Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #44071 10 stycznia 2013, 22:27

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

gwonka napisał(a)

bo moj tylko w jedna ta druga musze z nim cwiczyc, ale on wogole nie da sie przekrecic na ta swoja slabsza strone, a przeciez nie bede go na sile bo czasem cos mu sie stanie. ale jak wasze maluchy okrecaja sie tez tylko w jedna strone to moze z Kubusiem nie jest tak zle jak mi sie wydaje


moja okręca się w obie strony na szczęście, trzeba ćwiczyć, ja byłam przewrażliwiona i jeździłam z nią do neurologa ale było wszystko ok

Zgłoś nadużycie #44072 10 stycznia 2013, 22:33

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

ewelina6660 napisał(a)

A to dzisiejsza Natalka :)


ale ślicznota!!!
Sto lat na urodzinki i zdrówka!!!!!!!
ale ona jest duża!!! :)

Zgłoś nadużycie #44073 10 stycznia 2013, 22:34

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

ewelina6660 napisał(a)

A to dzisiejsza Natalka :)


jaka zadowolona :)




Zgłoś nadużycie #44074 10 stycznia 2013, 22:39

aneta74 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 4235 Podziękowania: 953

agata_grd napisał(a)

Moje dzieciaki znów są zdrowe :) Teraz ja się kuruję, nie wiem czy nie podłapałam anginę, nigdy jeszcze tego nie miałam. Mam gorączkę i ciężkie bolące gardło.


super że dzieciaczki zdrowe :) tylko szkoda ze teraz Ciebie choróbsko jakieś dopada.dużo zdrówka




Zgłoś nadużycie #44075 10 stycznia 2013, 22:40

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

Like napisał(a)

da rade ;) mój juz nawet nie dzwoni! Nawet sam małej juz jajecznicę robi ;)


oj nie wiem, bo teraz ma taki maraton w pracy 10 dni ciągiem a raczej 5 dni i 5 nocy po 12 więc jest wycięty z naszego życiorysu, a mała ciągle się zmienia, a co najgorsze to zaponie go i będzie jej ciężko się przyzwyczaić. dzisiaj jak poszłam do fryzjera (małą spałam oczywiście) to siedziałam i się zastanawiałam czy jak bobo wstanie i będzie jęczące to czy tata się domyśli by dać dziecku deserek , ale na szczęście mała przespała całą moją nieobecność , tylko że jak pójdę do przcy to nie będzie tak dobrze :(

Zgłoś nadużycie #44076 10 stycznia 2013, 22:44

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

agata_grd napisał(a)

Moje dzieciaki znów są zdrowe :) Teraz ja się kuruję, nie wiem czy nie podłapałam anginę, nigdy jeszcze tego nie miałam. Mam gorączkę i ciężkie bolące gardło.


tantum werda Cie uratuje, ja też płucze sobie gardło roztworem soli ,
super ze dzieciaki już zdrowe to najważniejsze!!

Zgłoś nadużycie #44077 10 stycznia 2013, 22:45

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Cześć dziewczęta :-) usciski ze słowackiej prowincji górskiej. Wyjazd na razie udany. Jesteśmy ze znajomymi którzy maja synka 3tyg młodszego niż Wer. Także klimat dzieciowy . Mieszkamy na górze gdzie podjazd autem tylko 4x4 lub ratrakiem. Odlot! Widoki piękne ale podejście ok 500-600m po stromej jak cholera drodze to wyczyn. Werą w sankach średnio zadowolona ale znosi dzielnie.wozek nie miałby szans... Witu daje radę z sankami borykać a ja zadyszke mam jak własna dupę mam na górę załadować. No ale extremalne ferie zimowe w sam raz dla takiego leniwca jak ja!!! Wer zaczęła sama siadać i ładnie się trzyma.ma 2 dolne jedynki i gada jak opętana. Wszystko tylko nie mama!!! Warunki na stokach ok tylko karnety k.rewsko drogie! A to widok z okna ;-)


Zgłoś nadużycie #44078 10 stycznia 2013, 22:48

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Agata cieszę się ze dzieciaczki się wykaraskaly . No i mam nadzieje ze to nie angina...


Zgłoś nadużycie #44079 10 stycznia 2013, 22:48

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45
dziewczyny dopiero nadrobiłam
Ale muszę się pochwalić, moje dziecko wczoraj wieczorem wypiło 80 mleka, dziś rano 40, w południe 30, a teraz wieczorem znowu 80 , jestem prze szczęśliwa :) to chyba jakiś cud , ale mam na to teorie , wcześniej to mleko wcale jej nie smakowało, a teraz od kilku dni gotuje jej budyń na tym mleku i zjada go ze smakiem :) i chyba przekonała się do tego smaku jupi !!!

Zgłoś nadużycie #44080 10 stycznia 2013, 22:50

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

Nika napisał(a)

Cześć dziewczęta :-) usciski ze słowackiej prowincji górskiej. Wyjazd na razie udany. Jesteśmy ze znajomymi którzy maja synka 3tyg młodszego niż Wer. Także klimat dzieciowy . Mieszkamy na górze gdzie podjazd autem tylko 4x4 lub ratrakiem. Odlot! Widoki piękne ale podejście ok 500-600m po stromej jak cholera drodze to wyczyn. Werą w sankach średnio zadowolona ale znosi dzielnie.wozek nie miałby szans... Witu daje radę z sankami borykać a ja zadyszke mam jak własna dupę mam na górę załadować. No ale extremalne ferie zimowe w sam raz dla takiego leniwca jak ja!!! Wer zaczęła sama siadać i ładnie się trzyma.ma 2 dolne jedynki i gada jak opętana. Wszystko tylko nie mama!!! Warunki na stokach ok tylko karnety k.rewsko drogie! A to widok z okna ;-)


zarąbiście, zazdroszczę
ja o feriach mogę tylko pomarzyć :( a o nartach to już się nie mówi

Zgłoś nadużycie #44081 10 stycznia 2013, 22:50

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Nie mogę zalogować się na fb z telefonu tutaj. Także nie mam telegraficznego skrótu co u fajnych mam... Ale dawno nie zagladalam na forum!


Zgłoś nadużycie #44082 10 stycznia 2013, 22:53

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522

EdytaH napisał(a)

zarąbiście, zazdroszczę
ja o feriach mogę tylko pomarzyć :( a o nartach to już się nie mówi


Nic o nartach nie mówię bo my deskowi ;-)


Zgłoś nadużycie #44083 10 stycznia 2013, 22:55

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

Nika napisał(a)

Nic o nartach nie mówię bo my deskowi ;-)


ale o karnetach ze są drogie wiec na jodyno wychodzi ;)

Zgłoś nadużycie #44084 10 stycznia 2013, 23:00

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Jest tutaj taki ogromny pies rasy malaput. Jak wera go widzi to aż się trzęsie cała. Na początku myślałam ze się boi ale ona z zachwytu chyba ;-) jak odejdzie od niej to ryk. Kolege sobie w nim znalazla tylko ona dla niego malo atrakcyjna bo nie pomizia tylko pieje do niego ;-) Fajnie wyglądają bo ona jest wielkości jego łapy. Muszę im fotkę zrobić. A pies z tych pieszczotliwych i przytulanskich.


Zgłoś nadużycie #44085 10 stycznia 2013, 23:05

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Dobra idę spać bo jutro moja kolej na zjazdy. Wymieniamy się z Witem , 1 dzień on drugi ja. Wracamy w niedziele. Szybko zleciła ten tydzien


Zgłoś nadużycie #44086 10 stycznia 2013, 23:06

Nika Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 5199 Podziękowania: 522
Usciski kolorowe dla mamusiek i dzieciaczkow!!!


Zgłoś nadużycie #44087 10 stycznia 2013, 23:13

EdytaH Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 293 Podziękowania: 45

Nika napisał(a)

Jest tutaj taki ogromny pies rasy malaput. Jak wera go widzi to aż się trzęsie cała. Na początku myślałam ze się boi ale ona z zachwytu chyba ;-) jak odejdzie od niej to ryk. Kolege sobie w nim znalazla tylko ona dla niego malo atrakcyjna bo nie pomizia tylko pieje do niego ;-) Fajnie wyglądają bo ona jest wielkości jego łapy. Muszę im fotkę zrobić. A pies z tych pieszczotliwych i przytulanskich.


piękny ten psisko
spokojnej nocy i udanych zjazdów na desce ;)

Zgłoś nadużycie #44088 11 stycznia 2013, 4:56

Konto usunięte

ewelina6660 napisał(a)

A to dzisiejsza Natalka :)

wowwwwwwwww jak ona siedi i jaka  duża się wydaje. PS płodzian ma taki sam sweterek;D

Zgłoś nadużycie #44089 11 stycznia 2013, 4:59

Konto usunięte

Nika napisał(a)

Cześć dziewczęta :-) usciski ze słowackiej prowincji górskiej. Wyjazd na razie udany. Jesteśmy ze znajomymi którzy maja synka 3tyg młodszego niż Wer. Także klimat dzieciowy . Mieszkamy na górze gdzie podjazd autem tylko 4x4 lub ratrakiem. Odlot! Widoki piękne ale podejście ok 500-600m po stromej jak cholera drodze to wyczyn. Werą w sankach średnio zadowolona ale znosi dzielnie.wozek nie miałby szans... Witu daje radę z sankami borykać a ja zadyszke mam jak własna dupę mam na górę załadować. No ale extremalne ferie zimowe w sam raz dla takiego leniwca jak ja!!! Wer zaczęła sama siadać i ładnie się trzyma.ma 2 dolne jedynki i gada jak opętana. Wszystko tylko nie mama!!! Warunki na stokach ok tylko karnety k.rewsko drogie! A to widok z okna ;-)

:D u mnie ponoc sniegu nei ma.. dzieki bogu:d

Zgłoś nadużycie #44090 11 stycznia 2013, 4:59

Konto usunięte

Nika napisał(a)

Jest tutaj taki ogromny pies rasy malaput. Jak wera go widzi to aż się trzęsie cała. Na początku myślałam ze się boi ale ona z zachwytu chyba ;-) jak odejdzie od niej to ryk. Kolege sobie w nim znalazla tylko ona dla niego malo atrakcyjna bo nie pomizia tylko pieje do niego ;-) Fajnie wyglądają bo ona jest wielkości jego łapy. Muszę im fotkę zrobić. A pies z tych pieszczotliwych i przytulanskich.

oo :) mój na mojego tez piszczy ;)