Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #49311 6 lutego 2013, 20:21

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

martus91 napisał(a)

moja teściowa twierdzi, że głodze dziecko dlatego budzi się w nocy, bo WSZYSTKIE dzieci w jej wieku noce przesypiają :P



haha :D moja tak samo gada! pojebaana jest! ja mu na siłę mleko wciskam żeby chociaż troche wypił ;) a o 4-5 jak się obudzi to kanapki mu daję bo mleko przecież jest bebe;/

Zgłoś nadużycie #49312 6 lutego 2013, 20:30

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

kuzwa hustawka..... przysła!
Napalona na nią byłam jak arab na kurs pilotarzu.... i co? mój syn pohihuje. ale potem wystawia łapy , przez co udeza sie w trakcie bujania i wyje, lub chce wstawac.. bez rewelacji :( chce ryczec!



ja to juz wogole po ostatnim wypadku nie moge patzrec na ta hustawke , chyba 1 ra go wlozyla do niej od tamtej pory !!!

Zgłoś nadużycie #49313 6 lutego 2013, 20:31

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Like napisał(a)

mi też własnie kurier przyniósl, ale ja zamówiłam tą, co ma Natalka
nie wiem czy są w paczce haki, narazie nie otwieram bo mała śpi, zaraz lekarz, także później sprawdze,
jeśli nie ma to wyśle starego do sklepu, ale i tak nie może wiercić jak jest w domu bo bedzie płakać,
w ogole to strasznie mi płakała i tym razem chyba na zęby, dopiero po posmarowaniu dziąseł się uspokoiła i dała ululać!

Olka ogarnij się, daj mu czas!! jeszcze polubi! Na skoczka też narzekałaś!



daj znax xo tam lekarz powiedzial?
a ile dni miala temp ze myslicie ze to trzydniowka?
moj mial 2 dni temp a na 4 byla wysypka.

Zgłoś nadużycie #49314 6 lutego 2013, 20:33

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

elka40 napisał(a)

dziwisz sie ? dziecko patrzy jak zabawki reagują...moja też napieprza czym popadnie i piszczy przy tym. Jak ją sadzam przy oknie to usuwam od razu wszystkie ciężkie rzeczy bo byłoby juz po oknach



hehe , to lobuzy ;)

Zgłoś nadużycie #49315 6 lutego 2013, 20:35

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

elka40 napisał(a)

patyki to sama przyjemność przecież :D



ja tez uwielbiam sobie grzebac patykiem ;) w uszach zeby nie bylo :0) bo tu pewnie Ula juz by skomentowala odpowiednio , hehe ;)

Zgłoś nadużycie #49316 6 lutego 2013, 20:36

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Extremalna21 napisał(a)

haha :D moja tak samo gada! pojebaana jest! ja mu na siłę mleko wciskam żeby chociaż troche wypił ;) a o 4-5 jak się obudzi to kanapki mu daję bo mleko przecież jest bebe;/


weź mi nic nie mów.... ja jej w środku nocy wciskam serki, albo zupki :/ mlekiem gardzi!

Zgłoś nadużycie #49317 6 lutego 2013, 20:36

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

ja to juz wogole po ostatnim wypadku nie moge patzrec na ta hustawke , chyba 1 ra go wlozyla do niej od tamtej pory !!!



Nie dziwię się;/ dzięki Twojej czujności nic się Wiktorkowi nie stało ;)

Zgłoś nadużycie #49318 6 lutego 2013, 20:38

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

martus91 napisał(a)

Hej laski :D Dawno tu nie zaglądałam, mam ze 100 stron do nadrobienia, więc raczej nie dam rady ;) Na fb wam pisałam, że Dominika zachowuje się nagannie! Najchętniej jadłaby sama serki i jogurty, w nocy budzi się jakieś 15 razy, ja ledwie widzę na oczy :/ wczoraj Mariusz wrócił po 21 z pracy, Dominika oczywiście jeszcze nie spała, zjadł... i musiał się nią zająć, bo ja położyłam się na łóżko i w minutę usnęłam! obudziłam się dopiero jak Mariusz uspał małą i położył się obok mnie... mówię wam, długo to ja tak nie pociągnę :P



Marta damy radę :) ale zregenerowac trzeba sie troche jednak , moj ma od piatku urlop i tez planuje troche odespac.

Zgłoś nadużycie #49319 6 lutego 2013, 20:38

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

ja tez uwielbiam sobie grzebac patykiem ;) w uszach zeby nie bylo :0) bo tu pewnie Ula juz by skomentowala odpowiednio , hehe ;)



Mój mąż zawsze aż stęka jak se grzebie;D a mnie to wkurza:/ i czasami specjalnie łazi za mną i jęczy ;p

Zgłoś nadużycie #49320 6 lutego 2013, 20:40

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

martus91 napisał(a)

moja teściowa twierdzi, że głodze dziecko dlatego budzi się w nocy, bo WSZYSTKIE dzieci w jej wieku noce przesypiają :P



trzeba bylo powiedziec ze przeciez to nie jest jej dziecko wiec niech sie nie martwi !!!
A dominika nie moze spac pod podloga siedzi wredne babsko i wyczuwa to ;)

Zgłoś nadużycie #49321 6 lutego 2013, 20:44

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

martus91 napisał(a)

weź mi nic nie mów.... ja jej w środku nocy wciskam serki, albo zupki :/ mlekiem gardzi!



wspolczuje wam dziewczyny, jezuu to moj ostatnio 4 butle wypija w nocy po 250 , jednym chalstem doslownie ;)
o 20 mleko z kaszka
24 to samo
3-4 to samo
8 rano to samo probuje rano mu dawac cos innego ale nie chce , uparl sie na mleko ! nawt jajecznica jest beeeee !

Zgłoś nadużycie #49322 6 lutego 2013, 20:46

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Extremalna21 napisał(a)

Nie dziwię się;/ dzięki Twojej czujności nic się Wiktorkowi nie stało ;)



ja to wogole jestem przewrazliwiona na jego punkcie i caly czas musze go miec na oku, wtedy tez co chwila zagladalam ale i tak zdazyl złobuzowac !!! ehh nie chce myslec nawet o tym !!!

Zgłoś nadużycie #49323 6 lutego 2013, 20:49

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

kasia17 napisał(a)

trzeba bylo powiedziec ze przeciez to nie jest jej dziecko wiec niech sie nie martwi !!!
A dominika nie moze spac pod podloga siedzi wredne babsko i wyczuwa to ;)


a weź... wczoraj mi przyniosła w garnku ugotowane udko z kurczaka, marchewkę i kluski i to wszytsko zalane wodą (?) i kazała to zmiksować i dać małej... Podziękowałąm i powiedziałam, że sama jej gotuje xD jaka pomocna, co? :D

Zgłoś nadużycie #49324 6 lutego 2013, 20:50

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

kasia17 napisał(a)

ja to wogole jestem przewrazliwiona na jego punkcie i caly czas musze go miec na oku, wtedy tez co chwila zagladalam ale i tak zdazyl złobuzowac !!! ehh nie chce myslec nawet o tym !!!


Kasiu, mam tak samo.Oka z Natalki nie spuszczam.Jak idę siku to  widze ją w szparze otwartych drzwi. Kawę, śniadanie...wszystko razem robimy :)

Zgłoś nadużycie #49325 6 lutego 2013, 20:54

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Dziewczyny napiszczcie mi prosze konkretnie co i w jakich ilosciach oprócz mleka zjady dzisiaj Wasze dzieci.
Może ja już swiruję, bo dzisiaj Przyjaciółka powiedziała mi, że normalna to ja nie jestem :)

Zgłoś nadużycie #49326 6 lutego 2013, 20:55

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

martus91 napisał(a)

a weź... wczoraj mi przyniosła w garnku ugotowane udko z kurczaka, marchewkę i kluski i to wszytsko zalane wodą (?) i kazała to zmiksować i dać małej... Podziękowałąm i powiedziałam, że sama jej gotuje xD jaka pomocna, co? :D


Jak ja Ci współczuję z tą babą.Ale może w akcie desperacji trzeba bylo spróbować :)

Zgłoś nadużycie #49327 6 lutego 2013, 21:00

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

wspolczuje wam dziewczyny, jezuu to moj ostatnio 4 butle wypija w nocy po 250 , jednym chalstem doslownie ;)
o 20 mleko z kaszka
24 to samo
3-4 to samo
8 rano to samo probuje rano mu dawac cos innego ale nie chce , uparl sie na mleko ! nawt jajecznica jest beeeee !



Zazdroszczę...

Zgłoś nadużycie #49328 6 lutego 2013, 21:04

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

Dziewczyny napiszczcie mi prosze konkretnie co i w jakich ilosciach oprócz mleka zjady dzisiaj Wasze dzieci.
Może ja już swiruję, bo dzisiaj Przyjaciółka powiedziała mi, że normalna to ja nie jestem :)



Dzisiaj u nas było tak:
2 kanapki
2 łyżeczki deserku bo póżniej pluł;(
2 kanapki
obiadek- rybka z warzywami mały słoiczek i do tego 2 danonki małe
150 mleka z kasza na śpiącego( oczywiście na siłe musiałam mu dać mleko ;( )

Zgłoś nadużycie #49329 6 lutego 2013, 21:10

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

martus91 napisał(a)

a weź... wczoraj mi przyniosła w garnku ugotowane udko z kurczaka, marchewkę i kluski i to wszytsko zalane wodą (?) i kazała to zmiksować i dać małej... Podziękowałąm i powiedziałam, że sama jej gotuje xD jaka pomocna, co? :D



A co jej się stało? 0.o

Zgłoś nadużycie #49330 6 lutego 2013, 21:10

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

ewelina6660 napisał(a)

Kasiu, mam tak samo.Oka z Natalki nie spuszczam.Jak idę siku to  widze ją w szparze otwartych drzwi. Kawę, śniadanie...wszystko razem robimy :)



ja tez mam drzwi otwrte i on mnie widzi i drze sie zawsze jak siedze na kiblu !!!