Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #56231 9 kwietnia 2013, 9:59

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

mala24 napisał(a)

słońca już nie ma :(


u ciebie wczoraj zgaslo, a u mnie wyszlo :) kolo 17 wyszlismy jeszcze na spacerek :)

Zgłoś nadużycie #56232 9 kwietnia 2013, 10:00

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

seshella napisał(a)

my już się postaraliśmy, ale teraz wszystko w rękach natury, bo po usg jest podejrzenie odklejania się kosmówki


ooooooooooooooo
no to gratulacje! no i oczywiscie trzymamy kciuki oby wszystko poszlo dobrze :D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #56233 9 kwietnia 2013, 10:00

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

seshella napisał(a)

a moja prawie wcale nie pije :(


to nie dobrze bo musi cos pic, tym bardziej ze teraz cyca juz nie bedzie pila. a dajesz jej jakies inne mleczko?

Zgłoś nadużycie #56234 9 kwietnia 2013, 10:01

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Dominika89 napisał(a)

Witam Szanowne Mamusie :)
Mam do Was ogromną prośbę. Czy możecie uzupełnić ankietę do mojej pracy mgr na temat "Aktywność ruchowa kobiet po porodzie" ? Ankieta jest niestety obszerna ( ok. pół godziny zajmie) więc jeśli jesteście chętne to najlepiej wybierzcie taki moment na uzupełnianie kiedy Wasz dzieciaczek/dzieciaczki śpią :) Ankieta nie ma możliwości powrotu do niedokończonej strony ale jeśli Wam coś przeszkodzi to możecie zacząć od nowa w innej wolnej chwili a ja potem pominę te niedokończone. Z góry baaaardzo dziękuję za pomoc :)
http://www.ankietka.pl/ankieta/110696/aktywnosc-ruchowa-kobiet-po-porodzie.html


jak znajde chwile to wypelnie :)

Zgłoś nadużycie #56235 9 kwietnia 2013, 10:02

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aneta74 napisał(a)

Wszystkiego najlepszego dla mojego zięcia ;)
przesyłamy uściski dla Oliwerka :)


od nas rowniez wszystkiego naj dla Oliwierka, buziaki :)

Zgłoś nadużycie #56236 9 kwietnia 2013, 10:03

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

wczoraj byliśmy u alergologa-pediatry z wysypką...
myślał, że tylko jet pod pieluszką to stwierdził, ze to potówkowe, ale później jak powiedziałam, ze również na brzuszku i na plecach, to zmodyfikował zdanie, przepisał wapń i fenistil w kropelkach...
zobaczymy czy zejdzie, po 3-4 dobach jak nie zacznie schodzić mamy smarować fenistil-żel


zdrowka zycze, oby szybko wysypka zniknela. a podejrzewasz od czego moze byc?

Zgłoś nadużycie #56237 9 kwietnia 2013, 10:05

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

seshella napisał(a)

my już się postaraliśmy, ale teraz wszystko w rękach natury, bo po usg jest podejrzenie odklejania się kosmówki


i nic sie nie pochwalilas? gratulacje :) oby wszystko bylo wporzadku, trzymam mocko kciuki :)

Zgłoś nadużycie #56238 9 kwietnia 2013, 10:12

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
oj rzeczywiscie strasznie tu cicho :( szkoda szkoda

Zgłoś nadużycie #56239 9 kwietnia 2013, 10:13

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

seshella napisał(a)

dziś to i na fb cisza


w pracy nei mogę wchodzić, a w domu nie mam kiedy :(
ja tylko na fm

Zgłoś nadużycie #56240 9 kwietnia 2013, 10:13

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

no ciekawa jestem jak jej test ciążowy wyszedł


nic nie wyszło

Zgłoś nadużycie #56241 9 kwietnia 2013, 10:14

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

to i tak sie ciesz ze cokolwiek zje, Kuba to tylko moje mleko by pil i pyry z maslem jadl, nic wiecej. nawet juz monte nie chce, bo tam lekarstwo w nim ma. ja to w nerwice juz wpadam. ciagle ryczec mi sie chce ze mam takiego niejadka :( jakos inne maluszki jedza, a moj nie :( a jak cos juz zje to czesto zwymiotuje. zalamac sie idzie :( jest bardzo kochany chlopczyk, ale z jedzeniem masakra :( i jak on ma wiecej wazyc :( :( :(


hehe, skąd ja to znam :)

Zgłoś nadużycie #56242 9 kwietnia 2013, 10:14

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

seshella napisał(a)

my już się postaraliśmy, ale teraz wszystko w rękach natury, bo po usg jest podejrzenie odklejania się kosmówki


gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Zgłoś nadużycie #56243 9 kwietnia 2013, 10:14

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
wczoraj Kubus mial 80 malych kurczaczkow w domku :) ale mial z nich ubaw :) gadal do nich, krzyczal :) chcial glaskac, ale tylko raz mu pozwolilam, bo on by je pozgniatal. ale byl nimi zafascynowany :)

Zgłoś nadużycie #56244 9 kwietnia 2013, 10:15

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

hehe, skąd ja to znam :)


Piotrus tez nadal taki niejadek?

Zgłoś nadużycie #56245 9 kwietnia 2013, 10:16

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

zdrowka zycze, oby szybko wysypka zniknela. a podejrzewasz od czego moze byc?


pojęcia nei mam, ale z nowości to zjadł rosół, żurek, ale tylko odrobinkę, poza tym od 3 miesięcy dostawał cukinię, ale może ta ostatnia była super wypryskana chemią, sama nie wiem, bo nic nowego już nie dostał

Zgłoś nadużycie #56246 9 kwietnia 2013, 10:17

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

wczoraj Kubus mial 80 malych kurczaczkow w domku :) ale mial z nich ubaw :) gadal do nich, krzyczal :) chcial glaskac, ale tylko raz mu pozwolilam, bo on by je pozgniatal. ale byl nimi zafascynowany :)


wow, to przywieźliście z wylęgarni?

Zgłoś nadużycie #56247 9 kwietnia 2013, 10:17

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

nic nie wyszło


a to czemu jej nie ma? wszystko u nich oki?

Zgłoś nadużycie #56248 9 kwietnia 2013, 10:17

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

Piotrus tez nadal taki niejadek?


nadal, teraz więcej pije mleka, bo łyżeczka go uraża, chyba znów mu ząbki idą

Zgłoś nadużycie #56249 9 kwietnia 2013, 10:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

a to czemu jej nie ma? wszystko u nich oki?


pewnie tak, a dlaczego nie ma? nie wiem, może już przestała nas lubić ?? :P
Pojęcia nie mam

Zgłoś nadużycie #56250 9 kwietnia 2013, 10:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
teraz znów musze wrócić do pracy, ale będę zaglądać:*