Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #46131 22 stycznia 2013, 8:39

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D

Zgłoś nadużycie #46132 22 stycznia 2013, 8:42

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D


Ale smieszek maly :)

Zgłoś nadużycie #46133 22 stycznia 2013, 8:46

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

ewelina6660 napisał(a)

A ile zjada obiadku?



Jak zje mi polowe zawartosci swojej miseczki to jestem zadowolona ale to sie zdaza raz w tygodniu. Ostatnio zje 4-6 lyzeczek i stop! a 2 godziny przed obiadkiem specjalnie nic mu nie daje do jedzenia zeby obiad zjadl;/ A kiedys tak ladnie wcinal obiadki az chcialo sie gotowac....

Zgłoś nadużycie #46134 22 stycznia 2013, 8:52

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

na jezdzca było? :D albo pchałaś wózek w śniegu?



hehe wlasnie nic nie bylo;D maz zasnal o 21 a ja do 23 na allegro siedzialam ;) na spacerze tez nie bylismy wczoraj bo za zimno bylo;/ nie wiem od czego ;/

Zgłoś nadużycie #46135 22 stycznia 2013, 8:53

Konto usunięte
Jestem burą suką i ku.winą! wczoraj 2 lata jak bliźniaki się urodziły... i umarły. a ja ... zapomniałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś nadużycie #46136 22 stycznia 2013, 8:54

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598
Ide przebrac mojego rozbestwienca bo caly w pasztecie uwalony;D i przy okazji posprzatam i obiad przygotuje ;) do potem ;)

Zgłoś nadużycie #46137 22 stycznia 2013, 8:55

Konto usunięte

Extremalna21 napisał(a)

Ide przebrac mojego rozbestwienca bo caly w pasztecie uwalony;D i przy okazji posprzatam i obiad przygotuje ;) do potem ;)


co za pasztet je? taki zwykły?

Zgłoś nadużycie #46138 22 stycznia 2013, 9:08

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D


Śliczny jest, a na tym drugim jaki zamyslony :)




Zgłoś nadużycie #46139 22 stycznia 2013, 9:08

Konto usunięte
ide do lekarza;] i oddam syna do ciotki :) paaaaaaaa

Zgłoś nadużycie #46140 22 stycznia 2013, 9:08

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

martus91 napisał(a)

idę spać... ale się boję tej nocy, boję się, że jak tylko zamknę oczy to ona wpadnie w lament... najgorsze, że jestem sama... dobrze, że Mariusz jutro wraca i ma 2 dni wolne...


jak tylko zamknęłam netbooka to się obudziła :( byłą masakrycznie głodna, a nie chciała jeść... w końcu złapała z 5 łyków mleka... po czym wszystko wyrzygała to co zjadła i to co jadła wcześniej! o 1 w nocy poddałam się z mlekiem, zrobiłam jej ulubioną zupę... pomidorową... i nic.... nie chciała :/ w desperacji zajrzałam do lodówki i zobaczyłam Danio, wiem że to nie zdrowe, że nie dla dzieci itd., ale Mariusz jadł ostatnio Danio i dał jej troszkę i jej smakowało. Zjadła prawie cały kubeczek... i usnęła! AMEN! budziła się potem 3 razy, nie jadła... po prostu coś ją męczyło :/ ostatecznie wstała po 7, zjadła 150 ml.mleka, trochę wyrzygała... i zaczęła się zabawa z łapaniem sików... próbowałam ponad 1,5 godziny i nic :/ w końcu się poddałam, bo mała się męczyła, strasznie śpiąca była... przykleiłam jej ten woreczek, założyłam pamper i śpi... pewnie wszystko z tego woreczka wyleci... ale nie miałam serca jej już męczyć... temperatura najwyżej skacze do 38 stopni...

Zgłoś nadużycie #46141 22 stycznia 2013, 9:09

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

Extremalna21 napisał(a)

Jak zje mi polowe zawartosci swojej miseczki to jestem zadowolona ale to sie zdaza raz w tygodniu. Ostatnio zje 4-6 lyzeczek i stop! a 2 godziny przed obiadkiem specjalnie nic mu nie daje do jedzenia zeby obiad zjadl;/ A kiedys tak ladnie wcinal obiadki az chcialo sie gotowac....


u mnie to samo wlasnie , wczoraj juz nawet na wabia nie dawalam bo zaraz odruch wymiotny był.
robiłyscie te pulpeciki dajcie dziewczymy przepis moze to jej zrobię bo jak palcami karmie to cos tam zje




Zgłoś nadużycie #46142 22 stycznia 2013, 9:14

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Extremalna21 napisał(a)

Kurcze mam zakwasy w posladkach;D a nie wiem od czego;/


może po sobotnim wiczorze? :D

Zgłoś nadużycie #46143 22 stycznia 2013, 9:16

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D


super wygląda! ja ierdziele.. ale będzie przystojniak :D
a te loczki to po kim? :D  
moja też pewnie będzie miała loczki jak we mnie pójdzie ;) na razie jest ŁYSA!

Zgłoś nadużycie #46144 22 stycznia 2013, 9:50

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Dzisiaj robimy zamianę pokoi... przez pokój Dominiki przebiega rura od kominka, a moi teściowie nie potrafią zrozumieć, że dziecko śpi, że jest chore, że ja ją usypiam godzinę, albo i dwie po to żeby ją odłożyć do łóżeczka i żeby się obudziła po 5 minutach, bo oni napierdzielają drewnem w kominek, albo jakimś drutem w nim grzebią! kuzwa! cały dzień ona nie śpi, to dlaczego wtedy jest cisza? wczoraj o godzinie 23 zaczęli nawalać jakimś prętem w ten kominek, miałam ochotę zejść i im ten pręt w dupę wsadzić! musiałam się wyżyć :P sorry, ale przez tą chorobę Dominiki mam nastawienie bojowe :P

Zgłoś nadużycie #46145 22 stycznia 2013, 10:03

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

z tego co wiem, to człowiek nie może arazić się od psa, ani pies od człowieka. Biorąc pod uwagę środowisko bytowania, wyróżnia się dermatofity antropofilne, zoofilne i geofilne. czyli te na człowieku, zwierzakach i ziemi. nie rowiną sie w innym srodowisku. Pozatym to aczeło się w ciąży.;/  wiec troche zaniedbałam


wow, naukowo zabrzmiało;P

Zgłoś nadużycie #46146 22 stycznia 2013, 10:05

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D


ojej, jaki super uśmieszek ;)
włosy faktycznie uciekły w górę

Zgłoś nadużycie #46147 22 stycznia 2013, 10:07

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

Jestem burą suką i ku.winą! wczoraj 2 lata jak bliźniaki się urodziły... i umarły. a ja ... zapomniałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ola, spokojnie, teraz miałaś po prostu urwanie głowy, jesteś wspaniałą matką, dzisiaj zmów zdrowaśkę i pomyśl o dzieciątkach :)

Zgłoś nadużycie #46148 22 stycznia 2013, 10:08

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

martus91 napisał(a)

Dzisiaj robimy zamianę pokoi... przez pokój Dominiki przebiega rura od kominka, a moi teściowie nie potrafią zrozumieć, że dziecko śpi, że jest chore, że ja ją usypiam godzinę, albo i dwie po to żeby ją odłożyć do łóżeczka i żeby się obudziła po 5 minutach, bo oni napierdzielają drewnem w kominek, albo jakimś drutem w nim grzebią! kuzwa! cały dzień ona nie śpi, to dlaczego wtedy jest cisza? wczoraj o godzinie 23 zaczęli nawalać jakimś prętem w ten kominek, miałam ochotę zejść i im ten pręt w dupę wsadzić! musiałam się wyżyć :P sorry, ale przez tą chorobę Dominiki mam nastawienie bojowe :P


ja pierdzielę, zero wyrozumiałości, po co robić dziecku krzywdę ??
nie rozumiem takich ludzi

Zgłoś nadużycie #46149 22 stycznia 2013, 10:13

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Kiki86 napisał(a)

Heh a co do ochoty to dla mnie seks jak na razie też mógłby nie istnieć masakra, ale nie długo czeka mnie kolejny połóg byłam ostatnio u gina cytologie zrobić i się dowiedziałam że mam nadżerkę po porodzie i będę musiała mieć wymrażaną...


hejka. ja jeszcze przed ciaza dowiedzialam sie ze mam nadzerke, mialam wypalana kwasem dwa razy, bo po pierwszym razie nie bylo takiego super efektu jaki lekarz chcial. po zabiegu bol byl okropny, ale potem juz bylo oki no i wszystko sie ladnie wygoilo.

Zgłoś nadużycie #46150 22 stycznia 2013, 10:17

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Extremalna21 napisał(a)

Mialam wstawic zdjecia Szymka z obcieta grzywka;D teraz loki mu do gory ida;D
1.tak wyglada Szymek po sniadanku;D
2. Na lajcie :D
3. Z ulubiona pileczka :D


sliczny z niego chlopczyk, cudne ma te loki :)