Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #54111 13 marca 2013, 8:42

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aneta74 napisał(a)

ta pogoda taka paskudna teraz raz świeci słońce -gorąco za chwilę juz go nie ma i wiatr wieje szybko można się przeziębić. ja byłam z 40minut tylko


ja w zmimę na 30 minut wychodzę i to nie codziennie


Zgłoś nadużycie #54112 13 marca 2013, 8:43

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

cześć dziewczyny :-) u nas nocka całkiem dobra..widzę,ze Zuzka teraz lepiej spi.
A wczorajsze kluski z truskawkami-przebój!...ile bym nie dała to by zjadła, ale ponieważ nie jadła jeszcze żywych truskawek, to raczej nie chciałam przesadzić.Zobaczymy jaka dziś będzie reakcja. Co prawda ostatnio dostaje kaszkę truskawkową, no ale to jednak nei to samo.


mały truskawkowiec :)

Zgłoś nadużycie #54113 13 marca 2013, 8:43

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
mój też dzisiaj całkiem nieźle pospał, na śpiocha o 22 dostał mleka i dopiero o 4:20 wciągnął 190ml :)

Zgłoś nadużycie #54114 13 marca 2013, 8:47

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
dziewczyny, mój mały wczoraj po raz pierwszy płakał z głodu, nigdy tak nie było, zawsze mógł żyć powietrzem, a wczoraj, fakt, ze kaszki z rana zjadł niewiele, ale później 10:20 - 150 ml, 13:00 - 200g zupki, o 15 - 1/2 słoiczka deserku, o 15:30 chlebek z masełkiem i zawsze po 16 idzie spać, ale wczoraj płakał, pluł smoczkiem i nie chciał, mąż zrobił 150ml mleka i wciągnął na żywca co u mojego jest niesłychane, bo mleko tylko na śpiocha, w sumie nawet to 150 było za mało i dopiero beknął usnął w ciągu 2 minut, aż byłam zszokowana :)

Zgłoś nadużycie #54115 13 marca 2013, 8:48

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

z niusów, Jacek ma uszkodzone nerwy w prawej ręce, w lewej te, ale mniej. No i przez tą prawą łape ma zakaz pracowania z młotem pneumatycznym i coś tam jeszcze na piśmie, dla szefa.... Uhu czuje wypowiedzenie na dniach..


praca to pryszcz- jak nie ta to inna. Gorzej z tymi nerwami! Da się to wyleczyć ??




Zgłoś nadużycie #54116 13 marca 2013, 8:49

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

mały truskawkowiec :)


:D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54117 13 marca 2013, 8:56

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aniam napisał(a)

dziewczyny, mój mały wczoraj po raz pierwszy płakał z głodu, nigdy tak nie było, zawsze mógł żyć powietrzem, a wczoraj, fakt, ze kaszki z rana zjadł niewiele, ale później 10:20 - 150 ml, 13:00 - 200g zupki, o 15 - 1/2 słoiczka deserku, o 15:30 chlebek z masełkiem i zawsze po 16 idzie spać, ale wczoraj płakał, pluł smoczkiem i nie chciał, mąż zrobił 150ml mleka i wciągnął na żywca co u mojego jest niesłychane, bo mleko tylko na śpiocha, w sumie nawet to 150 było za mało i dopiero beknął usnął w ciągu 2 minut, aż byłam zszokowana :)


no proszę prosze :D to sie Piotruś rozbujał! Jak tak będzie wciągał to aj moment śmigać zacznie. :D Fajnie Ania fajnie! Najwyższa pora !! :D :D




Zgłoś nadużycie #54118 13 marca 2013, 8:59

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Gosiulkovic napisał(a)

no proszę prosze :D to sie Piotruś rozbujał! Jak tak będzie wciągał to aj moment śmigać zacznie. :D Fajnie Ania fajnie! Najwyższa pora !! :D :D


nie wiesz jak ja czekałam na to, by moje dziecko płakało z głodu :)
wiem do kotła, ale cóż, cieszę się :P

Zgłoś nadużycie #54119 13 marca 2013, 9:02

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948
A tak w ogóle to dzień dobry :)
kur... sypie u mnie jak cholera... i -4. Płakać mi sie chce, jak sobie pomyślę o wyjściu na dwór. Mam już dosyć zimy. Tego ubierania, pchania wózka, ufajdanych kółek... aaaaaa




Zgłoś nadużycie #54120 13 marca 2013, 9:02

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

aniam napisał(a)

dziewczyny, mój mały wczoraj po raz pierwszy płakał z głodu, nigdy tak nie było, zawsze mógł żyć powietrzem, a wczoraj, fakt, ze kaszki z rana zjadł niewiele, ale później 10:20 - 150 ml, 13:00 - 200g zupki, o 15 - 1/2 słoiczka deserku, o 15:30 chlebek z masełkiem i zawsze po 16 idzie spać, ale wczoraj płakał, pluł smoczkiem i nie chciał, mąż zrobił 150ml mleka i wciągnął na żywca co u mojego jest niesłychane, bo mleko tylko na śpiocha, w sumie nawet to 150 było za mało i dopiero beknął usnął w ciągu 2 minut, aż byłam zszokowana :)


haha...no proszę...potrzebuje energii :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54121 13 marca 2013, 9:07

Konto usunięte
U nas też sypie :D na pocieszenie, wczoraj w polbutach byłąm, dzis kalosze chyba.Łeb mi pęka.... młody od 1 się miotał i jęczał, chyba znów ząb idzie. jakis... zle sie czuje :(

Zgłoś nadużycie #54122 13 marca 2013, 9:09

Konto usunięte
Ręki jacka nei da się leczyc, ale jak nei przestanie napierdzielac tym młotem, grozi mu neidowład itd. jak teraz przestanie, to nie bedzie wiekszych objawów poa dretwieniem od casu do casu.

Zgłoś nadużycie #54123 13 marca 2013, 9:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

Ręki jacka nei da się leczyc, ale jak nei przestanie napierdzielac tym młotem, grozi mu neidowład itd. jak teraz przestanie, to nie bedzie wiekszych objawów poa dretwieniem od casu do casu.



lepiej by przestał, lepiej nie mieć kaleki w domu, wtedy wszystko  na Twojej głowie

Zgłoś nadużycie #54124 13 marca 2013, 9:21

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

hehhehe Laski pol roku temu miałam dzidzisia, co spał jadł, spał jadł, leżał w lozeczku, spał w lozeczku. A teraz potwo spi na mojej poduszce, ja czesto w nogach, zeby nie spadł, wyje na dworze, wyje w sklepie leje mnie i wymusza. Jak cos nei po jeg mysli to wygina sie jak struna napręza i wyje :D kłądzie sie na sztywno nei da posadzic i drze ryj. więc błagam nie wciskajcie mi kitu, ze 1 rok najgorszy! bo jest coraz gorej :D ten mały łobuz ! ja mu powalam na prawie wszytsko :D i bedie jescze gorzej!



nooooooooooooooo swieta prawda , terroryzm sie szerzy !!!

Zgłoś nadużycie #54125 13 marca 2013, 9:23

Konto usunięte

aniam napisał(a)

lepiej by przestał, lepiej nie mieć kaleki w domu, wtedy wszystko  na Twojej głowie


noprestanie ;) tylko co na to ten pojeb :) jego sef

Zgłoś nadużycie #54126 13 marca 2013, 9:24

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

elka40 napisał(a)

ja za wikliną nie przepadam, ale mam taki :
http://www.flickr.com/photos/cseresznyevirag/1008439800/lightbox/
jest super...nie rysuje podłogi, nie trzeba sie specjalnie wysilac przy bujaniu...w moim na podłokietnikach sa jeszcze kieszonki na drobiazgi, tylko podnóżka nie uzywam...stoi obok...wygodniej bez przynajmniej z dzieckiem



zajebbiaszczy ten fotel ;)

Zgłoś nadużycie #54127 13 marca 2013, 9:25

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

oll85 napisał(a)

Ręki jacka nei da się leczyc, ale jak nei przestanie napierdzielac tym młotem, grozi mu neidowład itd. jak teraz przestanie, to nie bedzie wiekszych objawów poa dretwieniem od casu do casu.


No to powazna sprawa...lepiej niech zmieni zajęcie, bo zrobi z siebie kalekę na całe życie. Nie warto
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #54128 13 marca 2013, 9:25

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

noprestanie ;) tylko co na to ten pojeb :) jego sef


niech mu znajdzie inne zajęcie

Zgłoś nadużycie #54129 13 marca 2013, 9:26

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

kasia17 napisał(a)

zajebbiaszczy ten fotel ;)


już sobie zazyczyłam od męża;d

Zgłoś nadużycie #54130 13 marca 2013, 9:26

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

mala24 napisał(a)

w nowym foteliku i na sankach, śniegu napadało to trzeba korzystać :)



Alanek zadowolony bardzo , ladne te policzki juz ma ;)
Kurcze ja musze mojemu fotelik ten wiekszy wyjac juz chyba tez ;)