Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Majowe Dzieciaczki i ich Szczęśliwe Mamusie 2012;*;)

Zgłoś nadużycie #42711 4 stycznia 2013, 11:04

Konto usunięte

Gosiulkovic napisał(a)

:D :D :D :D
ha ha
Ola masz skarb nie potwora :D


wcoraj ukradł jude talera meilonego... zabrałam mu siłą. Ostatnio otwierał paszcze na pierogi... myślał,ze dostanie. oszaleje z tym łakomczuchem. jak widzi jedzenie to płacze!!!!!!!!!!! musze jesc w innym pokoju!! jak on jest 2-3 h po jedzeniu, bo ryczy!

Zgłoś nadużycie #42712 4 stycznia 2013, 11:05

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

Kropka86 napisał(a)

oll u nas tez dzień róznie razna zabawie raz na buczeniu i gotowanie z dzieckiem na reku kiedys wsadziłam do łóżeczka i mozna było zostawic nawet jak ryczała to sie o nia nie bałam ze cos sobie zrobi a teraz mojej córki ulubione zajecie to stanie wczoraj cały dzien wstawała przewraca sie a to sie ugryzie uderzy bo podskakuje w łózeczku myslałam ze bedzie starsza bedzie lzej a ty dupa
ulubione zajecie tofika


ale słodka :)


Zgłoś nadużycie #42713 4 stycznia 2013, 11:06

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

seshella napisał(a)

ja nie śpię, bo tez w pracy. nocka  raczej cięzka, Julia z 7 razy sie budziła i nie chciała bez cyca zasnąć


u nas tez nocka masakryczna, Kubus co chwila sie budzil :(

Zgłoś nadużycie #42714 4 stycznia 2013, 11:07

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

ewelina6660 napisał(a)

Myslę,że powinnas go jednak uczyć picia .Natalka też bardzo długo nie chciała nauczyć się pić.W szafce mam cały arsenał kubków ( chyba z 6).Codziennie systematycznie dawaliśmy jej kubeczek niekapek. Na początku tylko go gryzła.Trwało to chyba ze dwa tygodnie.Byłam przekonana , że nigdy nie załapie o co w tym chodzi,ale w końcu się udało. Jak zacznie jeść stałe pokarmy to musi pić, a nie nauczy się z dnia na dzień.


to u mnie Asia sama załapała i to nawet nie wiem kiedy. Podpija wodę z butelki Iwony. Jak Iwona nauczyła się pić z niekapków to koleżanka sprzedała mi mądrość życiową że Kubuś play water ma silikonowy zaworek :D i się z niego nie wylewa. U nas ta butelka zrobiła furorę :D . Zawsze kilka sztuk mam w zapasie. Wcześniej zwykle wylewałam wkład i sama wlewałam czystą wodę albo jakiś soczek czy herbatkę. I co trochę wymieniam butelki, bo jak się maluchowi zęby wyklują to rozgryza perfidnie te drogie niekapki a taką butelkę to bez sentymentu do plastiku wyrzucam :D :D (w kauflandzie 2,09 zł ;) ). No i widzę że Asia ciągnie wodę z tej butli :D . Chyba Iwonę podpatrzyła.




Zgłoś nadużycie #42715 4 stycznia 2013, 11:08

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Emza napisał(a)

hej ja tez nie śpie... wczoraj pojechaliśmy po farby a wylądowaliśmy w kinie..nawet sie moja mama bardzo nie wkurzyła ze wyskoczyliśmy z kinem tak nagle :) a i obkupiłam małą w reserved kurde jakie są przeceny po 10,20zł kupiłam jej chyba z 10 rzeczy.
a bylismy na Hobbicie..super naprawde polecam :)


to sie toszke zrelaksowalas. fajny taki spontaniczny wypad :)

Zgłoś nadużycie #42716 4 stycznia 2013, 11:11

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

oll85 napisał(a)

U mnie noe nie najgorsze, ale dni to rózne. mój syn ma lęk,ale nie co do mojej osoby! jak jude sie ubiera! wyje miota sie, ryk!!!!! nei moge! a ojcem wyje jak kojot


pisalam wam ze moj tez tak mial, juz mu przeszlo trovhe ale ciagle do ojca raczki wyciaga.

Zgłoś nadużycie #42717 4 stycznia 2013, 11:11

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

Kropka86 napisał(a)

oll u nas tez dzień róznie razna zabawie raz na buczeniu i gotowanie z dzieckiem na reku kiedys wsadziłam do łóżeczka i mozna było zostawic nawet jak ryczała to sie o nia nie bałam ze cos sobie zrobi a teraz mojej córki ulubione zajecie to stanie wczoraj cały dzien wstawała przewraca sie a to sie ugryzie uderzy bo podskakuje w łózeczku myslałam ze bedzie starsza bedzie lzej a ty dupa
ulubione zajecie tofika


kurde ale fajowa łobuzica :D :D :D




Zgłoś nadużycie #42718 4 stycznia 2013, 11:14

mala24 Supermama
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 4136 Podziękowania: 852

Like napisał(a)

wydaje mi się, że Nika z allegro brała, Marta pisała, że jej mąż kupil w takim tanim sklepie po parę zlotych

ja tez wczoraj takich szukałam w sklepach u nas




Zgłoś nadużycie #42719 4 stycznia 2013, 11:15

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

ewelina6660 napisał(a)

Stoczyliśmy żmudną naukę i nauczyła się pić. Eczoraj nawet sprawdzałam, czy umie pić z Loi 360 stopni i też jej wychodziło. Może próbuj codziennie, bo my tak robiliśmy.Najwięcej to mój mąż ją uczył, bo mnie to się ryczeć chciało jak nie umiała.Byłam załamana.


a co jej dajecie do picia?


Zgłoś nadużycie #42720 4 stycznia 2013, 11:15

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605
[QUOTE=kasia17;1270459]My 26 stycznia idziemy do teatru na " szalone nożyczki " . Mąż dostal bilety z pracy . Oczywiscie znowu sie odchudzam na te okolicznosc bo bedzie caly jego wydzial z zonami . A
eh tam, to tylko trzy kilo, co to dla ciebie :) zrzucisz szybciej niz przybralas :)

Zgłoś nadużycie #42721 4 stycznia 2013, 11:15

Emza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2012 Posty: 1902 Podziękowania: 320

gwonka napisał(a)

to sie toszke zrelaksowalas. fajny taki spontaniczny wypad :)


no naprawde..bo koniec roku...mój ząb i ta 3 dniówka małej ostro dały mi popalić


Zgłoś nadużycie #42722 4 stycznia 2013, 11:16

seshella Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4573 Podziękowania: 756

oll85 napisał(a)

wcoraj ukradł jude talera meilonego... zabrałam mu siłą. Ostatnio otwierał paszcze na pierogi... myślał,ze dostanie. oszaleje z tym łakomczuchem. jak widzi jedzenie to płacze!!!!!!!!!!! musze jesc w innym pokoju!! jak on jest 2-3 h po jedzeniu, bo ryczy!


ja też tak mam


Zgłoś nadużycie #42723 4 stycznia 2013, 11:18

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

oll85 napisał(a)

to chyba tylko ja mam potwora- zje i wypije wszytko co mu dam... i z kazdej butelki, obojetnie z jakim smoczkiem! obojetnie jaka łyzeczka... wszedzie i wszytko zje!


CIESZ SIĘ

Zgłoś nadużycie #42724 4 stycznia 2013, 11:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

gwonka napisał(a)

a to trzeb podawa malucha witamine c? ja nic o tym nie wiem


mnie pediatra zaleciła tylko przez zimę w ramach podnoszenia odporności

Zgłoś nadużycie #42725 4 stycznia 2013, 11:19

aniam Supermama
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 9471 Podziękowania: 1485

ewelina6660 napisał(a)

A wczoraj dałam jej owoce z trwarozkiem ze słoika i wrąbała 3/4 sloika.Pierwszy raz tak duzo zjadła.Sama otwierała buzię i nie musiałam skakać i klaskać żeby jadła.


super!!!

Zgłoś nadużycie #42726 4 stycznia 2013, 11:19

Gosiulkovic Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 4129 Podziękowania: 948

oll85 napisał(a)

wcoraj ukradł jude talera meilonego... zabrałam mu siłą. Ostatnio otwierał paszcze na pierogi... myślał,ze dostanie. oszaleje z tym łakomczuchem. jak widzi jedzenie to płacze!!!!!!!!!!! musze jesc w innym pokoju!! jak on jest 2-3 h po jedzeniu, bo ryczy!


ha ha moja wczoraj mielonego wcinała :D Nie dało się jej nie dać ! wydzierała się z otwartą paszczą a że mój ma mientkie serduszko.... :D :D :D :D




Zgłoś nadużycie #42727 4 stycznia 2013, 11:20

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

Kropka86 napisał(a)

oll u nas tez dzień róznie razna zabawie raz na buczeniu i gotowanie z dzieckiem na reku kiedys wsadziłam do łóżeczka i mozna było zostawic nawet jak ryczała to sie o nia nie bałam ze cos sobie zrobi a teraz mojej córki ulubione zajecie to stanie wczoraj cały dzien wstawała przewraca sie a to sie ugryzie uderzy bo podskakuje w łózeczku myslałam ze bedzie starsza bedzie lzej a ty dupa
ulubione zajecie tofika


ale silna dziewczynka, jak pieknie juz stoi. naprawde super, wowwwww

Zgłoś nadużycie #42728 4 stycznia 2013, 11:20

kasia17 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 4340 Podziękowania: 848

Kropka86 napisał(a)

oll u nas tez dzień róznie razna zabawie raz na buczeniu i gotowanie z dzieckiem na reku kiedys wsadziłam do łóżeczka i mozna było zostawic nawet jak ryczała to sie o nia nie bałam ze cos sobie zrobi a teraz mojej córki ulubione zajecie to stanie wczoraj cały dzien wstawała przewraca sie a to sie ugryzie uderzy bo podskakuje w łózeczku myslałam ze bedzie starsza bedzie lzej a ty dupa
ulubione zajecie tofika



hehe to samo i u nas ;)

Zgłoś nadużycie #42729 4 stycznia 2013, 11:20

ewelina6660 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 4662 Podziękowania: 787

seshella napisał(a)

a co jej dajecie do picia?


Róznie, soczek na pół z wodą.Wodę też lubi.

Zgłoś nadużycie #42730 4 stycznia 2013, 11:26

gwonka Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 3036 Podziękowania: 605

ewelina6660 napisał(a)

Myslę,że powinnas go jednak uczyć picia .Natalka też bardzo długo nie chciała nauczyć się pić.W szafce mam cały arsenał kubków ( chyba z 6).Codziennie systematycznie dawaliśmy jej kubeczek niekapek. Na początku tylko go gryzła.Trwało to chyba ze dwa tygodnie.Byłam przekonana , że nigdy nie załapie o co w tym chodzi,ale w końcu się udało. Jak zacznie jeść stałe pokarmy to musi pić, a nie nauczy się z dnia na dzień.


ja caly czas probuje, butelka, kubeczkiem, codziennie rozne herbatki, soczki, mleko. pisalam juz ze ostatnio nawet dwa dni pod rzad wypil z butelki normalna slabiutka herbatke z odrobina cukru. wypil 20 ml, jak na niego to i tak sporo :) ale dzieki za rade :) mysle ze wkoncu ktoregos dnia zalapie, tak jak bylo z jedzeniem