Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #44251 11 stycznia 2013, 23:23

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Extremalna21 napisał(a)

Bylam u siostry od srody do dzisiaj i maly spal w wozku glebokim po Bartku i z tylu sa takie rzepy i on musial odkleic te rzepy i wypadl;/ ale nic nie plakal, jak go podnioslam to sie smial ;)


to u mni ejest tak przy spacerowce!!! az sie boje ... bo jest taka siatka i na to ten grubszy material.... mozna to odpiac i wtedy jest siatka ktora mozna odchylic..i wtedy wypadniecie gotowe!!!
zdróweczka extremalna!!!




Zgłoś nadużycie #44252 11 stycznia 2013, 23:24

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

maryna napisał(a)

ej dziewczyny a orientujecie sie dlaczego nalezy osobno gotowac i mieso i warzywa ?? bo ja moze jak maly mial 4 miesiace to z 2 razy tak zrobilam a teraz wszystko w jednym garze i kit...czy to zle ?? no i tez nie zawsze daje jakis olej....albo i maslo a to pewnie przez to jest bardziej przyswajalne tak?czy jak ?? ..........kurde zapominam o tym.....


W wywarze kumuluja się wszystkie substancje którymi ładowanie są zwierzęta hodowane - antybiotyki itp dlatego należy odłączyć ten cały syf i dawać samo mięso. Czasem dzieci maja reakcje alergiczne. A tłuszcze to chodzi o kwasy wielonasycone ktore maja wpływ na korzystny rozwoj mózgu, wzroku , odporność. Ale nie przejmuj się - mleko dostarcza tego co najważniejsze. Ja dodaje dobrej jakości masło do kaszki na ogół i olej liniach do zupek ale tez zdarza mi się zapomnieć :-)


Zgłoś nadużycie #44253 11 stycznia 2013, 23:28

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

aneta74 napisał(a)

a u mnie ani papka ani gnieciona zupka nie poszła :( pierdziele jutro nie gotuję...
mam pytanko a w czym zamrażacie zupki?


Ja w sloiczkach po zupkach


Zgłoś nadużycie #44254 11 stycznia 2013, 23:28

maryna Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 2688 Podziękowania: 446

Nika napisał(a)

W wywarze kumuluja się wszystkie substancje którymi ładowanie są zwierzęta hodowane - antybiotyki itp dlatego należy odłączyć ten cały syf i dawać samo mięso. Czasem dzieci maja reakcje alergiczne. A tłuszcze to chodzi o kwasy wielonasycone ktore maja wpływ na korzystny rozwoj mózgu, wzroku , odporność. Ale nie przejmuj się - mleko dostarcza tego co najważniejsze. Ja dodaje dobrej jakości masło do kaszki na ogół i olej liniach do zupek ale tez zdarza mi się zapomnieć :-)




dzieki kamien z serca mi spadl..... a i dlatego trzeba tez zbierac te szumowiny jak sie mieso gotuje ....




Zgłoś nadużycie #44255 11 stycznia 2013, 23:36

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

maryna napisał(a)

no wlasnie mi tez mama mowi ze mam go sadzac ale ja nie jestem az tak przekonana....co tu robic ?? 2 razy posadzilam ale wez tu wyczuj odpowiedni moment czy chce mu sie siku czy kupe ?? ....nie umiem :(


Ja próbowałam raz i był płacz, nie wiedziała co się dzieje, było rano , nocnik zimny... Ale będziemy próbować dalej


Zgłoś nadużycie #44256 12 stycznia 2013, 8:09

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
hej, wszystkim dawno mnie nie było i juz tego nie nadrobie
Nika jak ja Tobie zazdroszcze tych gór. z 2 lata nie byłam na nartach myslałam ze w tym roku na weken w marcu ze spokojem skoczymy a tu kicha wczoraj meza z pracy zwolnili i nie wiem jak my od 1do 1 wytrwamy dotego mały chyba w złobku cos załapał bo w nocy miał zapchany nos i chyba wychodzą mu górne jedynki bo strasznie marudzi i nie chce jesc

Zgłoś nadużycie #44257 12 stycznia 2013, 8:10

madzia75 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 363 Podziękowania: 73
no to troche sie pozaliłam i mi lepiej, w poniedziałek wracam do pracy brrrrrrrr tak mi sie nie chce

Zgłoś nadużycie #44258 12 stycznia 2013, 9:39

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

maryna napisał(a)

tu moj bobo... :) i jak myje zábki przed chwila po obiedzie hihi


o jaki słodziak! chyba tez zakupie mojej taka szczoteczkę ale moja to wpycha głęboko odruch wymiotny musi być zaliczony :)
a łóżeczko na drugim poziomie masz czy mi sie wydaje nie boisz się ze wypadnie

Zgłoś nadużycie #44259 12 stycznia 2013, 9:41

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

madzia75 napisał(a)

hej, wszystkim dawno mnie nie było i juz tego nie nadrobie
Nika jak ja Tobie zazdroszcze tych gór. z 2 lata nie byłam na nartach myslałam ze w tym roku na weken w marcu ze spokojem skoczymy a tu kicha wczoraj meza z pracy zwolnili i nie wiem jak my od 1do 1 wytrwamy dotego mały chyba w złobku cos załapał bo w nocy miał zapchany nos i chyba wychodzą mu górne jedynki bo strasznie marudzi i nie chce jesc


o rety to troche masz na głowie może ten zapchany nos na zabki moja miała taki zapchany przy dolnych jedynkach i teraz jak jej wychodza górne to też ma zapchany ale tylko rano pózniej jej mija

Zgłoś nadużycie #44260 12 stycznia 2013, 9:45

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

Nika napisał(a)

A ze złych wieści to dostałam okres :-( dwa tyg po odstawieniu cycka. To było piękne półtora roku bez tego cholerstwa


ja nadal karmie a dostałam to jest niesprawiedliwość!

Zgłoś nadużycie #44261 12 stycznia 2013, 9:47

Kropka86 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 493 Podziękowania: 87

kasia17 napisał(a)

podobno tez tak slyszalam , ale nie wierze w takie rzeczy , ale tez podswiadomie wiem ze bedzie drugi chlopak mimo ze marze o dziewczynce ;)


ja też podświadomie wiem że będzie dziewczynka mimo że marzy mi sie chłopczyk.
ale moja tesciowa też mówi do Oli wołaj tata na chłopaka

Zgłoś nadużycie #44262 12 stycznia 2013, 10:51

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397
Dawno mnie nie było :) tydzień byłam u mamy... odpoczywałam trochę od domu i od teściowej :P hie hie :D ale cieszę się, że już wróciłam :)
Wczoraj robiliśmy porządki, ja segregowałam skarpetki, a mała bawiła się w pokoju... naglę słyszę płacz, a ona przytrzasnęła sobie paluszek szufladą :/ miała normalnie taki ślad odciśnięty, palec cały czerwony, wyła... już myślałam, że złamany, kazałam się ubierać Mariuszowi i gnać do szpitala, bo skąd ja mam wiedzieć co zrobić z centymetrowym złamanym palcem :P ale okazało się, że nie był złamany, po 10 minutach Dominika nawet nie pamiętała co się stało :P
Moje dziecko nauczyło się też "kłócić" :P wczoraj stała przy ławie i próbowała złapać myszkę od laptopa, a Mariusz do niej mówi "nie", a ona "ta!", on znowu "nie", ona "ta!" i waliła ręką w ławę :D a jak się jej mówi "tak", to ona mówi "nie, nie, nie, nie" :D zazwyczaj kiedy próbuje dać jej coś do jedzenia :P ja mówię "jedz", a ona "nie, nie, nie!". Awanturnik mały :P ;)

Zgłoś nadużycie #44263 12 stycznia 2013, 10:51

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Nika napisał(a)

Ja w sloiczkach po zupkach


ja mrożę w pojemniczkach z ikei :) o takich http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60149673/   i takich http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50149560/
i są świetne, bo nadają się do zamrażania i do mikrofali, więc ja wyjmuje jedzonko z zamrażalki, wstawiam do mikrofali i po 3 minutach mam zupkę :D

Zgłoś nadużycie #44264 12 stycznia 2013, 10:51

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

madzia75 napisał(a)

hej, wszystkim dawno mnie nie było i juz tego nie nadrobie
Nika jak ja Tobie zazdroszcze tych gór. z 2 lata nie byłam na nartach myslałam ze w tym roku na weken w marcu ze spokojem skoczymy a tu kicha wczoraj meza z pracy zwolnili i nie wiem jak my od 1do 1 wytrwamy dotego mały chyba w złobku cos załapał bo w nocy miał zapchany nos i chyba wychodzą mu górne jedynki bo strasznie marudzi i nie chce jesc


o matko... mam nadzieję, że Twój mąż szybsko sobie coś znajdzie... teraz to strasznie jest z tą robotą :/
a jak mały znosi żłobek?

Zgłoś nadużycie #44265 12 stycznia 2013, 10:52

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

maryna napisał(a)

no wlasnie mi tez mama mowi ze mam go sadzac ale ja nie jestem az tak przekonana....co tu robic ?? 2 razy posadzilam ale wez tu wyczuj odpowiedni moment czy chce mu sie siku czy kupe ?? ....nie umiem :(


kurde... ja też nie wiem kiedy :P w sumie nie mam jeszcze nawet nocnika, ale jak już kupię to skąd mam wiedzieć kiedy jej się chce sikać? :/

Zgłoś nadużycie #44266 12 stycznia 2013, 10:52

martus91 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 2612 Podziękowania: 397

Nika napisał(a)

A ze złych wieści to dostałam okres :-( dwa tyg po odstawieniu cycka. To było piękne półtora roku bez tego cholerstwa


Nika Ty rozpaaczasz, że masz okres, a ja ostatnio skakałam z radości, bo mi się spóźnił 4 dni i już myślałam.... :P  
Idę w czwartek do gina po tabletki :P i mam do was pytanie :) wcześniej nigdy nie brałam tabletek... któraś brała/bierze? jak to wygląda? one działają od razu czy miesiąc trzeba odczekać? przytyłyście po nich? jak libido po tych tabsach? :P

Zgłoś nadużycie #44267 12 stycznia 2013, 11:05

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

laseczki mialam was pytac czy sadzacie juz swoje maludy na nocniki ?? jesli nie to keidy zaczynacie ??

my wczoraj mielismy próbe nocniczkową :)




Zgłoś nadużycie #44268 12 stycznia 2013, 11:10

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

maryna napisał(a)

nie nie wrozylam..a jak to sie robi ?? zapodaj przepis ;)

Nawlecz obrączke na
długi włos  i przepuść ją 3 krotnie między palcami lewej ręki
zaczynając od kciuka. Następnie skieruj dłoń wnętrzem do góry i
zatrzymaj nad nią obrączkę. Ruch wahadłowy oznacza, że będziesz mieć
chłopca, ruch kołowy zwiastuje dziewczynkę. Ilość obrotów obrączki
symbolizuje ilość dzieci.




Zgłoś nadużycie #44269 12 stycznia 2013, 11:17

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

martus91 napisał(a)

Nika Ty rozpaaczasz, że masz okres, a ja ostatnio skakałam z radości, bo mi się spóźnił 4 dni i już myślałam.... :P  
Idę w czwartek do gina po tabletki :P i mam do was pytanie :) wcześniej nigdy nie brałam tabletek... któraś brała/bierze? jak to wygląda? one działają od razu czy miesiąc trzeba odczekać? przytyłyście po nich? jak libido po tych tabsach? :P


Działają od razu, oczywiście ja bym chyba kilka dni odczekala.Jak brałam Cilest to libido ok, a teraz jak karmie to moge brac tylko jeden rodzaj i z libido lipa :(

Zgłoś nadużycie #44270 12 stycznia 2013, 11:18

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

A to dzisiejsza Natalka :)


sliczna lalunia :) no i jaka szczesliwa :)