Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #44931 15 stycznia 2013, 15:54

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

o matko...masakra...tylko współczuc rodzicom.... a maja jeszcze jakies dzieci ??



Nie, to jest mlode malzenstwo

Zgłoś nadużycie #44932 15 stycznia 2013, 15:55

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
[QUOTE=gwonka;1300536]fajnie ze masz takiego mezusia. ja tez na swojego narzekac nie moge. bardzo mi pomaga, we wszystkim, i w domu i przy malym. a jak cos nam sie nie podoba to rozmawiamy, tlumaczymy i potem jest git. nienawidzimy cichych dni i w naszym zyciu ich nie ma. my nawet nie potrafimy pokloceni isc spac, zawsze ktores z nas wyciaga reke na zgode :) [/QUOTE
fajnie i tak powinno byc... nie chce przechwalac ale my mamy podobnie jak wy.. mimo ze teraz on jest za granica....




Zgłoś nadużycie #44933 15 stycznia 2013, 15:57

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

aniam napisał(a)

a to mój łotrzyk


super..jakby juz z 2 lata mial!!!




Zgłoś nadużycie #44934 15 stycznia 2013, 15:59

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848
Jest ! Jest ! Jest !
Lewa dolna jedynka !
Siostra dajac zupke wystukala, zabrzeczal zabek , ten wyczekany !!!
Wreszcie !!!
Je, je je je ;)

Zgłoś nadużycie #44935 15 stycznia 2013, 16:08

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

martus91 napisał(a)

Dziewczyny, chcę kupić Dominice kask do nauki chodzenia, bo ona ciągle się wywraca i głową o wszystko uderza, wiadomo że staram się jej pilnować i zazwyczaj ją łapię jak się przewraca, ale czasami nie zdążę i jest płacz... czy któraś z was posiada takie cudo? możecie coś polecić?



Haha :D tez o tym myslalam;D ja sie boje, ze maly mi sie na plytki przewroci jak zacznie chodzic ;/

Zgłoś nadużycie #44936 15 stycznia 2013, 16:10

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

Jest ! Jest ! Jest !
Lewa dolna jedynka !
Siostra dajac zupke wystukala, zabrzeczal zabek , ten wyczekany !!!
Wreszcie !!!
Je, je je je ;)



GRATULACJE :D To teraz siostra dostanie nowa kiecke :D

Zgłoś nadużycie #44937 15 stycznia 2013, 16:12

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Extremalna21 napisał(a)

GRATULACJE :D To teraz siostra dostanie nowa kiecke :D



co wy z ta kiecka?
u nas nie ma czegos takiego u nas dziecko dostaje prezent od osoby ktora pierwsza odkryla zabek ;)

Zgłoś nadużycie #44938 15 stycznia 2013, 16:15

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

gwonka napisał(a)

gratulujemy zabka, a co do przewiania, to moze w domu gdzies byl przeciag albo w samochodzie. sprobuj przemywac jej rumiankiem. Kubus od urodzenia mial ciagla zaropiale oczka, kropelki pomagaly na chwile i znowu ropka wracala. zaczelismy przemywac rumiankiem i pomoglo. do dzis codziennie przemywam nim oczka i cala buzke. warto sprobowac



nam polozna bardzo doradzala przemywanie swietlikiem ( ziola , zaparzasz jak herbatke ).

Zgłoś nadużycie #44939 15 stycznia 2013, 16:21

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

martus91 napisał(a)

wiesz.... mój tata umarł na raka, potem mojej mamy chrześniak miał raka... mi wycinali znamię z pleców, więc też na onkologii byłam... napatrzyła się trochę na umierających ludzi... dlatego mi zawsze powtarza, że dopóki ma się zdrowie to nie ma się problemów, bo jak się ma zdrowię to ze wszystkim sobie poradzisz...



ehh ;( zawsze jak mam dola przypominam sobie jak mama chorowala na raka, tych ludzi cierpiacych, ten strach i tamte problemy !!!
i zawsze mi przechodzi bo te problemy dzisiejsze to nie problemy bo najwazniejsze jest zdrowie a reszta sie nie liczy , zadna kasa, zaden wyglad , praca to jest nie wazne !!!

Zgłoś nadużycie #44940 15 stycznia 2013, 16:34

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446
[QUOTE=
]Wszystkiego najlepszego dla Sandrusi, Kalinki i Piotrusia;*:*:*[/QUOTE]
my tez my tez sie dolanczamy do zyczonek!!!!




Zgłoś nadużycie #44941 15 stycznia 2013, 16:34

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

gwonka napisał(a)

my juz po szczepieniu. ale Kubulinek plakal :( bardziej wystraszyl sie lekarry niz tego szczepienia. lekara wogole zero podejscia do dzieci. wcale nie pytalam ja czy robic wyniki malemy, pojade z nim prywatnie. Kubus wazy tylko 8 kg :( . przez trzy miesiace przytyl tylko pol kilograma :(



Ojej;/ tylko pol kg przez 3 miechy? robilas mu badania?

Zgłoś nadużycie #44942 15 stycznia 2013, 16:36

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

co wy z ta kiecka?
u nas nie ma czegos takiego u nas dziecko dostaje prezent od osoby ktora pierwsza odkryla zabek ;)



Widac wszedzie inaczej jest ;)

Zgłoś nadużycie #44943 15 stycznia 2013, 16:47

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

gwonka napisał(a)

no ona pieknie wazy wiec spoko. moze tez sprobuje malemu dac chrupi, ale ja jestem panikara i boje sie ze mu sie przyklei i sobie z tym nie poradzi.



Jeszcze nie dawalas Kubulince chrupaskow? jak mu sie przyklei dasz mu herbatke i sie rozpusci :)
Ja tez sie balam ;) ale maly jest tak lakomy na chrupki, ze nawet nie zdazy mu sie przykleic :D a od kilku dni daje mu Flipsy :) czekoladowe uwielbia :) truskawkowych nie chce ;)

Zgłoś nadużycie #44944 15 stycznia 2013, 17:01

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

gwonka napisał(a)

Kubusia waga to byla dla mnie zla wiadomosc, ale byla tez jedna dobra. bo Kubus od urodzenia mial wodniaka jaderka i wkoncu zniknal :) wchlonal sie :) jestem przeszczesliwa z tego powodu :)



Super ;) cieszymy sie razem z Toba ;)

Zgłoś nadużycie #44945 15 stycznia 2013, 17:18

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

Ulla napisał(a)

jeszcze mialam wam napiac, jakie nieszczescie :( moja babcia miala wylew krótko przed tym, jak zaszłam w ciążę. przez zbyt póxno i krótką rehabilitację nie dosżła jeszcze do siebie, ale jest lepiej. tydzien temu znopwu ja wzieli do szpitala, zeby ją rehabilitować. i tato do mnei dzwoni i mówi, ze babcia jak schodizła z jakiegos tam urządzenia, to nogi jej sie skrzyzowaly i jakos tak nieszczesliwie sie stalo, ze w tej sparalizowanej nodzecos jej tam pekło czy złamało sie pod kolanem, tzn z tej drugiej strony :( nie moga jej wsadzic z gips z kilku powodów-m.in. ta noga co chwiel łapie ją skurcze, dretwieje. lekarze powiedzieli, ze jesli jej wsadzą wgips to równie dobrze moga jej ta noge od razu uciąc :( operowac jej tez nei chca, to nie te lata :/ i nei wiedza co robic, grają na czas... juz kilka dni :/



:( przykro mi bardzo;( Mam nadzieje, ze wszystko bedzie dobrze!

moja babcia w sierpniu miala amputowana noge i w ostatniej chwili zgodzila sie na amputacje;/ teraz co jakis czas placze, ze chcialaby chodzic tak jak wszyscy, isc z prawnukami na spacer ale nie ma nogi i nie moze;( zawsze jej powtarzam, ze nie ma nogi ale wszyscy tak samo ja kochamy jak przed amputacja i najwazniejsze, ze zyje....u niej to juz byla kwestia kilku godzin bo organizm byl juz strasznie zatruty przez ta noge, czasami nawet rozmawiala i widziala swoich zmarlych bliskich....nie bylo za ciekawie .

Zgłoś nadużycie #44946 15 stycznia 2013, 17:32

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

maryna napisał(a)

JA 3 TYG.TEMU ROBILAM MALEMU PASZPORT I CZEKALAM AZ MAZ WROCI Z ZAGRANICY BO NIC SAMA NIE MOGLAM ZALATWIC.... WYDAJE MI SIE ZE NIE MOZNA TAK O SOBIE WYJECHAC .... BO PRZECIEZ OJCIEC MOGLBY WNIESC O PORWANIE I BYLABYS POSZUKIWANA ... ;) :)



Na lotnisku nawet na pierwsza odprawe by nie wpuscili bez zgody ojca dziecka ;/

Zgłoś nadużycie #44947 15 stycznia 2013, 17:34

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

ehh ;( zawsze jak mam dola przypominam sobie jak mama chorowala na raka, tych ludzi cierpiacych, ten strach i tamte problemy !!!
i zawsze mi przechodzi bo te problemy dzisiejsze to nie problemy bo najwazniejsze jest zdrowie a reszta sie nie liczy , zadna kasa, zaden wyglad , praca to jest nie wazne !!!



Swiete slowa!!

Zgłoś nadużycie #44948 15 stycznia 2013, 17:49

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

kasia17 napisał(a)

siostra po mnie juz jedzie i spadamy do inenj siostry na kawe ;)
pewnie caly dzien mnie nie bedzie wiec milego dnia kobietki ;)


ale fajnie masz z sistrami , ja mam braci z nimi nie da się tak pogadac




Zgłoś nadużycie #44949 15 stycznia 2013, 17:52

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

gwonka napisał(a)

my juz po szczepieniu. ale Kubulinek plakal :( bardziej wystraszyl sie lekarry niz tego szczepienia. lekara wogole zero podejscia do dzieci. wcale nie pytalam ja czy robic wyniki malemy, pojade z nim prywatnie. Kubus wazy tylko 8 kg :( . przez trzy miesiace przytyl tylko pol kilograma :(


mi się wydaje że waga jest ok.moja tez tak teraz przybywa .trzeba było pytac o wyniki łaski nie robi kontrolne muszą dziecku zrobić z jakiej racji masz prywatnie robić.




Zgłoś nadużycie #44950 15 stycznia 2013, 17:54

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

gwonka napisał(a)

trzymam kciuki zeby sie udalo. u nas narazie nie ma szans na wyprowadzke. a bardzo chcialabym isc na swoje, ale coz takie zycie, kasy malo, a na dodatek ja teraz tylko na zasilku dla bezrobotnych :(


no ja tez .łatwo nie będzie ale w razie co do Niemiec niedaleko jak trzeba będzie to sie wyjedzie zarabiac tylko sie boje że wtedy nie będzie się chciało wracać.