Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #47231 27 stycznia 2013, 20:27

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Anna77 napisał(a)

Witam po tak długiej przerwie nie wiem od czego zacząć może od tego że chciałabym Was przestrzec co do lekarzy i jeśli Was coś nie pokoi u dzieci jak jest początek choroby to jeśli macie pieniądze idzie lepiej zbadać dziecko prywatnie może zacznę od początku otóż Filip mi w ogóle nie chorował a tu nagle kaszel bez gorączki ale ten kaszel był ostry więc zabraliśmy z mężem go do szpitala ,w szpitalu na powiedzieli że to tylko wirus dał syrop coś na gorączkę i wysłał nas do domu kaszel nadal się nasilał więc następnego dnia zabrałam Filipa do naszej pediatry i dowiedzieliśmy się że to zapalenie gardła ale osłuchowo wszystko w porządku oskrzela czyste itp. w nocy mały nam zaczął jeszcze bardziej kaszleć bez gorączki dusił nam się więc do szpitala w szpitalu usłyszeliśmy że to grypa nad ranem mały miał czerwone na pół otwarte oczka uciekał nam miedzy palcami już nie był tym samym dzieckiem blady jak ścian ,trudno mu było oddychać serce mi podpowiadał ze coś jest nie tak pojechaliśmy prywatnie i co usłyszeliśmy że mały ma obustronne zapalenie płuc co za tym idzie mieliśmy wybór albo szpital albo prywatna pielęgniarka która będzie podawać zastrzyki małemu ale tylko za naszą zgodę ,powiedziała nam że jeśli synek jeszcze nie chorował to ma szanse wyjść z tego w domu bo to będzie jego pierwszy antybiotyk no i oczywiście zależało od tego czy antybiotyk był trafiony i że na małego zadziała ,zastrzegła ze jeśli z małym dzieje się coś złego przy oddychaniu to jak najszybciej do szpitala na Filipa zastrzyki zadziałały jest teraz już zdrowy ale mamy zakaz wychodzenia przez 6 tygodni bo mały ma teraz odporność osłabioną .Moja koleżanka nie miała tyle szczęścia z synkiem który ma 13 miesięcy to samo było co u mnie szpital ją z synkiem wysyłał do domu aż w końcu tez poszła prywatnie i usłyszała obustronne zapalenie płuc plus woda w płucach mały miał tylko 40 min na przeżycie doktorka zadzwoniła po karetkę i od razy mały został przewieziony do szpitala i pod respirator z tlenem .Koleżanka jest juz 3 tydzień z mały w szpitalu nie wiadomo co dalej będzie z małym bo zatrzymał im się na 2 minuty..tyle wart są u nas lekarze jak chyba do łapy nie dasz to ci dziecka nie wyleczą .musiałam to napisać bo to co my rodzice przeżywaliśmy to był horror,dziękuje tylko że Filip był silny i wyszedł z tego .mamy prawo do każdej konsultacji lekarza i nie jesteśmy histeryczkami tylko matkami które wiedzą i czują ze z własnymi dziećmi dzieje się coś niedobrego


jeju klaki mi sie najerzyly na recach!!masakra... a widzisz u nas do lekarzy wogole nie idzi e sie dostac... masakra jakas w tej pl pierd.... od czego oni wkoncu sa ?? wszystko robia  widac na odczepne i tyle...
dobrze i dzięki Bogu ze z malym jest juz dobrze!!!zyczymy zdroweczka




Zgłoś nadużycie #47232 27 stycznia 2013, 20:39

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
EDYTA WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W DNIU URODZIN :D

Zgłoś nadużycie #47233 27 stycznia 2013, 21:17

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Extremalna21 napisał(a)

Niieeeeeee! cholera nie moge byc w ciazy no! ciuszki juz do domu dziiecka oddalam! zachlastam sie chyba :D


to znaczy ze ty juz nie zamierzasz miec wiecej dzieci ?? ja to wszystko zostawiam bo mam nadzije miec jeszcze....no ale nie teraz...
a no i dostalam dzis okres...jupiiii ale fajnie wiec u mnie nie bedzie rodzenstwa na oliwierka




Zgłoś nadużycie #47234 27 stycznia 2013, 21:36

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

Kiki86 napisał(a)

wróciłam mam doła jestem załamana, byłam u siostry na kawce siedziałyśmy byli znajomi rozmawiałam z mamą i za chwilę telefon mama wyszła i wróciła zapłakana, babcia zmarła... :-( a nie widziłam jej od Świąt była cały czas w szpitalu byłam tylko raz wyglądała na taka bardzo zmęczoną całą pokłutą i wogóle że nie mogłam na to patrzeć jak cierpi...i wkońcu jak się zdecydowałam że jutro pojade żeby się pożegnać to ona odeszła nie zdążyłam....źle się z tym czuję


bardzo ci współczuję :(
szkoda, ze nie zdążyłas, ale już nic nie poradzisz. babcia na pewno zrozumie :*
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47235 27 stycznia 2013, 21:42

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

Extremalna21 napisał(a)

U nas nocka w miare...mlody obudzil sie po 23 i wbil sie na impreze;D siedzial z nami do 1 wypil mleczko i zasnal ;) pozniej sie obudzil o 4 i szalal....poszlam mu zrobic herbatke do kuchni...momentalnie zrobilo mi sie duszno, slabo, nogi jak z waty i jebllam na podloge! lezalam tak chyba z 10 mininut;/ wolalam meza bo nie moglam sama wstac;/ nie wiem od czego to? pierwsze na mysl co mi przyszlo to to,ze dobrze, ze akurat malego nie mialam na rekach!



dostałas ciote, spadła ci hemoglobina i pierdyknęłas na podłoge.
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47236 27 stycznia 2013, 21:45

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

Ulla napisał(a)

dostałas ciote, spadła ci hemoglobina i pierdyknęłas na podłoge.



co nei zmienia faktu, ze powninnas lekarza odwiedzic czym predzej :) tak na wszleki wypadek. moze morfologie zroc czy cos. a jak jeszcze walnełas głowa o płytki to tez nieciekawie...

co jak co, nie jedna ma ciote, ale nie leci z nóg....
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47237 27 stycznia 2013, 21:47

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

to znaczy ze ty juz nie zamierzasz miec wiecej dzieci ?? ja to wszystko zostawiam bo mam nadzije miec jeszcze....no ale nie teraz...
a no i dostalam dzis okres...jupiiii ale fajnie wiec u mnie nie bedzie rodzenstwa na oliwierka



Chcemy miec jeszcze jedno dzieciatka ale tak za rok za dwa ;) a ciuszki oddalam ( 5 duzych worow ) bo ja nie mam gdzie tego wszystkiego trzymac ;/ tych wiekszych ciuszkow mam juz cala szafe i mama ciagle kupuje wiecej ;) zostawilam sobie kilka na pamiatke tylko ;) te co wyszedl w nich ze szpitala itd ;)

Zgłoś nadużycie #47238 27 stycznia 2013, 21:48

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

Ojej...dziewczyny! wyczułąm dziś pierwszego zęba..prawie już wylazła dolna jedynka.Pewnie jutro albo pojutrze się pokaże...będzie opijanie.Wklejam zdjęcia bo dawno nic nie dawałam,a chcę się pochwalić obiema dziewczynami.
Najpierw Zuzka , i my obie na spacerku:


jakie piekne oczęta!! no i kawal kobitki z niej rosnie!! ;)




Zgłoś nadużycie #47239 27 stycznia 2013, 21:50

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

elka40 napisał(a)

A tu Patrycja....dziś przed studniówką :-)


o kurde ale lala.... no no..i wyglada chyba powaznie na swoj wiek!!




Zgłoś nadużycie #47240 27 stycznia 2013, 21:52

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Ulla napisał(a)

co nei zmienia faktu, ze powninnas lekarza odwiedzic czym predzej :) tak na wszleki wypadek. moze morfologie zroc czy cos. a jak jeszcze walnełas głowa o płytki to tez nieciekawie...

co jak co, nie jedna ma ciote, ale nie leci z nóg....



Pierwszy raz mi sie to zdarzylo ;/ to byla tylko chwila;/ jak lecialam to czulam normalnie jak mnie trzesie ( tak jakby drgawki- nie wiem dokladnie jak to opisac) ;/ w srode zrobie sobie morfologie ;) mam nadzieje, ze to sie juz nie powtorzy...nie daj Boze jakbym miala Szymka na rekach....jutro jestem w domu sama z malym;/ az sie boje :(

Zgłoś nadużycie #47241 27 stycznia 2013, 21:53

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aneta74 napisał(a)

a to moja dziunia ;) i moje łupy made in lumpeks ;) wydałam 50 zł ale chyba warto było


ciuszki piekne... no i co ze z lumpa...ja nigdy wam nie pisalam bo mi bylo troche glupio jak wy wszystkie pisalyscie co kupilyscie i co i za ile zanim urodzilysmy ...ale wierzycie czy nie...ja totalnie wszystko mam uzywane do malego i z lumpeksu i po siostrze synkach... jak kupilam 10nowych ciuchow to juz maksimum... a naprawde ladne ciuchy i nie chodzilo moj e dziecko dziurawe i burdne....ale zawsze jakos sie wstydzilam to napisac..dzis jest chwila prawdy') ;)




Zgłoś nadużycie #47242 27 stycznia 2013, 22:03

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

ciuszki piekne... no i co ze z lumpa...ja nigdy wam nie pisalam bo mi bylo troche glupio jak wy wszystkie pisalyscie co kupilyscie i co i za ile zanim urodzilysmy ...ale wierzycie czy nie...ja totalnie wszystko mam uzywane do malego i z lumpeksu i po siostrze synkach... jak kupilam 10nowych ciuchow to juz maksimum... a naprawde ladne ciuchy i nie chodzilo moj e dziecko dziurawe i burdne....ale zawsze jakos sie wstydzilam to napisac..dzis jest chwila prawdy') ;)



A czego tu sie wstydzic;D nie kazdego stac na nowe ciuszki a poza tym jak kupisz z lumka to wiesz czy jakosciowo dobre sa te ciuszki;D bo wiadomo, ze kiedys ktos je pral ;) i za pare zlotych ubierzesz siebie czy dziecko :) no i dla takich malych dzieci to nawet nie warto "kupac" nowych bo szybko wyrastaja :D Jeszcze cos mialam napisac ale zapomnialam co ;p

Zgłoś nadużycie #47243 27 stycznia 2013, 22:13

Ulla Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 3449 Podziękowania: 489

maryna napisał(a)

ciuszki piekne... no i co ze z lumpa...ja nigdy wam nie pisalam bo mi bylo troche glupio jak wy wszystkie pisalyscie co kupilyscie i co i za ile zanim urodzilysmy ...ale wierzycie czy nie...ja totalnie wszystko mam uzywane do malego i z lumpeksu i po siostrze synkach... jak kupilam 10nowych ciuchow to juz maksimum... a naprawde ladne ciuchy i nie chodzilo moj e dziecko dziurawe i burdne....ale zawsze jakos sie wstydzilam to napisac..dzis jest chwila prawdy') ;)



no coś ty, przecież tu co chwila któras pisała, co jej sie udało w lumpeksie kupić :)
Ja mialam tylko pierwszych ubranek duzo nowych. potem od kuzyna męża dostalismy mase i ostatnio karton, torbe ciuchów oraz dwa worki butów- to po synach kolegi męża. butów nawet jeszcze nie oglądałam-nie mam kiedy.
czasem sie zdarzy, ze dziadki cos kupią. ja juz nie kupuje, bo to nie ma sensu- ma taką mase ciuchów, ze nie mam miejsca w szafie...
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze.      
   




Zgłoś nadużycie #47244 27 stycznia 2013, 22:31

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Uciekam spac bo slaba jestem i zmeczona ;/ SPOKOJNEJ nocki Wam zycze ;)

Zgłoś nadużycie #47245 28 stycznia 2013, 7:24

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Niieeeeeee! cholera nie moge byc w ciazy no! ciuszki juz do domu dziiecka oddalam! zachlastam sie chyba :D


nadrabiam 17 stron i nie doczytałam, czy sierpień się kłania;d

Zgłoś nadużycie #47246 28 stycznia 2013, 7:27

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

aneta74 napisał(a)

dziękujemy :) to z wyprzedzeniem bo my jutro 9 mcy kończymy :)


To jeszcze raz STO LAT!!!!!!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #47247 28 stycznia 2013, 7:29

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

Ojej...dziewczyny! wyczułąm dziś pierwszego zęba..prawie już wylazła dolna jedynka.Pewnie jutro albo pojutrze się pokaże...będzie opijanie.Wklejam zdjęcia bo dawno nic nie dawałam,a chcę się pochwalić obiema dziewczynami.
Najpierw Zuzka , i my obie na spacerku:


Śliczna dziewczynka, co ja gadam przeciez to moja synowa :)

Zgłoś nadużycie #47248 28 stycznia 2013, 7:29

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

cd. i jedno ze świąt



Mikołajak prześliczna

Zgłoś nadużycie #47249 28 stycznia 2013, 7:30

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

elka40 napisał(a)

A tu Patrycja....dziś przed studniówką :-)


wow, aż dech zapiera;d

Zgłoś nadużycie #47250 28 stycznia 2013, 7:31

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

aneta74 napisał(a)

a to moja dziunia ;) i moje łupy made in lumpeks ;) wydałam 50 zł ale chyba warto było


czapa idealnie pasuje, a łupy, cóż, udało Ci sie fajne wyrwać :)