Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #51251 19 lutego 2013, 9:53

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

kasia17 napisał(a)

Wiktor wstaje sam na srodku pokoju bez trzymanki i probuje dawac pierwsze kroki , narazie udalo mu sie jeden kroczek i bam na raczki do przodu ;)
wzruszylam sie bo taka gapka mala tyle wysilku w to wklada ;0


słodkie to!!




Zgłoś nadużycie #51252 19 lutego 2013, 9:55

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

kasia17 napisał(a)

Czy wasz edzieci pokazuje juz paluszkami gdzie sa jakies rzeczy?
Moj jest tak roztrzepany ze nie potrafi sie skupic, pokazuje tylko oczkami gdzie jest pstryczek, robi brawo , papa i jakie ma klopoty a raczka w buzi brrrrrrrrrrrr ;)
a wczoraj czytalam ze dzieci 10 miesieczne pokazuja palcem gdzie mama , tata, i jakies przedmioty w domu typu lampa itp , ze dziecko juz potrafi pokazac gdzie on sam jest ;)


tak moj juz dawno pokazuje...ze koko na podworku, baba ,ciocia ,gdzie dzyn dzyn. gdzie wszystko..jest taka bystrzacha mi sie wydaje.. no i najlepsze to to ze jak widzi laptop wlaczony to wola tata bo mysli ze tam tata !!bo przeciez jedyny kontakt malego z tata to laptop i skejp!! :(




Zgłoś nadużycie #51253 19 lutego 2013, 9:58

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

seshella napisał(a)

to spóźnione życzonaka dla Asieńki kochanej i dla dzisiejszego jubilata Szymona :)


my tez sie dolanczamy spoznione ale szczere dla Aski i najlepsze dla Szymonka!!




Zgłoś nadużycie #51254 19 lutego 2013, 10:19

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Wiem, że ciezko w to uwierzyc, ale dzisiaj po raz pierwszy jestem niewyspana :( .Moje dziecko dzisiejszej nocy przeobraziło się w popłakujacego potwora,Cycka jadła chyba z 10 razy i dwa razy musiałam ją nosić :( .Może jakies zeby idą,....ale nic nie widac. Gotuje jej ogórkową...normalnie po dupsku wyszczelam jak nie bedzie chciała jesc :)

Zgłoś nadużycie #51255 19 lutego 2013, 10:20

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Natalka robi papa,pokazuje gdzie misiu ma oczko i nosek i chyba to na tyle.

Zgłoś nadużycie #51256 19 lutego 2013, 10:24

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Wiem, że ciezko w to uwierzyc, ale dzisiaj po raz pierwszy jestem niewyspana :( .Moje dziecko dzisiejszej nocy przeobraziło się w popłakujacego potwora,Cycka jadła chyba z 10 razy i dwa razy musiałam ją nosić :( .Może jakies zeby idą,....ale nic nie widac. Gotuje jej ogórkową...normalnie po dupsku wyszczelam jak nie bedzie chciała jesc :)


hahaaaaaaaaaa sory ;) ale ostatnio pisalam, ze na natalke przyjdzie czas ;p

Zgłoś nadużycie #51257 19 lutego 2013, 10:27

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

hahaaaaaaaaaa sory ;) ale ostatnio pisalam, ze na natalke przyjdzie czas ;p


Ty czarownico jedna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #51258 19 lutego 2013, 10:29

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Ty czarownico jedna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kurkaa 9 miesiecy spisz! za dobrze było! teraz bedzie tylko gorzej :)

Zgłoś nadużycie #51259 19 lutego 2013, 10:29

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

kurkaa 9 miesiecy spisz! za dobrze było! teraz bedzie tylko gorzej :)


Nie gadam z Tobą........ strzelam focha

Zgłoś nadużycie #51260 19 lutego 2013, 10:30

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Nie gadam z Tobą........ strzelam focha


no co! kazda tak ma :P no co, no coooooooo :)

Zgłoś nadużycie #51261 19 lutego 2013, 10:31

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

no co! kazda tak ma :P no co, no coooooooo :)


Wy zazdrośnice obrzydliwe......buuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Zgłoś nadużycie #51262 19 lutego 2013, 10:32

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Wczoraj się tak wkuuu..., że w szlafroku chciałam do sąsiadów lecież z ryjem, bo wrocili do domu po 22 i pies szczekał ich na klatce...Natalka oczywiscie sie obudziła.jak ich spotkam to na bank zwroce im uwage, bo tak jest notorycznie,

Zgłoś nadużycie #51263 19 lutego 2013, 10:40

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

ewelina6660 napisał(a)

Wczoraj się tak wkuuu..., że w szlafroku chciałam do sąsiadów lecież z ryjem, bo wrocili do domu po 22 i pies szczekał ich na klatce...Natalka oczywiscie sie obudziła.jak ich spotkam to na bank zwroce im uwage, bo tak jest notorycznie,


i co zrobisz? powiesz "powiedzcie swojemu psu, żeby nie szczekał"? haha! :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #51264 19 lutego 2013, 10:41

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489
sto lat dla Asi i Szymka :)
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #51265 19 lutego 2013, 10:46

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

i co zrobisz? powiesz "powiedzcie swojemu psu, żeby nie szczekał"? haha! :D


tez to pomyslalam;] pies to pies mój tez drze ryj;/ w pl

Zgłoś nadużycie #51266 19 lutego 2013, 10:49

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Ulla napisał(a)

i co zrobisz? powiesz "powiedzcie swojemu psu, żeby nie szczekał"? haha! :D


Nie powiem, że jak wychodza z nim po 22 to maja go brac na rece, a jak nie to kur..napisze list do spoldzielni.od 22 jest cisza nocna, a oni albo ryje dra , albo pies szczeka. No niestety w domku jednorodzinnym nie mieszkaja i koniec. Nie bede dziecka usypiac po 3 razy jednego wieczoru.

Zgłoś nadużycie #51267 19 lutego 2013, 10:50

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

oll85 napisał(a)

tez to pomyslalam;] pies to pies mój tez drze ryj;/ w pl


Piest to pies tylko ciekawe co bys powiedziala jak Plodek zamiast o 5 to wstawal by o 3 na dobre i to przez jakiegos szczekoryja.

Zgłoś nadużycie #51268 19 lutego 2013, 10:50

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

Nie powiem, że jak wychodza z nim po 22 to maja go brac na rece, a jak nie to kur..napisze list do spoldzielni.od 22 jest cisza nocna, a oni albo ryje dra , albo pies szczeka. No niestety w domku jednorodzinnym nie mieszkaja i koniec. Nie bede dziecka usypiac po 3 razy jednego wieczoru.


jak drą ryj to co innego. Ale z psem to nei sądze zebys cos zdziałała. mój potrafi o 6 rano drzec ryj z 3 pietra do parteru, głupio mi az ale co zrobie

Zgłoś nadużycie #51269 19 lutego 2013, 10:51

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

ewelina6660 napisał(a)

Nie powiem, że jak wychodza z nim po 22 to maja go brac na rece, a jak nie to kur..napisze list do spoldzielni.od 22 jest cisza nocna, a oni albo ryje dra , albo pies szczeka. No niestety w domku jednorodzinnym nie mieszkaja i koniec. Nie bede dziecka usypiac po 3 razy jednego wieczoru.



rozumiem twoje wkurwienie, bo mam na dole bardzo imprezowych sąsiadów... średnio fajne to jest...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #51270 19 lutego 2013, 10:52

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

no co! kazda tak ma :P no co, no coooooooo :)


mój też kryzys przechodzi, i jęczy przez sen, oststanio spi w poprzek łóęczka i nogi mu wystają między szczebelkami, nieste z powortem ich już nie wciągnie, to miauczy :(