Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #60791 28 maja 2013, 10:58

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Islander85 napisał(a)

Jesli piszecie o kubkach niekapkach to polecam taki firmy NUBY, jak przechylasz nic nie kapie, ma miekki ustnik co pozwala dzieciaczkowi szybciej zalapac picie z niego, moja Ninka tez nie od razu zalapala,ale jej pokazalam ze jak scisnie ustnik to cos leci, teraz lata po pokoju z tym kubkiem i sama pije :)


kurcze gdybym wiedziala predzej to bym tego kupila bo ja kupilam z lovi a on taki inny maly nie umie zajarzyc a drogi byl.... no i inny jeszcze ma ten w te plamki krowy....ten to wogole porazka ...twardy ustnik ze mi sie zle z tego pije...po co takie cos wogole robia ?? a ludzie wyrzucaja kase w bloto...




Zgłoś nadużycie #60792 28 maja 2013, 10:59

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Islander85 napisał(a)

Czy to napewno forum dla matek ?? :D :P


hihi musze ci powiedziec z e ula to specjalistka od lodow..hihihihi..no i oprocz tematu naszych kochanych dzieciaczkow uwielbiamy gadac o lodziikach i seksie....hihihi




Zgłoś nadużycie #60793 28 maja 2013, 10:59

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

forum jak najbardziej dla matek :) dla nas nie ma tematów tabu :) no przecież bociany w maju latały intensywnie :)




a my w sierpniu parzyłyśmy się jak dzikie króliki :P

Zgłoś nadużycie #60794 28 maja 2013, 11:01

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Islander85 napisał(a)

Ciekawe, że dopiero po porodzie tak się uaktywnilo wszystko, przed było ok, ale teraz jest suuuuuuuuuuuuper :D


bo ciaza zmienia.. u nas tez na pozytywnie...zreszgta i przed i po bylo super....ale nieraz kumpele opowiadaly ze po ciazy to ble.bo one grube bo to bo tamto..




Zgłoś nadużycie #60795 28 maja 2013, 11:01

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Islander85 napisał(a)

Byłam dziś u lekarza, bo jednak te poliki mi sie nie podobaly. I mam odstawic proszek do prania i morele. Z owocow tylko jablka, gruszki, banany, jagody, wisnie. Ma sie poprawic


o ...dobrze ze wiesz mniej wiecej co i jak..a morele jakie jej dajesz ?? surowe ?suszone?




Zgłoś nadużycie #60796 28 maja 2013, 11:04

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Ulla napisał(a)

super! sto razy bardziej mi się podoba od tych maclarenów z wygórowaną ceną....


Haha...a mój mąz powiedział, jak mu pokazałam na zdjęciu,że jakis taki...wiejski :D
Powiedziałam, mu,że wypasiony wizualnie to my juz mieliśmy i sie nie spisał, teraz patrzę na wygodę dziecka, a nie na design , a poza tym on nie jeździ z wózkiem, wiec niech nei marudzi. W sumie wózek na zywo sprawia duzo lepsze wrażenie niż na zdjęciu.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #60797 28 maja 2013, 11:05

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

hej :-)
ojej...jak pusto strasznie
u nas dziś noc do kitu :-( Zuzkę coś bolało chyba bo strasznie marudziła przez sen..nie pomagało picie ani jedzenie nad ranem...nie wiem czy nie od słodyczy bo skubaniec maly ukradł wczoraj ze stołu trzy wafelki w czekoladzie i pochłonęła je w mig...nie zdążyliśmy złapać nawet ....może brzuszek :-(


hihi maly slodki potworek.... 
nie wiadomo od czego.. widzisz  u nas tez osmy zab wyszedl no i przeziebienie...ale to ode mnie od razu zalapal..bo ja gardlo zawalone i kaszle jak gruzlik jakis....




Zgłoś nadużycie #60798 28 maja 2013, 11:06

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

kurcze, a ja słyszałam, żeby jajka na wieczór juz nie podawać :|


ja tez tak slyszlaam i nei daje na noc..tylko na drugie sniadanie..ale moze nie na kazdego to dziala..ja tam wogole nie probuje...




Zgłoś nadużycie #60799 28 maja 2013, 11:06

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Ulla napisał(a)

kurcze, a ja słyszałam, żeby jajka na wieczór juz nie podawać :|


No w sumie jako na twardo jest ciężkie, ale jajko na miekko juz nie...nawet choremu na żoładek mozna dawac na miękko.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #60800 28 maja 2013, 11:08

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Ulla napisał(a)

te nasze dzieci skądś sie wzięły, nie? :D
mój synek się wziął m.in. ze squirta na twarz :P pamiętam, jak dziś ;)


z czego ?? ?bo nie rozumeim....




Zgłoś nadużycie #60801 28 maja 2013, 11:09

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

forum jak najbardziej dla matek :) dla nas nie ma tematów tabu :) no przecież bociany w maju latały intensywnie :)


hihi dobre... oj mialy co robic..hihi




Zgłoś nadużycie #60802 28 maja 2013, 11:09

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

mala24 napisał(a)

biedulka, ale wcześniej nic jej po czekoladzie nie było? (jak dodałaś zdj z piernikiem :) ) więc obstawiam zęby


no dokładnie...nie chodzi mi o uczulenie na czekoladę, a raczej o ilość...skubana kradnie ostatnio słodycze ze stołów...jak zdążymy zauważyć to fajnie,ale często jest tak,że zauważamy jak juz kończy...a ona jest łakomczuch...napcha cała buzię, potem dopiero to wszystko przezuwa, czekolada jej wypływa z ust, a już próbuje łapac następne ciastko czy cukierka. Zobaczymy jak dziś z kupą, bo może zwyczajnie dostanie zatwardzenia i wtedy możliwe ,ze brzuszek ja bolał.
ja czasem robie jej już kakao na mleku...takie łagodne na razie...nie zauwazylam uczulenia...ale w duzych ilosciach wszystko zaszkodzi ;-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #60803 28 maja 2013, 11:09

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

bo ciaza zmienia.. u nas tez na pozytywnie...zreszgta i przed i po bylo super....ale nieraz kumpele opowiadaly ze po ciazy to ble.bo one grube bo to bo tamto..

ja ostatnio mam jakieś kompleksy... brzuch gruby, wisi i na dodatek roztępy i teraz blizna kolejna, wyglądam jak frankenstein :(




Zgłoś nadużycie #60804 28 maja 2013, 11:10

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

No w sumie jako na twardo jest ciężkie, ale jajko na miekko juz nie...nawet choremu na żoładek mozna dawac na miękko.


a to moze i tak...




Zgłoś nadużycie #60805 28 maja 2013, 11:11

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

maryna napisał(a)

kaszel wkoncu zamienil sie na mokry...i dzis obudzil sie tylko raz w nocy na mleko...bez zadnego zakaszlniecia!!!!!!!!!!!!!! szok..... bo przed wczoraj to masakra.. ale teraz mu tak furczy dziwnei w gardle czy nosie ...bo pewnei wydzielina mu zalega i nei umie odkaszlnac........mam nadzieje sie dostac do lekarza juz w pl w piatek..


duzo zdrówka dla Oliwierka
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #60806 28 maja 2013, 11:12

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

maryna napisał(a)

hihi musze ci powiedziec z e ula to specjalistka od lodow..hihihihi..no i oprocz tematu naszych kochanych dzieciaczkow uwielbiamy gadac o lodziikach i seksie....hihihi



a gdzei tam! rzadko mi się ostatnio zdarza :P
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #60807 28 maja 2013, 11:12

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Islander85 napisał(a)

Jesli piszecie o kubkach niekapkach to polecam taki firmy NUBY, jak przechylasz nic nie kapie, ma miekki ustnik co pozwala dzieciaczkowi szybciej zalapac picie z niego, moja Ninka tez nie od razu zalapala,ale jej pokazalam ze jak scisnie ustnik to cos leci, teraz lata po pokoju z tym kubkiem i sama pije :)


mogę poprosić o fotke albo jakiegos linka z tym kubkiem?


Zgłoś nadużycie #60808 28 maja 2013, 11:13

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

no dokładnie...nie chodzi mi o uczulenie na czekoladę, a raczej o ilość...skubana kradnie ostatnio słodycze ze stołów...jak zdążymy zauważyć to fajnie,ale często jest tak,że zauważamy jak juz kończy...a ona jest łakomczuch...napcha cała buzię, potem dopiero to wszystko przezuwa, czekolada jej wypływa z ust, a już próbuje łapac następne ciastko czy cukierka. Zobaczymy jak dziś z kupą, bo może zwyczajnie dostanie zatwardzenia i wtedy możliwe ,ze brzuszek ja bolał.
ja czasem robie jej już kakao na mleku...takie łagodne na razie...nie zauwazylam uczulenia...ale w duzych ilosciach wszystko zaszkodzi ;-)


no wlasnie.. moj ostatnio zjadl kawalek sreberka z jajka niespodzianki bo dalam mu w sklepie zeby cicho siedzial a ten od razu do buzi i obgryzl troche czekolady ja patrze a zlotko memla w buzi..cos mu wyciagnelam ale nie wszystko...no i tak samo ostatnio taka biedronke z czekolady w sreberku sobie ze stolu zwinal i do buzi... nic prawie mu nei wyciagnelam bo wszystko prawie zjadl....aaaaaaaaaaaaaaaa




Zgłoś nadużycie #60809 28 maja 2013, 11:14

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

maryna napisał(a)

z czego ?? ?bo nie rozumeim....



a taki tam damki wytrysk :P tylko z sikaniem nie mylic, bo to nie ma ze soba nic wspólnego :P
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #60810 28 maja 2013, 11:14

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Ulla napisał(a)

kurcze, a ja słyszałam, żeby jajka na wieczór juz nie podawać :|


E tam.....to chyba jakies zabobony.