Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #46311 22 stycznia 2013, 22:23

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
no Esterka, wycięli Ci ten wyrostek w końcu? :)


Zgłoś nadużycie #46312 22 stycznia 2013, 22:24

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

ewelina6660 napisał(a)

Ciekawe jak Dominika, bo Marta się nic nie odzywa.Mala opowiadaj co U Ciebie.


widziałam coś, że mała wymiotowała, wiadomo po czym to? kurde bo szybko tylko przeleciałam.


Zgłoś nadużycie #46313 22 stycznia 2013, 22:25

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

oll85 napisał(a)

a u nas była mini sesja ;) super kumpela ma aparat... obiektyw to chyba na 30cm sie wyciąga....


aha ! już wiem ! powiadasz...30 cm, dobrze, że napisałaś kumpela a nie kumpel :p


Zgłoś nadużycie #46314 22 stycznia 2013, 22:27

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
like najlepszego dla emilki naszej ślicznej!!!




Zgłoś nadużycie #46315 22 stycznia 2013, 22:35

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

mala24 napisał(a)

w szpitalu :(



Ale juz jestes z nami;D nie smutaj:*

Zgłoś nadużycie #46316 22 stycznia 2013, 22:36

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

like najlepszego dla emilki naszej ślicznej!!!



Od na srowniez wszystkiego najlepszejszego dla pannicy slicznej;*

Zgłoś nadużycie #46317 22 stycznia 2013, 22:38

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

Ciekawe jak Dominika, bo Marta się nic nie odzywa.Mala opowiadaj co U Ciebie.



Tez sie martwie;( zebym miala na koncie to bym napisala do Marty co i jak;(

Zgłoś nadużycie #46318 22 stycznia 2013, 22:41

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787
Sto lat dla Emilki :)

Zgłoś nadużycie #46319 22 stycznia 2013, 22:43

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Extremalna21 napisał(a)

Tez sie martwie;( zebym miala na koncie to bym napisala do Marty co i jak;(


Daj mi na priv numer tel to napisze do Marty.

Zgłoś nadużycie #46320 22 stycznia 2013, 22:45

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

To co wyczynia Natalka przy jedzeniu to trudno opisac. Tez karmie na leżąco.Jak jest rozbawiona  to tez fika na brzuch i zadziera głowę i pije na brzuchu.Najbardziej mnie śmieszy jak sobie raczkuje do cyca :) .Kładzie mi się też na moim brzuchu i tez tak ssie tylko oddychać nie może bo nos cały w cycku i co chwilę bierze oddechy :)



Haha;D Zajebiaszcza jest;D

Zgłoś nadużycie #46321 22 stycznia 2013, 22:48

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

Daj mi na priv numer tel to napisze do Marty.



Poszlo;D mam nadzieje, ze szybko odpisze...

Zgłoś nadużycie #46322 22 stycznia 2013, 22:49

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
przeczytałam troche wiecej na fb o Dominice, biduleńka mała. Najgorsze jak nie wiadomo co się z dzieckiem dzieje!


Zgłoś nadużycie #46323 22 stycznia 2013, 22:50

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807
Patrzę na zdjęcie Szymka i Emilki i normalnie moja łysa jak kolano!!


Zgłoś nadużycie #46324 22 stycznia 2013, 22:54

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Extremalna21 napisał(a)

Poszlo;D mam nadzieje, ze szybko odpisze...


Jeszcze nie odpisała, a ja idę spać, bo mąż mnie goni :)

Zgłoś nadużycie #46325 22 stycznia 2013, 22:55

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Like napisał(a)

Patrzę na zdjęcie Szymka i Emilki i normalnie moja łysa jak kolano!!


Oszczędność na szamponie.Natalce musze już codziennie kucyka robic, a baaardzo tego nie lubi.

Zgłoś nadużycie #46326 22 stycznia 2013, 23:03

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Like napisał(a)

Patrzę na zdjęcie Szymka i Emilki i normalnie moja łysa jak kolano!!



Haha jeszcze bedzie miala piekne wloski ;) ja Szymkowi juz musialam grzywke obciac bo mu w oczka za mocno wchodzily wloski;/

Zgłoś nadużycie #46327 22 stycznia 2013, 23:04

Like Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 6893 Podziękowania: 807

ewelina6660 napisał(a)

Oszczędność na szamponie.Natalce musze już codziennie kucyka robic, a baaardzo tego nie lubi.


no chyba każda mała dziewczynka nie lubi spinania włosków :)


Zgłoś nadużycie #46328 22 stycznia 2013, 23:24

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Uciekam spac jutro szybko pobudka zeby ogarnac siebie, malego i jedziemy na morfologie;/ mam nadzieje, ze tym razem samochod odpali;/ bo sie wqrwie jak znowu wsiadziemy i od razu bedziemy musieli wyjsc;/

Zgłoś nadużycie #46329 23 stycznia 2013, 7:09

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)


jaki z niego słodziak się zrobił;*

Zgłoś nadużycie #46330 23 stycznia 2013, 7:10

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

;]cd


teraz nie dziwię się, ze harem potrzebuje, wszystkie będą za nim latać