Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #53951 11 marca 2013, 15:09

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
http://www.youtube.com/watch?v=vQNRuBtc6Yk

Wiktor chodzi ;)

Zgłoś nadużycie #53952 11 marca 2013, 15:11

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

maryna napisał(a)

czy lepiej ?? jakos poprawy nie widze... no mega kaszel ma..gorszy niz w sobote...biedny widac ze sie tak meczy...no i w nocy budzi sie ..wierci itd...wogole nic jesc nie chce co on taki apetyt mial.... marudzi wiekszosc..mi sie tez spac chce.....
a i najgorsze to to ze dawka antybiotyku ma dla 5 kg.dziecka..a nie dla 10 kg...nie wiem czy nie ma za slabej dawki ??



ojej bidulek maly , no nic musisz go obserwowac , wybrac ten antybiotyk i isc znowu ak nie przejdzie.
Zdrowka kochani ;)

Zgłoś nadużycie #53953 11 marca 2013, 15:19

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
A tak z innej beczki .
Wczoraj podjechalismy z mężem na Mc drive i ten zamowil sobie loda i shake , no i na monitorku nie wyswietlila sie suma , no to maz sie pyta "ile bedzie razem ?" a tam klientka sie odzywa " chwileczke robie panu teraz loda ".......................................................... aaaaaaaaaaa jak pierdykne.lismy brechtem w tym samochodzie to az wiktor sie wystraszyl, ja to az sie poryczalam ze smiechu.

Zgłoś nadużycie #53954 11 marca 2013, 15:25

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

kasia17 napisał(a)

http://www.youtube.com/watch?v=vQNRuBtc6Yk

Wiktor chodzi ;)


o mamusku a jaki on słodki....wogóle super kanapa :) marzy mi sie jasna....


Zgłoś nadużycie #53955 11 marca 2013, 15:25

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

kasia17 napisał(a)

A tak z innej beczki .
Wczoraj podjechalismy z mężem na Mc drive i ten zamowil sobie loda i shake , no i na monitorku nie wyswietlila sie suma , no to maz sie pyta "ile bedzie razem ?" a tam klientka sie odzywa " chwileczke robie panu teraz loda ".......................................................... aaaaaaaaaaa jak pierdykne.lismy brechtem w tym samochodzie to az wiktor sie wystraszyl, ja to az sie poryczalam ze smiechu.


hahahahahhahahahahahha hahahahahahah dobre


Zgłoś nadużycie #53956 11 marca 2013, 15:32

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

a co jesli bedzie jeszcze gorzej, hehe ;)


eh tam, od razu czarny scenariusz :) nie bedzie tak zle :) warto sprobowac :)

Zgłoś nadużycie #53957 11 marca 2013, 15:33

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Emza napisał(a)

o mamusku a jaki on słodki....wogóle super kanapa :) marzy mi sie jasna....



plisssssss ta kanapa to juz antyk mi sie marzy zeby ja wywalic .

Zgłoś nadużycie #53958 11 marca 2013, 15:36

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

kasia17 napisał(a)

plisssssss ta kanapa to juz antyk mi sie marzy zeby ja wywalic .


antyk a wyglada jak nówka sztuka


Zgłoś nadużycie #53959 11 marca 2013, 15:36

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Emza napisał(a)

a my leczymy odparzenie...kurde z soboty na niedziele..mała usneła i o 12 obudziła sie z płaczem ja nie wiedziałam co sie dzieje i dopiero jak zdjęłam pieluche zobaczyłam kupe i mega odparzenie.....no i od niedzieli mamy mały cyrk bo ma czerwone piecze ją...stosuje bepanthen, przemywam ją tylko wodą po kazdje kupce..wietrze jej pupe w miare mozliwosci..juz nawet pusciłam, ja nago po domu...cios jeszcze moge robic ?? ?? ?


kiedys jak maly mi sie odparzyl to stosowalam bepanthen, u nas pomoglo. ale wtedy tez na necie wyczytalam ze zeby lepiej dzialala kazda masc czy krem to dobrze jest posmarowac ale mala iloscia, bo jak sie duzo posmaruje to jest jeszcze gorzej bo skora nie ma jak oddychac, no i wtedy wlaczyc suszarke i troche na pupe malucha skierowac powietrze, ale oczywiscie z bezpiecznej odleglosci zeby skory nie poparzyc. bo wtedy masc sie lepiej wchlonie.

Zgłoś nadużycie #53960 11 marca 2013, 15:38

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aneta74 napisał(a)

będzie dobrze zobaczysz :)


no wlasnie nie jest dobrze. mama byla odebrac wyniki dzisiaj, sa dwie bakterie w moczu.jutro sie dowiemy co dalej

Zgłoś nadużycie #53961 11 marca 2013, 15:44

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

u nas jak jeden dzień nie ma, to od razu idzie czopek, bo  mały po prostu jest nie do wytrzymania, widac, ze go brzuszek boli, więc nie chcę dziecka męczyć i zazwyczaj albo czopek, albo laktuloza


oj to rzeczywiscie macie wtedy problem. my zawsze straszymy Kubusia czopkiem, wtedy od razu kupe robi :) dzisiaj tez juz zrobil, w odiad :) nawet nie wiedzialam kiedy :) tylko smrodek poczulam :) niby piec dni nie robil, a nawet sie nie neczyl. moj na cycu to innaczej

Zgłoś nadużycie #53962 11 marca 2013, 15:45

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

nareszcie skończyło się usypianie na rękach,
ale mój też na rękach nie chce, musi na łóżku pomiziać się kocykiem i sam pada, czasem go po główce, ale cześciej po dupce posmyram i usypia, raz 20 minut, innym 5 minut, zalezy jak zmęczony jest


a ja nadal na rekach usypiam, ale u nas to chwila bujania na rekach i spi,a wtedy na dospienie cyc

Zgłoś nadużycie #53963 11 marca 2013, 15:50

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

STO LAT!!


od nas rowniez

Zgłoś nadużycie #53964 11 marca 2013, 15:52

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

maryna napisał(a)

czy lepiej ?? jakos poprawy nie widze... no mega kaszel ma..gorszy niz w sobote...biedny widac ze sie tak meczy...no i w nocy budzi sie ..wierci itd...wogole nic jesc nie chce co on taki apetyt mial.... marudzi wiekszosc..mi sie tez spac chce.....
a i najgorsze to to ze dawka antybiotyku ma dla 5 kg.dziecka..a nie dla 10 kg...nie wiem czy nie ma za slabej dawki ??


oj to nie dobrze, no moze rzeczywiscie za mala dawka. na twoim miejscu ja bym jeszcze raz poszla do lekarza jesli nie ma poprawy. nieraz sie nie trafi z antybiotykiem. zeby tylko na plucka mu nie poszlo.

Zgłoś nadużycie #53965 11 marca 2013, 15:54

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

http://www.youtube.com/watch?v=vQNRuBtc6Yk

Wiktor chodzi ;)


ale jaja :) super :) zdolniacha z niego :)

Zgłoś nadużycie #53966 11 marca 2013, 15:55

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

A tak z innej beczki .
Wczoraj podjechalismy z mężem na Mc drive i ten zamowil sobie loda i shake , no i na monitorku nie wyswietlila sie suma , no to maz sie pyta "ile bedzie razem ?" a tam klientka sie odzywa " chwileczke robie panu teraz loda ".......................................................... aaaaaaaaaaa jak pierdykne.lismy brechtem w tym samochodzie to az wiktor sie wystraszyl, ja to az sie poryczalam ze smiechu.


hehe i co maz zadowolony? :) hoi hio

Zgłoś nadużycie #53967 11 marca 2013, 16:00

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

aniam napisał(a)

zasypało WaS ??


u mnie wczoraj cały dzień sypała ,napadalo z 7 cm.dziś mróz a niby podaja że w Szczecinie najcieplej. U mnie -2 i wiatr nie idę na spacer bo samej mi zimno jak cholera




Zgłoś nadużycie #53968 11 marca 2013, 16:00

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

kasia17 napisał(a)

Natalciu , palemko nasza kochana wszytskiego naj ;0) Jedz ładnie mamy obiadki ;)


Dziekujemy dziewczynki kochane za życzenia :)

Zgłoś nadużycie #53969 11 marca 2013, 16:01

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

kasia17 napisał(a)

Ela proszę Cie ja mam wybujała wyobraxnie i nie wiele mi tzreba do smiechu, wiem ze to nie jest smieszne ale ja i tak jak sobie ciebie wyobraze jak sie schylasz za mala i wyzywasz ja od bachorow to juz ryczę ze smiechu ;)


Bo Ela nas nabiera :) )




Zgłoś nadużycie #53970 11 marca 2013, 16:05

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Wróciliśmy z zakupów, kupiłam sobie legginsy i Natalce chyba z 12 gumek do włosów, bo była przecena na minus 70%.Wypiliśmy w kawiarni sok marchwiowy wyciskany, a Natalka zjadła deserek..prawie cały duzy sloik :) .
Ona normalnie uwielbia po hipermarketach chodzic, caly cza sie smieje i to na głos. Biedna raz sie poplakała, bo mąż ją na ławce posadził, a ona do tyłu sie odgieła i uderzyła główką w drewnianą ławkę :) ..tak zawodziła, że wszyscy się na nas gapili.