Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #51851 22 lutego 2013, 8:54

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

elka40 napisał(a)

Kasia....jak Wiktorek po tych wczorajszych upadkach? Doszedł do siebie? Nie marudził w nocy? Biedulek mały



wlasnie spal , a siniaki okropne !!!

Zgłoś nadużycie #51852 22 lutego 2013, 8:54

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aneta74 napisał(a)

:) ) moja też parówki uwielbia zamiast obiadu najchętniej by jadał.Dziś zupą znów pogardziła to jajecznicę jej zrobiała .jadła ją prawie godzinę i to jeszcze na palcu musiałam dawać bo na widok łyżeczki od razu szczękościsk


a może ona ma jakąś awersje do ły zeczek, może dawaj jej do zabawy jakieś kolorowe, może się przyzwyczai


Zgłoś nadużycie #51853 22 lutego 2013, 8:55

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Kropka86 napisał(a)

wiem o jakie mleko chodzi bo tez miałam próbke smierdzące ja wypróbowałam wszystkie dostepne na polskim rynku mieszanki na serio wiekszość pies wypił :) ale najmniej smierdzące jest gerber nie ma tego posmaku nie chce pić ale bynajmniej jej nie otrzepuje jak wypije :) o to waga fajna moja chyba najlżejsza z majówek :(


Julia w swoim życiu może z pół litra mm wypiła, ale mi się wydaje że Nan nie śmierdzi i jest nawet dobre


Zgłoś nadużycie #51854 22 lutego 2013, 8:56

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

aniam napisał(a)

tłumaczy, zę to już 10 miesiac idzie, ze niedługo nie będzie ze smoczka jadł i co wtedy ??
a ja chcę, by zaczął pełzać, chodzić, by miał siły, jak będę go d=głodzić to będzie mi przez ręce leciał, będzie słaby!!
chyba, ze ja jakaś nienormlana jestem


Aniu mogę tylko napisać że cię popieram i uważam że masz 100% racji... i bardzo Ci współczuję bo ci teściowa nerwów naszarpie. Nie daj sobie wmawiać głupot. Jesteś mamą Piotrusia i ty dobrze wiesz co dla niego najlepsze.




Zgłoś nadużycie #51855 22 lutego 2013, 8:58

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

aneta74 napisał(a)

no co Ty :) ja tez nie wyjmuję ani z wózka ani z fotelika .Fakt że samochodem jeszcze nie jechalismy zeby musiała siedzieć ponad godzinę a i tak pod koniec jęczy


z fotelika to też nie wyjmuje, a w sobotę spędziliśmy w samochodzie 4 godziny, 2 w jedną i 2 w drugą stronę. pod koniec zaczynało jej się nudzić, ale jakoś się zabawiła i dojechaliśmy


Zgłoś nadużycie #51856 22 lutego 2013, 8:59

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Wszystkiego naj dla emilki i Eweliny ;)

Zgłoś nadużycie #51857 22 lutego 2013, 9:00

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
wlasnie wiktor siedzi w lozeczku i sie dzre zebym go wyjela, robie sobie test ile wytzymama, zaryczany, zaglucony caly i juz beka chyba zaraz zygnie, nie nie moge k urwa nie moge !!!
powoli jakby przestawal, ale mnie sciska w srodku, wyjme go !!!!

Zgłoś nadużycie #51858 22 lutego 2013, 9:02

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

seshella napisał(a)

a jakie kaszki dajesz?


Asia ja to tak hucznie kaszką nazywam :D ale daję kleik ryżowy, kukurydziany albo mannę razem z utartymi owocami- jabłkiem, gruszką. Banana teraz nie chce a wcześniej jej strasznie smakował. Albo otwieram słój z owocami- jagody z jabłkiem czy co tam mi wpadnie w ręce i dodaje do bazy :D




Zgłoś nadużycie #51859 22 lutego 2013, 9:07

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

Wszystkiego naj dla emilki i Eweliny ;)


wszystkiego najlepszego Ewelina!!!
Życzę Ci tej maszynki do pieniędzy :D ;)




Zgłoś nadużycie #51860 22 lutego 2013, 9:11

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

maryna napisał(a)

aneta
jaka rozalka jest super!!ten jej smiech jest booooski!!! a oliwier jak ogladal rozalke..i pod nosem sie podsmiechiwal...chyba cosik z tego jednak bedzie ;) ;)


:) ) hihi no mam nadzieję bo juz myslałam że starą panna zostanie ;) ))




Zgłoś nadużycie #51861 22 lutego 2013, 9:12

Konto usunięte

kasia17 napisał(a)

wlasnie wiktor siedzi w lozeczku i sie dzre zebym go wyjela, robie sobie test ile wytzymama, zaryczany, zaglucony caly i juz beka chyba zaraz zygnie, nie nie moge k urwa nie moge !!!
powoli jakby przestawal, ale mnie sciska w srodku, wyjme go !!!!


hahahaaah mój jak jestem w kuvhni poryczy 2 minuty i sie bawi. wie ze nic nie zdziala. ale jak mnie widzi to koniec :)

Zgłoś nadużycie #51862 22 lutego 2013, 9:12

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

kasia17 napisał(a)

wlasnie wiktor siedzi w lozeczku i sie dzre zebym go wyjela, robie sobie test ile wytzymama, zaryczany, zaglucony caly i juz beka chyba zaraz zygnie, nie nie moge k urwa nie moge !!!
powoli jakby przestawal, ale mnie sciska w srodku, wyjme go !!!!


:D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #51863 22 lutego 2013, 9:14

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Extremalna21 napisał(a)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA EMILKI:*


od nas również wszystkiego naj :) )




Zgłoś nadużycie #51864 22 lutego 2013, 9:18

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

oll85 napisał(a)

co za babon! twoje dziecko, nie jej. niech spada. Mam takie zdanie jak Ela


moje takie samo.Olej jej głupie gadki




Zgłoś nadużycie #51865 22 lutego 2013, 9:19

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

maryna napisał(a)

a ty jej dajesz cala paroweczke ?? Bo ja dziabie widelcem i latam zas z lyzeczka za malym w chodziku :)
mowisz o tych z lidla dla dzieci ?? A obierasz ten taki ale flaczek... bo ja jak podziabie widelcem to to mi w calosci jakby zostawalo i go mu nie daje... a ile mala je takich parowek na raz ?? moj dwie.

a
Kroje na male kawaleczki i sama je paluszkami.Tak to te z Lidla.Po ugotowaniu obieram z tej skórki.Zjada jedną

Zgłoś nadużycie #51866 22 lutego 2013, 9:20

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Extremalna21 napisał(a)

Ewelina wszystkiego najlepszego w dniu urodzin ;)


dołaczam się do życzeń




Zgłoś nadużycie #51867 22 lutego 2013, 9:21

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Fajna książka dla dzieciaków...niby prosta ale pomysł trafiony.
Co prawda takich od 2 lat dopiero myslę, ale zastanawiam sie czy nie wziąść.
http://babaryba.pl/sklep/index.php?p410,herv-tullet-nacisnij-mnie
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #51868 22 lutego 2013, 9:23

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

seshella napisał(a)

a może ona ma jakąś awersje do ły zeczek, może dawaj jej do zabawy jakieś kolorowe, może się przyzwyczai


własnie kolorowymi plastikowymi karmię właściwie karmiłam bo teraz mi się wszystkie polamały przy myciu. zaczęłam normalna karmic . Ona poprostu wybredna jest jak poczuje coś co jej nie podchodzi to zacisnie buzie i koniec. dam łyżeczkę zupy jesć nie będzie a le za chwilę jak dam danonka to paszcze otwiera




Zgłoś nadużycie #51869 22 lutego 2013, 9:24

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

kasia17 napisał(a)

wlasnie wiktor siedzi w lozeczku i sie dzre zebym go wyjela, robie sobie test ile wytzymama, zaryczany, zaglucony caly i juz beka chyba zaraz zygnie, nie nie moge k urwa nie moge !!!
powoli jakby przestawal, ale mnie sciska w srodku, wyjme go !!!!


:) :)




Zgłoś nadużycie #51870 22 lutego 2013, 9:26

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953
moje dziecko chyba calkiem cyca odstawiło . w nocy chciałam dac ale nie chciała dałam butlę mm i wypiła całą mam taka 125 aventa i poszla spać.dziwnie mi jakoś :(