Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #47871 30 stycznia 2013, 10:58

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

paula87 napisał(a)

Tak cyc tylko rano i wieczorem ewntualnie do popicia zupy. Znaczy powiedziala ze jak nie bedzie w stanie zjesc tyle posilku to jedna kasze dodac poprostu do zupy i wyjda 3 wtedy. Ale czuje ze jak zacznie tak malo cyckac to skonczy sie karmienie bo juz czuje ze robi sie pustoscian w mleczarni :(



miedzy tymi posiłkami mu dawaj i bedzie dobrze. no i w nocy przeciez tez tylko cyca dajesz? chyba ze ci noce przesypia...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47872 30 stycznia 2013, 10:58

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

ruchaj? :D


haha tak sie mówi w kieleckim na ruchliwe dzieci :P


Zgłoś nadużycie #47873 30 stycznia 2013, 10:59

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

paula87 napisał(a)

O rany Kasiu to musiało byc straszne, naprawde dzieci sa nieprzewidywalne. Mojego brata syn kiedys prawie wypadl przez okno z 7 pietra i sam je sobie otworzył co nikt by nie przypuszczał bo maly srajtek był. Aska tez weszla w ostatniej chwili, dobrze ze nie krzyknela z wrazenia tylko po cichu podeszla i zlapala go.



słabo mi naprawde, jak takie cos czytam....
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47874 30 stycznia 2013, 11:02

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

Ulla napisał(a)

miedzy tymi posiłkami mu dawaj i bedzie dobrze. no i w nocy przeciez tez tylko cyca dajesz? chyba ze ci noce przesypia...


on w nocy sie nie budzi wogole na jedzenie i spi od 21-7/8 a miedzy tymi posilkami to nie wiem czy da rade jeszcze cos wcisnac no ale zobaczymy jak to wyjdzie

Zgłoś nadużycie #47875 30 stycznia 2013, 11:02

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ehh zapomniałam wam napisać, że potem jecsez na moich oczak wredny kot przyszedł na taras i patrzac mi w oczy nasrał!


coś Ty mu zrobiła ??
Bo wiesz, ze koty to tak robią po złości, widac skrzywdziłaś biednego kocurka :P

Zgłoś nadużycie #47876 30 stycznia 2013, 11:03

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

to samo.. moje dziecko ma kryzys od urodzenia :P

..no, moze mialo lekka przerwe miedzy 4-6 miesiącem :P


haahaha moje 4 a 5 ;)

Zgłoś nadużycie #47877 30 stycznia 2013, 11:04

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

oll85 napisał(a)

heh mojej kuzynki kot jak mały sie urodił ciągl ena niego właził w lozeczku i rzygał gdie popadnie! oddała go swojej mamie. nei szło z kocurem wytrzymac.



bo koty to takei wredne szmaty! :D
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47878 30 stycznia 2013, 11:04

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ruchaj? :D


zboczuch, wiedziałam, ze to zaraz wypałpiesz :P

Zgłoś nadużycie #47879 30 stycznia 2013, 11:06

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

Ulla napisał(a)

ale zdazy;iscie, czy za krotko? :D


:D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #47880 30 stycznia 2013, 11:07

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

paula87 napisał(a)

tak wiemy bo po pierwsze jak bylam u ortopedy na kontroli bioderkowej to poprosilam o sprawdzenie na usg a po drugie da sie nawet wyczuc pod palcami



tyle dobrze
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47881 30 stycznia 2013, 11:09

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

oll85 napisał(a)

haahaha moje 4 a 5 ;)


haha moja nie ma przerwy, :P


Zgłoś nadużycie #47882 30 stycznia 2013, 11:10

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

Ulla napisał(a)

bo koty to takei wredne szmaty! :D


mam 2 koty, miałam 3 i musze przyznac racje mój dachowiec to złośliwa wredna szmata :) ale mój pers to ciepłe niezawistne i niezazdrosne kluchy :) jak połozysz tak lezy hehe


Zgłoś nadużycie #47883 30 stycznia 2013, 11:11

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

Ulla napisał(a)

tyle dobrze


A jak tam Ulla z tym uczuleniem u Hirusia ??

Zgłoś nadużycie #47884 30 stycznia 2013, 11:31

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

oll85 napisał(a)

ehh zapomniałam wam napisać, że potem jecsez na moich oczak wredny kot przyszedł na taras i patrzac mi w oczy nasrał!


bezczelny :) :)




Zgłoś nadużycie #47885 30 stycznia 2013, 11:50

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

paula87 napisał(a)

A jak tam Ulla z tym uczuleniem u Hirusia ??



ciężka sprawa.... jak czytam, ze wasze dzieci jedza kanapki, parowki, to sie zastanawiam, czy aby na pewno z majowkami pisze :/

trudno rozszerzac mu diete, bo uczulenie z buzi nie zeszlo, wiec skad bede wiedziec czy nowy produkt go uczula czy nie...
dzis chce mu dac ta zupke z buraczkim i porem, co wtedy. mam zamrozona. nie mam nic innego, wiec nie mam wyjscia.
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47886 30 stycznia 2013, 12:36

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

ciężka sprawa.... jak czytam, ze wasze dzieci jedza kanapki, parowki, to sie zastanawiam, czy aby na pewno z majowkami pisze :/
trudno rozszerzac mu diete, bo uczulenie z buzi nie zeszlo, wiec skad bede wiedziec czy nowy produkt go uczula czy nie...
dzis chce mu dac ta zupke z buraczkim i porem, co wtedy. mam zamrozona. nie mam nic innego, wiec nie mam wyjscia.


z tego co wiem por i seler jest też alergenem i sporo dzieci reaguje na nie wysypką. To mi powiedziała pediatra. a skoro mały ma tendencje do uczuleń...
nie lepiej buraczek, marchew i pietruszkę ?

Zgłoś nadużycie #47887 30 stycznia 2013, 12:38

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485
Kasiu, trzymam za Wiktorka kciuki, mam nadzieję, ze szybko upora sie z infekcją i znów będzie latał, smiał się.

Zgłoś nadużycie #47888 30 stycznia 2013, 12:51

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Pisalam juz na forum ze Wiktor goraczkuje , ma 39 stopni.
Bylismy u lekarza, narazie wszystko czyste , mamy obserwoac i zbijac tem a i jutro koniecznie badanie moczu i wizyta kontrolna bo penie to jakis wirus sie rozwija.
EEEEEEhhhhhhhh , jest taki biedny , serce mi peka, jestem mieczak, nie moge sobie poradzic z tym, panikara nr jeden , zaraz idze same czarne scenariusze .

Zgłoś nadużycie #47889 30 stycznia 2013, 13:08

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Hehe..Aneta..ja tez sie wczoraj starszej pozbyłam..pojechała na dwa dni do babci, bo jakos ją naszło...no to od razu pomyślałam: będzie sex!!!!
I był....całe 2 minuty bo się Zuzka włóżeczku rozdarła ;-/ Zaszalałam...nie ma co


hihi ale jaja!! ;)




Zgłoś nadużycie #47890 30 stycznia 2013, 13:11

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3429 Podziękowania: 489

aniam napisał(a)

z tego co wiem por i seler jest też alergenem i sporo dzieci reaguje na nie wysypką. To mi powiedziała pediatra. a skoro mały ma tendencje do uczuleń...
nie lepiej buraczek, marchew i pietruszkę ?



no to moze jesli pojde dzis na spacer, to faktycznie cos innego zrobie...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.