Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #57751 23 kwietnia 2013, 14:47

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aniam napisał(a)

no coś Ty przeciez to czyste białko :P


 
bleeeeeeeeeeeeee




Zgłoś nadużycie #57752 23 kwietnia 2013, 14:50

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

elka40 napisał(a)

Ja zostatnich filmów w całości: "Poradnik pozytywnego myslenia" "I ze cię nie opuszczę" - obydwa romansidła niezłe
"Lot" - dobry i "Django"- dobry ale końcówka głupkowata w stylu Tarrantina , ale ogólem niezły i mozna się uśmiać
Do połowy doszłam w.
Róża , W ciemności, Życie Pi i Wyjazd integracyjny
Polecam wszystkie ale zależy co kto lubi


"Róża" super- jak zresztą wszystkie filmy Smarzowskiego, niemniej trzeba mieć do niego nastrój- bo dołuje." W ciemności" mnie się podobało średnio. Jakoś mi czegoś brakuje w tym filmie. Wyjazd integracyjny totalna sieczka :/ Ela początek nawet nieźle się zapowiadał a od połowy totalny shit dla mnie. Poradnik pozytywnego myślenia bardzo fajny!
Dosyć podobał mi się ten "Niemożliwe" o tsunami i "Kontrabanda"
Jakoś ciężko mi polecić jakiś film bo strasznie cienkie są te ostatnio kręcone- nie wiem czy już tak się zblazowałam i na wszystko kręcę nosem czy po prostu na ilość idą a nie na jakość.
Aha dosyć podobał mi się ten "Niemożliwe" o tsunami.




Zgłoś nadużycie #57753 23 kwietnia 2013, 14:51

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Ja zostawiam matę i lezaczek...i chyba chodzik...chwilowo pozyczam dla malutkiej co sie urodziła niedawno w rodzinie ale potem zostawiam dla Patrycji


 
ja tam nic a nic nie sprzedaje i poki co nie wydaje...zostawiam do nastepnego.... a co ...bede znow kupowala ?? mimo ze wszysscy gadaja ze wszystko kolekcjonuje i chate zagracam..... mam nadzieje ze jeszcze mi sie przyda!!!!!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #57754 23 kwietnia 2013, 14:52

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

elka40 napisał(a)

Aha i Mój rower...jak ktoś lubi trudne filmy - polecam :-)


3 razy próbowaliśmy obejrzeć "mój rower" ale nie wiem czy z 5 minut początku przeszliśmy :D . Jak mówisz że fajny to się może w ten weekend zmobilizujemy :D




Zgłoś nadużycie #57755 23 kwietnia 2013, 14:53

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
[QUOTE=Ewelyna;1601996]Na fb jestem o wiele częściej :) coś ostatnio nie wyrabiam z czasem- młoda jak nie chora to sie gdzieś wywali,spacery,praca,zbliża sie chrzest,później nasz ślub kościelny i taki kołowrotek mam przez ostatnie miesiące :) [/QUOTE
 
o to naprawde sporo przygotowan!!slub koscielny ?? super... razem z chrzcinami robicie ?? oczywiscie foty potem wrzuc!!!a keidy dokladnie ??




Zgłoś nadużycie #57756 23 kwietnia 2013, 14:54

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

elka40 napisał(a)

Aha...i jeszcze Nędznicy ale doszłam do połowy tylko i czekam na moment kiedy bede sama w domu - reszta rodziny nie toleruje takich filmów


oo ja już się do Nędzników przymierzam :D :D .




Zgłoś nadużycie #57757 23 kwietnia 2013, 14:56

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

No..nadrobilam w końcu!
My przez weekend dużo spacerowałyśmy z Zuzią.Chetnie siedzi w wózku, trohcę ja poprowadzę na nóżkach ale zazwyczaj sobie siedzi i wszystko oglada.
W sobote na giełdzie kupiłam jej jeździk
http://allegro.pl/fisher-price-jezdzik-pchacz-sloneczko-i3182304085.html
jak pierwszy raz usiadła-strasznei się rozpłakała...bała się ,ze spadnie
a teraz juz sama chce żeby ja sadzać i jeździć. To jest też pchacz, ale tego jeszcze się boi.
Ona jest wogóle bardzo ostrożna...byl czas ,ze myslałam,ze jeszcze trochę i zacznie latać ale jednak nie..musi czuc się stabilnie , trzeba ją trzymać za obie rączki i dopiero chodzi...czyli czekamy cierpliwie aż się sama zdecyduje :-)


 
super ten jezdzik!! i napewno dluzej posluzy jak sam pchacz...ja kupilam tez jezdziko pchacz.. i do teraz jezdzi na nim... ale nie umie sie jeszcze odpychac...neimoze zajarzyc o co w tym chodzi..




Zgłoś nadużycie #57758 23 kwietnia 2013, 14:56

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

elka40 napisał(a)

My generalnie uwielbiamy bajki...całą rodziną oglądamy zawsze.
Ostatnio ogladaliśmy Kota w butach najnowszego...nawet Zuzka przeżywała...może dlatego,ze mamy kota i ona na wszystkich foilmach i bajkach kota najszybciej wylapie


oooo my też uwielbiamy baje :D




Zgłoś nadużycie #57759 23 kwietnia 2013, 14:57

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Aha...no i zaczyna si ew domu szerzyć terroryzm na całego...przez weekend nasze słodkie maleństwo o wszystko tak drze lapę,.że az uszy bolą. jak tylko cos nie po jej mysli to zaraz ryk! No ale na mnei to nie działa...czekam az się uspokoi i już.Widać,ze próbuje ile moze.


 
jeju jak bymo moim czytala...juz tak nieraZ NIEMAM do niegocierpliwosci... i moj sie kladzie na podloge...bo np.nie chce tam isc i koniec..a slowo niewolno to w wiekszosci dziala na neigo ze ojoj...ryk jakich malo!!!!!!




Zgłoś nadużycie #57760 23 kwietnia 2013, 14:59

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

 
jeju jakie wy mlode dupppy jestescie....to tylko ja taka stara ??


nie tylko Ty :P

Zgłoś nadużycie #57761 23 kwietnia 2013, 14:59

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

o to faktycznie się dzieje u Was mnóstwo. ale zaglądaj do nas . ja jakos nie umiem na tym fb siedzieć zreszta fb i fm nie dam rady obrobić a do fm mam sentyment ogromny :)


 
ja tez wlasnei sentyment jak smok no i dziewczyny ktore nie maja fb...tak to pewnie tez bym nei wchodzila juz... bo naprawde fb jest o sto razy lepiej nadrobic,poczytac.odpisac...a tu to godzinami musze nadrabiac...a tam raz raz..




Zgłoś nadużycie #57762 23 kwietnia 2013, 14:59

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

 
bleeeeeeeeeeeeee


mniam mniam, pożywne jedzonko, desserek :P

Zgłoś nadużycie #57763 23 kwietnia 2013, 15:03

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

moja siostra w pierwszej ciąży miała cukrzyce, a w drugiej nie, także nic nie wiadomo


 
no widzisz...ja znajac moje szczescie...bede miala iii pewnei to cholerrrstwo cholestaze....buuuuuuuuuuuuuu




Zgłoś nadużycie #57764 23 kwietnia 2013, 15:09

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

tak dla porównania :) drugie zdj tydzień temu, pierwsze dzisiaj :)


 
od razu lepiej!!!!




Zgłoś nadużycie #57765 23 kwietnia 2013, 15:10

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

tak, z tyłu trochę mąż pomógł :)


 
cos ty ?? Sama ?? super...dobra jestes!!!!!!!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #57766 23 kwietnia 2013, 15:13

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

mala24 napisał(a)

a reszta gdzie? maryna? Olka? Dominika? Kasia? nie wspominając już o Like ?? ?!


 
ich bin ich bin..jestem i nadrabiam...




Zgłoś nadużycie #57767 23 kwietnia 2013, 15:16

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aneta74 napisał(a)

ostatni cały film jaki obejżałam to http://www.filmweb.pl/film/Och,+%C5%BCycie-2010-527141#. podobała mi się w ogóle lubi e filmy z ta aktorka. "Wpadka" z nią tez była super


Ja też bardzo lubię tą aktorkę. Kiedyś na Hallmarku (dawno temu) oglądałam taki film z nią i strasznie mi się podobał. Nazywał się "Love comes softly". Potem nakręcili dalsze części. Druga była jeszcze ok ale kolejne już nie z tą Katherine Heigl, takie raczej marne.




Zgłoś nadużycie #57768 23 kwietnia 2013, 15:17

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

kasia17 napisał(a)

Hej mamuski moje kochane za 1, 5 msca mam obrone i jestem w proszku wiec niestety bede bardzo rzadko zagladac .
Urodzinki Wiktorka udaly sie ;) Dostal duzo ubranek , z zabawek , ciuchcie , koparke i kure ktora znosi jajka i jest rewelacyjna no i pieniazki dostal .
Dzis mam dola bo Hania jest w szpitalu na chirurgii dzieciecej z powodu zapalenia pepuszka ;(
Pepowina nie chciala jej odpasc wogole, jezdizli po lekarzach, stosowali wszytko octanisept, spirytus, woda z mydlem masc z antybiotykiem i lekarze kazali czekac . Dzis w nocy mala dostala temo wiec pojechali na izbe , niestety od 1 w nocy do 4 siedzieli z malym dzieckiem na korytarzu bo lekarz nie mogl do nich zejsc bo operowal !!!
K.urwa w jakim kraju zyjemy , co to za polityka !!! Nie spalam w nocy ciagle myslalam co z Hania ? no i zostali w szpitalu , dosta;la antybiotyk i dzis na zywca odcieli jej pepowine , Monia dzwonila i plakala bo malutka potwornie plakala !!! Normalnie brakuje mi slow !!!
A oto kilka zdjec z mojego tel bo z aparatu nie mam zgranych i filmikow , moze jak bede miala wiecej czasu to wrzuce .
troche w domku troche na dworku ;)


 
jeju biedna..niech szybko zdrowieje...a i kasiula zdjecia super i fajnei ze wszstko sie udalo!!!!!!!!!




Zgłoś nadużycie #57769 23 kwietnia 2013, 15:20

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
a my z mezem ostatnio ogladalismy :nad zycie: o agacie mroz...fajny ale niektore momenty mi sie nei podobaly....ogladalyscie ??




Zgłoś nadużycie #57770 23 kwietnia 2013, 15:38

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

maryna napisał(a)

a my z mezem ostatnio ogladalismy :nad zycie: o agacie mroz...fajny ale niektore momenty mi sie nei podobaly....ogladalyscie ??


uhu. Niezły. Tak w skali 0-10 dla mnie 7.