Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #46251 22 stycznia 2013, 19:33

Kiki86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1473 Podziękowania: 186

gwonka napisał(a)

1. smieszek
2. z kuzynka
3. zabawa w chownego
4. zapatrzony w tv
5. zebowy usmiech




świetne zdjącia, a Kubuś niezły przystojniak z niego i te blond włoski :-)


Zgłoś nadużycie #46252 22 stycznia 2013, 19:35

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

agata_grd napisał(a)

Od wczoraj Filip ma zapaleni krtani ale nawet nie idę na przychodnię bo wszędzie grypa. Przetrzymam go na inhalacjach i zobaczymy co będzie. Bierze też antybiotyk więc nie powinno dojść do powikłań.

zdrówka, biedny Filipek :*




Zgłoś nadużycie #46253 22 stycznia 2013, 19:39

Kiki86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1473 Podziękowania: 186

Extremalna21 napisał(a)

Siedze, pisze i nawet nie zwrocilam uwagi na to, ze wpierdzielilam cala czekolade!! A teraz mi sie sledzia chce w smietanie z cebulka.....




uhuhhu jakie apetyty czy my o czymś nie wiemy... ?? :-) :-)


Zgłoś nadużycie #46254 22 stycznia 2013, 19:43

Kiki86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1473 Podziękowania: 186

maryna napisał(a)

a z jakiej firmy masz?



BabyOno


Zgłoś nadużycie #46255 22 stycznia 2013, 20:04

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
Kubusiek juz spi wiec jestem :)

Zgłoś nadużycie #46256 22 stycznia 2013, 20:06

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

martus91 napisał(a)

Dominika mnie za włosy ciąga i też jej powtarzam, że tak nie wolno i zabieram jej łapy... ale ona ma to gdzieś ;p


no maly tez mnie za wlosy ciagnie, ale to pikus w porownaniu do gryzienia cycka. allllaaaallllll. mam nadzieje jednak ze go naucze ze nie wolno

Zgłoś nadużycie #46257 22 stycznia 2013, 20:08

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

martus91 napisał(a)

Udało mi się złapać jej siki, Mariusz właśnie pojechał odebrać wyniki i powiedział, że te laborantki stwierdziły, że coś jest nie tak ;/ zaraz mi przywiezie te wyniki to zobaczę... ;( kuzwa... ;(


mam nadzieje ze sie pomylily. daj znac jak bedziesz cos wiedziala

Zgłoś nadużycie #46258 22 stycznia 2013, 20:08

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

martus91 napisał(a)

Kuzwa! Dominika śpi dalej... poszłam zobaczyć jak jej stan... i znowu gorączka! 38.7 :( dać jej paracetamol przez sen czy czekać aż się obudzi?

biedna Dominika, zdrówka :*




Zgłoś nadużycie #46259 22 stycznia 2013, 20:09

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

maryna napisał(a)

fajny maly blondasek ;)
o matko!!i to wszystko butki kubusia ??


dzieki, tak tak to wszystko jego :)

Zgłoś nadużycie #46260 22 stycznia 2013, 20:10

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Extremalna21 napisał(a)

Zdjecia rewelacja :) Kamilek slodziutki jest ;)


no olka, my tez tu chcemy jakies fotki, tez chce zobaczyc Kamilka

Zgłoś nadużycie #46261 22 stycznia 2013, 20:11

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

mala24 napisał(a)

wróciłam!!! :) i nadrabiam :)


no gdzie ty sie podziewalas? opowiadaj szybciutko :)

Zgłoś nadużycie #46262 22 stycznia 2013, 20:15

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
musialam sie przeniesc z lapkiem na lozko bo fotel strasznie skrzypi jak sie ruszam no i oczywiscie budzi Kubulinka.
maz odprawiony do pracy. kolejna noc bez niego :(

Zgłoś nadużycie #46263 22 stycznia 2013, 20:16

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D

słodziak mały




Zgłoś nadużycie #46264 22 stycznia 2013, 20:17

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
dzisiaj znowu nie bylismy na spacerku bo oczywiscie strasznie zimko bylo no i duzy wiatr.

Zgłoś nadużycie #46265 22 stycznia 2013, 20:22

Konto usunięte

gwonka napisał(a)

no olka, my tez tu chcemy jakies fotki, tez chce zobaczyc Kamilka

Zgłoś nadużycie #46266 22 stycznia 2013, 20:23

Konto usunięte
;]cd

Zgłoś nadużycie #46267 22 stycznia 2013, 20:25

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

oll85 napisał(a)


a dziekuje bardzo :)
jaki on jest sliczny, piekne niebieskie oczeta ma :)
no i wogole zdjecia jakosciowo super, rzeczywiscie prawdziwa sesja :)
cudne :)

Zgłoś nadużycie #46268 22 stycznia 2013, 20:27

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

oll85 napisał(a)

;]cd


to ostatnie boskie :) swietny akrobata :)
jeszcze troche i na rekach stanie :)

Zgłoś nadużycie #46269 22 stycznia 2013, 20:27

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
[QUOTE=Extremalna21;1322704]Hehe dobre...mojego meza szef nie uznaje czegos takiego jak urlop, maz nawet na pogrzebie swojej babci nie byl bo ten cwel mu urlopu nie dal! pieniedzy za urlop tez nie dostaje ;/ teraz w styczniu szef z wyplaty odcial mu 100 zl bo za duzo paliwa spalil w grudniu! no zal Qrwa! swieta byly i mial wiecej tras niz zwykle....normalnie brak slow....[/QUOTE

:( to naprawde szkoda... kur..a takie cyrki to tylko w pl mogą sie dziac... wiec juz wogole nie dziwie sie ze twoja rodzinka stąd spier....
ja gdybym mogla to tez bym siedziala u meza.... ale niestety....nie stac nas na to...buuuuuuuuuu




Zgłoś nadużycie #46270 22 stycznia 2013, 20:29

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

oll85 napisał(a)

z rok tak :D mam łupież, czasem więcej czasem mniej, a ostatnio doszło koszmarne swędenie, podrapałam sie do krwi kilka razy, nizoral ani inne szampony nei pomagają... a włosy mi wychodzą już tak jak w horrorze jakims.... co myje to łapy mam całe, ze palce poklejone.. i co sie czesze to szczotka pełna włsoów...



o kurde..brzmi neiciekawie... obys nie wylysiala do konca ;)