Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #43131 6 stycznia 2013, 14:35

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

Nasze dzieciaki to już nie noworodki i nie mają juz az tak wrazliwego przewodu pokarmowego.


no niby tak ale ja z nie ktorymi produktami wole nie ryzykowac, np, groch fasola, za bardzo za nimi nie przepadam wiec moge sie bez nich obejsc :)

Zgłoś nadużycie #43132 6 stycznia 2013, 14:37

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

EdytaH napisał(a)

Kalina usypia cycu obok mnie, lub na rączkach u mnie ale ze smokiem, wtedy nie ma cycka, i odkładam później do łóżeczka, wieczorem zdarza się jej wypić 60 mleka, a w nocy wcale nie che pić z butli.Tylko nie wiem jak to będzie z usypianiem bo ja od 15 wracam do pracy i na początku będzie super tata bawił bobo-luda .



taki mały mikołajek mój :)


Sliczna Pani Mikoljkowa :)

Zgłoś nadużycie #43133 6 stycznia 2013, 14:38

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

EdytaH napisał(a)

ser zółty? znajoma jadła i małą bolał brzuszek ,albo miała wysypkę , już nie pamiętam.


tak zolty ser, oczywiscie nie obzeralam sie nim, ale codziennie po pare plasterkow, malemu nic nie bylo :)
a tak wogole to kazde dziecko innaczej reaguje na dane produkty
ja naie moge jesc cytrusow, bo jak niedawno zjadlam dwa kawaleczki pomarancza to Kubusia wysypalo, wiec juz nie ryzykuje. nawpierdzielam sie jak skoncze karmic :)

Zgłoś nadużycie #43134 6 stycznia 2013, 14:44

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

oll85 napisał(a)

Hej lasencjeeeeeee. my dzis poł dnia na spacerku. pół w łóżku. Jakiś mega leń mnie dopadł.
Wlałam do reserved kids :D bo zobaczyłam linki Emzy, myślałam,ze bedzie i tak drogo, kupiłam małemu czapke za 9 zika;] z 4 pomopnami, fajna. Oczywiscie te na 9 miesięcy były za małe więc kupiłam mu rozmiar S na stronie dla dużych chłopców ;)
Chciałam jescze jakąś,ale przebrane , wiec dupa.
Spotkałam jude kolege z żoną i córką, córka z czerwca, na cycu, miała łap jak sklep i giry jak sikiry, 8 zębów i waży ponad 10 :D a tylko na cycu!!!! wygląda jak mini eskimosek skośno oki. Mój to pyza, a ona to już masakra :D do tego krótka. kupili jej palto na 86 cm, choc na 68 by było spoko, ale ma wielki brzuch, mama obcina jej rękawy we wszytkim. heh Jakie te dzieci są różne


my na spacerek nie mozemy z Kubusiem :( ale ja sama napewno pojde bo ile mozna w domu siedziec :)
to niezla kluska musi z niej byc :) za chude zle, ale za grube tez nie dobrze. mam znajoma ktora tuczyla dziiecko jak bylo niemowlakiem, a dzisiaj mala ma 5 lat i jest otyla., wiec trzeba uwazac. plodek je ale tez sie rusza wiec jemu to nie grozi, a jak cos to zafundujesz mu diete dukana i bedzie git :p

Zgłoś nadużycie #43135 6 stycznia 2013, 14:45

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

oll85 napisał(a)

Jude poszedł do mamy... po 5 min. sms"Palce mnie bolą u nóg, jakbym miał za małe buty!" pisze mu etnij te szpony (ostatnio mnie drapnął w kostke... teraz kolejny sms"Właśnei gówno z butów zciągam", ja się pytam, po co jude sra w buty? i czy kał będzie się za mną ciągnał całe zżycie?;] maskara


ale macie ze soba wesolo :) napewno sie nie nudzicie :) oh te gowna, hehe

Zgłoś nadużycie #43136 6 stycznia 2013, 14:46

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Emza napisał(a)

cooo taka cisza...wszystkie sekszą ?? ??


:p :p :p

Zgłoś nadużycie #43137 6 stycznia 2013, 14:48

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

IWON88 napisał(a)

mam pytanko czy wasze dzieciaczki barrrrrrrrrrrrrdzo głośno piszczą ?
moja to czasami przechodzi samą siebie,sąsiedzi se pomyślą że ją obdzieramy ze skóry


tak moj Kubus piszczy bardzo bardzo glosno :) nieraz az uszy bola, ale jak on sie wtedy ciszy :) musza trenowac gardziolka :)

Zgłoś nadużycie #43138 6 stycznia 2013, 14:49

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

kasia17 napisał(a)

hehe , my nigdy jak dotad nie otweiralismy drzwi ;)


My mieszkamy ze soba 5 lat i jeszcze nie przyjmowalismy koledy :) rok temu bylismy na dole na koledzie u tesciowej,ja bylam w ciazy a ksiadz do mnie i do meza z tekstem :" wy tak z milisci czy tak dla jaj te dziecko zrobiliscie?" Zatkalo nas wtedy! Wgl ten ksiadz taki glupio madry jest! Malego tez nam nie chcial ochrzcic i nie przyjmujemy koledy. Tesciowa wczoraj do nas z tekstem wyskoczyla,ze mamy ksiedzu na koledzie do koperty elozyc chociaz 50 zl i dac jej to ona mu da! Niech spada na drzewo! Nie bedziemy ksiedza dorabiac dziecka ochrzcic nie chcial a my mu kase na panienki mamy dac ? Za 50 zl mam paczke mleka i pampersy .w czwartek bede na koledzie u mojej babci i siostry i bedzie ksiadz,ktory chrzcil Szymka

Sorry za bledy ale ciezko mi sie pisze:/

Zgłoś nadużycie #43139 6 stycznia 2013, 14:51

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

my mielismy ksiedza juz dzien po swietach, wpadl jakis malolat , akurat zastal meza jak karmil malego ( wiecie taki sielankowy widok ) biegiem odmowil zdrowaske , zapytal czy sobie radzimy , wysciskal Wiktora i z wzajemnoscia bo Wiktorowi bardzo podobala sie jego sutanna i polecial nawet nie chial koperty ale polecialam za nim ze nie wzial no i wzial i tyle ....


to rzeczywiscie fajna koleda :) takie powinny byc

Zgłoś nadużycie #43140 6 stycznia 2013, 14:53

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

agata_grd napisał(a)

U mnie sielanka się skończyła, Filip ma biegunkę a Nina żyga dalej niż widzi. I oczywiście musiałam awaryjnie wezwać moją mamę bo mąż musiał pójść do pracy, eh te kontrakty. No i Nina nawadnia się z babcią na oddz. dziennym a Filip w domu, dopóki mu się nie pogorszy.


ojej, znowu cos. jak ja ci wspolczuje :( ale jeszcze bardziej podziwiam bo swietnie sobie radzisz :) super mamuska z ciebie :) duzo zdrowka dla maluszkow i buziaczki, niech szybciutko zdrowieja

Zgłoś nadużycie #43141 6 stycznia 2013, 14:54

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

oll85 napisał(a)

Jude poszedł do mamy... po 5 min. sms"Palce mnie bolą u nóg, jakbym miał za małe buty!" pisze mu etnij te szpony (ostatnio mnie drapnął w kostke... teraz kolejny sms"Właśnei gówno z butów zciągam", ja się pytam, po co jude sra w buty? i czy kał będzie się za mną ciągnał całe zżycie?;] maskara

Ja nie moge :) olka sra di wora a jude w buty wali kloce ? :D haha wesolo

Zgłoś nadużycie #43142 6 stycznia 2013, 14:55

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

My wczoraj bylismu u siostry na popijawie ;) ( ja nie pilam )
Wiktor byl bardzo grzeczny spal w tym gwarze ( muza na full , biegajace piszczace dzieciaki )
Jak sie obudzil byl usmiechniety potanczyl u mmay na raczkach i takim oto sposobem posiedzileismy do 23 -ej , wrocilismy do domku zjadl butle i poszedl spac , o 3 rano znowu butla i do 8 mej pospalismy ;) super jak dla mnie ;)


no i super :)

Zgłoś nadużycie #43143 6 stycznia 2013, 14:57

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

oll85 napisał(a)

Namawiam się z matką na MOPS w sprawie tych z dołu...


a co z nimi nie tak?

Zgłoś nadużycie #43144 6 stycznia 2013, 14:57

Extremalna21 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 2836 Podziękowania: 598

gwonka napisał(a)

tak moj Kubus piszczy bardzo bardzo glosno :) nieraz az uszy bola, ale jak on sie wtedy ciszy :) musza trenowac gardziolka :)


Moj juz nie piszczy :) za to gada bardzo glosno od godziny 3 rano ! I tak caly dzien :) plapka zamyka mu sie dopiero jak spi :) nawet przy jedzeniu sie nie zamknie :)

Zgłoś nadużycie #43145 6 stycznia 2013, 14:59

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

kasia17 napisał(a)

moj synek znowu dzis zjadl domowy krupniczek.


fajnie, a napisz mi jak robisz to tez zrobie Kubuskowi. dzisiaj mam zamiar zrobic mu na podwieczorek kisielek jablkowy

Zgłoś nadużycie #43146 6 stycznia 2013, 15:02

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

EdytaH napisał(a)

to ekstra, ja wczoraj zrobiłam z tych przepisów co były wklejone pierś z kurczaka z jabuszkiem, Kaliśka tez zjadła, a jabuszko odłożyłam samo i miałam na deserek, wiem wiem dużo jabłka na raz ale tak wyszło, dostała jeszcze rybkę na obiadek, bo miałam otwarty słoiczek . ale chodzi o to ze smakowało :) i ze zjedzone.
codziennie rano staram się dawać jej kaszkę , ale oraz mniej chętnie ją je :(


u nas tez co dzien to gorzej z kaszkami, dlatego musze mu cos pokombinowac z ta kaszka. zmienie mu na inna albo dodam jakis owoc. no zobaczymy. to super ze obiadek smakowal, gratki dla mlutkiej :) a obeszlo sie bez chrupka? :)

Zgłoś nadużycie #43147 6 stycznia 2013, 15:05

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

EdytaH napisał(a)

muszę się pochwalić w piątek odwiedzili mnie moi rodzice, ale miałam radochę, bo niestety nie było nam dane widzieć się w święta, bo mamy do siebie daleko, napatrzyli się na małą, a mam powtarzała, ,, jak ona ma u was dobrze,, i tak cały czas i ,,jaka ona duża,, tak fajne się z nimi spotkać :)


super, nie ma to jak swoja rodzinka :)

Zgłoś nadużycie #43148 6 stycznia 2013, 15:07

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

aniam napisał(a)

mój w końcu zaczyna pojadac, mam nadzieję, ze to ten syrop tak działa, a może choróbsko przeszło, zresztą nie chcę zapeszyc, ale wczoraj od bardzo długiego czasu sam paszcze otwierał na kaszke i 140 ml w 2 min. nie zdazyłam podawać


no to pieknie, brawo. to moj maly nawet tyle nie zje, swietnie. Kubus max 20 ml, ale ja i tak sie ciesze :)

Zgłoś nadużycie #43149 6 stycznia 2013, 15:10

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

IWON88 napisał(a)

ja mam problem taki,że mała nauczyła się że jak idzie spać to bierze moją dłoń przykłada do swojej buźki i chce bym ją głaskała,wczoraj położyłam się koło łóżeczka i tak próbowałam ją uspać i nici z tego,nie wiem jak do tego podejść,wiem nauczyłam tak mam


mysle ze z czasem sie przyzwyczai :) pociesze cie, nie jestes sama przede mna tez oduczanie Kubusia spania ze mna. ale jeszcze nie teraz, jeszcze troszke poczekam. ja nie potrafie bez niego spac, musze go miec obok siebie :)

Zgłoś nadużycie #43150 6 stycznia 2013, 15:11

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

EdytaH napisał(a)

Kalina usypia cycu obok mnie, lub na rączkach u mnie ale ze smokiem, wtedy nie ma cycka, i odkładam później do łóżeczka, wieczorem zdarza się jej wypić 60 mleka, a w nocy wcale nie che pić z butli.Tylko nie wiem jak to będzie z usypianiem bo ja od 15 wracam do pracy i na początku będzie super tata bawił bobo-luda .



taki mały mikołajek mój :)


sliczna laleczka :)