Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #47811 30 stycznia 2013, 8:10

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

niee on chce o 17 juz spac. ale ja mu nie daje! bo chce kuzwa spac do 6 nie do 4~!!!!!!!!!!!!!


a nie możesz dac mu małej 0,5 godzinnej drzemki o 17? później obudź i padnie ok. 21, ja tak swojego uczyłam i teraz jest luz
spóbuj może coś z tego da się spłodzić;d

Zgłoś nadużycie #47812 30 stycznia 2013, 8:11

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

ania jak słysze kryzys 7,8,9 miesiaca to smiech mnie ogarnia. co miesiac k... kryzys, jakis debil to wymyslił ;)


wiem, to porazka z tymi kryzysami, ale jak mądra książka pisze zwal wszystko na kryzys, albo na ząbki :P

Zgłoś nadużycie #47813 30 stycznia 2013, 8:15

Konto usunięte

aniam napisał(a)

wiem, to porazka z tymi kryzysami, ale jak mądra książka pisze zwal wszystko na kryzys, albo na ząbki :P


heheehe ;) z tymi drzemkami.... u nas sa ronie... i i tak o 4 wstaje;/ ma doła

Zgłoś nadużycie #47814 30 stycznia 2013, 8:16

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

aneta74 napisał(a)

tyle z tego dobrego że chociaz dokladnie go ta lekarka zbadała i jestes pewna że nic się nie dzieje.al w..c sie mozna faktycznie wszystko prywatnie to po cholere te zusy potrącaja z pensji.
4 posilki stałe + cyc?


Tak cyc tylko rano i wieczorem ewntualnie do popicia zupy. Znaczy powiedziala ze jak nie bedzie w stanie zjesc tyle posilku to jedna kasze dodac poprostu do zupy i wyjda 3 wtedy. Ale czuje ze jak zacznie tak malo cyckac to skonczy sie karmienie bo juz czuje ze robi sie pustoscian w mleczarni :(

Zgłoś nadużycie #47815 30 stycznia 2013, 8:25

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

kasia17 napisał(a)

Przezylam dzis chwilę grozy !
Wiktor bujal sie w hustawce przypiety pasami bezpieczenstwa , siedzial sobie w pokoju a ja w kuchni robilam obiad ale co chwila do niego zagladalam i za chwile slysze ze placze wiec lece i nogi mi sie ugiely jak zobaczyla to co zrobil !!!

ZSUNĄŁ SIE W DÓŁ Z HUŚTAWKI NÓZKAMI ( bo wczesniej uwolnil sie jakos z tych dolnych pasow oryginalnych przy hustawce ) A TE DODATKOWE PASY BEZPIECZENSWA ZABLOKOWALY MU SIE NA SZYI A ON CIEZAREM SWOIM CIAGNĄŁ W DOŁ !!!

DZIEWCZYNY DZIECKO BY MI SIE POWIESILO !!!
ROZBECZALAM SIE JAK GLUPIA, BO CO BY BYLO GDYBY NIE ZAPLAKAL I WESZLABYM O SEKUNDE ZA POZNO !!!
CAŁY DZIEN MI TO SIEDZI W GLOWIE I RYCZEC MI SIE CHCE !!!

Na szczescie nic mu sie nie stalo, niestety nie bedziemy jesc obiadow i nie bede sprztac musze byc przy nim i patrzec na niego non stop, bo kombinuje jak kon pod gore , maly jest nieobliczalny i bardzo wiercacy, nie mam wyjscia !!!


O rany Kasiu to musiało byc straszne, naprawde dzieci sa nieprzewidywalne. Mojego brata syn kiedys prawie wypadl przez okno z 7 pietra i sam je sobie otworzył co nikt by nie przypuszczał bo maly srajtek był. Aska tez weszla w ostatniej chwili, dobrze ze nie krzyknela z wrazenia tylko po cichu podeszla i zlapala go.

Zgłoś nadużycie #47816 30 stycznia 2013, 8:27

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

aneta74 napisał(a)

moja kasze dwa razy , owoce raz ale zup niet.I co teraz ? zważę ja dzisiaj to zobaczę czy przybyła cosik ostatnio 9700 ważyła


Mysle ze to indywidualna sprawa kto ile je, jak przybiera ladnie to nie masz sie czym martwic

Zgłoś nadużycie #47817 30 stycznia 2013, 8:30

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

kasia17 napisał(a)

Maly dzis mimo tego ze marudny ladnie mi jadl
rano o 8 zjadl 200 mleczka
12 cala miseczka zupki ogorkowej
14 caly sloiczek deserku
16 danonek
16.30 parowke cala zjadl, dzis byl debiut
19 250 mleka z kaszka
wlozylam mu czopek vibrucol i narazie spi slodko , fakt ze malo spal dzis  dzien iec zobaczymy


A jakie parowki mu dajesz ??

Zgłoś nadużycie #47818 30 stycznia 2013, 8:32

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

martus91 napisał(a)

poczytałam was trochę, ale jestem w tak koszmarnym stanie, że nie mam nawet siły odpisywać... moja mama jutro jedzie do szpitala, ma podejrzenie stwardnienia rozsianego i będą robili jej badania... ja z Dominiką zostanę tu sama... mam wrażenie, że to wszystko to koszmar i że się z niego obudzę... ale bardziej prawdopodobne jest to, że będę w tym koszmarze żyć...


Wspolczuje Ci Marta, jak sie wali to wszystko naraz, ale mam nadzieje ze z twoja mama skonczy sie wszystko dobrze i diagnoza sie nie potwierdzi

Zgłoś nadużycie #47819 30 stycznia 2013, 8:53

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615
Marta...nie martw się na zapas mamą. Diagnoza może się nie potwierdzi, a jesli nawet to są teraz leki spowalniajace chorobę. Mam koleżankę która choruje na to od 16 roku zycia - teraz ma 42. I funkcjonuje w miarę normalnie. Moja mama ma toczeń i kolagenozę. Lekarze powiedzieli,ze już dawno powinna nie żyć, a ona choruje ponad 30 lat i też normalnie funkcjonuje. Nie martw sie na zapas....to nie wyrok :-)
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #47820 30 stycznia 2013, 9:02

Konto usunięte
Syn śpi, w wózku, zasnął w 3 minuty ;) jk wstanie to na spacer go wezme. A dziś robie te kurzęce roladki ;) mniammmmm

Zgłoś nadużycie #47821 30 stycznia 2013, 9:17

Konto usunięte
http://www.ebay.de/itm/ROBOPAX-elektrische-Babywiege-Babywippe-Babyschaukel-/111... to samo buja wózek! chce!!!

Zgłoś nadużycie #47822 30 stycznia 2013, 9:28

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

http://www.ebay.de/itm/ROBOPAX-elektrische-Babywiege-Babywippe-Babyschaukel-/111005837898?pt=DE_Baby_Kind_Kinderm%C3%B6bel_Wippen_Schaukeln&hash=item19d876aa4a to samo buja wózek! chce!!!


czego to ludzie nie wymysla :)


Zgłoś nadużycie #47823 30 stycznia 2013, 9:29

elka40 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 3366 Podziękowania: 615

oll85 napisał(a)

http://www.ebay.de/itm/ROBOPAX-elektrische-Babywiege-Babywippe-Babyschaukel-/111005837898?pt=DE_Baby_Kind_Kinderm%C3%B6bel_Wippen_Schaukeln&hash=item19d876aa4a to samo buja wózek! chce!!!


ja pierniczę! czego to nie wymyslą! ja to widziałam "domorosłe" sposoby....najlepszy był do bujania kołyski, napędzany napędem cd z kompa...napęd się wysuwał i wsuwał ciagle ( program był tak napisany ) i przez jakieś przekladki i drążki bujał kołyskę z dzieckiem. Zrestza wogóle mąż mi kiedyś na męskim forum pokazywał jakie tatusiowie mają pomysły to głowa mała! Wszystko z lenistwa :D
Jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach.

Zgłoś nadużycie #47824 30 stycznia 2013, 9:36

Konto usunięte
a ja nie wiem czemu, prelałam z paypala 65 euro na konto, mam potwierdzenie. A dzis rano na koncie 0,01 e! jak to?! kuzwa. zła jestem

Zgłoś nadużycie #47825 30 stycznia 2013, 9:37

Konto usunięte

elka40 napisał(a)

ja pierniczę! czego to nie wymyslą! ja to widziałam "domorosłe" sposoby....najlepszy był do bujania kołyski, napędzany napędem cd z kompa...napęd się wysuwał i wsuwał ciagle ( program był tak napisany ) i przez jakieś przekladki i drążki bujał kołyskę z dzieckiem. Zrestza wogóle mąż mi kiedyś na męskim forum pokazywał jakie tatusiowie mają pomysły to głowa mała! Wszystko z lenistwa :D


hahahahha ;) dobre :)

Zgłoś nadużycie #47826 30 stycznia 2013, 9:38

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

kasia17 napisał(a)

Przezylam dzis chwilę grozy !
Wiktor bujal sie w hustawce przypiety pasami bezpieczenstwa , siedzial sobie w pokoju a ja w kuchni robilam obiad ale co chwila do niego zagladalam i za chwile slysze ze placze wiec lece i nogi mi sie ugiely jak zobaczyla to co zrobil !!!
ZSUNĄŁ SIE W DÓŁ Z HUŚTAWKI NÓZKAMI ( bo wczesniej uwolnil sie jakos z tych dolnych pasow oryginalnych przy hustawce ) A TE DODATKOWE PASY BEZPIECZENSWA ZABLOKOWALY MU SIE NA SZYI A ON CIEZAREM SWOIM CIAGNĄŁ W DOŁ !!!
DZIEWCZYNY DZIECKO BY MI SIE POWIESILO !!!
ROZBECZALAM SIE JAK GLUPIA, BO CO BY BYLO GDYBY NIE ZAPLAKAL I WESZLABYM O SEKUNDE ZA POZNO !!!
CAŁY DZIEN MI TO SIEDZI W GLOWIE I RYCZEC MI SIE CHCE !!!
Na szczescie nic mu sie nie stalo, niestety nie bedziemy jesc obiadow i nie bede sprztac musze byc przy nim i patrzec na niego non stop, bo kombinuje jak kon pod gore , maly jest nieobliczalny i bardzo wiercacy, nie mam wyjscia !!!


kurcze... :( masakra. gęsią skórkę mam...




Zgłoś nadużycie #47827 30 stycznia 2013, 9:42

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

seshella napisał(a)

moja nauczyła się siadać z pozycji do raczkowania, jeszcze zanim zaczęła raczkować


moja to samo. Z leżenia na brzuchu siada.




Zgłoś nadużycie #47828 30 stycznia 2013, 9:45

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

seshella napisał(a)

no właśnie mi też brakuje tego 4 posiłku, kanapki jej niedlugo zaczne dawac na sniadanie


moja już kanapki je :) robię jej kromeczkę razową z masełkiem i wcina aż jej się uszy trzęsą. Wcześniej jej odrywałam kawałeczki a teraz już z całości odgryza :D




Zgłoś nadużycie #47829 30 stycznia 2013, 9:47

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

martus91 napisał(a)

poczytałam was trochę, ale jestem w tak koszmarnym stanie, że nie mam nawet siły odpisywać... moja mama jutro jedzie do szpitala, ma podejrzenie stwardnienia rozsianego i będą robili jej badania... ja z Dominiką zostanę tu sama... mam wrażenie, że to wszystko to koszmar i że się z niego obudzę... ale bardziej prawdopodobne jest to, że będę w tym koszmarze żyć...


współczuję Ci i mam nadzieję że diagnoza nie potwierdzi sm.




Zgłoś nadużycie #47830 30 stycznia 2013, 9:48

paula87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 89

Gosiulkovic napisał(a)

moja już kanapki je :) robię jej kromeczkę razową z masełkiem i wcina aż jej się uszy trzęsą. Wcześniej jej odrywałam kawałeczki a teraz już z całości odgryza :D


moj tez juz jadl ale poki co musze wyeliminowac maslo, wiec co wzamian bezmlecznego moge uzyc ?? ja mu kroje na malutkie kawaleczki i je ze mna sniadanie :)