Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #51711 21 lutego 2013, 14:50

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

Kropka86 napisał(a)

a mam jeszcze pytanko odnośnie ząbkow jak wasze pociechy maja u góry i na dole ząbki to dolną szczenke maja z tyłu za zabkami górnymi?
pytam bo moja ma z przodu taki przodozgryz zaraz pokarze na foto o co kaman


Kurcze, chyba jeszcze nie widziałam żeby ktoś tak szczękę układał. Ja bym o to pediatry spytała. Ale mój nie ma górnych jedynek to nie wiem w sumie jak on układa.


Zgłoś nadużycie #51712 21 lutego 2013, 14:51

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

Kropka86 napisał(a)

a mam jeszcze pytanko odnośnie ząbkow jak wasze pociechy maja u góry i na dole ząbki to dolną szczenke maja z tyłu za zabkami górnymi?
pytam bo moja ma z przodu taki przodozgryz zaraz pokarze na foto o co kaman


śliczna


Zgłoś nadużycie #51713 21 lutego 2013, 14:52

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

agata_grd napisał(a)

moja perfekcyjna pani domu ;)


jakie ma zajebiaszczo długie rzęsy :)

Zgłoś nadużycie #51714 21 lutego 2013, 14:54

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Kropka86 napisał(a)

a mam jeszcze pytanko odnośnie ząbkow jak wasze pociechy maja u góry i na dole ząbki to dolną szczenke maja z tyłu za zabkami górnymi?
pytam bo moja ma z przodu taki przodozgryz zaraz pokarze na foto o co kaman


śliczności

Zgłoś nadużycie #51715 21 lutego 2013, 14:54

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

kasia17 napisał(a)

Wiktorek biegl na czworakach i raczka mu sie zablokowala ! Uderzył z potęzną silą noskiem i wargą o płytki w kuchni ! warga spuchnięta ale nie rozcieta chyba bo nie bylo krwi .Płakal bardo , przyłozylam zimna woda i jakos go ululalam , teraz spi ! Jakich ch.ujowy ten dzień ;(((((


Bidulek, najgorsze jest to że takim sytuacjom nie zawsze da się zapobiec.


Zgłoś nadużycie #51716 21 lutego 2013, 14:55

Konto usunięte
A jak wyglądają wasze salony ??

Zgłoś nadużycie #51717 21 lutego 2013, 14:56

Konto usunięte
Kto tam miał żłobek w Poznaniu? Jest jakiś link tam? koleżanka pyta :)

Zgłoś nadużycie #51718 21 lutego 2013, 14:57

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

agata_grd napisał(a)

Kurcze, chyba jeszcze nie widziałam żeby ktoś tak szczękę układał. Ja bym o to pediatry spytała. Ale mój nie ma górnych jedynek to nie wiem w sumie jak on układa.


Wiesz co dzisiaj czytam w Mam dzieckoże spanie na płasko może być przyczyna wad zgryzu tyłozgryz a jak poduszka zbyt wysoko to przodozgryz.
sprawdze to u pediatry zobaczymy co powie pewnie :)

Zgłoś nadużycie #51719 21 lutego 2013, 15:04

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

oll85 napisał(a)

A jak wyglądają wasze salony ??


hahaha walizka na srodku pokoju penie pełna pieniedzy i oboje z Kamilkiem pilnujecie :) a co on szybe całuje :) fajniutki

Zgłoś nadużycie #51720 21 lutego 2013, 15:10

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108

oll85 napisał(a)

A jak wyglądają wasze salony ??


Popatrz na moje drzwi w kuchni to się domyślisz jak wygląda mój salon ;) Taki widok na twoim zdjęciu dla mnie jest względnym porządkiem, moja Nina ma dodatkowo dwa pudła zabawek które wiecznie leżą pod nogami i poza tym widok wzbogacony jest o różne części garderoby którą codziennie przymierza moja córka :)


Zgłoś nadużycie #51721 21 lutego 2013, 15:12

Konto usunięte

Kropka86 napisał(a)

hahaha walizka na srodku pokoju penie pełna pieniedzy i oboje z Kamilkiem pilnujecie :) a co on szybe całuje :) fajniutki


w walizie mamy ciuszki do sprzedania, jutro kuzynka o PL zabiera, puki co młodemu sie podoba..aaa i torba rumuńska z ikei tez na jutro do pakowania, ale młody sie bawi

Zgłoś nadużycie #51722 21 lutego 2013, 15:16

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Kasia my z mężem lecimy na pierwsze pisniecie Natalki...jak się tylko skrzywi hehehehhe


będziecie mieli przesrane :D
Jakby syn mój lżejszy był, t o może bym go taszczyła Ale ja juz nei moge go nawet karmic na rece bo mi kręgosłup siadł;/ więc ma pecha. Je w bujaku,albo leży na poduszce. koniec;D

Zgłoś nadużycie #51723 21 lutego 2013, 15:41

agata_grd Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 750 Podziękowania: 108
kurcz,zacina mi się fm


Zgłoś nadużycie #51724 21 lutego 2013, 16:07

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Nie wyrobię ! Ku.rwa , ku rwa , ku rwa !!!
Znowu upadl !
tym razem wielkie limo pod okiem i obtarty luk brwiowy !!!
placz niemilosierny , co on z ta raczka dzis, sra sie na podloge a jak raczkuje to raczka mu sie ugina i upada, dziewczyny co jest ?

Zgłoś nadużycie #51725 21 lutego 2013, 16:12

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)

Dziewczyny u mnie hiciorem w ostatnim czasie jest ten ryż dmuchany :) Iwona rozrzuca po podłodze i siadają w tym z Asią i dziobią jak kury. Potrafią tak się dobre pół godziny zająć.


jaki ryz>>>mowisz o takim prazony, ??




Zgłoś nadużycie #51726 21 lutego 2013, 16:16

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

agata_grd napisał(a)

moja perfekcyjna pani domu ;)


ha ha ale pomocnica no nie mam pytań!!
śliczna dziewczynka.
ale po oczkach widać że łobuzerka jej nie obca :D :D :D :D




Zgłoś nadużycie #51727 21 lutego 2013, 16:16

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Gosiulkovic napisał(a)


a super laseczki i super pomysł :)




Zgłoś nadużycie #51728 21 lutego 2013, 16:16

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

agata_grd napisał(a)

moja perfekcyjna pani domu ;)



jezuuuuuuuuuuuu jaka śliczna Ninka , no oczy ma przecudne, najpiekniejsze jakie widzialam ;)

Zgłoś nadużycie #51729 21 lutego 2013, 16:19

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

ooo, muszę młodej zapodać, zmienie jej repertuar, bo tak to tylko ziarka slonecznika i platki kukurydziane dziobie :)


nie boisz sie ze ci sie zachlysnie slonecznikiem ?? ja chcialam ale tak sie boje....




Zgłoś nadużycie #51730 21 lutego 2013, 16:19

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Kropka86 napisał(a)

Cześć dziewczyny!!!
dziś jestem u rodziców i mam dostęp do neta :) podczytuje Was to mniej wiecej wiem co u kogo słychać :)
a ja mam takie pytanko która z Was karmi tylko piersia bez dokarmiania mm?
Bo ja oczywiście dalej jestem mamą anty butelkowca na dodatek moje dziecko od tygdnia nie jada kaszek :(
Pozatym to mamy 7ząbków i od niedzieli Ola chodzi wokół mebli jedna ręką sie trzyma druga w górze. A pozatym to niejadek jest straszny osiwieje prze nia.
od 4 marca wracam do pracy troche jestem podłamana bo mało co je pare łyżek 4-5 zupki.
deserki bllle kaszki blle wszystko ble a cyc cacy doła troche łapie ale licze że bedzie lepiej.
Kasia czytałam jaki pisałaś czy dzieciaki pokazują paluszkiem gdzie co jest - moja nie pokazuje- ale rozumie gdzie pies,kot gdzie dzwoneczki odwraca głowe i sie smieje :) pokazuje jaka duza urosnie papa kosi kosi łapki i kicu kicu robi :)


my tylko cyc jeśli o mleko chodzi. Nawet kaszek z mm nie je.