D :D . I miałaś mega trwałą- takie wielkie loki :D .
Mam do tyłu z 70 parę stron.


ooo jesteś wkońcu :) czemu tak długo Cie nie było? jak tam Asia i Iwonka? opowiadaj :D




Zgłoś nadużycie #61468 4 czerwca 2013, 11:29

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852
gdzie wszystkie? weekend już dawno się skończył!!!!! Alan śpi a ja piję kawkę :)




Zgłoś nadużycie #61469 4 czerwca 2013, 11:31

Islander85 Zadomowiona
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 87 Podziękowania: 11

aniam napisał(a)

może teraz potrzebuje bliskości mamy? albo czegoś się boi? :(


Może ma jakieś sny dziwne, albo za dużo wrażeń w dzień i odrwagowuje w nocy potrzebą bliskości Mamusi :)

Zgłoś nadużycie #61470 4 czerwca 2013, 11:32

Islander85 Zadomowiona
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 87 Podziękowania: 11

Ulla napisał(a)

kurde, ten twoj chłop mógłby wreszcie stracić cierpliwość, wziąć cie za kudły, na kolana i do miecza! :D


Do miecza!! Ulla Ty jak coś dowalisz to zawsze opluje monitor hihih ;)