Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #54511 16 marca 2013, 22:06

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

oj tak. ona uwielbia je rozwalać.ja tylko błąd zrobiłam bo zamawiałam w necie i nie miał cyferek to wzięłam owoce i figury i tam od groma małych elementów.a ona pierwsze oczywiście najmniejsze wyskubie


no  u nas w sklepie mieli rozne i cyfry i literki i jakies tam wzorki drobne a mi jakos cyfry wpadly w oko....




Zgłoś nadużycie #54512 16 marca 2013, 22:09

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

gwonka napisał(a)

hejka. u nas masakra, nie dosc ze te zastrzyki to jeszcze maly ma katar i stan podgoraczkowy. bardzo marudny, w nocy malo spal, ciagle sie budzil, plakal, wiercil sie. maz przywiozl pielegniarke do nas. teraz go uspilam.


jeju...jaki biedny kubulinek... pewnie od zebow katar i ta kumulacja... zycze zdrowka z calego serduszka...




Zgłoś nadużycie #54513 17 marca 2013, 8:22

Konto usunięte
Mój syn spał w łozeczku całą noc :) i spaliśmy do 7.42! ciesz się, bo to pewnie 1 i ostatni ra kiedy obudziłam się chwile przed dzickiem!

Zgłoś nadużycie #54514 17 marca 2013, 10:56

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

oll85 napisał(a)

Mój syn spał w łozeczku całą noc :) i spaliśmy do 7.42! ciesz się, bo to pewnie 1 i ostatni ra kiedy obudziłam się chwile przed dzickiem!


ooo jak super :) ja się pochwaliłam że spał ostatnio do 9 to teraz się budzi o 6




Zgłoś nadużycie #54515 17 marca 2013, 18:11

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
jeju ale tu dzis pustooo!!!!!!!!!!! widac ze mezowie w domku no i wiekszosc rządzi na fb ;) :)




Zgłoś nadużycie #54516 17 marca 2013, 18:41

Konto usunięte
yhyyhyy jacek nie wiem czemu już kładzie małego. hehe pewnie za 26 minut wyjdzie z nim pod pachą bluzgając, bo na moje oko to on śpiący nei był ;)

Zgłoś nadużycie #54517 17 marca 2013, 21:31

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
No i zostalismy sami ;(
Mąż pojechal , buuuuuuuuu , zobaczymy sie za 2tyg ;(
Jutro rano na morfologie musze jechac i kużwa do bidy wstawic sie !!!
WE wtorek na caly dzien do W-wy .
W srode do fryzjera, zdjemuje kolor i cos jasnego zamierzam sobie walnać.
No to narazie taki plan, w miedzyczasie sprzatanie, pisanie prac do szkoly i przedewszystkim sama samiuska z moim skarbem .
Ehh w swieta w nagrode chyba sie zresetuje a tatus niech nadrabia czas z synkiem .;0

Zgłoś nadużycie #54518 17 marca 2013, 21:35

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Poczytam sobie Was bo nie wlazilam ze 3 dni ;)

Zgłoś nadużycie #54519 18 marca 2013, 7:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

pewnie pójde za to do piekła jak nic ale tak. Pediatra mi powiedziała żeby absolutnie przed 1,5 roku nie dawać no ale tak jakoś wyszło. Tj wiesz nie podgrzewałam jej samego do picia ale np gotowałam kakao (takie zwykłe np decomoreno a nie te słodkie neskłiki) czy mannę na mleku. Poza tym Iwona zawsze uwielbiała wszelkie mleczne produkty: jogurt naturalny, twarogi. Na początku kupowałam takie z kilkudniowym terminem w szklanej butelce (chyba Zimne Mleko to się nazywało) a później to już jak leci łaciate czy tam inne.


STO LAT dla Asi!!!!!!!!!11

Zgłoś nadużycie #54520 18 marca 2013, 7:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

:D no jak ja bym wyła, obojętnie jakiegos powodu i ktokolwiek dmuchałby mi w ryj to bm sie jescez bardziej wkur..ła! :D


ja też bym się wkurzyła!
szkoda, że sobir sama nie podmucha w usta, jaka naiwność ...

Zgłoś nadużycie #54521 18 marca 2013, 7:11

Konto usunięte
https://www.deichmann.com/DE/de/shop/damen/damen-schuhe/00000001164796/Loafer.pr...

zamówlam buty. chyba zwariowałamLD

Zgłoś nadużycie #54522 18 marca 2013, 7:12

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

aneta74 napisał(a)

u mnie tak tez było jak byli mali i teraz też praktycznie nierozłaćzni :) jak byli ostatnio u babci to mogli spać w oddzielnych pokojach -bo te oddzielne pokoje to ich marzenie niby ;) - a jak przyszło co do czego to oni razem muszą spać w jednym pokoju i koniec i pogaduchy do północy :) )


a nie powinni juz osobno spać? przeciez teraz dojrzewają.. dziewczynki potrzebują miejsca, by chować podpaski itp.
ale to moje zdanie...

Zgłoś nadużycie #54523 18 marca 2013, 7:13

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

JEnyyyy jaki tu spokoj. ehh ja wczoraj nie kupiłam nic! bo kuzwa nei wiedziałam, czy kupic baleriny pumy i zwykłe , czy mokasyny takie jakby i baleriny cy co! no i jade dzis jece raz. ALE za to ucho w torbie mi sie urwało i wymienili mi od ręki na nową wybraną1, choc nei miałam paragonu :)


wiesz co mówią o tych, co mają szczęście?

Zgłoś nadużycie #54524 18 marca 2013, 7:13

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

a do tego wwszystkiego zeby mu sie nastepne wala. prawa gorna jedynka juz prawie cala wyszla, teraz idzie lewa i gorne dwojki. i jeszcze te plesniawki pierdol.ne. jedy czy wszystko musialo sie zebrac w jednym czasie? maly jest strasznie tym wszystkim oslabiony :( na dodatek wszystko na mojej glowie bo maz tez chory, lezy w lozku. masakra. sama zostalam na placu boju. chcialabym wynagrodzic te cale cierpienia Kubusiowi, no ale jak? serce mi sie kraje jak na niego patrze. :( :( :( ale wiem ze musze byc silna bo on na mnie liczy


bidulek, dużo zdrówka życzę!!

Zgłoś nadużycie #54525 18 marca 2013, 7:16

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

mi sie wydaje ze pampers to izolacja..ale moze sie myle ??


no wiesz niby tak, ale ja jetsem przeciwniczką, by dziecko siedziało na płytkach, nie zawsze siedzi wyprostowane tak, by tyłek był chroniony pieluchą... zawsze po coś sięga itp. przynajmniej ja tak uważam :)

Zgłoś nadużycie #54526 18 marca 2013, 7:16

Konto usunięte

aniam napisał(a)

wiesz co mówią o tych, co mają szczęście?


takkk :D są zajebiści :D hehehe

Zgłoś nadużycie #54527 18 marca 2013, 7:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

Mój syn spał w łozeczku całą noc :) i spaliśmy do 7.42! ciesz się, bo to pewnie 1 i ostatni ra kiedy obudziłam się chwile przed dzickiem!


haha, szczęściara!!
ja ostatni raz tak miałam 6 listopada

Zgłoś nadużycie #54528 18 marca 2013, 7:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

mala24 napisał(a)

ooo jak super :) ja się pochwaliłam że spał ostatnio do 9 to teraz się budzi o 6


no właśnie ja tez się chwaliłam i teraz też wstaje o 6, nawet w niedziele.

Zgłoś nadużycie #54529 18 marca 2013, 7:20

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

No i zostalismy sami ;(
Mąż pojechal , buuuuuuuuu , zobaczymy sie za 2tyg ;(
Jutro rano na morfologie musze jechac i kużwa do bidy wstawic sie !!!
WE wtorek na caly dzien do W-wy .
W srode do fryzjera, zdjemuje kolor i cos jasnego zamierzam sobie walnać.
No to narazie taki plan, w miedzyczasie sprzatanie, pisanie prac do szkoly i przedewszystkim sama samiuska z moim skarbem .
Ehh w swieta w nagrode chyba sie zresetuje a tatus niech nadrabia czas z synkiem .;0


ehhh... współczuję, bo teraz masz zapier...l;*

Zgłoś nadużycie #54530 18 marca 2013, 7:20

Konto usunięte

aniam napisał(a)

haha, szczęściara!!
ja ostatni raz tak miałam 6 listopada


hahha a ja jakos w sierpniu. ale dis juz spoko 5.20