Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #59591 14 maja 2013, 11:11

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aneta74 napisał(a)

hej. wreszcie jestem tylko pare dni mnie nie było ale tęskno mi za wami ;)
w piątek up i rodzice przyjechali mała sie zając i tak zleciał dzień że nie bylo jak usiąść w sobotę siostra m nas nawiedziła od rana też dzień zleciał a wieczorem choróbsko mnie rozłozyło na krtań mi zeszło wszystko i chrypie jak rod steward.dzis juz troche lepiej na szczęscie nażarłam sie jakis tabsów homeo co znalazłam w apteczce ale byłam nie do życia masakra.U małej jeszcze cos tam leci z noska ale już jest dużo dużo lepiej.

Spóznione ale szczere najlepsze zyczenia dla naszych solenizantów Natalki, Ewci.Także dla Kamila i FIlipa Ani no i dzisiejsze dla Hireczka :) duzo duzo zdrówka !!!


oj ty choruszku :( szybciutko zdrowiej. dobrze ze z Rozalka juz lepiej

Zgłoś nadużycie #59592 14 maja 2013, 11:13

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aneta74 napisał(a)

musze smyknąc dzieciaki do szkoly wyprawić pewnie bedę mogla usiąść jak mała zasnie bo tak stoi przy mnie i nie daje pisać . z oczu nie mozna spuscic bo wszedzie wlezie wszystko do buzi bierze jest lepsza niz odkurzacz ;)


a my licytujemy odkurzacz dla Kubusia. on ma na ich punkcie jakas manie. ciagle tylko do odkurzacza biega, wiec maz licytuje taki specjalny dla niego, zabawke

Zgłoś nadużycie #59593 14 maja 2013, 11:14

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

elka40 napisał(a)

nie ma...nigdy nie miała swoich dzieci,ale pomaga troche w wychowaniu przyszywanych, tzn wnuków swojej siostry, bo ich matka nei zyje.
Wyobrażacie sobie...jedno dziecko 8 lat, drugie roczek i rzuciła sie pod pociag.


masakra :( jak mozna swoje dzieci zostawic :( smutne to :(

Zgłoś nadużycie #59594 14 maja 2013, 11:16

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

elka40 napisał(a)

Depresja...rodzina wiedziała,ze cos z nia nie tak ( chociaż na zewnątrz wogóle nie bylo widać...wiecie..to byla taka dziewczyna co wszędzie wlezie i wszystko załatwi ) Leczyła sie u lekarza,ale potem lekarz przestał jej przepisywac leki, bo juz niby lepiej było. A ona któregos dnia powiedziała ,ze idzie do kolezanki a z rozmysłem poszła pod pociąg. Wiecie co...to co te dzieci przezyły...nie opiszę...starszy chłopak bardzo długo sobie z tym nie radził, zamknął się w sobie. Młodszy ciagle wołał mama i mama...chodził na grób i próbował odkopywać...tragedia.
A mama sobie dobrze zrobiła...i tylko sobie...reszta rodziny nei mogła sobie z tym długo poradzić, nie mogli sobie wybaczyć,że jednak nei dopilnowali leczenia.
Wiem,ze depresja jest straszna...moja przyjaciółka przez to przechodziła...człowiek nie da sobie przetłumaczyć,ze ma dla kogo żyć..nie dociera...jest zamknięty we własnym świecie i z własnymi problemami :-( Ciężki temat....i bardzo się pogłębia. Ale samobójstwo w takim wypadku jest po prostu niewybaczalne...ze wzgledu na dzieci własnie :-(



straszne :,(
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #59595 14 maja 2013, 11:16

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

elka40 napisał(a)

Depresja...rodzina wiedziała,ze cos z nia nie tak ( chociaż na zewnątrz wogóle nie bylo widać...wiecie..to byla taka dziewczyna co wszędzie wlezie i wszystko załatwi ) Leczyła sie u lekarza,ale potem lekarz przestał jej przepisywac leki, bo juz niby lepiej było. A ona któregos dnia powiedziała ,ze idzie do kolezanki a z rozmysłem poszła pod pociąg. Wiecie co...to co te dzieci przezyły...nie opiszę...starszy chłopak bardzo długo sobie z tym nie radził, zamknął się w sobie. Młodszy ciagle wołał mama i mama...chodził na grób i próbował odkopywać...tragedia.
A mama sobie dobrze zrobiła...i tylko sobie...reszta rodziny nei mogła sobie z tym długo poradzić, nie mogli sobie wybaczyć,że jednak nei dopilnowali leczenia.
Wiem,ze depresja jest straszna...moja przyjaciółka przez to przechodziła...człowiek nie da sobie przetłumaczyć,ze ma dla kogo żyć..nie dociera...jest zamknięty we własnym świecie i z własnymi problemami :-( Ciężki temat....i bardzo się pogłębia. Ale samobójstwo w takim wypadku jest po prostu niewybaczalne...ze wzgledu na dzieci własnie :-(


az sie poryczalam :( biedne dzieci :( (((( brak slow

Zgłoś nadużycie #59596 14 maja 2013, 11:17

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

mala24 napisał(a)

Prawdopodobnie jutro


no to super :) akurat na urodzinka Alanka :)

Zgłoś nadużycie #59597 14 maja 2013, 11:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

buuuu...nie lubie!!!


ja nadal sie nie odzywam ze swoim mężem, a co? ciekawe jak na imprezie w nd

Zgłoś nadużycie #59598 14 maja 2013, 11:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

tak trzy godziny ale to tak najbardziej do obiadu. potem to tak 2 2,5 , zalezy co je


aha, to może dorasta Ci chłopak? :P

Zgłoś nadużycie #59599 14 maja 2013, 11:18

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

elka40 napisał(a)

Jej dziewczyny...ja się martwilam,ze mi się Zuzki chrzestna nei zgodzi byc chrzestną a ona jeszcze dziś do mnie dzwoniła co z ubrankiem i mówi,ze strasznie,ale to naprawdę strasznie sie cieszy,że ją wybralismy, bo Zuzia taka fajna jest i ona się czuje taka zaszczycona :D Czyli jednak dobrze wybrałam :D


no to super :)

Zgłoś nadużycie #59600 14 maja 2013, 11:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

oj to rzeczywiscie nie macie kiedy odpoczac od siebie. ja mojego nieraz caly dzien nie widze


no nie mam, i to pewnie jest błąd, bo jest na wyciągnięcie ręki, wystarczy przejść do innego budynku

Zgłoś nadużycie #59601 14 maja 2013, 11:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

bo chodzilo zeby splacili malemu majatek po ojcu i rente po nim zeby mial


rozumiem

Zgłoś nadużycie #59602 14 maja 2013, 11:24

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

ja nadal sie nie odzywam ze swoim mężem, a co? ciekawe jak na imprezie w nd


ja w niedziele scielam sie ze swoim, caly wieczor go olewalam, wczoraj tez, a on latal za mna i malym i ciagle chcial mi pomagac, na spacer z nami dwa razy wyszedl, byl wiecej w domu, tulil, calowal :) moje olewanie go pomoglo :) wieczorem sie ladnie pogodzilismy :) hihi. pamietaj meza trzeba sobie wychowac. nie daruj mu, niech bedzie mu przykro za to co powiedzial i za to jego zachowanie. unikaj go, odsuwaj, wszystko zrob sama zeby czyl sie niepotrzebny. wtedy sam przyjdzie z podkulonym ogonem bo bedzie mu cie brakowalo.

Zgłoś nadużycie #59603 14 maja 2013, 11:25

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

aha, to może dorasta Ci chłopak? :P


chyba tak :) no wkoncu za tydzien juz bedzie roczniakiem :) a to zobowiazuje :)

Zgłoś nadużycie #59604 14 maja 2013, 11:26

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

no nie mam, i to pewnie jest błąd, bo jest na wyciągnięcie ręki, wystarczy przejść do innego budynku


to nie chodz jak nie musisz, daj mu odpoczac od siebie, niech zateskni

Zgłoś nadużycie #59605 14 maja 2013, 11:26

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
jutro ide z ta blizna do lekarza. aaz sie boje co powie :(

Zgłoś nadużycie #59606 14 maja 2013, 11:27

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

gwonka napisał(a)

ej rybka glowa do gory, jestesmy z toba. a kiedy wychodzisz do domu? wiesz juz cos? nie ma zadnych komplikacji?


Wszystko jest dobrze, chodzę już od wczoraj rana ,dzisiaj nawet nic nie robią już, tylko leże i się nudze.




Zgłoś nadużycie #59607 14 maja 2013, 11:29

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

elka40 napisał(a)

Jej dziewczyny...ja się martwilam,ze mi się Zuzki chrzestna nei zgodzi byc chrzestną a ona jeszcze dziś do mnie dzwoniła co z ubrankiem i mówi,ze strasznie,ale to naprawdę strasznie sie cieszy,że ją wybralismy, bo Zuzia taka fajna jest i ona się czuje taka zaszczycona :D Czyli jednak dobrze wybrałam :D


Super :-) a tak się martwiłaś :-) i niepotrzebnie :-)




Zgłoś nadużycie #59608 14 maja 2013, 11:34

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

gwonka napisał(a)

ej no co ty, nie mozesz miec zadnego kryzysu, szybciutko musisz dojsc do siebie i wracac do Alanka. wiem, tesknisz za nim, nie ma go przy tobie, ale juz zaraz go przytulisz. cierpliwosci kochana. usmiech na buziulce ma byc, nie smutac mi tam, bo przyjade i naczaskam po dupsku :)


Dalej czekam :-) podać adres? przy okazji weź wszystkie mamuski majowe do mnie :-) nie będzie nudno no i obowiązkowo dzieciaczki.




Zgłoś nadużycie #59609 14 maja 2013, 11:36

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

gwonka napisał(a)

to nie chodz jak nie musisz, daj mu odpoczac od siebie, niech zateskni


nie wyobrazam sobei pracy z mężem...rany! faktycznie nie ma kiedy od siebei odpocząć. Z jednej strony sa wspólne tematy ale z drugiej...co za dużo to nie zdrowo
Powinniście sobie chociaz inne zajęcia osobne znaleźć po pracy.
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #59610 14 maja 2013, 11:37

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

gwonka napisał(a)

jutro ide z ta blizna do lekarza. aaz sie boje co powie :(


Będzie dobrze :-)