Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #54391 15 marca 2013, 8:15

Konto usunięte

elka40 napisał(a)

haha...dobre...a ręce Ci nie odpadły?

hahhaha nie :D zdrętwiały na maxa

Zgłoś nadużycie #54392 15 marca 2013, 8:15

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

elka40 napisał(a)

jak szukałam w internecie to od 6-10 zł za godzinę...tak się ogłaszają...zależy czy chodzi na spacery, gotuje, sprząta...nie wiem jak stawki, kiedy bierze dziecko do siebie...w sumei nikogo konkretnie jeszcze nei szukałam
my tej męża siostrzenicy , która siedziała z Zuzią płaciliśmy 7 zł za godzinę.
Mam niby sasiadkę, starsza kobitke, która mogłaby ja wziąść do siebie, ale ona wnuczkę odwozi do przedszkola o 9 i jedzie po nia o 13..nie wiem jak logistycznie zamierza to rozwiazać..nie mam pewnosci, czy nie zostawi mi dziecka w samochodzie jak wyskoczy po wnuczkę albo czy ja przypnie w foteliku, ona chętnie się zgodzi tylko ja sie nad tym zastanawiam...muszę z nią pogadac po prostu, ale mysle,ze chyba będe musiała poszukac kogo innego


a jak wnuczka zachoruje to bedziesz musiała wolne brać, żeby z dzieckiem siedziec, także faktycznie lepiej kogoś na wyłczność szukac


Zgłoś nadużycie #54393 15 marca 2013, 8:18

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

seshella napisał(a)

to ja do kotła, bo Julia wszystko z podlogii dywanu zbiera jak odkurzacz, nie do upilnowania


ooo to ja też! bez przerwy coś małej z buzi wydłubuję. Mimo że ze 2 razy zamiatam na dzień i przynajmniej 1 dziennie myję podłogę :D Iwona rozrzuca na potęgę.




Zgłoś nadużycie #54394 15 marca 2013, 8:30

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
Łobuzy moje:
1 wczoraj wieczorem
2 dzisiaj rano




Zgłoś nadużycie #54395 15 marca 2013, 8:32

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Gosiulkovic napisał(a)

Łobuzy moje:
1 wczoraj wieczorem
2 dzisiaj rano


śliczne aniołki a nie łobuzy


Zgłoś nadużycie #54396 15 marca 2013, 8:34

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

seshella napisał(a)

a jak wnuczka zachoruje to bedziesz musiała wolne brać, żeby z dzieckiem siedziec, także faktycznie lepiej kogoś na wyłczność szukac


no własnie :-) i to mnie przeraża...to szukanie i nie wiadomo , kto przyjdzie
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54397 15 marca 2013, 8:34

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Gosiulkovic napisał(a)

Łobuzy moje:
1 wczoraj wieczorem
2 dzisiaj rano


jakie one obie urocze :D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54398 15 marca 2013, 8:43

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
kurcze...dzwonilam do urzedu miasta...w sprawie żlobka..oczywiscie nie otworza..nie opłaca im się...no kurcze..miasto 50 tysiecy ludzi i nie opłaca im się...ale na pierdoły to umieją wydawać!...ech..szlag mnie jasny trafia
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54399 15 marca 2013, 8:50

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
zadzwoniłam do prywatnego przedszkola...wezmą dziecko ale gdzies od roczku...taz żeby samo juz dobrze raczkowało, albo chodziło,żeby się pobawilo w grupie...mają maluchy , które mają rok i trzy miesiące...więc musze trochę przeczekać...ale to już jest jakas wiadomość...wpisowe 300 i potem co miesiąc 550 z wyzywieniem...no chyba nie jest źle
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54400 15 marca 2013, 8:56

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

elka40 napisał(a)

zadzwoniłam do prywatnego przedszkola...wezmą dziecko ale gdzies od roczku...taz żeby samo juz dobrze raczkowało, albo chodziło,żeby się pobawilo w grupie...mają maluchy , które mają rok i trzy miesiące...więc musze trochę przeczekać...ale to już jest jakas wiadomość...wpisowe 300 i potem co miesiąc 550 z wyzywieniem...no chyba nie jest źle


cena przystępna jak na prywatne


Zgłoś nadużycie #54401 15 marca 2013, 9:26

Konto usunięte
gosiaa jakie ona ma brwi! mój prawie nie ma

Zgłoś nadużycie #54402 15 marca 2013, 9:27

Konto usunięte
jacek w sklepie i bank, dałam młodemu ciastek i wciera namiętnie w podłoge i dywan. Kocham! ale mam spokoj. aa i zbiera okruszki i je zjada jak kurka :D

Zgłoś nadużycie #54403 15 marca 2013, 9:29

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Gosiulkovic napisał(a)

o mamma mia! zinnat to ten nasz koszmarek rzyganiowy!! Iwona właśnie też go miała i po nim rzygała jak kot... brrr jak sobie pomyślę to aż mam ciarki co myśmy przechodzili żeby tylko przyjęła i nie zwymiotowała. Na początku przyjmowania jeszcze zadzwoniliśmy na dyżur pielęgniarek z pytaniem czy mają jakiś pomysł a mądra babka podpowiedziała nam żeby dziecku dac przed przyjęciem dawki kostkę gorzkiej czekolady. Iwona prawie wcale słodyczy nienauczona więc jak daliśmy jej tą kostkę a ona polizała i zobaczyła jakie to dobre to łap i jak chomiczek chrup chrup. Po tej czekoladzie jak daliśmy jej ten cały zinnat tfu! to jak rzygnęła to z jednej cholernej kostki, byliśmy wszyscy cali w czekoladzie, nie mówiąc o łóżku, stole, ścianie i podłodze... Do dziś sobie wyrzucamy tą czekoladę bo Iwonka patrzyła na nas z takim wyrzutem, że nam się serce kroiło!
Potem sami na to wpadliśmy że jedną porcję dzieliliśmy na 2 dozy i rozcieńczaliśmy ciepłą wodą żeby nie było takie gęste i zimne. No i podawaliśmy tą strzykawką z nurofenu na gorączkę.
Ostatnio zgadaliśmy się ze znajomymi i ich synek też miał zinnat i też rzygał strasznie także to taki lek po prostu...


oj biedna Iwoncia. ze tez takie cholerstwo robia. czyli nie tylko moj misiek taki rzygus

Zgłoś nadużycie #54404 15 marca 2013, 9:37

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

oll85 napisał(a)

jacek w sklepie i bank, dałam młodemu ciastek i wciera namiętnie w podłoge i dywan. Kocham! ale mam spokoj. aa i zbiera okruszki i je zjada jak kurka :D


moja robi tak samo..najpierw wszystko pokruszy i porozrzuca a potem chodzi, zbiera i zjada
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54405 15 marca 2013, 9:38

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Emza napisał(a)

jak ma smoka..to mu na smoka pormaruj i daj do ssania..ja tak robiłam...


tyle ze on smoka tylko gryzie a nie ssie. jakos udalo mi sie cos wykombinowac zeby mu smarowac. najpierw puszczam mu ulubione piosenki, na palec zakladam gazia, maczam w nyststynie i ciach do buzi, tyle ile sie da, a jak juz nie chce to biore jego sylikonowa szczoteczke do zebow i wtedy tez ja maczam w leku i znowu do buzki, on ja lubi wiec daje sobie wlozyc. miejmy naddzieje ze to pomoze.

Zgłoś nadużycie #54406 15 marca 2013, 9:38

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

gosiaa jakie ona ma brwi! mój prawie nie ma


ha ha "seweryny krajewskie" to po ojcu odziedziczyła na bank :D :D




Zgłoś nadużycie #54407 15 marca 2013, 9:38

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Emza napisał(a)

jak ma smoka..to mu na smoka pormaruj i daj do ssania..ja tak robiłam...


ale dzieki bardzo wszystkim za podpowiedzi, zawsze mozna na was liczyc, dzieki

Zgłoś nadużycie #54408 15 marca 2013, 9:39

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

jacek w sklepie i bank, dałam młodemu ciastek i wciera namiętnie w podłoge i dywan. Kocham! ale mam spokoj. aa i zbiera okruszki i je zjada jak kurka :D


Ola to u Ciebie na bogato :D :D
ja tam daję kawałek chleba




Zgłoś nadużycie #54409 15 marca 2013, 9:39

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

elka40 napisał(a)

Wklejam codzienny uśmiech naszego dziecka :-)


cudna laleczka :) usmiech sliczny, zebowy :) a jakie ona ma slitasne wloski

Zgłoś nadużycie #54410 15 marca 2013, 9:40

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

Natalka dzisiaj :)


kolejna slicznotka :) jaka super palemka na glowce :)