Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #46191 22 stycznia 2013, 11:38

Konto usunięte

oll85 napisał(a)

ide do lekarza;] i oddam syna do ciotki :) paaaaaaaa

byłam na poczcie- zamknieta z powodu choroby! poleciałam do sklepu papierniczo znaczkowego.. do banku, po drodze zapisałam sie do lekarza, pomknełam przez zaspy ... jak żółw. upociłam się nawet na kroczu!
Ale myśle.. syna zostawie u starego, pospaceruje w spokoju. a tam, ciotka otwiera drwi i mói u nas grypa.... won! no wiec  synem pod okno lekarza, obczajam czy duo kaszlących starców- brak :D wiec wbijam, pryjeli mnie. Oglądali mi głowe lampą lupą, świecili, czesali, gmerali, pobrali krew, wypisali recepty na szampony.

Zgłoś nadużycie #46192 22 stycznia 2013, 11:39

Konto usunięte

martus91 napisał(a)

Dzisiaj robimy zamianę pokoi... przez pokój Dominiki przebiega rura od kominka, a moi teściowie nie potrafią zrozumieć, że dziecko śpi, że jest chore, że ja ją usypiam godzinę, albo i dwie po to żeby ją odłożyć do łóżeczka i żeby się obudziła po 5 minutach, bo oni napierdzielają drewnem w kominek, albo jakimś drutem w nim grzebią! kuzwa! cały dzień ona nie śpi, to dlaczego wtedy jest cisza? wczoraj o godzinie 23 zaczęli nawalać jakimś prętem w ten kominek, miałam ochotę zejść i im ten pręt w dupę wsadzić! musiałam się wyżyć :P sorry, ale przez tą chorobę Dominiki mam nastawienie bojowe :P

ja cie podziwiam, nie wytrymałabym tam!!!!!

Zgłoś nadużycie #46193 22 stycznia 2013, 11:41

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

a z mezem nie mozesz leciec ?? zrobcie sobie urlop rodzinny i leccie do nich ;)



Hehe dobre...mojego meza szef nie uznaje czegos takiego jak urlop, maz nawet na pogrzebie swojej babci nie byl bo ten cwel mu urlopu nie dal! pieniedzy za urlop tez nie dostaje ;/ teraz w styczniu szef z wyplaty odcial mu 100 zl bo za duzo paliwa spalil w grudniu! no zal Qrwa! swieta byly i mial wiecej tras niz zwykle....normalnie brak slow....

Zgłoś nadużycie #46194 22 stycznia 2013, 11:41

Konto usunięte

gwonka napisał(a)

wszystkiego najlepszego dla dzisiejszej solenizantki Emilki

100 lat)

Zgłoś nadużycie #46195 22 stycznia 2013, 11:42

Konto usunięte

Kiki86 napisał(a)

ja mam taki do ucha i mierzy idealnie

my tez :) sprawdza lam zwykłym pod pachą i tym w uchu. w uchu jest o 0,1 wiecej

Zgłoś nadużycie #46196 22 stycznia 2013, 11:42

Konto usunięte

gwonka napisał(a)

wklejam pare fotek mojego Kubulinka, troche ich jest, heheheh. ah bo sie nazbieralo :)
1.  sliczny jezyczek prawda :)
2. kolekcja butow
3. maly smerfik


hahaaaaaaa bedzie projektantem butow!

Zgłoś nadużycie #46197 22 stycznia 2013, 11:45

Konto usunięte

Ulla napisał(a)

ach! no najlepsze zapomnialam dodać, że w weekendy, kiedy nie ma pokojówek, pokoje sprząta recepcjonistka XD

to jakis diwny ten hotel... u nas za wszytko dostają opier.... w recepcji, ale my i tak wieksy. no i te bladzie tylko do nas dwonią, cy np 3 budynki dalej w pokoju 92 jest rybik na obrusie, albo cy goscie stam już są.. jakby sama nei mogła tłustej neimieckiej dupy rusyc, tylko ja uwalona kałem i moczem ide jak głupia i do neij do recepcji jej powiedziec. a te tam siedxzą i wpeirdalają całymi dniami i fb.... my czarna człowieka... ale tak to jest one niemki my obce.

Zgłoś nadużycie #46198 22 stycznia 2013, 11:46

Konto usunięte

maryna napisał(a)

oll a co masz na glowie ?? ?nic nigdzie nie czytalam o tym...czyzbym przeoczyla?

z rok tak :D mam łupież, czasem więcej czasem mniej, a ostatnio doszło koszmarne swędenie, podrapałam sie do krwi kilka razy, nizoral ani inne szampony nei pomagają... a włosy mi wychodzą już tak jak w horrorze jakims.... co myje to łapy mam całe, ze palce poklejone.. i co sie czesze to szczotka pełna włsoów...

Zgłoś nadużycie #46199 22 stycznia 2013, 11:52

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Hehe dobre...mojego meza szef nie uznaje czegos takiego jak urlop, maz nawet na pogrzebie swojej babci nie byl bo ten cwel mu urlopu nie dal! pieniedzy za urlop tez nie dostaje ;/ teraz w styczniu szef z wyplaty odcial mu 100 zl bo za duzo paliwa spalil w grudniu! no zal Qrwa! swieta byly i mial wiecej tras niz zwykle....normalnie brak slow....

co za menda!

Zgłoś nadużycie #46200 22 stycznia 2013, 11:59

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

z rok tak :D mam łupież, czasem więcej czasem mniej, a ostatnio doszło koszmarne swędenie, podrapałam sie do krwi kilka razy, nizoral ani inne szampony nei pomagają... a włosy mi wychodzą już tak jak w horrorze jakims.... co myje to łapy mam całe, ze palce poklejone.. i co sie czesze to szczotka pełna włsoów...



Mi tez wlosy strasznie wychodza za kazdym razem mam kepe wlosow na szczotce! a nie uzywam ani prostownicy ani suszarki;/

Zgłoś nadużycie #46201 22 stycznia 2013, 12:02

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

wszystkiego najlepszego dla dzisiejszej solenizantki Emilki



STO LAT!!!!

Zgłoś nadużycie #46202 22 stycznia 2013, 12:02

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Mi tez wlosy strasznie wychodza za kazdym razem mam kepe wlosow na szczotce! a nie uzywam ani prostownicy ani suszarki;/


ja myslałam,ze to od porodu, ale coraz wiecej wyłazi, masakra, są wszędzie. na podłodze co dzien mam perski dywan z moich kłaków. w pl mam 2 psy, a moich włosó bylo wiecej niż ich;

Zgłoś nadużycie #46203 22 stycznia 2013, 12:03

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

wklejam pare fotek mojego Kubulinka, troche ich jest, heheheh. ah bo sie nazbieralo :)
1.  sliczny jezyczek prawda :)
2. kolekcja butow
3. maly smerfik


Kubuś super, widać,. ze zostanie szewcem;*

Zgłoś nadużycie #46204 22 stycznia 2013, 12:04

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

nastepne :)
1. marynarz
2. Alibaba po kapieli
3. rozczochrany gryzon



oczka jak perełki ;)

Zgłoś nadużycie #46205 22 stycznia 2013, 12:05

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

maryna napisał(a)

co to znaczy pirometr ??



termometr bezdotykowy

Zgłoś nadużycie #46206 22 stycznia 2013, 12:06

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

1. smieszek
2. z kuzynka
3. zabawa w chownego
4. zapatrzony w tv
5. zebowy usmiech


nie mogę się na niego napatrzeć, śliczny chłopczyk
bardzo mi przypomina mojego byłego;D

Zgłoś nadużycie #46207 22 stycznia 2013, 12:07

Konto usunięte
http://allegro.pl/termometr-na-podczerwien-geratherm-duotemp-apteka-i2941399629....
my mamy taki, ale na czole to on pokazjue 33 st;] wiec tylkow uchu mierze

Zgłoś nadużycie #46208 22 stycznia 2013, 12:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Ulla napisał(a)

przed chwila wyciągałam dziecku z buzi igłę z choinki..


pilnuj swojego wędrowca!!
igła to nie przelewki, nawet z choinki

Zgłoś nadużycie #46209 22 stycznia 2013, 12:10

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Mi tez wlosy strasznie wychodza za kazdym razem mam kepe wlosow na szczotce! a nie uzywam ani prostownicy ani suszarki;/


mnie na szczęście już od 4 miesiacy nie wychodzą, praktycznie kilka na dzień, tak standardowo
może Wam dziewczyny brakuje witamin, skoro wychodza włosy ??

Zgłoś nadużycie #46210 22 stycznia 2013, 12:15

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

gwonka napisał(a)

1. smieszek
2. z kuzynka
3. zabawa w chownego
4. zapatrzony w tv
5. zebowy usmiech



Slodziaczku kochany Ty ;)